quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wuahh, wat tof! Gefeliciteeeeerd! Vertelll, Funda link, alles.Via Funda, 9 juni zag ik het. Eerst zelf gekeken. Toen met mijn vader. Daarna bezichtiging gepland en binnen geweest. Mooi huisje, lekker knusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bieden, 8000 euro eraf gekregen. Morgen koopakte tekenen. Hypotheek geregeld via Hypotheekshop, 2.8% renteHypotheekofferte maandag tekenen
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
2,8quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Via Funda, 9 juni zag ik het. Eerst zelf gekeken. Toen met mijn vader. Daarna bezichtiging gepland en binnen geweest. Mooi huisje, lekker knus
Bieden, 8000 euro eraf gekregen. Morgen koopakte tekenen. Hypotheek geregeld via Hypotheekshop, 2.8% renteHypotheekofferte maandag tekenen
Nee, maar het is wel de enige reden waarom ze het constant roepen, men is toch bang om racist genoemd te worden, dus dan noem je iedereen die kritiek op je heeft, of het nou om je sokken of je 3voudige moord+verkrachting gaat een racist.quote:
Linkkk! Wat gaaf joh. 10 jaar vast dan denk ik, die rente? Welke bank? (valt het al op dat ik tegenwoordig in de hypothekenbusiness werk?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Via Funda, 9 juni zag ik het. Eerst zelf gekeken. Toen met mijn vader. Daarna bezichtiging gepland en binnen geweest. Mooi huisje, lekker knus
Ik heb werkelijk even geen ideequote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
moet je wel de afl. kennen.
20 jaar vastquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Linkkk! Wat gaaf joh. 10 jaar vast dan denk ik, die rente? Welke bank? (valt het al op dat ik tegenwoordig in de hypothekenbusiness werk?)
Jaloers?quote:
Kenny moet voor geld allerlei uitdagingen aangaan en 1 ervan is een nacht doorbrengen in haar doosquote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
20 jaar vastLink stuur ik via DM wel
[..]
Jaloers?
Roept niks op, maar ik begrijp dus dat we een oversized fatsig stinkend wijf met een enorme cunt nodig hebben?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kenny moet voor geld allerlei uitdagingen aangaan en 1 ervan is een nacht doorbrengen in haar doos.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja. Maar goed, morgen weer een afspraak bij de hypotheker
Zie DMquote:
Daar komt het wel op neer jaquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Roept niks op, maar ik begrijp dus dat we een oversized fatsig stinkend wijf met een enorme cunt nodig hebben?
Zou mij een kleine 250 euro schelenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:57 schreef Samzz het volgende:
Onverwacht vier maanden gratis internet, tv en telefoon... Is niet verkeerd.
En maar klagenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:57 schreef Samzz het volgende:
Onverwacht vier maanden gratis internet, tv en telefoon... Is niet verkeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |