Ja.. Misschien moeten we daar dan wat mee doen... hem terugzetten in een baarmoederachtige setting waar ie als miskraam afgedreven kan worden..quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik gok bij de bevruchting al. Dat die zaadcel kon winnen zeg maar.
Dat jochie hoef je niet zielig te vinden hoor. Hij verdient geen medelijden.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vraag me bij dit soort lui altijd af waar het is fout gegaan.. Arm jochie...
Van het soort volk dat geen enkele oorlog zal winnen. Nou, rillen maar hoorquote:
Dit was ook puur sarcasmequote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat jochie hoef je niet zielig te vinden hoor. Hij verdient geen medelijden.
Ik begrijp ook niet waarom racisme nu weer zo'n hot topic is.... Vind het redelijk 1850 zeg maarquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh dat zeker niet, maar het is zo triest dit gejank, van beide kanten hoor. Ik kwam vroeger gewoon bij mijn surinaamse, indonesische klasgenootjes over de vloer, niemand maakte ergens een punt van, verschillen werden grappen over gemaakt etc.
Tegenwoordig is alles maar racisme of moet de witman weer dood etc.
Het probleem is niet zozeer zulk gedrag, maar meer dat er zo veel zijn met zulke denkbeelden. En niet alleen onder de allochtonen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Van het soort volk dat geen enkele oorlog zal winnen. Nou, rillen maar hoor
Zekerquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:37 schreef Puala het volgende:
[..]
VerstandigEn op tijd aanmelden voor bijv. internet is ook wel chill. DAn heb je met klussen gewoon wifi
In eerste instantie duizelig en hoofdpijn. Maar op het moment dat de huisarts de optie gaf of zelf komen of ambulance. Toen zakte hij helemaal weg en reageerde nergens meer op. Uiteindelijk meegenomen op verdenking van hersenbloeding/verstopte ader.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow wow, wtf. Wat had ie?
Ga naar Enschede.
Gekkie.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah, XP, bedankt voor mijn nieuwe Mac Pro, kijk niet op je bankrekening voorlopig.
quote:
Ja he! Ik was naar New York en Chicago. En nu zit ik een jetlag weg te typen, hehe.quote:
Ik zeg goed planquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja.. Misschien moeten we daar dan wat mee doen... hem terugzetten in een baarmoederachtige setting waar ie als miskraam afgedreven kan worden..
Omdat het de manier is om kritiek te verstommen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet waarom racisme nu weer zo'n hot topic is.... Vind het redelijk 1850 zeg maar
Precies, dit zijn meestal jongelui die kansloos zijn en niet mee kunnen komen in de maatschappij en vanuit hun eigen onkunde en onmacht daarom maar hun eigen huidskleur de schuld geven.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat jochie hoef je niet zielig te vinden hoor. Hij verdient geen medelijden.
We zijn inderdaad druk bezig een heel vrolijk wij-zij gevoel te creeeren....quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het probleem is niet zozeer zulk gedrag, maar meer dat er zo veel zijn met zulke denkbeelden. En niet alleen onder de allochtonen.
Bewoonbaar is het al snel in een huis hoorquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
ZekerMaar als ik het zo zie is het maar een korte tijd klussen zodat het bewoonbaar is, dan de tuin leeghalen zodat de motor goed kan staan en dan kan ik de rest op mijn eigen tempo doen
Iemand die weet waar we gratis varkensbloed kunnen halen?quote:
Goed, huis gekochtquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Hoe was het hier? Warm, begreep ik via gezichtsboek?
Slachthuisquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Iemand die weet waar we gratis varkensbloed kunnen halen?
Wow, dus ook niet zomaar iets. Zeker als ie er nu nog last van heeft.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:41 schreef Puala het volgende:
[..]
In eerste instantie duizelig en hoofdpijn. Maar op het moment dat de huisarts de optie gaf of zelf komen of ambulance. Toen zakte hij helemaal weg en reageerde nergens meer op. Uiteindelijk meegenomen op verdenking van hersenbloeding/verstopte ader.
En ik leg net het belletje neer dat op de CT scan geen bloeding te vinden is. Maar hij ziet bijna niets meer en heeft nog steeds zoveel pijn. Dus morfine nu en verder onderzoeken..
Scary shit. Ik wist helemaal niet welke naam er bij de persoon hoorde. En later wel. En ik spreek die man gewoon normaal dagelijks
True dat, maar bedoel meer dat ik ook snel over kanquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Bewoonbaar is het al snel in een huis hoor
Wuahh, wat tof! Gefeliciteeeeerd! Vertelll, Funda link, alles.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
People are such fucking idiotsquote:Veertig procent van de Nederlanders heeft wel eens in één klap alle vakantiefoto's verloren. De twee meest voorkomende redenen voor het verlies zijn: de foto's per ongeluk wissen en een technische crash.
En hoe bouwen we de enorme baarmoeder?quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En hoe bouwen we de enorme baarmoeder?
Kleerhangers zijn makkelijker te regelen
Werkt niet echt he?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat het de manier is om kritiek te verstommen.
Nee heavy shit was het wel. Van duizelig naar hoofdpijn naar draaien met de ogen naar compleet wegzakken. En dat in 20 min. Heel bizar.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wow, dus ook niet zomaar iets. Zeker als ie er nu nog last van heeft.Hopelijk vinden ze snel uit wat er met m aan de hand is. Leip als je er achter komt dat je iemand die je zo vaak spreekt trouwens niet eens van gezicht kent trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |