De eenzame wanhoop straalt ervan af als een koelreactor in Fukushima....quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Drank maakt meer kapot dan je lief is en ik vond haar toch niet knap genoeg, zonder blauwe pruik dan.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ga hier voor:Hoe kom jij aan mijn selfie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan heb ik nog even de tijd.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Je had geen kruk om uit te lenen, dus heb je maar een krat meegegeven?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee joh die gasten doen toch ook gewoon hun werk, plus statiegeld, heb elke cent nodig
Vreemd is het wel, nu zit ik met een bak lege flessen die ik nergens kwijt kan. Mijn leven is ook zo ingewikkeldquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:48 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Je had geen kruk om uit te lenen, dus heb je maar een krat meegegeven?
I dunno man
Sinds wanneer is elke foto een selfie?quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ga hier voor:Moet ik wel net zo oud worden dus, anders krijg ik het niet te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan heb ik nog even de tijd.![]()
Ja, gelukkig wel. Thanksquote:
Ik sta er toch zelf op?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sinds wanneer is elke foto een selfie?.
Ja, maar je hebt hem niet zelf genomenquote:
Ow, is dat het criterium? Denk ik ook eens hip met de jeugd mee te pratenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt hem niet zelf genomen.
Ja, maar dat is de vaste balkon krat, die telt niet mee in het inventarisquote:
Ja, SELF-ie zou een hint moeten zijnquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow, is dat het criterium? Denk ik ook eens hip met de jeugd mee te praten
Begrijp ik toch allemaal niet joh, die jeugd met hun intertubes, en youtubes en instagrammen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, SELF-ie zou een hint moeten zijn.
redtubes niet te vergetenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Begrijp ik toch allemaal niet joh, die jeugd met hun intertubes, en youtubes en instagrammen.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt. Snooki bijv.
[ afbeelding ]
Dat weet ik zelfsquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
zie je, ik weet niet eens wat dat is
Tot niet ziensquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:54 schreef Inolvidable het volgende:
Jurk geföhnt, hond opgesloten, sigaretjes gemaakt en dansje gedaan. Ik ben er klaar voor.
ohhhquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
OMdat jij die voorgenoemde jeugd bent.
Ze hebben ook wel de meest onflatteuze foto's als before gekozen, zeg.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kunnen we samen reizenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:58 schreef Inolvidable het volgende:
Ik moet nog wel heel even mededelen dat ik op sollicitatie mag in Den Haag voor een bepaald medium om misschien op freelancebasis te werken. YES.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Drank maakt meer kapot dan je lief is en ik vond haar toch niet knap genoeg, zonder blauwe pruik dan.
Haha, zal eens kijken of ik mijn sollicitatie in de ochtend kan plannen. Hoelaat vertrek jij meestal?quote:
Heerlijk inzicht heeft die vent toch he?quote:
Ja.. prachtig wel.. maakt niet uit hoe lelijk, als het haar maar blauw isquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heerlijk inzicht heeft die vent toch he?
Enorm vroeg, heb de trein in Breda meestal om 7:39quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:59 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Haha, zal eens kijken of ik mijn sollicitatie in de ochtend kan plannen. Hoelaat vertrek jij meestal?
Met jij je flatje niet een keer gaan poetsen voordat het een gevaar voor de volksgezondheid gaat wordenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heerlijk inzicht heeft die vent toch he?
Nee ik val op zwart haar maar lilapaarsblauw haar heb ik een zwak voor.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja.. prachtig wel.. maakt niet uit hoe lelijk, als het haar maar blauw is
En maakt het dan uit of dat zwart geverfd is? Want ik vind zwart haar bij mannen ook geweldig, maar niet als het geverfd is want dan zit het niet in de genen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee ik val op zwart haar maar lilapaarsblauw haar heb ik een zwak voor.
Ik ken wel een paar vrouwen die zwart geverfd haar prachtig staat, ik heb een half jaar iets met een meid gehad voordat ik erachter kwam dat ze van nature hoogblond wasquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En maakt het dan uit of dat zwart geverfd is? Want ik vind zwart haar bij mannen ook geweldig, maar niet als het geverfd is want dan zit het niet in de genen.
O haiquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En maakt het dan uit of dat zwart geverfd is? Want ik vind zwart haar bij mannen ook geweldig, maar niet als het geverfd is want dan zit het niet in de genen.
je gaat me niet vertellen dat je nooit uitgroei hebt gezien... want bij zwart en blond valt die shit echt snel opquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken wel een paar vrouwen die zwart geverfd haar prachtig staat, ik heb een half jaar iets met een meid gehad voordat ik erachter kwam dat ze van nature hoogblond was
Ik heb een enorme eisenlijst. Er is niemand die daaraan voldoet.quote:
Man he, gok dus van nietquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je gaat me niet vertellen dat je nooit uitgroei hebt gezien... want bij zwart en blond valt die shit echt snel op
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb een enorme eisenlijst. Er is niemand die daaraan voldoet.
Jij hebt geen zwart haar, hoor.quote:
Puala!quote:
Of gewoon niemand die er aan wil voldoen natuurlijkquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, het is ook een beetje grijsquote:
Blijkbaar was ze al jarenlang een erg fanatieke en frequente verver en die uitgroei viel echt wel mee, ik stond wel perplex toen we jeugdfoto's aan het kijken waren.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je gaat me niet vertellen dat je nooit uitgroei hebt gezien... want bij zwart en blond valt die shit echt snel op
Ik neuk zo vaak vrouwen die de dag erna hun eisenlijstje verbouwereerd en in shock verscheurenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik wil weten wie er tegen mij mompelt.quote:
Die ontmoeting met mij heeft je wel voor de rest van je leven verpest he?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik neuk zo vaak vrouwen die de dag erna hun eisenlijstje verbouwereerd en in shock verscheuren
Nee, degenen die eraan voldoen wonen te ver weg om er wat mee te kunnen. Johnny Depp bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of gewoon niemand die er aan wil voldoen natuurlijk.
Ja, dat zeg ik dus, niemand die aan je voorwaarden wil voldoen dusquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, degenen die eraan voldoen wonen te ver weg om er wat mee te kunnen. Johnny Depp bijvoorbeeld.
Dan zou ze dus zowat iedere week moeten verven.. knap geld wel wat er dan doorheen gaat..quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blijkbaar was ze al jarenlang een erg fanatieke en frequente verver en die uitgroei viel echt wel mee, ik stond wel perplex toen we jeugdfoto's aan het kijken waren.
Dat is de enige gepaste reactiequote:
Jawel.. er zijn er wel een paar, maar ook al zouden die aan de voorwaarden voldoen dan moet ik ze nog niet..quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik dus, niemand die aan je voorwaarden wil voldoen dus.
Ja. Ik verscheur mn lijstje niet. Ik negeer hem vaak zat, maar verscheuren nooit. En al helemaal niet door een simpel neukpartijtjequote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik neuk zo vaak vrouwen die de dag erna hun eisenlijstje verbouwereerd en in shock verscheuren
Nee, de kans op de ontmoeting was datquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die ontmoeting met mij heeft je wel voor de rest van je leven verpest he?
Opa Johnny valt op blonde vrouwen met eng dunne armpjes en benen, voldoe je aan zijn eisenlijstje denk je?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, degenen die eraan voldoen wonen te ver weg om er wat mee te kunnen. Johnny Depp bijvoorbeeld.
quote:
*proest*quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat denk je. Ik weet beter. Eerst ontvoeren en dan zorgen dat ie het stockholmsyndroom krijgt. Opgelostquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Opa Johnny valt op blonde vrouwen met eng dunne armpjes en benen, voldoe je aan zijn eisenlijstje denk je?
Door een simpel neukpartijtje niet neequote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Ik verscheur mn lijstje niet. Ik negeer hem vaak zat, maar verscheuren nooit. En al helemaal niet door een simpel neukpartijtje
Door twee simpele neukpartijtjes ook niet.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Door een simpel neukpartijtje niet nee
Mja, mijn luide stem hoor je niet op een forumquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik wil weten wie er tegen mij mompelt.
Gelukkig niet, dat zou het doen alsof ik hard aan het werk ben vrijwel onmogelijk maken.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mja, mijn luide stem hoor je niet op een forum
Dit krank-im-kopf antwoord trekt me aanquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat denk je. Ik weet beter. Eerst ontvoeren en dan zorgen dat ie het stockholmsyndroom krijgt. Opgelost
Dat kan je het in principe op twee manieren opvatten, maar jou kennende is het lelijk bedoeld. Je bent nog niks veranderd.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, de kans op de ontmoeting was dat
Snap ik.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit krank-im-kopf antwoord trekt me aan
Maar goed dan jaquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Gelukkig niet, dat zou het doen alsof ik hard aan het werk ben vrijwel onmogelijk maken.
Ik bedoelde het keilief juistquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat kan je het in principe op twee manieren opvatten, maar jou kennende is het lelijk bedoeld. Je bent nog niks veranderd.
Hoe is het met jou?
Lekker lekkerquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja hoor, alles goed
Morgen koopakte tekenen en maandag de hypotheekofferte
Prima prima. Beetje afwezig in mn hoofd dus werktechnisch niet productiefquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
He Puala, hoe is het er nou mee?
1 september de sleutel en dan klussenquote:
Ja en voor die tijd al dingen uitzoeken denk ik of niet? Maak je een topic aan?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
1 september de sleutel en dan klussen
Mijn vader gaat al flink schilderen dus dat hoeft al nietquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja en voor die tijd al dingen uitzoeken denk ik of niet? Maak je een topic aan?
Ah, XP, bedankt voor mijn nieuwe Mac Pro, kijk niet op je bankrekening voorlopigquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hoiiiii, ik ben weer thuis!
Ik voel me een waaghals, met mijn achterhaalde besturingssysteem toch gewoon online.
Krullie!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik voel me een waaghals, met mijn achterhaalde besturingssysteem toch gewoon online.
Badass.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik word bang nuquote:
Goed om te horen, op dat laatste na dan, bijna weekend thoughquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Prima prima. Beetje afwezig in mn hoofd dus werktechnisch niet productief![]()
En met jou? Geniet je van je vrije dag?
Een welgemeende "foei" en een aai over de bol moeten dit wel oplossen, me dunkt.quote:
Verstandigquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mijn vader gaat al flink schilderen dus dat hoeft al nietEn qua lasten heb ik al het een en ander uitgezocht
Ik vraag me bij dit soort lui altijd af waar het is fout gegaan.. Arm jochie...quote:
Ik werd om 12.15 uur bij een vergadering geroepen die problemen had met de beamer. En 10 min later legde ik een andere collega in de stabiele zijligging en liet ik een ambulance komenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Goed om te horen, op dat laatste na dan, bijna weekend though
Jup op blakon gezeten, beetje opgeruimd, dadelijk ff douchen en er vandoor
Oh dat zeker niet, maar het is zo triest dit gejank, van beide kanten hoor. Ik kwam vroeger gewoon bij mijn surinaamse, indonesische klasgenootjes over de vloer, niemand maakte ergens een punt van, verschillen werden grappen over gemaakt etc.quote:
Ik gok bij de bevruchting al. Dat die zaadcel kon winnen zeg maar.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vraag me bij dit soort lui altijd af waar het is fout gegaan.. Arm jochie...
Ow wow, wtf. Wat had ie?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik werd om 12.15 uur bij een vergadering geroepen die problemen had met de beamer. En 10 min later legde ik een andere collega in de stabiele zijligging en liet ik een ambulance komenNiet de meest relaxte werkdag vandaag.
Oh lekker lekker. Wat ga je doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |