daarvoor ben ik toch wel een aantal jaartjes zwartharig geweest hoor (soms met een beetje blond)quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Het is maar wat je meevallen noemtWel cool, dat dan weer wel.
Ik heb een keer een vrouw met knalblauw haar in bed gehad, helaas bleek ze de volgende ochtend saai blond te zijn toen ze haar pruik af zettequote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daarvoor ben ik toch wel een aantal jaartjes zwartharig geweest hoor (soms met een beetje blond)
Ik ken jou door je foto's in US. :$ Destijds, dan.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daarvoor ben ik toch wel een aantal jaartjes zwartharig geweest hoor (soms met een beetje blond)
Niet met zoveel woorden.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
oh heeft cachie me als kneus neer gezet ja?
Achja_
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:19 schreef Californium het volgende:
Ik mijn celletjes meten. Ik helemaal van '?what the fuck is up met jullie, ongelukkig en half dood'. heb ik belangrijkste toevoeging vergeten! Maar eff fixen
Was dat nummer 58 of 72?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een keer een vrouw met knalblauw haar in bed gehad, helaas bleek ze de volgende ochtend saai blond te zijn toen ze haar pruik af zette
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwam langs op Feestboek.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:23 schreef -Strawberry- het volgende:
kek hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwam langs op Feestboek.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
ook echt de FCS hequote:
Bwehe, ze kijkt iig niet met warme gevoelens terug.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
oh heeft cachie me als kneus neer gezet ja?
Achja_
Dat denk ik niet. Tenzij ik naar Gibraltar zou gaan.quote:
Misschien. Alhoewel ik eerder denk dat zij hiernaartoe zullen komen. Gibraltar lijkt me wel tof btwquote:
Eens kijken of ik in een andere sc veilig benquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bwehe, ze kijkt iig niet met warme gevoelens terug.
Je kan het ook gewoon in van die kledingbakken gooien.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:22 schreef FrauMilena het volgende:
Wie had laatst nou kleding ingezameld voor het goede doel? ik heb nu ook wat in zo'n zak gedouwd. Marktplaats is te veel moeite.
Fijn is dat he? Al vind ik mijn spierpijn nu iets minder fijn (gisteren een uur grid ipv 30 minuten...oops)quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Alweer gesport.Morgen maar een rustdagje, maar het is zo fijn om resultaat te zien.
Gibraltar is lelijk.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Tenzij ik naar Gibraltar zou gaan.
[..]
Misschien. Alhoewel ik eerder denk dat zij hiernaartoe zullen komen. Gibraltar lijkt me wel tof btw
Oh dus je totale aantal bedpartners moeten we maar opvatten als een zeer ruwe schatting ( σ = 50 )?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet meer, het was carnaval en ik had behoorlijk wat gedronken
Wat ga je maken dan?quote:
Heb eigenlijk nooit last van spierpijn.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:26 schreef yats het volgende:
[..]
Fijn is dat he? Al vind ik mijn spierpijn nu iets minder fijn (gisteren een uur grid ipv 30 minuten...oops)
Had je nog een andere run gevonden?
Mijn metal baard effe bijwerken, kan alleen als ik metal luisterquote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mijn metal baard effe bijwerken, kan alleen als ik metal luister
Kroelen, kussen, hand-mond-werk en halfslappe pogingen tel ik in ieder geval niet meequote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh dus je totale aantal bedpartners moeten we maar opvatten als een zeer ruwe schatting ( σ = 50 )?
50quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh dus je totale aantal bedpartners moeten we maar opvatten als een zeer ruwe schatting ( σ = 50 )?
Dat weet ik.quote:
De wat?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:24 schreef Californium het volgende:
[..]
ook echt de FCS he! Sukkel dat ik ben.
Dat telt ook niet he. Dan zit ik hier ook wel aan de tachtig.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kroelen, kussen, hand-mond-werk en halfslappe pogingen tel ik in ieder geval niet mee
Van alle meisjes die ik gezoend heb zijn de meesten niet meer aardig tegen mequote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat weet ik.
Maar ze was niet positief over je. Je bedprestraties werden niet besproken.
[..]
De wat?
weet ik veel, ik ben beerfectquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wat is er dan gebeurt dat ze zo negatief was? Je bent immers een knuffelbeer
Straks zie ik je niet meer. Ben je zo slank dat ik om je heen kijkquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb eigenlijk nooit last van spierpijn.Neem meestal een eiwitsmoothie of shake na afloop. Maar ik doe ook voornamelijk cardio daar, thuis kracht.
Nee, niet eentje die me tof leek. Dan is die in september wel beter.
Dat is ook niks, eerst een man opgeilen en dan mag hij nog niet vol op de kutquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:29 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat telt ook niet he. Dan zit ik hier ook wel aan de tachtig.
Amateur, toen ik jouw leeftijd had zat ik al voorbij de honderdquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:29 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Sochtends pas de pruik af? Dan heb je je best niet gedaan dusquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een keer een vrouw met knalblauw haar in bed gehad, helaas bleek ze de volgende ochtend saai blond te zijn toen ze haar pruik af zette
Apart.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Van alle meisjes die ik gezoend heb zijn de meesten niet meer aardig tegen me
Ja, die zijn ook alweer een tijdje terugquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ken jou door je foto's in US. :$ Destijds, dan.
Hoer dat je bent.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Amateur, toen ik jouw leeftijd had zat ik al voorbij de honderd
Inzamelpunt zit hier iets verderop.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:25 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon in van die kledingbakken gooien.
Ik zoen goed volgens de reacties.quote:
Wees blij...Ik word echt afgebeuld. Al is t op eigen verzoek...Gisteren was t vooral veel opdrukken en veel werk met de beenspieren.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb eigenlijk nooit last van spierpijn.Neem meestal een eiwitsmoothie of shake na afloop. Maar ik doe ook voornamelijk cardio daar, thuis kracht.
Nee, niet eentje die me tof leek. Dan is die in september wel beter.
Nooit rijk geweest.quote:
Ah, dan ligt het aan de vrouwenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zoen goed volgens de reacties.
Wowquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:29 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
serum. Eigenlijk voor 99% van de celkweek een basis ingredientquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat weet ik.
Maar ze was niet positief over je. Je bedprestraties werden niet besproken.
[..]
De wat?
Ja klopt, alleen maar kantoren en een vliegveld. Maar daar zal ik dan ook niet gaan wonen. Spain it will bequote:
Ik viel halverwege in slaap en toen ik 's-ochtends vroeg of ze haar pruik aub weer op wilde zetten tijdens de seks raakte ze verbolgen en begon ze te stamelen dat ik haar eigen haar niet mooi genoeg vond, tja toen wist ik dat het mijn type niet was en ben ik maar opgehouden.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sochtends pas de pruik af? Dan heb je je best niet gedaan dus
ik heb vast wel andere punten waar men op afknaptquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nooit rijk geweest.
Als lelijke pauper heb je weinig aanspraak.
[..]
Ah, dan ligt het aan de vrouwen
Ja? Ik ook. Zie je dan!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja klopt, alleen maar kantoren en een vliegveld. Maar daar zal ik dan ook niet gaan wonen. Spain it will be
Laatst heeft Cue_ al gezegd dat complimenten niets zeggen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zoen goed volgens de reacties.
Waarom is die stoel nat? Komt door mij he?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:33 schreef Inolvidable het volgende:
Had ik eindelijk besloten dat ik een jurk ging aan doen, ga ik op een kletsnatte stoel zitten. Nu kan ik 'm uitwringen. Fuck my life.
Oh noesquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Straks zie ik je niet meer. Ben je zo slank dat ik om je heen kijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een buikje voor Kaneel.
Nou dan kan ik dat ook niet dusquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
Laatst heeft Cue_ al gezegd dat complimenten niets zeggen.
Waarom niet en wat voor soort complimenten?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
Laatst heeft Cue_ al gezegd dat complimenten niets zeggen.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh noesIk zal wel zwaaien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een buikje voor Kaneel.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Murcia gaat door? Feli!quote:
Dat komt inderdaad door een onbekende man van een jaar of 40 waarvan ik de naam nog niet eens weet. Wat ben je toch een held.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom is die stoel nat? Komt door mij he?
[..]
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
[..]
Dat is fijn. Zal ook een kattenbelletje voor je regelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een buikje voor Kaneel.
Thanks!quote:
[..]
Opgeslagen voor later gebruik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een buikje voor Kaneel.
Zeventjes cultuurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed bezig.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:33 schreef yats het volgende:
[..]
Wees blij...Ik word echt afgebeuld. Al is t op eigen verzoek...Gisteren was t vooral veel opdrukken en veel werk met de beenspieren.
Daar zou ik niet op rekenen (douchen en omkleden).quote:Die in september maar doen dan? Wanneer is die eigenlijk? Ik neem aan dat je je daar om kunt kleden en achteraf kunt douchen zodat je niet met dat poeder in de trein zit?
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:34 schreef Californium het volgende:
[..]
serum. Eigenlijk voor 99% van de celkweek een basis ingredient!
[..]
Nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een buikje voor Kaneel.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik werd al een beetje ongelukkig met m'n buik.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
I wishKwam toevallig tegen op tumblr.
Gaat er komenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
I wishKwam toevallig tegen op tumblr.
Mooi zoquote:
Neequote:
Thxs! Ik moet alleen het voedingsdeel nog onder de knie krijgen. Als je me daar mee wil helpen,graag!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Goed bezig.Wel aanvullen met eiwitjes hè. Helpt ook tegen spierpijn.
[..]
Daar zou ik niet op rekenen (douchen en omkleden).
Heb geen navelpiercing.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:39 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik werd al een beetje ongelukkig met m'n buik.
als jij halverwege in slaap valt weet ik dan al wel dat je mn type niet bentquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik viel halverwege in slaap en toen ik 's-ochtends vroeg of ze haar pruik aub weer op wilde zetten tijdens de seks raakte ze verbolgen en begon ze te stamelen dat ik haar eigen haar niet mooi genoeg vond, tja toen wist ik dat het mijn type niet was en ben ik maar opgehouden.
Dan trek je iets anders aanquote:
Ik vind haar wel iets té eigenlijk. Misschien moet ik ook weer eens gaan sporten.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb geen navelpiercing.![]()
Maar het is wel een leuk doel.Die van mij is redelijk plat nu, maar niet strak.
Nah, ik föhn m'n jurk wel.quote:
Je hebt een krat richting de bouwvakkers gegooid?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:41 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb een raadsel voor jullie, ik heb 3 lege kratten bier, maar 96 lege flesjes bier. What happend
Ook een oplossing natuurlijkquote:
Easy there, young lady.quote:
quote:BESTELLING AFGEROND
Beter dan vierkant.
Oke, die is leuk.quote:
Drank maakt meer kapot dan je lief is en ik vond haar toch niet knap genoeg, zonder blauwe pruik dan.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als jij halverwege in slaap valt weet ik dan al wel dat je mn type niet bent
Flauwquote:
Klopt. Snooki bijv.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:39 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gaat er komenKwam laatst voor en na foto's tegen van 3 van die Geordie Shore meiden. Wereld van verschil. Zijn nu superstrak.
quote:
quote:
Wat let je?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:41 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik vind haar wel iets té eigenlijk. Misschien moet ik ook weer eens gaan sporten.
Een goed feestje?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:41 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb een raadsel voor jullie, ik heb 3 lege kratten bier, maar 96 lege flesjes bier. What happend
Barb, how's life? Al wat beter dan laatst?quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt. Snooki bijv.
[ afbeelding ]
Ik ga hier voor:quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt. Snooki bijv.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan heb ik nog even de tijd.
Nee joh die gasten doen toch ook gewoon hun werk, plus statiegeld, heb elke cent nodigquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:42 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Je hebt een krat richting de bouwvakkers gegooid?
De eenzame wanhoop straalt ervan af als een koelreactor in Fukushima....quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Drank maakt meer kapot dan je lief is en ik vond haar toch niet knap genoeg, zonder blauwe pruik dan.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ga hier voor:Hoe kom jij aan mijn selfie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan heb ik nog even de tijd.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Je had geen kruk om uit te lenen, dus heb je maar een krat meegegeven?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee joh die gasten doen toch ook gewoon hun werk, plus statiegeld, heb elke cent nodig
Vreemd is het wel, nu zit ik met een bak lege flessen die ik nergens kwijt kan. Mijn leven is ook zo ingewikkeldquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:48 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Je had geen kruk om uit te lenen, dus heb je maar een krat meegegeven?
I dunno man
Sinds wanneer is elke foto een selfie?quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ga hier voor:Moet ik wel net zo oud worden dus, anders krijg ik het niet te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan heb ik nog even de tijd.![]()
Ja, gelukkig wel. Thanksquote:
Ik sta er toch zelf op?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sinds wanneer is elke foto een selfie?.
Ja, maar je hebt hem niet zelf genomenquote:
Ow, is dat het criterium? Denk ik ook eens hip met de jeugd mee te pratenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt hem niet zelf genomen.
Ja, maar dat is de vaste balkon krat, die telt niet mee in het inventarisquote:
Ja, SELF-ie zou een hint moeten zijnquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow, is dat het criterium? Denk ik ook eens hip met de jeugd mee te praten
Begrijp ik toch allemaal niet joh, die jeugd met hun intertubes, en youtubes en instagrammen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, SELF-ie zou een hint moeten zijn.
redtubes niet te vergetenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Begrijp ik toch allemaal niet joh, die jeugd met hun intertubes, en youtubes en instagrammen.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt. Snooki bijv.
[ afbeelding ]
Dat weet ik zelfsquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
zie je, ik weet niet eens wat dat is
Tot niet ziensquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:54 schreef Inolvidable het volgende:
Jurk geföhnt, hond opgesloten, sigaretjes gemaakt en dansje gedaan. Ik ben er klaar voor.
ohhhquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
OMdat jij die voorgenoemde jeugd bent.
Ze hebben ook wel de meest onflatteuze foto's als before gekozen, zeg.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kunnen we samen reizenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:58 schreef Inolvidable het volgende:
Ik moet nog wel heel even mededelen dat ik op sollicitatie mag in Den Haag voor een bepaald medium om misschien op freelancebasis te werken. YES.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Drank maakt meer kapot dan je lief is en ik vond haar toch niet knap genoeg, zonder blauwe pruik dan.
Haha, zal eens kijken of ik mijn sollicitatie in de ochtend kan plannen. Hoelaat vertrek jij meestal?quote:
Heerlijk inzicht heeft die vent toch he?quote:
Ja.. prachtig wel.. maakt niet uit hoe lelijk, als het haar maar blauw isquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heerlijk inzicht heeft die vent toch he?
Enorm vroeg, heb de trein in Breda meestal om 7:39quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:59 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Haha, zal eens kijken of ik mijn sollicitatie in de ochtend kan plannen. Hoelaat vertrek jij meestal?
Met jij je flatje niet een keer gaan poetsen voordat het een gevaar voor de volksgezondheid gaat wordenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heerlijk inzicht heeft die vent toch he?
Nee ik val op zwart haar maar lilapaarsblauw haar heb ik een zwak voor.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja.. prachtig wel.. maakt niet uit hoe lelijk, als het haar maar blauw is
En maakt het dan uit of dat zwart geverfd is? Want ik vind zwart haar bij mannen ook geweldig, maar niet als het geverfd is want dan zit het niet in de genen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee ik val op zwart haar maar lilapaarsblauw haar heb ik een zwak voor.
Ik ken wel een paar vrouwen die zwart geverfd haar prachtig staat, ik heb een half jaar iets met een meid gehad voordat ik erachter kwam dat ze van nature hoogblond wasquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En maakt het dan uit of dat zwart geverfd is? Want ik vind zwart haar bij mannen ook geweldig, maar niet als het geverfd is want dan zit het niet in de genen.
O haiquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En maakt het dan uit of dat zwart geverfd is? Want ik vind zwart haar bij mannen ook geweldig, maar niet als het geverfd is want dan zit het niet in de genen.
je gaat me niet vertellen dat je nooit uitgroei hebt gezien... want bij zwart en blond valt die shit echt snel opquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken wel een paar vrouwen die zwart geverfd haar prachtig staat, ik heb een half jaar iets met een meid gehad voordat ik erachter kwam dat ze van nature hoogblond was
Ik heb een enorme eisenlijst. Er is niemand die daaraan voldoet.quote:
Man he, gok dus van nietquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je gaat me niet vertellen dat je nooit uitgroei hebt gezien... want bij zwart en blond valt die shit echt snel op
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb een enorme eisenlijst. Er is niemand die daaraan voldoet.
Jij hebt geen zwart haar, hoor.quote:
Puala!quote:
Of gewoon niemand die er aan wil voldoen natuurlijkquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, het is ook een beetje grijsquote:
Blijkbaar was ze al jarenlang een erg fanatieke en frequente verver en die uitgroei viel echt wel mee, ik stond wel perplex toen we jeugdfoto's aan het kijken waren.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je gaat me niet vertellen dat je nooit uitgroei hebt gezien... want bij zwart en blond valt die shit echt snel op
Ik neuk zo vaak vrouwen die de dag erna hun eisenlijstje verbouwereerd en in shock verscheurenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik wil weten wie er tegen mij mompelt.quote:
Die ontmoeting met mij heeft je wel voor de rest van je leven verpest he?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik neuk zo vaak vrouwen die de dag erna hun eisenlijstje verbouwereerd en in shock verscheuren
Nee, degenen die eraan voldoen wonen te ver weg om er wat mee te kunnen. Johnny Depp bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of gewoon niemand die er aan wil voldoen natuurlijk.
Ja, dat zeg ik dus, niemand die aan je voorwaarden wil voldoen dusquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, degenen die eraan voldoen wonen te ver weg om er wat mee te kunnen. Johnny Depp bijvoorbeeld.
Dan zou ze dus zowat iedere week moeten verven.. knap geld wel wat er dan doorheen gaat..quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blijkbaar was ze al jarenlang een erg fanatieke en frequente verver en die uitgroei viel echt wel mee, ik stond wel perplex toen we jeugdfoto's aan het kijken waren.
Dat is de enige gepaste reactiequote:
Jawel.. er zijn er wel een paar, maar ook al zouden die aan de voorwaarden voldoen dan moet ik ze nog niet..quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik dus, niemand die aan je voorwaarden wil voldoen dus.
Ja. Ik verscheur mn lijstje niet. Ik negeer hem vaak zat, maar verscheuren nooit. En al helemaal niet door een simpel neukpartijtjequote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik neuk zo vaak vrouwen die de dag erna hun eisenlijstje verbouwereerd en in shock verscheuren
Nee, de kans op de ontmoeting was datquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die ontmoeting met mij heeft je wel voor de rest van je leven verpest he?
Opa Johnny valt op blonde vrouwen met eng dunne armpjes en benen, voldoe je aan zijn eisenlijstje denk je?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, degenen die eraan voldoen wonen te ver weg om er wat mee te kunnen. Johnny Depp bijvoorbeeld.
quote:
*proest*quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat denk je. Ik weet beter. Eerst ontvoeren en dan zorgen dat ie het stockholmsyndroom krijgt. Opgelostquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Opa Johnny valt op blonde vrouwen met eng dunne armpjes en benen, voldoe je aan zijn eisenlijstje denk je?
Door een simpel neukpartijtje niet neequote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Ik verscheur mn lijstje niet. Ik negeer hem vaak zat, maar verscheuren nooit. En al helemaal niet door een simpel neukpartijtje
Door twee simpele neukpartijtjes ook niet.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Door een simpel neukpartijtje niet nee
Mja, mijn luide stem hoor je niet op een forumquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik wil weten wie er tegen mij mompelt.
Gelukkig niet, dat zou het doen alsof ik hard aan het werk ben vrijwel onmogelijk maken.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mja, mijn luide stem hoor je niet op een forum
Dit krank-im-kopf antwoord trekt me aanquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat denk je. Ik weet beter. Eerst ontvoeren en dan zorgen dat ie het stockholmsyndroom krijgt. Opgelost
Dat kan je het in principe op twee manieren opvatten, maar jou kennende is het lelijk bedoeld. Je bent nog niks veranderd.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, de kans op de ontmoeting was dat
Snap ik.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit krank-im-kopf antwoord trekt me aan
Maar goed dan jaquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Gelukkig niet, dat zou het doen alsof ik hard aan het werk ben vrijwel onmogelijk maken.
Ik bedoelde het keilief juistquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat kan je het in principe op twee manieren opvatten, maar jou kennende is het lelijk bedoeld. Je bent nog niks veranderd.
Hoe is het met jou?
Lekker lekkerquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja hoor, alles goed
Morgen koopakte tekenen en maandag de hypotheekofferte
Prima prima. Beetje afwezig in mn hoofd dus werktechnisch niet productiefquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
He Puala, hoe is het er nou mee?
1 september de sleutel en dan klussenquote:
Ja en voor die tijd al dingen uitzoeken denk ik of niet? Maak je een topic aan?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
1 september de sleutel en dan klussen
Mijn vader gaat al flink schilderen dus dat hoeft al nietquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja en voor die tijd al dingen uitzoeken denk ik of niet? Maak je een topic aan?
Ah, XP, bedankt voor mijn nieuwe Mac Pro, kijk niet op je bankrekening voorlopigquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hoiiiii, ik ben weer thuis!
Ik voel me een waaghals, met mijn achterhaalde besturingssysteem toch gewoon online.
Krullie!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik voel me een waaghals, met mijn achterhaalde besturingssysteem toch gewoon online.
Badass.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik word bang nuquote:
Goed om te horen, op dat laatste na dan, bijna weekend thoughquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Prima prima. Beetje afwezig in mn hoofd dus werktechnisch niet productief![]()
En met jou? Geniet je van je vrije dag?
Een welgemeende "foei" en een aai over de bol moeten dit wel oplossen, me dunkt.quote:
Verstandigquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mijn vader gaat al flink schilderen dus dat hoeft al nietEn qua lasten heb ik al het een en ander uitgezocht
Ik vraag me bij dit soort lui altijd af waar het is fout gegaan.. Arm jochie...quote:
Ik werd om 12.15 uur bij een vergadering geroepen die problemen had met de beamer. En 10 min later legde ik een andere collega in de stabiele zijligging en liet ik een ambulance komenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Goed om te horen, op dat laatste na dan, bijna weekend though
Jup op blakon gezeten, beetje opgeruimd, dadelijk ff douchen en er vandoor
Oh dat zeker niet, maar het is zo triest dit gejank, van beide kanten hoor. Ik kwam vroeger gewoon bij mijn surinaamse, indonesische klasgenootjes over de vloer, niemand maakte ergens een punt van, verschillen werden grappen over gemaakt etc.quote:
Ik gok bij de bevruchting al. Dat die zaadcel kon winnen zeg maar.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vraag me bij dit soort lui altijd af waar het is fout gegaan.. Arm jochie...
Ow wow, wtf. Wat had ie?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik werd om 12.15 uur bij een vergadering geroepen die problemen had met de beamer. En 10 min later legde ik een andere collega in de stabiele zijligging en liet ik een ambulance komenNiet de meest relaxte werkdag vandaag.
Oh lekker lekker. Wat ga je doen?
Ja.. Misschien moeten we daar dan wat mee doen... hem terugzetten in een baarmoederachtige setting waar ie als miskraam afgedreven kan worden..quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik gok bij de bevruchting al. Dat die zaadcel kon winnen zeg maar.
Dat jochie hoef je niet zielig te vinden hoor. Hij verdient geen medelijden.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vraag me bij dit soort lui altijd af waar het is fout gegaan.. Arm jochie...
Van het soort volk dat geen enkele oorlog zal winnen. Nou, rillen maar hoorquote:
Dit was ook puur sarcasmequote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat jochie hoef je niet zielig te vinden hoor. Hij verdient geen medelijden.
Ik begrijp ook niet waarom racisme nu weer zo'n hot topic is.... Vind het redelijk 1850 zeg maarquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh dat zeker niet, maar het is zo triest dit gejank, van beide kanten hoor. Ik kwam vroeger gewoon bij mijn surinaamse, indonesische klasgenootjes over de vloer, niemand maakte ergens een punt van, verschillen werden grappen over gemaakt etc.
Tegenwoordig is alles maar racisme of moet de witman weer dood etc.
Het probleem is niet zozeer zulk gedrag, maar meer dat er zo veel zijn met zulke denkbeelden. En niet alleen onder de allochtonen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Van het soort volk dat geen enkele oorlog zal winnen. Nou, rillen maar hoor
Zekerquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:37 schreef Puala het volgende:
[..]
VerstandigEn op tijd aanmelden voor bijv. internet is ook wel chill. DAn heb je met klussen gewoon wifi
In eerste instantie duizelig en hoofdpijn. Maar op het moment dat de huisarts de optie gaf of zelf komen of ambulance. Toen zakte hij helemaal weg en reageerde nergens meer op. Uiteindelijk meegenomen op verdenking van hersenbloeding/verstopte ader.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow wow, wtf. Wat had ie?
Ga naar Enschede.
Gekkie.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah, XP, bedankt voor mijn nieuwe Mac Pro, kijk niet op je bankrekening voorlopig.
quote:
Ja he! Ik was naar New York en Chicago. En nu zit ik een jetlag weg te typen, hehe.quote:
Ik zeg goed planquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja.. Misschien moeten we daar dan wat mee doen... hem terugzetten in een baarmoederachtige setting waar ie als miskraam afgedreven kan worden..
Omdat het de manier is om kritiek te verstommen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet waarom racisme nu weer zo'n hot topic is.... Vind het redelijk 1850 zeg maar
Precies, dit zijn meestal jongelui die kansloos zijn en niet mee kunnen komen in de maatschappij en vanuit hun eigen onkunde en onmacht daarom maar hun eigen huidskleur de schuld geven.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat jochie hoef je niet zielig te vinden hoor. Hij verdient geen medelijden.
We zijn inderdaad druk bezig een heel vrolijk wij-zij gevoel te creeeren....quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het probleem is niet zozeer zulk gedrag, maar meer dat er zo veel zijn met zulke denkbeelden. En niet alleen onder de allochtonen.
Bewoonbaar is het al snel in een huis hoorquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
ZekerMaar als ik het zo zie is het maar een korte tijd klussen zodat het bewoonbaar is, dan de tuin leeghalen zodat de motor goed kan staan en dan kan ik de rest op mijn eigen tempo doen
Iemand die weet waar we gratis varkensbloed kunnen halen?quote:
Goed, huis gekochtquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Hoe was het hier? Warm, begreep ik via gezichtsboek?
Slachthuisquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Iemand die weet waar we gratis varkensbloed kunnen halen?
Wow, dus ook niet zomaar iets. Zeker als ie er nu nog last van heeft.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:41 schreef Puala het volgende:
[..]
In eerste instantie duizelig en hoofdpijn. Maar op het moment dat de huisarts de optie gaf of zelf komen of ambulance. Toen zakte hij helemaal weg en reageerde nergens meer op. Uiteindelijk meegenomen op verdenking van hersenbloeding/verstopte ader.
En ik leg net het belletje neer dat op de CT scan geen bloeding te vinden is. Maar hij ziet bijna niets meer en heeft nog steeds zoveel pijn. Dus morfine nu en verder onderzoeken..
Scary shit. Ik wist helemaal niet welke naam er bij de persoon hoorde. En later wel. En ik spreek die man gewoon normaal dagelijks
True dat, maar bedoel meer dat ik ook snel over kanquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Bewoonbaar is het al snel in een huis hoor
Wuahh, wat tof! Gefeliciteeeeerd! Vertelll, Funda link, alles.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
People are such fucking idiotsquote:Veertig procent van de Nederlanders heeft wel eens in één klap alle vakantiefoto's verloren. De twee meest voorkomende redenen voor het verlies zijn: de foto's per ongeluk wissen en een technische crash.
En hoe bouwen we de enorme baarmoeder?quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En hoe bouwen we de enorme baarmoeder?
Kleerhangers zijn makkelijker te regelen
Werkt niet echt he?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat het de manier is om kritiek te verstommen.
Nee heavy shit was het wel. Van duizelig naar hoofdpijn naar draaien met de ogen naar compleet wegzakken. En dat in 20 min. Heel bizar.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wow, dus ook niet zomaar iets. Zeker als ie er nu nog last van heeft.Hopelijk vinden ze snel uit wat er met m aan de hand is. Leip als je er achter komt dat je iemand die je zo vaak spreekt trouwens niet eens van gezicht kent trouwens.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wuahh, wat tof! Gefeliciteeeeerd! Vertelll, Funda link, alles.Via Funda, 9 juni zag ik het. Eerst zelf gekeken. Toen met mijn vader. Daarna bezichtiging gepland en binnen geweest. Mooi huisje, lekker knusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bieden, 8000 euro eraf gekregen. Morgen koopakte tekenen. Hypotheek geregeld via Hypotheekshop, 2.8% renteHypotheekofferte maandag tekenen
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
2,8quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Via Funda, 9 juni zag ik het. Eerst zelf gekeken. Toen met mijn vader. Daarna bezichtiging gepland en binnen geweest. Mooi huisje, lekker knus
Bieden, 8000 euro eraf gekregen. Morgen koopakte tekenen. Hypotheek geregeld via Hypotheekshop, 2.8% renteHypotheekofferte maandag tekenen
Nee, maar het is wel de enige reden waarom ze het constant roepen, men is toch bang om racist genoemd te worden, dus dan noem je iedereen die kritiek op je heeft, of het nou om je sokken of je 3voudige moord+verkrachting gaat een racist.quote:
Linkkk! Wat gaaf joh. 10 jaar vast dan denk ik, die rente? Welke bank? (valt het al op dat ik tegenwoordig in de hypothekenbusiness werk?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Via Funda, 9 juni zag ik het. Eerst zelf gekeken. Toen met mijn vader. Daarna bezichtiging gepland en binnen geweest. Mooi huisje, lekker knus
Ik heb werkelijk even geen ideequote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
moet je wel de afl. kennen.
20 jaar vastquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Linkkk! Wat gaaf joh. 10 jaar vast dan denk ik, die rente? Welke bank? (valt het al op dat ik tegenwoordig in de hypothekenbusiness werk?)
Jaloers?quote:
Kenny moet voor geld allerlei uitdagingen aangaan en 1 ervan is een nacht doorbrengen in haar doosquote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
20 jaar vastLink stuur ik via DM wel
[..]
Jaloers?
Roept niks op, maar ik begrijp dus dat we een oversized fatsig stinkend wijf met een enorme cunt nodig hebben?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kenny moet voor geld allerlei uitdagingen aangaan en 1 ervan is een nacht doorbrengen in haar doos.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja. Maar goed, morgen weer een afspraak bij de hypotheker
Zie DMquote:
Daar komt het wel op neer jaquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Roept niks op, maar ik begrijp dus dat we een oversized fatsig stinkend wijf met een enorme cunt nodig hebben?
Zou mij een kleine 250 euro schelenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:57 schreef Samzz het volgende:
Onverwacht vier maanden gratis internet, tv en telefoon... Is niet verkeerd.
En maar klagenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:57 schreef Samzz het volgende:
Onverwacht vier maanden gratis internet, tv en telefoon... Is niet verkeerd.
Hmm.. iemand interesse om die functie te vervullen?quote:
Ja, mij dus ookquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zou mij een kleine 250 euro schelen
Klagen?quote:
Ik ken hier niemand die aan de functie-eisen voldoet, iig niet aan allequote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hmm.. iemand interesse om die functie te vervullen?
Ja, ik ook. Echt, die vergadercultuur, ik haat het... EN hou het nou eens kort, langer dan 45 min hou ik mijn aandacht echt niet bij je gewauwel.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:08 schreef Barbusse het volgende:
Ik wil deze om uit te delen op mijn werk:
[ afbeelding ]
Bij ons duren ze lekker kort over het algemeenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Echt, die vergadercultuur, ik haat het... EN hou het nou eens kort, langer dan 45 min hou ik mijn aandacht echt niet bij je gewauwel.
hmm.. jammer wel.. Ik dacht dat FOK! daarin wel voorzien wasquote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ken hier niemand die aan de functie-eisen voldoet, iig niet aan alle.
Ik hou ze kort als ik er over gaquote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Bij ons duren ze lekker kort over het algemeen
Ik had bijna kans gehad.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ken hier niemand die aan de functie-eisen voldoet, iig niet aan alle.
Ja ok, ik ken er wel een paar, maar goed, das ook weer niet aardigquote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hmm.. jammer wel.. Ik dacht dat FOK! daarin wel voorzien was
Zeg het maar, hoor. Ik beloof dat het me niet zal kwetsen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, ik ken er wel een paar, maar goed, das ook weer niet aardig.
Ik had al gezegd dat ze "hier" niet zaten, dus in deze reeksquote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg het maar, hoor. Ik beloof dat het me niet zal kwetsen.
aardig koop je dan ook niks voorquote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, ik ken er wel een paar, maar goed, das ook weer niet aardig.
Ook weer zo, en daarom ben ik het ook nietquote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
aardig koop je dan ook niks voor
I was kiddingquote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had al gezegd dat ze "hier" niet zaten, dus in deze reeks.
Ja, dat zeggen al jullie onzekere vrouwtjesquote:
Je kan ze toch ook prima prive benaderen of ze geinteresseerd zijn in de functie?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook weer zo, en daarom ben ik het ook niet.
Maar het gaat me ook weer te ver om willekeurige FOK!sters af te zeiken voor een vrijmibo-chat.
Klopt.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen al jullie onzekere vrouwtjes.
.
True, maar ik zit net bij Sea Shephardquote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je kan ze toch ook prima prive benaderen of ze geinteresseerd zijn in de functie?
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar ik zit net bij Sea Shephard.
Oh wow de walvissen vergelijking, gelukkig ben jij wel perfect HW.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar ik zit net bij Sea Shephard.
Ja, gelukkig wel.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh wow de walvissen vergelijking, gelukkig ben jij wel perfect HW.
En gelukkig overschat je jezelf ook niet.quote:
Won't stop them from doing it...quote:
En gelukkig heb jij geen enorme moeite met toon en intentie van posts lezen, dat scheelt weer.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:43 schreef aeque het volgende:
[..]
En gelukkig overschat je jezelf ook niet.
En gelukkig heb ik daar inderdaad geen moeite mee. Dat Amsterdams accent zorgt er standaard al voor dat ik je niet serieus kan nemen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En gelukkig heb jij geen enorme moeite met toon en intentie van posts lezen, dat scheelt weer.
Erg boeiend allemaal.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:56 schreef aeque het volgende:
[..]
En gelukkig heb ik daar inderdaad geen moeite mee. Dat Amsterdams accent zorgt er standaard al voor dat ik je niet serieus kan nemen.
Helaas niet nee....quote:
Dat is zuur...Ik ga kleding en dozen met spullen uitzoeken en waar nodig dingen verkopen of weggooien.quote:
Wat voor site is t?quote:
Zijn telefoon staat uit?quote:
D'awwwwwquote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga op reis en ik neem mee.
[ afbeelding ]
Z'n telefoonnr is zelfs niet te bereiken en hij lijkt ook niet thuis te zijn.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:13 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is zuur...Ik ga kleding en dozen met spullen uitzoeken en waar nodig dingen verkopen of weggooien.
[..]
Wat voor site is t?
[..]
Zijn telefoon staat uit?
Die ligt te genieten van zijn birthday sex. Oh wacht.quote:
Kun je me een link sturen? Staat er informatie op of foto's die je zelf gemaakt hebt.Fotografie is een van mijn hobby's en extra kennis is nooit weg.quote:
Achja, jammer maar helaasquote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Die ligt te genieten van zijn birthday sex. Oh wacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |