daarvoor ben ik toch wel een aantal jaartjes zwartharig geweest hoor (soms met een beetje blond)quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Het is maar wat je meevallen noemtWel cool, dat dan weer wel.
Ik heb een keer een vrouw met knalblauw haar in bed gehad, helaas bleek ze de volgende ochtend saai blond te zijn toen ze haar pruik af zettequote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daarvoor ben ik toch wel een aantal jaartjes zwartharig geweest hoor (soms met een beetje blond)
Ik ken jou door je foto's in US. :$ Destijds, dan.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daarvoor ben ik toch wel een aantal jaartjes zwartharig geweest hoor (soms met een beetje blond)
Niet met zoveel woorden.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
oh heeft cachie me als kneus neer gezet ja?
Achja_
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:19 schreef Californium het volgende:
Ik mijn celletjes meten. Ik helemaal van '?what the fuck is up met jullie, ongelukkig en half dood'. heb ik belangrijkste toevoeging vergeten! Maar eff fixen
Was dat nummer 58 of 72?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een keer een vrouw met knalblauw haar in bed gehad, helaas bleek ze de volgende ochtend saai blond te zijn toen ze haar pruik af zette
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwam langs op Feestboek.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:23 schreef -Strawberry- het volgende:
kek hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwam langs op Feestboek.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
ook echt de FCS hequote:
Bwehe, ze kijkt iig niet met warme gevoelens terug.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
oh heeft cachie me als kneus neer gezet ja?
Achja_
Dat denk ik niet. Tenzij ik naar Gibraltar zou gaan.quote:
Misschien. Alhoewel ik eerder denk dat zij hiernaartoe zullen komen. Gibraltar lijkt me wel tof btwquote:
Eens kijken of ik in een andere sc veilig benquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bwehe, ze kijkt iig niet met warme gevoelens terug.
Je kan het ook gewoon in van die kledingbakken gooien.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:22 schreef FrauMilena het volgende:
Wie had laatst nou kleding ingezameld voor het goede doel? ik heb nu ook wat in zo'n zak gedouwd. Marktplaats is te veel moeite.
Fijn is dat he? Al vind ik mijn spierpijn nu iets minder fijn (gisteren een uur grid ipv 30 minuten...oops)quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Alweer gesport.Morgen maar een rustdagje, maar het is zo fijn om resultaat te zien.
Gibraltar is lelijk.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Tenzij ik naar Gibraltar zou gaan.
[..]
Misschien. Alhoewel ik eerder denk dat zij hiernaartoe zullen komen. Gibraltar lijkt me wel tof btw
Oh dus je totale aantal bedpartners moeten we maar opvatten als een zeer ruwe schatting ( σ = 50 )?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet meer, het was carnaval en ik had behoorlijk wat gedronken
Wat ga je maken dan?quote:
Heb eigenlijk nooit last van spierpijn.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:26 schreef yats het volgende:
[..]
Fijn is dat he? Al vind ik mijn spierpijn nu iets minder fijn (gisteren een uur grid ipv 30 minuten...oops)
Had je nog een andere run gevonden?
Mijn metal baard effe bijwerken, kan alleen als ik metal luisterquote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mijn metal baard effe bijwerken, kan alleen als ik metal luister
Kroelen, kussen, hand-mond-werk en halfslappe pogingen tel ik in ieder geval niet meequote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh dus je totale aantal bedpartners moeten we maar opvatten als een zeer ruwe schatting ( σ = 50 )?
50quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh dus je totale aantal bedpartners moeten we maar opvatten als een zeer ruwe schatting ( σ = 50 )?
Dat weet ik.quote:
De wat?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:24 schreef Californium het volgende:
[..]
ook echt de FCS he! Sukkel dat ik ben.
Dat telt ook niet he. Dan zit ik hier ook wel aan de tachtig.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kroelen, kussen, hand-mond-werk en halfslappe pogingen tel ik in ieder geval niet mee
Van alle meisjes die ik gezoend heb zijn de meesten niet meer aardig tegen mequote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat weet ik.
Maar ze was niet positief over je. Je bedprestraties werden niet besproken.
[..]
De wat?
weet ik veel, ik ben beerfectquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wat is er dan gebeurt dat ze zo negatief was? Je bent immers een knuffelbeer
Straks zie ik je niet meer. Ben je zo slank dat ik om je heen kijkquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb eigenlijk nooit last van spierpijn.Neem meestal een eiwitsmoothie of shake na afloop. Maar ik doe ook voornamelijk cardio daar, thuis kracht.
Nee, niet eentje die me tof leek. Dan is die in september wel beter.
Dat is ook niks, eerst een man opgeilen en dan mag hij nog niet vol op de kutquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:29 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat telt ook niet he. Dan zit ik hier ook wel aan de tachtig.
Amateur, toen ik jouw leeftijd had zat ik al voorbij de honderdquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:29 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat telt ook niet he. Dan zit ik hier ook wel aan de tachtig.
Sochtends pas de pruik af? Dan heb je je best niet gedaan dusquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een keer een vrouw met knalblauw haar in bed gehad, helaas bleek ze de volgende ochtend saai blond te zijn toen ze haar pruik af zette
Apart.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Van alle meisjes die ik gezoend heb zijn de meesten niet meer aardig tegen me
Ja, die zijn ook alweer een tijdje terugquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ken jou door je foto's in US. :$ Destijds, dan.
Hoer dat je bent.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Amateur, toen ik jouw leeftijd had zat ik al voorbij de honderd
Inzamelpunt zit hier iets verderop.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:25 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon in van die kledingbakken gooien.
Ik zoen goed volgens de reacties.quote:
Wees blij...Ik word echt afgebeuld. Al is t op eigen verzoek...Gisteren was t vooral veel opdrukken en veel werk met de beenspieren.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb eigenlijk nooit last van spierpijn.Neem meestal een eiwitsmoothie of shake na afloop. Maar ik doe ook voornamelijk cardio daar, thuis kracht.
Nee, niet eentje die me tof leek. Dan is die in september wel beter.
Nooit rijk geweest.quote:
Ah, dan ligt het aan de vrouwenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zoen goed volgens de reacties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |