daarvoor ben ik toch wel een aantal jaartjes zwartharig geweest hoor (soms met een beetje blond)quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Het is maar wat je meevallen noemtWel cool, dat dan weer wel.
Ik heb een keer een vrouw met knalblauw haar in bed gehad, helaas bleek ze de volgende ochtend saai blond te zijn toen ze haar pruik af zettequote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daarvoor ben ik toch wel een aantal jaartjes zwartharig geweest hoor (soms met een beetje blond)
Ik ken jou door je foto's in US. :$ Destijds, dan.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daarvoor ben ik toch wel een aantal jaartjes zwartharig geweest hoor (soms met een beetje blond)
Niet met zoveel woorden.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
oh heeft cachie me als kneus neer gezet ja?
Achja_
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:19 schreef Californium het volgende:
Ik mijn celletjes meten. Ik helemaal van '?what the fuck is up met jullie, ongelukkig en half dood'. heb ik belangrijkste toevoeging vergeten! Maar eff fixen
Was dat nummer 58 of 72?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een keer een vrouw met knalblauw haar in bed gehad, helaas bleek ze de volgende ochtend saai blond te zijn toen ze haar pruik af zette
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwam langs op Feestboek.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:23 schreef -Strawberry- het volgende:
kek hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwam langs op Feestboek.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
ook echt de FCS hequote:
Bwehe, ze kijkt iig niet met warme gevoelens terug.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
oh heeft cachie me als kneus neer gezet ja?
Achja_
Dat denk ik niet. Tenzij ik naar Gibraltar zou gaan.quote:
Misschien. Alhoewel ik eerder denk dat zij hiernaartoe zullen komen. Gibraltar lijkt me wel tof btwquote:
Eens kijken of ik in een andere sc veilig benquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bwehe, ze kijkt iig niet met warme gevoelens terug.
Je kan het ook gewoon in van die kledingbakken gooien.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:22 schreef FrauMilena het volgende:
Wie had laatst nou kleding ingezameld voor het goede doel? ik heb nu ook wat in zo'n zak gedouwd. Marktplaats is te veel moeite.
Fijn is dat he? Al vind ik mijn spierpijn nu iets minder fijn (gisteren een uur grid ipv 30 minuten...oops)quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Alweer gesport.Morgen maar een rustdagje, maar het is zo fijn om resultaat te zien.
Gibraltar is lelijk.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Tenzij ik naar Gibraltar zou gaan.
[..]
Misschien. Alhoewel ik eerder denk dat zij hiernaartoe zullen komen. Gibraltar lijkt me wel tof btw
Oh dus je totale aantal bedpartners moeten we maar opvatten als een zeer ruwe schatting ( σ = 50 )?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet meer, het was carnaval en ik had behoorlijk wat gedronken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |