en dan ineens mn haar weer zwart verven en gewoon toekijken hoe jij iedereen aanspreekt met : Hey, ben jij niet GvsE van FOK!?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kan leuk staan. Ga gewoon elk meisje met zo'n haarkleur nu aanspreken in de stad, kom je vast wel eens tegen zo
Ons kent ons he.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik probeer mensen hier op hun hygiëne te schatten en ik haal de man bijt hond types er gemakkelijk uit
Undacova FOK!sterquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en dan ineens mn haar weer zwart verven en gewoon toekijken hoe jij iedereen aanspreekt met : Hey, ben jij niet GvsE van FOK!?
Dat is een goede, die ga ik onthouden voor mijn ladyquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Varken is niet schuw, maar gewoon autist. Die heeft geen zin in anderen want ze houdt al van mij.
Ik voel me eigenlijk nooit als jou.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:57 schreef FrauMilena het volgende:
Voelen jullie je ook wel eens een kneus? /hvjjn
Ik zie jou wel voor me, in het weekend. In je vieze onderbroek met zaadvlekken, omringd door lege pizzadozen, FOK!kend op je macbookje.quote:
Beetje triest om te zeggen dit, maar het is wel waar.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie jou wel voor me, in het weekend. In je vieze onderbroek met zaadvlekken, omringd door lege pizzadozen, FOK!kend op je macbookje.
Neuh, dat valt mee.. 3 maanden terug was het zwart met blond, 2 maanden terug was het roze, blauw en groen, 1 maand terug was het blond en nu is het weer rozequote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Undacova FOK!sterJe verandert dus vaker je haarkleur dan een stoplicht?
Het is maar wat je meevallen noemtquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Neuh, dat valt mee.. 3 maanden terug was het zwart met blond, 2 maanden terug was het roze, blauw en groen, 1 maand terug was het blond en nu is het weer roze
Jammer, naast dit enkele keertje voel ik me meestel best wel top.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik voel me eigenlijk nooit als jou.
Jullie hebben het bedrijf van Gibraltar gekocht bedoel je?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:06 schreef Barbusse het volgende:
Hee, we hebben een bedrijf in Gibraltar gekocht.
More money?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:06 schreef Barbusse het volgende:
Hee, we hebben een bedrijf in Gibraltar gekocht.
gisteren?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zoiets hadden we gisteren al vernomen ja
nahquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:00 schreef yats het volgende:
[..]
Nooit
[..]
Kom je straks ook wat drinken in de stad?
Is wel dichterbijquote:
Ik wil me heel graag als jou voelenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:06 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Jammer, naast dit enkele keertje voel ik me meestel best wel top.
Zijn dit transseksuele gevoelens die zich hier openbaren?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik wil me heel graag als jou voelen
Spillebeentjes kweken.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Op foto'squote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:14 schreef FrauMilena het volgende:
De meeste mensen hier die over mn spillenbeentjrs praten hebben ze nog nooit gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |