Val jij niet in die eerste categoriequote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alleenstaande mannen.
Katten.
Elke combo ervan.
Dat heb ik momenteel ook. Maar dat zal aan de roze haren liggenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Waar Boor gaat wordt ie nagestaard
.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Scheelt dat die van Samzz ook nog eens een fotomodel is
Ja, dus, maakt het iets uit of je opmerkingen ergens op slaan of niet? Men hapt toch welquote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat heb ik momenteel ook. Maar dat zal aan de roze haren liggen
It's truequote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dus, maakt het iets uit of je opmerkingen ergens op slaan of niet? Men hapt toch wel.
Dan is ie perfect voor dr, want zij is ook fotomodelwaardigquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Scheelt dat die van Samzz ook nog eens een fotomodel is
Ik vind dat geilquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nu ga ik elk meisje met roze haren in de stad extra nastarenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
I knowquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan is ie perfect voor dr, want zij is ook fotomodelwaardig
Wowquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan is ie perfect voor dr, want zij is ook fotomodelwaardig
Nee.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:57 schreef FrauMilena het volgende:
Voelen jullie je ook wel eens een kneus? /hvjjn
Wel een mooi beest jaquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Waar Boor gaat wordt ie nagestaard
.
Ik BEN een kneus toch?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:57 schreef FrauMilena het volgende:
Nooitquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:57 schreef FrauMilena het volgende:
Snap ik.quote:
Exact! Ik heb even getwijfeld maar het toch gedaan. En ondanks dat ze schuw is bij vreemden is het bij mij echt een knuffel.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En wanneer verliefd moet je daarvoor gaan anders krijg je spijt
Op het moment is het pastel, maar dat kan zomaar weer neonroze worden van het weekend.. Met mij weet je het maar nooitquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nu ga ik elk meisje met roze haren in de stad extra nastaren![]()
Nooitquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:57 schreef FrauMilena het volgende:
Kom je straks ook wat drinken in de stad?quote:
Varken is niet schuw, maar gewoon autist. Die heeft geen zin in anderen want ze houdt al van mij.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:58 schreef yats het volgende:
[..]
Exact! Ik heb even getwijfeld maar het toch gedaan. En ondanks dat ze schuw is bij vreemden is het bij mij echt een knuffel.
Kan leuk staan. Ga gewoon elk meisje met zo'n haarkleur nu aanspreken in de stad, kom je vast wel eens tegen zoquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Op het moment is het pastel, maar dat kan zomaar weer neonroze worden van het weekend.. Met mij weet je het maar nooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |