Even m'n boobs amputeren en een piemel aan laten metenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, there are no girls on the internet tenslotte.
Alles goed?quote:
Kleine aanpassingen om erbij te horen doen we allemaalquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Even m'n boobs amputeren en een piemel aan laten meten.
Kunnen een dagje ruilen, kun je het eerst even proberen, anders is het ook zo rigoureus.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is maar wat je klein noemtquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kleine aanpassingen om erbij te horen doen we allemaal.
Jazeker, vrij dagje, balkon, bloody mary's, jij?quote:
Dan laat je toch een grote aanmeten?quote:
Oh, dit is wel een goed planquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kunnen een dagje ruilen, kun je het eerst even proberen, anders is het ook zo rigoureus.
zit jij op je beschimmelde bier-balkon?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jazeker, vrij dagje, balkon, bloody mary's, jij?
Vandaag lijkt me een beetje kort dag, volgende week ergensquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dit is wel een goed plan. Wanneer schikt het jou
?
Is allang schoongemaakt, en er was nooit schimmelquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:41 schreef Californium het volgende:
[..]
zit jij op je beschimmelde bier-balkon?
Okay.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vandaag lijkt me een beetje kort dag, volgende week ergens
Aan het werk, saai. Company summer party afgelopen woensdag was tof wel, and much needed. Dronken mensen die met kleren en telefoon op zak en al in het zwembad springen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jazeker, vrij dagje, balkon, bloody mary's, jij?
Ahwquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kipje is rond en dik.. en Varken is nog steeds mijn favo autist
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:05 schreef Lokasenna het volgende:
Kijk eens wat voor minihuisje ik krijg.Groot genoeg toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Dat beeld heb ik altijd omdat ik jullie keuken gewoon nooit heb durven betreden.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is allang schoongemaakt, en er was nooit schimmel
Wat nu weer, of sensei?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:43 schreef UitStraling het volgende:
Soms is het zo leuk om gelijk te krijgen zonder zelf woorden te bezigen
Zo ergquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat beeld heb ik altijd omdat ik jullie keuken gewoon nooit heb durven betreden.
Gewoon omver beuken. Kom nou, een beetje tegen iemands borsten aantikken, wat denken ze wel niet?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:01 schreef Inolvidable het volgende:
Wel altijd irritant als je op een festival bent of in de stad en het is super druk. Loopt iedereen tegen je borsten aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Bro Barbquote:
Ik probeer mensen hier op hun hygi๋ne te schatten en ik haal de man bijt hond types er gemakkelijk uitquote:
KLinkt als een goed feestjequote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Aan het werk, saai. Company summer party afgelopen woensdag was tof wel, and much needed. Dronken mensen die met kleren en telefoon op zak en al in het zwembad springen.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:05 schreef Lokasenna het volgende:
Kijk eens wat voor minihuisje ik krijg.Lijkt op zo'n container woning. Wel knusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Schimmel sowieso niet, maar wel een puinhoop.quote:
Ik alleen voor mijn kat. Als ze gaat knikken weet ik dat ik er awesome uit ziequote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:34 schreef artelligence het volgende:
Ik kleed me altijd mooi voor andere mannen
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:42 schreef yats het volgende:
[..]
Ahw
Mijn bolle rooie heer heeft helaas in december het tijdelijke voor het eeuwige verruild. Al heb ik sinds een maand of twee nu weer een roodharige dame
[..]
Groot genoeg toch?
Zielloos.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]crap man.. en dan ook nog weer een ginger ervoor terugnemen
Was het ookquote:
Alleenstaande mannen zonder katten (!!!!quote:
Juist.. en daarom heb ik twee mooie zwartbehaarde trutjesquote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:51 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Alleenstaande mannen zonder katten (!!!!)
Ja, vrij onverwachts ook. Hij was juist net weer op de goede weg na een operatie een tijd daarvoor. Ik wilde eigenlijk alleen me ori๋nteren in het asiel, maar ik was meteen verliefd op die rooie damequote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]crap man.. en dan ook nog weer een ginger ervoor terugnemen
En ik een Weimaraner.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Juist.. en daarom heb ik twee mooie zwartbehaarde trutjes
Alleenstaande mannenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:51 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Alleenstaande mannen zonder katten (!!!!)
Die zijn zo mooiquote:
Jaquote:
Scheelt dat die van Samzz ook nog eens een fotomodel isquote:
En wanneer verliefd moet je daarvoor gaan anders krijg je spijtquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:52 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, vrij onverwachts ook. Hij was juist net weer op de goede weg na een operatie een tijd daarvoor. Ik wilde eigenlijk alleen me ori๋nteren in het asiel, maar ik was meteen verliefd op die rooie dame
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |