quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:46 schreef Lokasenna het volgende:
Wisten jullie dat die draden in peultjes blijkbaar niet verteerd worden?
Geen details plzquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:46 schreef Lokasenna het volgende:
Wisten jullie dat die draden in peultjes blijkbaar niet verteerd worden?
Waarom zou je dat doen?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]daarom ben ik altijd uren bezig met het eruit trekken van die dingen
Ah op die fiets. Gezelligquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, dat heet werken met behoud van uitkering.. een participatiebaan
Echt? Jij zou geen huisdier moeten nemen.quote:
Omdat draadjes poepen niet mijn favoriete ding isquote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Echt? Jij zou geen huisdier moeten nemen.
wel voor niets.. maar vrijwillig voor gekozen.. ritme sloeg helemaal nergens meer op ook.. wakker tot half 8 sochtends en dan tot 14/15 uur slapenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah op die fiets. Gezellig![]()
Ach iig, niet voor niets dus.
Ach, zal vast wel ergens een zweefteven dieet zijn die het aanraadt in verband met inwendige schoonmaak functie ofzoquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Omdat draadjes poepen niet mijn favoriete ding is
het enige dieet waaraan ik vrijwillig mee zou doen is een bacondieet, want bacon.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach, zal vast wel ergens een zweefteven dieet zijn die het aanraadt in verband met inwendige schoonmaak functie ofzo
Hnnng, baconquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het enige dieet waaraan ik vrijwillig mee zou doen is een bacondieet, want bacon.
Voel je niks van toch.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Omdat draadjes poepen niet mijn favoriete ding is
Natuurlijk ben ik gelijk een autist als zoiets mij opvalt.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heel makkelijk zelfs, maar ik weet dat sommige auti's daar graag over vallen.
Hoe is t met de katten?quote:
Zeg ik toch niet, lieverdquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik gelijk een autist als zoiets mij opvalt.
Voelen nee, tot er een drolletje aan blijft hangen.. ik zie dat soort dingen ook wel eens gebeuren met mijn haren en de konten van de kattenquote:
Gofferdommequote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Voelen nee, tot er een drolletje aan blijft hangen.. ik zie dat soort dingen ook wel eens gebeuren met mijn haren en de konten van de katten
Het is dan ook een fabel dat je per se dik wordt van fast food, ligt er ook gewoon aan hoeveel je ervan eet. Je gaat wel voedingsstoffen missen denk ik, maar zelfs dat overleef je echt wel een tijdje.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:52 schreef Inolvidable het volgende:
Ik heb ooit eens een keer twee weken fastfood gegeten en viel vijf kilo af. /truestory
Het niet durven toegeven valt me dan wel weer tegen van je.quote:
Ik at niet weinig. Voedingsstoffen kom ik sowieso wel tekort, want ik eet bijna nooit fruit en weinig groente en ik ben geen vleesliefhebber.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is dan ook een fabel dat je per se dik wordt van fast food, ligt er ook gewoon aan hoeveel je ervan eet. Je gaat wel voedingsstoffen missen denk ik, maar zelfs dat overleef je echt wel een tijdje.
Je moet gewoon niet meer calorieen innemen dan je uitgeeft.
Als het je echt dwars zou zitten dan wel, maar dat kan ik me gewoon echt niet voorstellenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Het niet durven toegeven valt me dan wel weer tegen van je.
Verklaart wel je humeur danquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:54 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik at niet weinig. Voedingsstoffen kom ik sowieso wel tekort, want ik eet bijna nooit fruit en weinig groente en ik ben geen vleesliefhebber.
Eet je wel veel crème fraîche dan toevallig?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:54 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik at niet weinig. Voedingsstoffen kom ik sowieso wel tekort, want ik eet bijna nooit fruit en weinig groente en ik ben geen vleesliefhebber.
Och, och och.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Verklaart wel je humeur dan.
Anyway, Salade nicoise it is. Kansloze extra altijd.
Is dit een strikvraag?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eet je wel veel crème fraîche dan toevallig?
fruit is overrated maar groente is underrated. Groente bulkenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:54 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nou Thijs zegt dat je een grote voorgevel hebt, die zul je toch moeten bijvullen af en toe anders hangen ze op je 25e onder je navel.quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou Thijs zegt dat je een grote voorgevel hebt, die zul je toch moeten bijvullen af en toe anders hangen ze op je 25e onder je navel.
Dat valt wel mee hoor.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou Thijs zegt dat je een grote voorgevel hebt, die zul je toch moeten bijvullen af en toe anders hangen ze op je 25e onder je navel.
Is grotendeels genetisch bepaald so your point is invalidquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kipje is rond en dik.. en Varken is nog steeds mijn favo autistquote:
Had ik verdomme beter op moeten letten laatste keerquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:01 schreef Inolvidable het volgende:
Wel altijd irritant als je op een festival bent of in de stad en het is super druk. Loopt iedereen tegen je borsten aan.
Ik snap het niet.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Had ik verdomme beter op moeten letten laatste keer
#vooraltijdverbondenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:01 schreef Lokasenna het volgende:
Inolvi en ik hadden dezelfde cupmaat volgens mij. En dezelfde wijsvingerlengte. :$
Jawel, enorm.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als het je echt dwars zou zitten dan wel, maar dat kan ik me gewoon echt niet voorstellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:05 schreef Lokasenna het volgende:
Kijk eens wat voor minihuisje ik krijg.fucking schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
He VA.quote:
Kijk eens wat voor minihuisje ik krijg.Of je hebt gewoon gigantische wasbakken en wcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel m2 is het?
23.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:06 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Of je hebt gewoon gigantische wasbakken en wc
Hoeveel m2 is het?
Kijk eens wat voor minihuisje ik krijg.Oeh wat leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 9 juli 2015 14:53 schreef Yvie_lu: Gelukkig. Paniek om niks :)
Op donderdag 9 juli 2015 14:57 schreef HeatWave: Deze post is universeel toepasbaar bij haar B-).
Op woensdag 8 juli 2015 15:09 schreef El_Thijs:"Inolvidable. Staat voor duidelijkheid en directheid."
Ik heb ooit sjans gehad met een supermodel, en jawel niet eens een gewoon model (geloof het of niet) en die zei tegen me dat ze vaak crème fraîche at toen ik een opmerking maakt over haar niet geringe borstomvang, vandaar, en voor de geschiedschrijving, verder ben ik na die opmerking ooit nooit gekomenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:01 schreef Californium het volgende:
[..]
Is grotendeels genetisch bepaald so your point is invalid
"Je gaat mee in de molen"quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He VA.
Al wat gehoord over je sollicitatie voor modje?
Kijk eens wat voor minihuisje ik krijg.Tof LokaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ja klopt, maar gedeelde keuken, toilet en douche nu, en een balkon, dus qua 'leefruimte' heb ik nu meer. Maar zelfstandig wonen is ook wat waard, ik neem wel weer kleiner bed.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:07 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat vind ik nog best netjes. Je hebt nu maar 10/15 toch?
Je kunt er best veel kwijt hoor, zul je van versteld staan.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja klopt, maar gedeelde keuken, toilet en douche nu, en een balkon, dus qua 'leefruimte' heb ik nu meer. Maar zelfstandig wonen is ook wat waard, ik neem wel weer kleiner bed.
geen idee, aanmelden kan de hele maand nogquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Spannend.
Wanneer maken ze de uitslag bekend?
Maar dan kan ik "forummod" op tinder zetten.quote:
Been there, done that, got the tshirt zeker?quote:
En ze is zelf ook niet zo grootquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:09 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Je kunt er best veel kwijt hoor, zul je van versteld staan.
Zelfstandig wonen lijkt me wel veel fijner ja.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja klopt, maar gedeelde keuken, toilet en douche nu, en een balkon, dus qua 'leefruimte' heb ik nu meer. Maar zelfstandig wonen is ook wat waard, ik neem wel weer kleiner bed.
Ik heb veel troep.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:09 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Je kunt er best veel kwijt hoor, zul je van versteld staan.
Ja, ik moet nog even op zoek naar goed opbergmeubel, want de kast die hier staat kan ik niet echt meer verplaatsen denk ik.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:10 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Zelfstandig wonen lijkt me wel veel fijner ja.Gewoon proberen de hoogte in te gaan met opbergruimte, scheelt weer iets.
is 22 graden in Amsterdamquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:23 schreef Inolvidable het volgende:
Is het warm genoeg om een jurk aan te doen naar m'n (ex)stage? Voor een borrel?
Oh.quote:
Echt welquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:23 schreef Inolvidable het volgende:
rustig ende pure verveeling. Met jou dan?quote:
Werken er mooie vrouwen, zo ja, jurkje aan, geen mooie vrouwen, dan is een spijkerbroek is voldoende.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:23 schreef Inolvidable het volgende:
Goedquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
rustig ende pure verveeling. Met jou dan?
Wat hebben vrouwen die er werken ermee te maken?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Werken er mooie vrouwen, zo ja, jurkje aan, geen mooie vrouwen, dan is een spijkerbroek is voldoende.
Ik ging niet om te daten.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Werken er mooie vrouwen, zo ja, jurkje aan, geen mooie vrouwen, dan is een spijkerbroek is voldoende.
Ik heb ook nog wel wat poetswerk voor je als je het zo leuk vindquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed. Net terug van werk, nu even eten en dan schoonmaken
. Which I look forward to
.
Jij bent een vrouw, dan zou je toch moeten weten dat vrouwen zich mooi maken en kleden voor andere vrouwen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat hebben vrouwen die er werken ermee te maken?
Ow, in dat geval heb ik ook nog wel wat liggenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel wat poetswerk voor je als je het zo leuk vind
onzin. Ik doe die moeite enkel voor mezelf wanneer ik me eens een keer vrouwelijk wil voelenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, dan zou je toch moeten weten dat vrouwen zich mooi maken en kleden voor andere vrouwen.
Kortsluitingquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, dan zou je toch moeten weten dat vrouwen zich mooi maken en kleden voor andere vrouwen.
Ik kleed me en maak mezelf mooi voor mezelf in de 1e plaatsquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen in m'n eigen huisquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel wat poetswerk voor je als je het zo leuk vind
Herkenbaar +1quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:34 schreef artelligence het volgende:
Ik kleed me altijd mooi voor andere mannen
Jij kijkt echt wel wat andere vrouwen aan hebben in gezelschap, je radar staat er constant voor aan, je checkt de mode, of het wel staat, underdressed, overdressed, aantrekkelijk, duur of goedkoop, de kleur....enz, enz, enz enz.quote:
Hmmm, ik ben geen vrouwquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
anticlimax, ditquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:34 schreef artelligence het volgende:
Ik kleed me altijd mooi voor andere mannen
Klopt, there are no girls on the internet tenslottequote:
quote:
Okequote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:33 schreef HeatWave het volgende:
Het is gewoon lekker buiten nu iig. Rokjes en jurkjes genoeg hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |