quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:46 schreef Lokasenna het volgende:
Wisten jullie dat die draden in peultjes blijkbaar niet verteerd worden?
Geen details plzquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:46 schreef Lokasenna het volgende:
Wisten jullie dat die draden in peultjes blijkbaar niet verteerd worden?
Waarom zou je dat doen?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]daarom ben ik altijd uren bezig met het eruit trekken van die dingen
Ah op die fiets. Gezelligquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, dat heet werken met behoud van uitkering.. een participatiebaan
Echt? Jij zou geen huisdier moeten nemen.quote:
Omdat draadjes poepen niet mijn favoriete ding isquote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Echt? Jij zou geen huisdier moeten nemen.
wel voor niets.. maar vrijwillig voor gekozen.. ritme sloeg helemaal nergens meer op ook.. wakker tot half 8 sochtends en dan tot 14/15 uur slapenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah op die fiets. Gezellig![]()
Ach iig, niet voor niets dus.
Ach, zal vast wel ergens een zweefteven dieet zijn die het aanraadt in verband met inwendige schoonmaak functie ofzoquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Omdat draadjes poepen niet mijn favoriete ding is
het enige dieet waaraan ik vrijwillig mee zou doen is een bacondieet, want bacon.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach, zal vast wel ergens een zweefteven dieet zijn die het aanraadt in verband met inwendige schoonmaak functie ofzo
Hnnng, baconquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het enige dieet waaraan ik vrijwillig mee zou doen is een bacondieet, want bacon.
Voel je niks van toch.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Omdat draadjes poepen niet mijn favoriete ding is
Natuurlijk ben ik gelijk een autist als zoiets mij opvalt.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heel makkelijk zelfs, maar ik weet dat sommige auti's daar graag over vallen.
Hoe is t met de katten?quote:
Zeg ik toch niet, lieverdquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik gelijk een autist als zoiets mij opvalt.
Voelen nee, tot er een drolletje aan blijft hangen.. ik zie dat soort dingen ook wel eens gebeuren met mijn haren en de konten van de kattenquote:
Gofferdommequote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Voelen nee, tot er een drolletje aan blijft hangen.. ik zie dat soort dingen ook wel eens gebeuren met mijn haren en de konten van de katten
Het is dan ook een fabel dat je per se dik wordt van fast food, ligt er ook gewoon aan hoeveel je ervan eet. Je gaat wel voedingsstoffen missen denk ik, maar zelfs dat overleef je echt wel een tijdje.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:52 schreef Inolvidable het volgende:
Ik heb ooit eens een keer twee weken fastfood gegeten en viel vijf kilo af. /truestory
Het niet durven toegeven valt me dan wel weer tegen van je.quote:
Ik at niet weinig. Voedingsstoffen kom ik sowieso wel tekort, want ik eet bijna nooit fruit en weinig groente en ik ben geen vleesliefhebber.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is dan ook een fabel dat je per se dik wordt van fast food, ligt er ook gewoon aan hoeveel je ervan eet. Je gaat wel voedingsstoffen missen denk ik, maar zelfs dat overleef je echt wel een tijdje.
Je moet gewoon niet meer calorieen innemen dan je uitgeeft.
Als het je echt dwars zou zitten dan wel, maar dat kan ik me gewoon echt niet voorstellenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Het niet durven toegeven valt me dan wel weer tegen van je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |