Luiwammesquote:
onbetaald achter een computer zitten met een afsprakenlijst die je stuk voor stuk af kan strepen ivm het mooie weerquote:
Klopt, ik moet maar eens minder lui worden.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kan. Dan moet je over op iets anders, volkoren wraps zijn ook redelijk koolhydraat arm. Beetje groentjes grillen en gaan.
op zekerquote:
Ik las lulquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt, ik moet maar eens minder lui worden.
Hoe is onbetaald achter een pc zitten werk? Loop je stage ofzo?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
onbetaald achter een computer zitten met een afsprakenlijst die je stuk voor stuk af kan strepen ivm het mooie weer
nee, dat heet werken met behoud van uitkering.. een participatiebaanquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoe is onbetaald achter een pc zitten werk? Loop je stage ofzo?
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:46 schreef Lokasenna het volgende:
Wisten jullie dat die draden in peultjes blijkbaar niet verteerd worden?
Geen details plzquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:46 schreef Lokasenna het volgende:
Wisten jullie dat die draden in peultjes blijkbaar niet verteerd worden?
Waarom zou je dat doen?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]daarom ben ik altijd uren bezig met het eruit trekken van die dingen
Ah op die fiets. Gezelligquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, dat heet werken met behoud van uitkering.. een participatiebaan
Echt? Jij zou geen huisdier moeten nemen.quote:
Omdat draadjes poepen niet mijn favoriete ding isquote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Echt? Jij zou geen huisdier moeten nemen.
wel voor niets.. maar vrijwillig voor gekozen.. ritme sloeg helemaal nergens meer op ook.. wakker tot half 8 sochtends en dan tot 14/15 uur slapenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah op die fiets. Gezellig![]()
Ach iig, niet voor niets dus.
Ach, zal vast wel ergens een zweefteven dieet zijn die het aanraadt in verband met inwendige schoonmaak functie ofzoquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Omdat draadjes poepen niet mijn favoriete ding is
het enige dieet waaraan ik vrijwillig mee zou doen is een bacondieet, want bacon.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach, zal vast wel ergens een zweefteven dieet zijn die het aanraadt in verband met inwendige schoonmaak functie ofzo
Hnnng, baconquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het enige dieet waaraan ik vrijwillig mee zou doen is een bacondieet, want bacon.
Voel je niks van toch.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Omdat draadjes poepen niet mijn favoriete ding is
Natuurlijk ben ik gelijk een autist als zoiets mij opvalt.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heel makkelijk zelfs, maar ik weet dat sommige auti's daar graag over vallen.
Hoe is t met de katten?quote:
Zeg ik toch niet, lieverdquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik gelijk een autist als zoiets mij opvalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |