En dat dus...quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:29 schreef HeatWave het volgende:
Er zijn FOK!kers zat die weten hoe ik woon.
Gemeente kan me gestolen wordenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:31 schreef yats het volgende:
[..]
Niet meer he? Dat moet naar de gemeente tegenwoordig
[..]
Welkom terug dan maar
[..]![]()
Op dat laatste na klopt je inschatting niet. Ik denk dat je verbaasd zou zijn wat hier qua inrichting staat. Ik handel als hobby af en toe een beetje in antiek he? Dan leer je snel wat wel en wat niet waardevol is.
Antiek = oubollig.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:31 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Welkom terug dan maar
[..]![]()
Op dat laatste na klopt je inschatting niet. Ik denk dat je verbaasd zou zijn wat hier qua inrichting staat. Ik handel als hobby af en toe een beetje in antiek he? Dan leer je snel wat wel en wat niet waardevol is.
rijstewafelsquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:32 schreef Lokasenna het volgende:
Ik eet tegenwoordig rijstwafels in plaats van boterhammen, fuck mijn leven.
Erger je je eraan?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Is het zo lastig om de OP normaal te laten staan?
Ja kut wat heb ik nou voor inrichting enzo?quote:
Ik vind ze niet zo lekker.quote:
Zelf houwequote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:25 schreef Dqod het volgende:
Lekker boeiend wat iemand op het internet vindt/denkt
Wat je vindt moet je naar de pliesie brengen
Er zijn nog wel meer dingen toch? Ik vind die cracottes wel lekker bijv.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind ze niet zo lekker.
Maar het is de enige makkelijke vervanging voor boterhammen die ik kan bedenken.
Even better :$quote:
Die vind ik echt maar niets.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn nog wel meer dingen toch? Ik vind die cracottes wel lekker bijv.
Ik heb een tosti op. Nu banaan en twee kiwi'squote:
Niets want je woont bij je ouders, je zult een klein slaapkamertje hebben met voornamelijk nog de inrichting die je als meisje van 16 had, posters aan de muur en een heleboel kinderachtige knuffels waar je geen afscheid van kan nemen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:33 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja kut wat heb ik nou voor inrichting enzo?
eitje bakken? Of bedoel je iets kants en klaars?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind ze niet zo lekker.
Maar het is de enige makkelijke vervanging voor boterhammen die ik kan bedenken.
Heel makkelijk zelfs, maar ik weet dat sommige auti's daar graag over vallen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Is het zo lastig om de OP normaal te laten staan?
Mag je vinden, dan verschillen we van meningquote:
2 kiwis had ik eerder al opquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb een tosti op. Nu banaan en twee kiwi's
Nah, jammer dat je er niet zo goed in bent. Valt me tegen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niets want je woont bij je ouders, je zult een klein slaapkamertje hebben met voornamelijk nog de inrichting die je als meisje van 16 had, posters aan de muur en een heleboel kinderachtige knuffels waar je geen afscheid van kan nemen.
Cracotte met kaas en sambalquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn nog wel meer dingen toch? Ik vind die cracottes wel lekker bijv.
Dan heb je nog rijstwafels met smaakjesquote:
Nimma toch?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
We noemen het gewoon Nijmegen en gaat prima.. beetje saai vandaaf @ work dus bedacht dat fok de komende weken misschien wel een beetje tijdverdrijf is
Verschillen van mening? Met UitZaaiing? Hoe is het mogelijk.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:36 schreef yats het volgende:
[..]
Mag je vinden, dan verschillen we van mening
Jouw vroegere kamer in A'dam gezien hebbende is het ook niet waarquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:37 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nah, jammer dat je er niet zo goed in bent. Valt me tegen.
Geen flauw idee...Dat had ik nou nooit gedacht. Twee handen en een buik enzo...quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:38 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Verschillen van mening? Met UitZaaiing? Hoe is het mogelijk.
Dank u meneer Yatsdingquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:31 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Welkom terug dan maar
[..]![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |