Gofferdommequote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Voelen nee, tot er een drolletje aan blijft hangen.. ik zie dat soort dingen ook wel eens gebeuren met mijn haren en de konten van de katten
Het is dan ook een fabel dat je per se dik wordt van fast food, ligt er ook gewoon aan hoeveel je ervan eet. Je gaat wel voedingsstoffen missen denk ik, maar zelfs dat overleef je echt wel een tijdje.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:52 schreef Inolvidable het volgende:
Ik heb ooit eens een keer twee weken fastfood gegeten en viel vijf kilo af. /truestory
Het niet durven toegeven valt me dan wel weer tegen van je.quote:
Ik at niet weinig. Voedingsstoffen kom ik sowieso wel tekort, want ik eet bijna nooit fruit en weinig groente en ik ben geen vleesliefhebber.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is dan ook een fabel dat je per se dik wordt van fast food, ligt er ook gewoon aan hoeveel je ervan eet. Je gaat wel voedingsstoffen missen denk ik, maar zelfs dat overleef je echt wel een tijdje.
Je moet gewoon niet meer calorieen innemen dan je uitgeeft.
Als het je echt dwars zou zitten dan wel, maar dat kan ik me gewoon echt niet voorstellenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Het niet durven toegeven valt me dan wel weer tegen van je.
Verklaart wel je humeur danquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:54 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik at niet weinig. Voedingsstoffen kom ik sowieso wel tekort, want ik eet bijna nooit fruit en weinig groente en ik ben geen vleesliefhebber.
Eet je wel veel crème fraîche dan toevallig?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:54 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik at niet weinig. Voedingsstoffen kom ik sowieso wel tekort, want ik eet bijna nooit fruit en weinig groente en ik ben geen vleesliefhebber.
Och, och och.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Verklaart wel je humeur dan.
Anyway, Salade nicoise it is. Kansloze extra altijd.
Is dit een strikvraag?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eet je wel veel crème fraîche dan toevallig?
fruit is overrated maar groente is underrated. Groente bulkenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:54 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nou Thijs zegt dat je een grote voorgevel hebt, die zul je toch moeten bijvullen af en toe anders hangen ze op je 25e onder je navel.quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou Thijs zegt dat je een grote voorgevel hebt, die zul je toch moeten bijvullen af en toe anders hangen ze op je 25e onder je navel.
Dat valt wel mee hoor.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou Thijs zegt dat je een grote voorgevel hebt, die zul je toch moeten bijvullen af en toe anders hangen ze op je 25e onder je navel.
Is grotendeels genetisch bepaald so your point is invalidquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kipje is rond en dik.. en Varken is nog steeds mijn favo autistquote:
Had ik verdomme beter op moeten letten laatste keerquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:01 schreef Inolvidable het volgende:
Wel altijd irritant als je op een festival bent of in de stad en het is super druk. Loopt iedereen tegen je borsten aan.
Ik snap het niet.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Had ik verdomme beter op moeten letten laatste keer
#vooraltijdverbondenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:01 schreef Lokasenna het volgende:
Inolvi en ik hadden dezelfde cupmaat volgens mij. En dezelfde wijsvingerlengte. :$
Jawel, enorm.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als het je echt dwars zou zitten dan wel, maar dat kan ik me gewoon echt niet voorstellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:05 schreef Lokasenna het volgende:
Kijk eens wat voor minihuisje ik krijg.fucking schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
He VA.quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:05 schreef Lokasenna het volgende:
Kijk eens wat voor minihuisje ik krijg.Of je hebt gewoon gigantische wasbakken en wcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel m2 is het?
23.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:06 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Of je hebt gewoon gigantische wasbakken en wc
Hoeveel m2 is het?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |