De eenzame wanhoop straalt ervan af als een koelreactor in Fukushima....quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Drank maakt meer kapot dan je lief is en ik vond haar toch niet knap genoeg, zonder blauwe pruik dan.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ga hier voor:Hoe kom jij aan mijn selfie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan heb ik nog even de tijd.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Je had geen kruk om uit te lenen, dus heb je maar een krat meegegeven?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee joh die gasten doen toch ook gewoon hun werk, plus statiegeld, heb elke cent nodig
Vreemd is het wel, nu zit ik met een bak lege flessen die ik nergens kwijt kan. Mijn leven is ook zo ingewikkeldquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:48 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Je had geen kruk om uit te lenen, dus heb je maar een krat meegegeven?
I dunno man
Sinds wanneer is elke foto een selfie?quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ga hier voor:Moet ik wel net zo oud worden dus, anders krijg ik het niet te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan heb ik nog even de tijd.![]()
Ja, gelukkig wel. Thanksquote:
Ik sta er toch zelf op?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sinds wanneer is elke foto een selfie?.
Ja, maar je hebt hem niet zelf genomenquote:
Ow, is dat het criterium? Denk ik ook eens hip met de jeugd mee te pratenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt hem niet zelf genomen.
Ja, maar dat is de vaste balkon krat, die telt niet mee in het inventarisquote:
Ja, SELF-ie zou een hint moeten zijnquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow, is dat het criterium? Denk ik ook eens hip met de jeugd mee te praten
Begrijp ik toch allemaal niet joh, die jeugd met hun intertubes, en youtubes en instagrammen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, SELF-ie zou een hint moeten zijn.
redtubes niet te vergetenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Begrijp ik toch allemaal niet joh, die jeugd met hun intertubes, en youtubes en instagrammen.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt. Snooki bijv.
[ afbeelding ]
Dat weet ik zelfsquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
zie je, ik weet niet eens wat dat is
Tot niet ziensquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:54 schreef Inolvidable het volgende:
Jurk geföhnt, hond opgesloten, sigaretjes gemaakt en dansje gedaan. Ik ben er klaar voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |