Sorryquote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die geheime kamer, wat een nerd-droom.
Ik zal een poging doen om geen sloeber te worden.
Het klinkt als iets dat zou gebeuren in een gewaagde Nederlandse multiculti soap op de NPO.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry
Dat laatste boek dat ik las, over de getto.
Het laatste verhaal gaat over Mohammed die een relatie aangaat met een getrouwde vrouw die daarnaast ook een relatie met zijn broertje heeft. En ondertussen natuurlijk het nodige stelen en moorden.
Zo deprimerend
Bloedprikkenquote:
Je moest een jaren 80 fix hebben?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, ik was weer even pixels schieten
Het is al lang na mijn bedtijd.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het klinkt als iets dat zou gebeuren in een gewaagde Nederlandse multiculti soap op de NPO.
Ik vind het tof om te doen.quote:
Nee, Duke Nukem 3Dquote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je moest een jaren 80 fix hebben?
Of was het wolfenstein deze keer?
Half 11 ofzo.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is al lang na mijn bedtijd.
Wanneer zie ik je morgen met je wormen?
Beide wel :$quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:11 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik vind het tof om te doen.
Eng om te ondergaan.
Over 7-8. Maar dan wel voor iets heel leuksquote:
Niet, momenteel. Ik vond het vroeger heel leuk en ging dan ook graag een beetje overdrijven zodat het kon :$quote:
Ik vind het best leuk om te zien hoe de naald in mijn arm gaatquote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:11 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik vind het tof om te doen.
Eng om te ondergaan.
Hoop varkensvlees dusquote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, Duke Nukem 3D
Met de Attrition mod
Vroeg hoor.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Half 11 ofzo.
Misschien iets eerder, misschien iets later.
"Squeal piggy, squeal!"quote:
Die wat met wat?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:21 schreef Dqod het volgende:
Die karmeliet is een beetje zoals een desperate mannetje die al jarenlang droogstaat en dan voor het eerst weer eens seks heeft. Een teug en het spuit al
Het staat er duidelijk genoegquote:
Ik voel me aangesproken.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:21 schreef Dqod het volgende:
Die karmeliet is een beetje zoals een desperate mannetje die al jarenlang droogstaat en dan voor het eerst weer eens seks heeft. Een teug en het spuit al
Bierquote:
Nohhquote:
Ik ben altijd vroege vogel. Een die wormpjes meeneemt.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vroeg hoor.
Slaap lekker en tot morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |