Echt niet?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 08:17 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand zoiets horen zeggen, volgens mij moet ze nieuwe vrienden zoeken. En ik hoop niet dat ze dit soort propaganda fabriceert omdat internet vol zit met trolls.
Hmm, er staat veel op youtube wat nuttig of educatief is, en dat kijk ik ook wel, maar te vaak kom ik bij dit soort zooi terecht.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 08:43 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Iets van opgestoken of is het 'killing time'?
Kun je best een aardig centje mee verdienen, ja.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 08:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wat ik wel weet dat PewDiePie op jaarbasis 7 miljoen euro of meer verdient. Dat is een gast die commentaar geeft terwijl hij gamed. Laatst was ik benieuwd naar de inkomsten van vloggers (werd er via werk mee geconfronteerd). O.a opgezocht wat die Enzo Knol binnenharkt.
Oh, ik totaal niet.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 08:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb het wel ervaren als een deel van je onschuld kwijtraken.
Een stukje jeugd verliezen.
Maar dat je geen victim zou mogen worden door je gedrag, betekent niet dat het niet de oorzaak was als het wel gebeurt.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 08:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Echt niet?Ik hoor het wel vaker. Niet specifiek bij verkrachting, maar wel dat vrouwen dingen zouden uitlokken. Victim blaming gebeurt zoveel. Vaker nog in het geniep en inderdaad anoniem.
Ik zat er aan te denken om surprise ei speeltjes uit de verpakking te halen en in elkaar te zetten. Iemand was me al voor.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 08:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hmm, er staat veel op youtube wat nuttig of educatief is, en dat kijk ik ook wel, maar te vaak kom ik bij dit soort zooi terecht.
Had ik net zoquote:Op zaterdag 11 juli 2015 08:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik beleefde wel melancholische gevoelens toen het 'gebeurd' was. :$
Beetje de volgende stap nadat erborsten
kwamen.
Al loop ik naakt over straat.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 08:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar dat je geen victim zou mogen worden door je gedrag, betekent niet dat het niet de oorzaak was als het wel gebeurt.
Ook melancholische gevoelens toen er borsten kwamenquote:
Melancholisch en tegelijkertijd opgewondenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 08:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Ook melancholische gevoelens toen er borsten kwamen?
Ik was trots op mijn eerste schaamhaartjes.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 08:50 schreef Lokasenna het volgende:
Waren jullie ook boos toen je lichaam veranderde door de puberteit?
Ehm ik zit nog steeds te wachtenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 08:50 schreef Lokasenna het volgende:
Nooit echt bij stil gestaan eigenlijk… Gevoelens hebben überhauptquote:Op zaterdag 11 juli 2015 08:50 schreef Lokasenna het volgende:
Ik was echt reuzezelfbewust over dat soort dingen, vond het ook oprecht heel erg dat ik langzaam in een vrouw zou gaan veranderen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 08:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Nooit echt bij stil gestaan eigenlijk… Gevoelens hebben überhaupt!
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 08:41 schreef Harmankardon het volgende:
Ik kan niet langer dan een minuut naar dat puberale gedram luisteren.
Ook goedenmorgenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 09:47 schreef Samzz het volgende:
Mensen die hun hond de kop niet kunnen laten houden.
Douchen dan maar.
Dat. Kun je bietje stappen in Enschede? Nooit geweestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |