Trustequote:Op zaterdag 11 juli 2015 01:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oeh, herkenbaar.
[..]
Ik val al bijna in slaap bij de gedachte aan een jointje inhaleren. :$
Trusten. :$
Trustenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 01:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is wel lief :$
Met deze gedachte duik ik mijn bedje ook maar eens in.
Trusten, allen![]()
Punten? Serieus?quote:
Gaat de tijd zo snel?quote:
Geen probleem! Ik zie het wel een keer in DM danquote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:37 schreef xcachie het volgende:
[..]
De website is nog in de maak hoor. Staat nog geen informatie op enkel een paar foto's..
Wil hem best via DM sturen zodra hij af is, maar hij mag absoluut niet op Fok komen.. Wil mijn profiel niet gelinkt hebben aan die site via Google..
Jij mag echt nooit meer klagenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
gechilled aan de rijnkade met tindermatch
apparantly she wants me
quote:
Eh, whut?quote:
Dat zeg ik niet toch? T gaat mij erom dat VA nogal veel klaagt terwijl hij toch redelijk veel zoent met leuke vrouwen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 06:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Pls, net alsof jij nooit zoentjes hebt gekregen.
De arme jongen staat langer droog dan jijquote:Op zaterdag 11 juli 2015 06:55 schreef yats het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet toch? T gaat mij erom dat VA nogal veel klaagt terwijl hij toch redelijk veel zoent met leuke vrouwen.
Zou bij mij werken bby :$quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij is niet desperate, anders had mijn vergeten pyjama truc echt wel gewerkt.
Op hoeveel zou nu al zitten?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 06:55 schreef yats het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet toch? T gaat mij erom dat VA nogal veel klaagt terwijl hij toch redelijk veel zoent met leuke vrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |