3 uur is te kort om te neuken?!?!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:11 schreef Californium het volgende:
[..]
I knowMaar dat gaat niet lukken binnen 3 uur helaas
Nope, 013 zelf niet maar de regio er omheen welquote:
Komen jullie hier maar heenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Komen jullie in Scheveningen chillen?
Halloquote:
Hey Ino, ga je ook lekker de zon in?quote:
quote:
Zwart gat, zo de put in.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:12 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nope, 013 zelf niet maar de regio er omheen wel
Belsquote:
Ik moet eerst nog 2,5 uur reizennnnnquote:
Ja maar scheveningen is toch beterquote:
De kust en het strand wel, maar of Scheveningen dan de leukste plek is... Mwoh.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja maar scheveningen is toch beter
Jij niet aan het gamen?!?!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zwart gat, zo de put in.
Hi ha ho
[..]
Bels
Nee joh, ik game niet 24/7quote:
Mwahh, ik moet eerst nog eventjes in de schaduw met mijn laptopje werken.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hey Ino, ga je ook lekker de zon in?
[..]
Niet?quote:
Ik pak wel wat laagjes bruin voor jequote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:25 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Mwahh, ik moet eerst nog eventjes in de schaduw met mijn laptopje werken.
Wederom, de eenzame wanhoop straalt er weer vanafquote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:26 schreef UitStraling het volgende:
Zo ook weer geregeld, 8/10 copuleergat voor vanavond, nu zwemmen en de zon in.
Gelukkig weten je vrienden waar je woont en weet ik firsthanded hoe eenzaam het leven als expat is anders zou ik nog geraakt zijn door je goede zorgen ook.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wederom, de eenzame wanhoop straalt er weer vanaf
Niet op reageren joh.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wederom, de eenzame wanhoop straalt er weer vanaf
Thanks, ik heb het nodigquote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet?
[..]
Ik pak wel wat laagjes bruin voor je
Niet altijdquote:
Ben je zo wit?quote:
Valt wel mee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |