Oh, arm kind.quote:
Moet je even aan Harman vragen. Hij weet de weg daarquote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oeh. Laat maar weten waar je zit. Dan ga ik je stiekem begluren.
Is geen gat tochquote:
Ergens ten westen van Düsseldorf en Keulen. Gewoon de kuilen, roodverbrande Duitsers en de windschermen zoeken, dan zit je warm.quote:
Ik neem aan dat je zelf wel in staat bent om de naam op de gevel van een strandtent te lezen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Moet je even aan Harman vragen. Hij weet de weg daar
Dat duurt dan nog wel een uurtje of 3 helaasquote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je zelf wel in staat bent om de naam op de gevel van een strandtent te lezen.
Heb je harman weleens gemeet? Dan vergeet je je hele omgeving joh. Laat staan dat je dan nog kan lezenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je zelf wel in staat bent om de naam op de gevel van een strandtent te lezen.
Eerst nog ff neuken?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat duurt dan nog wel een uurtje of 3 helaas
Get in line! Hosti wil m ook al doen! Ik heb dibbs op zijn kontjequote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:01 schreef yats het volgende:
[..]
Heb je harman weleens gemeet? Dan vergeet je je hele omgeving joh. Laat staan dat je dan nog kan lezen
Wat dacht je van in de trein zittenquote:
Treinenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Wat dacht je van in de trein zitten!
Nee, dan zit ik toch liever in jou denk ik.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Te makkelijk Air, zelfs voor jouquote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dan zit ik toch liever in jou denk ik.
Gofferquote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
dat sluit het neuken niet uitquote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Romantiek kun je wel aan mij overlaten.quote:
Its all yoursquote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Get in line! Hosti wil m ook al doen! Ik heb dibbs op zijn kontje
I knowquote:
3 uur is te kort om te neuken?!?!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:11 schreef Californium het volgende:
[..]
I knowMaar dat gaat niet lukken binnen 3 uur helaas
Nope, 013 zelf niet maar de regio er omheen welquote:
Komen jullie hier maar heenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Komen jullie in Scheveningen chillen?
Halloquote:
Hey Ino, ga je ook lekker de zon in?quote:
quote:
Zwart gat, zo de put in.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:12 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nope, 013 zelf niet maar de regio er omheen wel
Belsquote:
Ik moet eerst nog 2,5 uur reizennnnnquote:
Ja maar scheveningen is toch beterquote:
De kust en het strand wel, maar of Scheveningen dan de leukste plek is... Mwoh.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja maar scheveningen is toch beter
Jij niet aan het gamen?!?!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zwart gat, zo de put in.
Hi ha ho
[..]
Bels
Nee joh, ik game niet 24/7quote:
Mwahh, ik moet eerst nog eventjes in de schaduw met mijn laptopje werken.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hey Ino, ga je ook lekker de zon in?
[..]
Niet?quote:
Ik pak wel wat laagjes bruin voor jequote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:25 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Mwahh, ik moet eerst nog eventjes in de schaduw met mijn laptopje werken.
Wederom, de eenzame wanhoop straalt er weer vanafquote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:26 schreef UitStraling het volgende:
Zo ook weer geregeld, 8/10 copuleergat voor vanavond, nu zwemmen en de zon in.
Gelukkig weten je vrienden waar je woont en weet ik firsthanded hoe eenzaam het leven als expat is anders zou ik nog geraakt zijn door je goede zorgen ook.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wederom, de eenzame wanhoop straalt er weer vanaf
Niet op reageren joh.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wederom, de eenzame wanhoop straalt er weer vanaf
Thanks, ik heb het nodigquote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet?
[..]
Ik pak wel wat laagjes bruin voor je
Niet altijdquote:
Ben je zo wit?quote:
Valt wel mee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |