Ik wil best voelen hoe goed jij voelt hoor.quote:
Ik zal het ook goed voelen dan, speciaal voor jouquote:
was dat het gat in het zuidenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:50 schreef Inolvidable het volgende:
Ik ben gisteren wel in z'n huis geweest hoor :$
Wink wink nudge nudgequote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil best voelen hoe goed jij voelt hoor.
Geen idee wat ik hier van moet denken tho :$quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zal het ook goed voelen dan, speciaal voor jou
Hij heeft geen huisquote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:50 schreef Inolvidable het volgende:
Ik ben gisteren wel in z'n huis geweest hoor :$
Dank je, ik word er bijna verlegen vanquote:
Dat heeft hij wel, het is alleen niet van hem.quote:
Komen jullie in Scheveningen chillen?quote:
Doe em de groetenquote:
Originele benaming voor anale seks.quote:
Ben je in de buurt?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Komen jullie in Schevingen chillen?
Neuh, dat was m'n eigen gat (inb4 wat dan ook over m'n gat...quote:
Bijnaquote:
Ik woon eigenlijk in een doos onder een brug. Maar wel een doos met supersnelle Wi-Fi natuurlijk! Dat was mijn enige eis bij de aanschafquote:
Gvd Dqod ik ben toch jouw sloerie?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:52 schreef Dqod het volgende:
Komt ze niet eens naar dit gat. Voel me aan de kant gezet door Ino. De sloerie
Ja, ach wie wel? Zolang de hypotheek niet is afbetaald is het van de bank.quote:
Waar ligt Schevingen?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Komen jullie in Schevingen chillen?
Oeh. Laat maar weten waar je zit. Dan ga ik je stiekem begluren.quote:
Verpest mijn droom nu nietquote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:55 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja, ach wie wel? Zolang de hypotheek niet is afbetaald is het van de bank.
Waar woon jij eigenlijk ergens?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:54 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Neuh, dat was m'n eigen gat (inb4 wat dan ook over m'n gat...)
013quote:
goffer. Typziektequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |