Oh, arm kind.quote:
Moet je even aan Harman vragen. Hij weet de weg daarquote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oeh. Laat maar weten waar je zit. Dan ga ik je stiekem begluren.
Is geen gat tochquote:
Ergens ten westen van Düsseldorf en Keulen. Gewoon de kuilen, roodverbrande Duitsers en de windschermen zoeken, dan zit je warm.quote:
Ik neem aan dat je zelf wel in staat bent om de naam op de gevel van een strandtent te lezen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Moet je even aan Harman vragen. Hij weet de weg daar
Dat duurt dan nog wel een uurtje of 3 helaasquote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je zelf wel in staat bent om de naam op de gevel van een strandtent te lezen.
Heb je harman weleens gemeet? Dan vergeet je je hele omgeving joh. Laat staan dat je dan nog kan lezenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je zelf wel in staat bent om de naam op de gevel van een strandtent te lezen.
Eerst nog ff neuken?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat duurt dan nog wel een uurtje of 3 helaas
Get in line! Hosti wil m ook al doen! Ik heb dibbs op zijn kontjequote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:01 schreef yats het volgende:
[..]
Heb je harman weleens gemeet? Dan vergeet je je hele omgeving joh. Laat staan dat je dan nog kan lezen
Wat dacht je van in de trein zittenquote:
Treinenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Wat dacht je van in de trein zitten!
Nee, dan zit ik toch liever in jou denk ik.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Te makkelijk Air, zelfs voor jouquote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dan zit ik toch liever in jou denk ik.
Gofferquote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
dat sluit het neuken niet uitquote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Romantiek kun je wel aan mij overlaten.quote:
Its all yoursquote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Get in line! Hosti wil m ook al doen! Ik heb dibbs op zijn kontje
I knowquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |