Ik dacht al, de vorige keer was je echt geen bleekscheetquote:
Mag ik daar ook wat van bestellen? Ik ben verdomme weer verbrand, hoe dat kan?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet?
[..]
Ik pak wel wat laagjes bruin voor je
Ik laat dat aan sexy beasts als Yats, Hosti en Faxie over......ik zit hier niet om een kutje te scoren dus vraag dat maar aan hen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:33 schreef Inolvidable het volgende:
Tja, ik ben wel benieuwd naar het uiterlijk van UitStraling, maar het is duidelijk dat hij een achterbakse troll is want hij wil geen pics sturen.
Valt wel mee met de eenzaamheid hoor. Ik voelde me eenzamer toen ik nog in Nederland woondequote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig weten je vrienden waar je woont en weet ik firsthanded hoe eenzaam het leven als expat is anders zou ik nog geraakt zijn door je goede zorgen ook.
Ondanks de Malteser zonquote:
Jullie zijn allemaal bleekschetenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik dacht al, de vorige keer was je echt geen bleekscheet
Waarom zit je hier eigenlijk dan?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik laat dat aan sexy beasts als Yats, Hosti en Faxie over......ik zit hier niet om een kutje te scoren dus vraag dat maar aan hen.
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik laat dat aan sexy beasts als Yats, Hosti en Faxie over......ik zit hier niet om een kutje te scoren dus vraag dat maar aan hen.
quote:
Ik moet toch eens uitzoeken hoe ik het kan verkopenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:37 schreef yats het volgende:
[..]
Mag ik daar ook wat van bestellen? Ik ben verdomme weer verbrand, hoe dat kan?
Poor fellowquote:
Zeg Bruintje Beerquote:
Ik ook een beetje.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:37 schreef yats het volgende:
[..]
Mag ik daar ook wat van bestellen? Ik ben verdomme weer verbrand, hoe dat kan?
EgoStreling.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:39 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Waarom zit je hier eigenlijk dan?
Gelukkig zeg je het zelf alquote:
Ik zie een gat in de markt hier in bleekschetenlandquote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik moet toch eens uitzoeken hoe ik het kan verkopen
Sorryquote:
Oh, vandaar die dm's naar cali. Nu snap ik het.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
I knowquote:
Ausradieren met die kutbuut'nloanders hier!quote:
Wat is deze? Ben ik opeens geen sexy beast meer?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In zijn ogen niet Royquote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat is deze? Ben ik opeens geen sexy beast meer?
Cali bied zich aan half Nederland aan, jij ook trouwens met wat minder succes, wat is je punt?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:43 schreef yats het volgende:
[..]
Oh, vandaar die dm's naar cali. Nu snap ik het.
Ik ver stuur overigens geen foto's vriendelijke vriend.
Jij bent niet wanhopig Royquote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat is deze? Ben ik opeens geen sexy beast meer?
Ik heb de pm als bewijs dat het andersom is.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Cali bied zich aan half Nederland aan, jij ook trouwens met wat minder succes, wat is je punt?
Zullen we het over het weer hebben? Het is lekker hierquote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb de pm als bewijs dat het andersom is.
Zullen we nu even net zn allen deze troll negeren AUB!!
Right...Volgens mij is er hier maar 1 iemand continu wanhopig 'op jacht'. En nee, dat ben ik niet.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Cali bied zich aan half Nederland aan, jij ook trouwens met wat minder succes, wat is je punt?
Zowaar zijn we het een keer eensquote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb de pm als bewijs dat het andersom is.
Zullen we nu even net zn allen deze troll negeren AUB!!
Hier ookquote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zullen we het over het weer hebben? Het is lekker hier
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heren
[ Bericht 18% gewijzigd door Samzz op 11-07-2015 14:16:23 ]"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:51 schreef All-out het volgende:
DamesHNNGGGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heren
[ Bericht 8% gewijzigd door Samzz op 11-07-2015 14:35:07 ]Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Hier ook.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dadelijk dit:quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
DamesGa ik weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HerenIk zit op kantoor, grapjurk
[ Bericht 7% gewijzigd door Samzz op 11-07-2015 14:35:21 ]Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
DamesGadverdamme, had ze d'r kut niet even kunnen scheren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heren
[ Bericht 7% gewijzigd door Samzz op 11-07-2015 14:35:34 ]Op donderdag 9 juli 2015 14:53 schreef Yvie_lu: Gelukkig. Paniek om niks :)
Op donderdag 9 juli 2015 14:57 schreef HeatWave: Deze post is universeel toepasbaar bij haar B-).
Op woensdag 8 juli 2015 15:09 schreef El_Thijs:"Inolvidable. Staat voor duidelijkheid en directheid."
Beetje Samzz proberen te lokken met paardjesquote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien wilde ze even flossen?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:54 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Gadverdamme, had ze d'r kut niet even kunnen scheren.
spoilerquote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga ik weerIk zit op kantoor, grapjurk
Plaatje deed er lang over om te laden, dacht even dat je ging skydivenquote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Plaatje deed er lang over om te laden, dacht even dat je ging skydiven
dat is sexy manquote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:54 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Gadverdamme, had ze d'r kut niet even kunnen scheren.
Nou bedankt hequote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:51 schreef yats het volgende:
[..]
Right...Volgens mij is er hier maar 1 iemand continu wanhopig 'op jacht'. En nee, dat ben ik niet.
[..]
Zowaar zijn we het een keer eens
Snelheidquote:
Nou, dat is dan gelukt.quote:
Nah, is bah.quote:
Sorry.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Beetje Samzz proberen te lokken met paardjes
Nee, helaas. De motor die ik heb staat in mijn FoBo.quote:
Snelheid + vrijheidquote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Snelheid
Nu wil ik mijn eerste auto terug
Van mij moet het ook exact zo zijn, meisjes van tegenwoordig denken allemaal dat wij graag op een naakte kale rat kauwenquote:
nou, dat net zo lief hoorquote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van mij moet het ook exact zo zijn, meisjes van tegenwoordig denken allemaal dat wij graag op een naakte kale rat kauwen
Liegbeestjequote:
Mijn eerste auto was een Impreza GT Turbo 555 limited edition. Duur speeltje maar geweldigquote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, helaas. De motor die ik heb staat in mijn FoBo.
Wil er wel eentje, ooit
[..]
Snelheid + vrijheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |