Yepz, ze doen maar eens wat moeite voor ons.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:59 schreef All-out het volgende:
[..]
nou, dat net zo lief hoormaar ik neig de laatste tijd wel weer wat meer naar streepjes en zo
owja , wat je nu hebt is een beetje enduro/tour toch? ook een mooi ding. ik wil zo'n dakar motor als ik mn rijbewijs hebquote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, helaas. De motor die ik heb staat in mijn FoBo.
Wil er wel eentje, ooit
[..]
Snelheid + vrijheid
Dit gaat me nog eens m'n baan kostenquote:
waarom fok je dan ook onder werktijd? dat doen wel meer mensen geloof ik, maar dat is toch niet productief?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit gaat me nog eens m'n baan kosten
Mijn eerste auto was een Nissan Sunny sedan uit 1995quote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mijn eerste auto was een Impreza GT Turbo 555 limited edition. Duur speeltje maar geweldig
Tour idd. Rijdt prima en met die 600cc die erin zit trek ik menig Golfje eruitquote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:03 schreef All-out het volgende:
[..]
owja , wat je nu hebt is een beetje enduro/tour toch? ook een mooi ding. ik wil zo'n dakar motor als ik mn rijbewijs heb
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mijn eerste auto was een Nissan Sunny sedan uit 1995
Shit, betraptquote:
Multitasken jonguh.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:04 schreef All-out het volgende:
[..]
waarom fok je dan ook onder werktijd? dat doen wel meer mensen geloof ik, maar dat is toch niet productief?
Het is je vergevenquote:
Hoop doet levenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ooit zal ik er weer eentje hebben
Nah. Het is een feit dat hoe ouder, hoe meer haar er gewenst is. Je wordt gewoon oud.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van mij moet het ook exact zo zijn, meisjes van tegenwoordig denken allemaal dat wij graag op een naakte kale rat kauwen
Eerste auto, eerste keer alleen rijden ermee, eerste keer vol gas in tweede versnelling, ik schrok me de pleuris en was bang. Geweldig gevoelquote:
jepquote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:10 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nah. Het is een feit dat hoe ouder, hoe meer haar er gewenst is. Je wordt gewoon oud.
Ik zou ook wel meer haar willen hebben ja.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:10 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nah. Het is een feit dat hoe ouder, hoe meer haar er gewenst is. Je wordt gewoon oud.
eerste keer tegen een boomquote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Eerste auto, eerste keer alleen rijden ermee, eerste keer vol gas in tweede versnelling, ik schrok me de pleuris en was bang. Geweldig gevoel
Je kan auto rijden of niet, nog nooit een ongeluk gehad in 14 jaar.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:16 schreef All-out het volgende:
[..]
eerste keer tegen een boom
eerste keer kindje van 8 dood
Samzzjequote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:17 schreef Samzz het volgende:
Je weet dat je adreswijziging is geslaagd als de overheid je weet te vinden.
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou ook wel meer haar willen hebben ja.
Zo weten je bijna altijd te vindenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:17 schreef Samzz het volgende:
Je weet dat je adreswijziging is geslaagd als de overheid je weet te vinden.
Hier liggen geen kutduitsers in mijn tuin. Plus ik ben zo stoned als een garnaal :$quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja maar scheveningen is toch beter
Ik heb later al een bbq, anders was ik mee gegaanquote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:26 schreef Californium het volgende:
Hey! Almere
Belsa, ga je mee naar scheveningen?
Hey youquote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hier liggen geen kutduitsers in mijn tuin. Plus ik ben zo stoned als een garnaal :$
Zoals niet op de bank liggen?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:41 schreef Samzz het volgende:
Zo trots op de boef. Drie trainingen gehad en hij mag volgende week de test doen
.
Hahaha godverquote:
dat noem je creepsquote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:41 schreef Californium het volgende:
Waarom vinden sommige mensen het nodig om handen te gebruiken als ze wat vragen aan onbekenden
Lekker voelen toch?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:41 schreef Californium het volgende:
Waarom vinden sommige mensen het nodig om handen te gebruiken als ze wat vragen aan onbekenden
Hij mag wel op de bank, maar alleen als ik thuis ben en zijn kleedje erop ligtquote:
was een vrouw van middelbare leeftijd die wilde vragen of ik op dr tas wilde letten omdat ze naar de wc wilde. Maar se vond het nodig daarvoor mijn knie aan te raken.quote:
Wow. Drama ja...quote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:44 schreef Californium het volgende:
[..]
was een vrouw van middelbare leeftijd die wilde vragen of ik op dr tas wilde letten omdat ze naar de wc wilde. Maar se vond het nodig daarvoor mijn knie aan te raken.
Bruiloften, altijd een leuke plek om iemand te versieren.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:39 schreef All-out het volgende:
ik ben net terug van een bruiloft, zo brak als wat en het is net niet gelukt om het zusje van de bruid te schaken, dus ik ben als een krolse katik ga maar even koud douchen
Vrouwen onder elkaar zeg maar?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:44 schreef Californium het volgende:
[..]
was een vrouw van middelbare leeftijd die wilde vragen of ik op dr tas wilde letten omdat ze naar de wc wilde. Maar se vond het nodig daarvoor mijn knie aan te raken.
Dat zeg ik niet. Maar ik schrok en ik vind het vervelend als mensen je perse moeten aanraken als ze iets willen vragen. Ik kan er persoonlijk erg slecht tegen. Ik heb geen muziek op ik kan prima mijn oren gebruiken.quote:
Snap ik wel. Ze bedoelde het vast niet verkeerd.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar ik schrok en ik vind het vervelend als mensen je perse moeten aanraken als ze iets willen vragen. Ik kan er persoonlijk erg slecht tegen. Ik heb geen muziek op ik kan prima mijn oren gebruiken.
Vast niet. Maar waarom vinden sommige mensen dat nodig? Ik ben wel eens verbaal aangevallen omdat ik mijn arm wegtrok nadat iemand er half omheen ging hangen om mij iets te vragen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Snap ik wel. Ze bedoelde het vast niet verkeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |