Mijn record is 120 kilometer voor een wipje maar dat was in een meer naïeve en schrale periode.quote:
Ligt niet aan jou. Ik doe het ook, anders kom ik niet thuisquote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:28 schreef Inolvidable het volgende:
Snap sowieso niet dat je als vrouw niet alleen over straat mag 's nachts maar zal aan mij liggen.
Dat mag gewoon hoorquote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:28 schreef Inolvidable het volgende:
Snap sowieso niet dat je als vrouw niet alleen over straat mag 's nachts maar zal aan mij liggen.
Nou preciesquote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou. Ik doe het ook, anders kom ik niet thuis.
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:13 schreef Inolvidable het volgende:
Ik ben gisteren dus echt half NL door gereden. Van Tilburg naar Amsterdam naar Utrecht naar Arnhem naar een of ander gat en toen weer naar een ander gat in het zuiden.
Als we dan verkracht worden weten we iig dat wij dom zijn geweestquote:
Niet voor (door) een gat te vangen deze man. Wow, respectquote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alle gaten van Nederland afrijden, komt me bekend voor deze uitspraak
Niet zo maar in ieder geval, of het moet echt een gouden gat zijn.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:34 schreef yats het volgende:
[..]
Niet voor (door) een gat te vangen deze man. Wow, respect
!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als we dan verkracht worden weten we iig dat wij dom zijn geweest.
Jan gatquote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet zo maar in ieder geval, of het moet echt een gouden gat zijn.
Enjoyquote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:41 schreef Californium het volgende:
In de trein naar Den Haag. Lekker naar het strandBietje zwemmen en met hondjes spelen.
En volgens mij is Harman er ook
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:41 schreef Californium het volgende:
In de trein naar Den Haag. Lekker naar het strandBietje zwemmen en met hondjes spelen.
Dqoddie!quote:
Thijsquote:
Zeggen de vrouwen dat tijdens de seks, ja?quote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:41 schreef Californium het volgende:
Ik zei eens; "Ik word gepenetreerd door de lucht"quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:43 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Zeggen de vrouwen dat tijdens de seks, ja?
Moet ie de mond dichthouden.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:43 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Zeggen de vrouwen dat tijdens de seks, ja?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |