Takkeherrie inderdaad.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:47 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
Terecht dat de scooter is gestolen. Scooters
Het waren zijn "vrienden", hij kwam er wel eens thuis. Dus zo weet hij van die vuurwapens. Nu heeft ie het contact verbroken.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:49 schreef leolinedance het volgende:
Hoe weet die gast dit allemaal? Raar verhaal wel dat ze het frame terugbrengen. Sowieso naar de politie gaan natuurlijk.
Het is wel een risico, het praatje en het wapen hebben ze. Nadat ie was gestolen zijn ze nog teruggekomen om het frame te dumpen, dan heb je wel ballen nodig.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:54 schreef Scuidward het volgende:
Zouden ze zo dom zijn om de mensen neer te schieten die aangifte doen tegen hun?
Ja. Dat is ook zo. In elk geval zou ik niet voor eigen rechter gaan spelen. Eerder sloten vervangen.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:56 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Het is wel een risico, het praatje en het wapen hebben ze. Nadat ie was gestolen zijn ze nog teruggekomen om het frame te dumpen, dan heb je wel ballen nodig.
Inderdaad, er is geen bewijs dat de scooter gestolen is. De onderdelen hebben ze allang verpatst natuurlijk.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:56 schreef cheese. het volgende:
Vriend van me heeft soortgelijke situatie meegemaakt. Hij woont in bloemendaal (wijk in Gouda). Ze gaven hem de keus, of zijn scooter geven, of ze zouden hem binnenkort met een groep aanvallen en zwaar verwonden. Het Is bekend dat ze dit ook doen, stelletje eikels.
Hij Is naar de politie gegaan, die wist van de praktijken, maar Had geen bewijs. Kan nog honderd van zulke verhalen noemen (woonde zelf ook in Gouda).
Zo houden ze bij bepaalde gratis parkeerplekken in de wijk savonds controle, en moet je ze dokken om weg te rijden anders krassen ze. (gaat om gozers van 13).
Ik weet niet hoe het nu Is, maar dit Was 3 jaar geleden.
Hekwerk is al gerepareerd (ze hadden een gat gemaakt), en verder inderdaad naar de sloten kijken.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:58 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja. Dat is ook zo. In elk geval zou ik niet voor eigen rechter gaan spelen. Eerder sloten vervangen.
quote:Op maandag 6 juli 2015 23:53 schreef Captain_Ghost het volgende:
Misschien meot je ook een wapens maar aanschaffen.
eventueel ook films Death Wish reeks bekijken..
Wie weet wordt je een held van Nederland.
Er zijn toch braaksporen, dan heb je bewijs.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:58 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Inderdaad, er is geen bewijs dat de scooter gestolen is. De onderdelen hebben ze allang verpatst natuurlijk.
-quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:00 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Er zijn toch braaksporen, dan heb je bewijs.
Politie zal niets doen aan de diefstal, maar wel gaan kijken of ze een wapen thuis hebben.
Die worden onder een eerlijk frame gezet.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:58 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Inderdaad, er is geen bewijs dat de scooter gestolen is. De onderdelen hebben ze allang verpatst natuurlijk.
Dan krijgt de Marokkaan met het pistool eventueel een standje, heeft hij binnen een half uur een nieuw pistool en komt hij met zijn vrienden bij je langs.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:02 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
En dan? Of ze wat vinden of niet, er komt dan toch wel iemand van hun een bezoekje brengen. Als je een Marokkaan iets flikt heb je meteen alle Marokkanen achter je aan. Tenminste, zo gaat dat bij mijn vriendin in de wijk.
Dat moet je anoniem doen, en even mee wachten.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:02 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
En dan? Of ze wat vinden of niet, er komt dan toch wel iemand van hun een bezoekje brengen. Als je een Marokkaan iets flikt heb je meteen alle Marokkanen achter je aan. Tenminste, zo gaat dat bij mijn vriendin in de wijk.
-quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:04 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Die worden onder een eerlijk frame gezet.
Verder wil ik je hier niet in adviseren ofzo, maar is het in theorie zo moeilijk voor jou en die broer om even een groep bij elkaar te bellen?
Dus over een paar weken misdaad anoniem bellen? Ik vraag me af of ze dan bij hun een kijkje gaan nemen. "Ja met sneakydesert hier, op verzinselstraat12 ligt bij janalleman in zijn nachtkastje een vuurwapen waarmee hij dreigt mijn vriendin en haar moeder neer te schieten." Volgens mij doen ze dan nog een paar keer roeren in de koffie en dan is het weer tijd om het volgende bakkie te zetten.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:04 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Dat moet je anoniem doen, en even mee wachten.
Rondvragen kan altijd, maar ik denk dat de meesten hun schoenen zelf thuis willen brengen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:07 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Mensen waarvan jij zeker bent dat je met een gerust hart voor ze kan staan.
Ik moet er niet aan denken.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:11 schreef Mr.Ping het volgende:
Je laat jezelf bang maken en intimideren, precies wat ze willen.
Straks verkrachten ze je vriendin en moet je dat ook maar pikken van ze.
Laten we wel even reëel en objectief blijven. Dit is niet iets wat je over je kant laat gaan, goedschiks dan wel kwaadschiks.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:11 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Rondvragen kan altijd, maar ik denk dat de meesten hun schoenen zelf thuis willen brengen.
En dan loopt het uit de hand en wijzen ze hun zere vingertje naar mij, want die bedreiging valt niet te bewijzen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Laten we wel even reëel en objectief blijven. Dit is niet iets wat je over je kant laat gaan, goedschiks dan wel kwaadschiks.
Je moet natuurlijk wel het overwicht kunnen creëren, anders zijn andere opties misschien verstandiger.
Het is vloeken in de kerk hier op FOK! vermoed ik, maar ik ga het toch doen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:20 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
En dan loopt het uit de hand en wijzen ze hun zere vingertje naar mij, want die bedreiging valt niet te bewijzen.
Zou wel met de auto daar in de wijk kunnen rijden. En dan eentje tegen z'n scootertje tikken en snel wegrijdenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:26 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het is vloeken in de kerk hier op FOK! vermoed ik, maar ik ga het toch doen.
In sommige situaties met sommige mensen is het verstandiger om op hun niveau te gaan beredeneren, dan te verwachten dat zij enige redelijkheid tonen. Als je het mij vraagt werkt één taal het beste bij dit soort gasten en dat is de fysieke.
Wel met grote disclaimer dat ik het nooit in m'n uppie zou durven ofzo, want wat je zegt zij komen niet alleen. Overwicht creëren.
mi gado...quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:33 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Zou wel met de auto daar in de wijk kunnen rijden. En dan eentje tegen z'n scootertje tikken en snel wegrijdenNu ik het zo typ klinkt dat best wel kansloos. Of op de grond tuffen als ik langs ze loop, maar dat staat zowat gelijk aan je eigen doodvonnis tekenen. De andere gedachten die ik krijg vallen al snel onder de term "voorbedachte rade". Maar dat is waarschijnlijk wel waar je op doelt, eentje klemrijden, van z'n scooter trekken en zijn harses in slaan met een koetvoet. Maarja, dat zie ik mezelf nog niet zo snel doen
Heeft die broer daar in de buurt geen vriendengroep of iets?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:33 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Zou wel met de auto daar in de wijk kunnen rijden. En dan eentje tegen z'n scootertje tikken en snel wegrijdenNu ik het zo typ klinkt dat best wel kansloos. Of op de grond tuffen als ik langs ze loop, maar dat staat zowat gelijk aan je eigen doodvonnis tekenen. De andere gedachten die ik krijg vallen al snel onder de term "voorbedachte rade". Maar dat is waarschijnlijk wel waar je op doelt, eentje klemrijden, van z'n scooter trekken en zijn harses in slaan met een koetvoet. Maarja, dat zie ik mezelf nog niet zo snel doen
Wat ga je nu doen?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:37 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ik ontken natuurlijk niet dat ik niets heb aangeschaft..
Dat zou ik zo niet weten, hij wilt er het liefste niets meer mee te maken hebben, wat ik goed begrijp.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Heeft die broer daar in de buurt geen vriendengroep of iets?
Zo hoort hetquote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:37 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ik ontken natuurlijk niet dat ik niets heb aangeschaft..
Gevoelsmatig begrijpelijk, maar erg onverstandig.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:38 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Dat zou ik zo niet weten, hij wilt er het liefste niets meer mee te maken hebben, wat ik goed begrijp.
Je vindt het onverstandig dat die broer er van wegloopt?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:40 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Gevoelsmatig begrijpelijk, maar erg onverstandig.
Ja niks denk ik, ogen in mijn achterhoofd stoppen. Misschien over een tijdje misdaad anoniem bellen. Hopen op een heterdaadje, bij intimidaties (bijv. in het park) overwicht proberen te creëren, alleen dat is niet zo makkelijk.quote:
Doelde op niet zichtbaar overwicht. Just in casequote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:38 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Als je het mij vraagt gewoon nog een manier van overwicht creëren.
Dat wil ik liever niet zeggen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:41 schreef Mr.Accountant het volgende:
In welke stad woon je TS? Ik ken namelijk nog wat mensen die het niet zo op mocros hebben.....
Ja natuurlijk!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:41 schreef probeer het volgende:
[..]
Je vindt het onverstandig dat die broer er van wegloopt?
Jij komt er wel...quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:45 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Dat wil ik liever niet zeggen, maar ik kan je vertellen dat de ME hier een paar jaar geleden rond de jaarwisseling de boel op slot heeft gegooid omdat het toen ook uit de hand liep. Ga verder ook niet raden ofzo, dat maakt het alleen maar erger als ze het via google vinden en hier gaan lezen
Ik denk dat je fysiek niets gaat beginnen tegen hun want dan halen zij hun hele familie erbij.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:42 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ja niks denk ik, ogen in mijn achterhoofd stoppen. Misschien over een tijdje misdaad anoniem bellen. Hopen op een heterdaadje, bij intimidaties (bijv. in het park) overwicht proberen te creëren, alleen dat is niet zo makkelijk.
Ok .. En waar moet ik dan aan denken? Wat zou Kanjer in die situatie doen?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:45 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ja natuurlijk!
Nu speel je je precies in hun kaart.
Gelijk afbluffen die zooi, beste methode, ik heb er ervaring mee, ben er nog nooit voor opzij gegaan, ga ik nooit doen ook.
Aangifte zou ik trouwens ook niet doen, los het zelf wel op.
Ik vind het onverstandig voor hem om elke nacht te moeten slapen met de gedachte dat hij zijn leefgenot zo laat aantasten door een stel hufters, zonder enige vorm van verdediging.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:41 schreef probeer het volgende:
[..]
Je vindt het onverstandig dat die broer er van wegloopt?
Je had wel iets meer info mogen gevenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:45 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Dat wil ik liever niet zeggen, maar ik kan je vertellen dat de ME hier een paar jaar geleden rond de jaarwisseling de boel op slot heeft gegooid omdat het toen ook uit de hand liep. Ga verder ook niet raden ofzo, dat maakt het alleen maar erger als ze het via google vinden en hier gaan lezen
Bluffen? Je speelt met vuur. Dat kan zo erg backfiren. Daarnaast is TS niet zo ervaren als jij (zo te lezen). Als ik TS was zou ik het safe spelen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:45 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ja natuurlijk!
Nu speel je je precies in hun kaart.
Gelijk afbluffen die zooi, beste methode, ik heb er ervaring mee, ben er nog nooit voor opzij gegaan, ga ik nooit doen ook.
Aangifte zou ik trouwens ook niet doen, los het zelf wel op.
Tussen 20-30 jaar volgens mij.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:48 schreef Mr.Accountant het volgende:
Mag ik vragen hoe oud die mocros ongeveer zijn?
Er heeft er eens eentje voor me gestaan met een pistool op mijn hals, even later had ik een pistool te koop.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:46 schreef probeer het volgende:
[..]
Ok .. En waar moet ik dan aan denken? Wat zou Kanjer in die situatie doen?
Boeien.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:47 schreef topdeck het volgende:
zo te zien ben je niet echt ervaren met deze gasten, maar probeer camera's oid op bepaalde plekken te zetten zodat je ze de volgende keer wellicht kan betrappen. Ik zou niet de confrontatie opzoeken tenzij je zelf een netwerk hebt van grote jongens/vigilantes.
[..]
Bluffen? Je speelt met vuur. Dat kan zo erg backfiren. Daarnaast is TS niet zo ervaren als jij (zo te lezen). Als ik TS was zou ik het safe spelen.
Werkt zeker, pak degene met de grootste bek en je bent een heel eind.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:54 schreef PriesterB het volgende:
Wholla, geef de sterkste Mocro een pak rammel.
Stoere boii hierquote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:57 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Werkt zeker, pak degene met de grootste bek en je bent een heel eind.
Dat klopt, ze bluffen veel.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:55 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Er heeft er eens eentje voor me gestaan met een pistool op mijn hals, even later had ik een pistool te koop.
Ik heb eens lopen matten met twee marokanen, gewonnen, wel dreigen om terug te komen om me af te schieten, doen, ik wacht op je, nooit meer gezien.
Heb er eens eentje bij hem thuis voor de hele familie in zijn eigen woonkamer duidelijk gemaakt dat ik niet gediend was van zijn daden en dat hij de volgende keer in het ziekenhuis of op de lijktafel zou belanden, mij om het even, nooit meer gezien.
En zo nog wel een paar gevallen, tot een paar maanden geleden dat er 6 marokanen in het portiek joints zaten te roken en een bijdehante opmerking over mijn moeder maakte, alle 6 eruit getrapt.
Zomaar wat voorbeelden, je moet je nooit af laten bluffen, dan winnen ze, dan voelen ze zich sterk en onoverwinelijk, dan hebben ze jou in hun zak.
Ik ga er niet voor opzij, nooit.
Die ken ik er misschien wel eentje ja. Misschien dat z'n beveiliger nog wat vrijwilligerswerk wilt doen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 01:01 schreef Mr.Accountant het volgende:
Je zou ook kunnen proberen om café-eigenaren etc. die last hebben van marrokanen je te laten helpen. Moet je wel de macho-eigenaren aanspreken he
had tranen in mijn ogen toen ik dit lasquote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:55 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Er heeft er eens eentje voor me gestaan met een pistool op mijn hals, even later had ik een pistool te koop.
Ik heb eens lopen matten met twee marokanen, gewonnen, wel dreigen om terug te komen om me af te schieten, doen, ik wacht op je, nooit meer gezien.
Heb er eens eentje bij hem thuis voor de hele familie in zijn eigen woonkamer duidelijk gemaakt dat ik niet gediend was van zijn daden en dat hij de volgende keer in het ziekenhuis of op de lijktafel zou belanden, mij om het even, nooit meer gezien.
En zo nog wel een paar gevallen, tot een paar maanden geleden dat er 6 marokanen in het portiek joints zaten te roken en een bijdehante opmerking over mijn moeder maakte, alle 6 eruit getrapt.
Zomaar wat voorbeelden, je moet je nooit af laten bluffen, dan winnen ze, dan voelen ze zich sterk en onoverwinelijk, dan hebben ze jou in hun zak.
Zelf 1 keer Achmed en zijn hele incest familie voor de deur gehad, binnen no-time waren ze weg zonder enige fysieke handeling.quote:
Van pure angst toch zeker?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 01:04 schreef Thezappa het volgende:
[..]
had tranen in mijn ogen toen ik dit las
Gewoon bij een van hun ouders duidelijk maken wat het probleem is en hopen dat het probleemkind thuis is als je langskomt... Neem voor de zekerheid iemand meequote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:55 schreef Kanjer het volgende:
[..]
aldus de telegraaf , zelf meegemaakt?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 01:09 schreef Elfletterig het volgende:
Het gedrag van Marokkaans straattuig is, getuige deze verhalen, nog erger dan ik altijd al dacht.
Dan moet je maar net ouders treffen die bereid zijn om hun zoons de wacht aan te zeggen. Het is algemeen bekend dat veel van zulke jongens thuis als een soort "prins" worden behandeld; min of meer onaantastbaar.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 01:10 schreef Mr.Accountant het volgende:
[..]
Gewoon bij een van hun ouders duidelijk maken wat het probleem is en hopen dat het probleemkind thuis is als je langskomt... Neem voor de zekerheid iemand mee
Welk deel van de woorden "getuige deze verhalen" begrijp je niet?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 01:10 schreef Thezappa het volgende:
[..]
aldus de telegraaf , zelf meegemaakt?
o was vergeten dat getuige deze verhalen altijd waar isquote:Op dinsdag 7 juli 2015 01:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan moet je maar net ouders treffen die bereid zijn om hun zoons de wacht aan te zeggen. Het is algemeen bekend dat veel van zulke jongens thuis als een soort "prins" worden behandeld; min of meer onaantastbaar.
[..]
Welk deel van de woorden "getuige deze verhalen" begrijp je niet?
Nee. Maar hoezo moet je uit ervaring spreken om een mening te hebben over het gedrag van groepen Marokkanen? Ze komen vaak genoeg negatief in het nieuws om op basis daarvan een indruk te krijgen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 01:24 schreef Thezappa het volgende:
[..]
o was vergeten dat getuige deze verhalen altijd waar is
stom van mij
maar je spreekt uit ervaring? ben benieuwT
moest echt even kijken in je pohi of je geen troll bent ,quote:Op dinsdag 7 juli 2015 01:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Maar hoezo moet je uit ervaring spreken om een mening te hebben over het gedrag van groepen Marokkanen? Ze komen vaak genoeg negatief in het nieuws om op basis daarvan een indruk te krijgen.
TS is collega-redacteur van de Frontpage. Niet bepaald het prototype user om dit soort verhalen uit z'n duim te zuigen. Hij schrijft gewoon z'n frustratie van zich af in de vorm van een klacht. Ik begrijp die klacht volledig.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 01:28 schreef Thezappa het volgende:
[..]
moest echt even kijken in je pohi of je geen troll bent ,
je bent echt zo dom? of?
en jij maakt er een dom verhaal van? omdat het collega is? je hebt zelf niet eens een voorbeeld?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 01:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
TS is collega-redacteur van de Frontpage. Niet bepaald het prototype user om dit soort verhalen uit z'n duim te zuigen. Hij schrijft gewoon z'n frustratie van zich af in de vorm van een klacht. Ik begrijp die klacht volledig.
weg met je wapensquote:Op dinsdag 7 juli 2015 01:38 schreef deadprez het volgende:
Staan weer flink wat pareltjes in dit topic.
nice, oproep tot geweldquote:Op dinsdag 7 juli 2015 01:48 schreef Mr.Accountant het volgende:
[..]
Ze even duidelijk maken dat dit echt niet kan
Sarcastische labeltjes doen mij niet zo veel. Het moet toch wat worden als je mensen toestaat jou zo in je leefcomfort te belemmeren en je legt je erbij neer omdat vadertje staat je niet komt helpen.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 01:57 schreef Tomansss het volgende:
Daarom moet je je aansluiten bij PEGIDA Nederland en stem ik al jaren PVV. En die verhalen dat het maar een heel klein aantal is die tuig zijn ken ik nu wel.
Het feit dat het Marokkanen zijn zegt eigenlijk al genoeg, een kameel heeft nog meer hersens dan dat hele tuig bij elkaarquote:Op maandag 6 juli 2015 23:54 schreef Scuidward het volgende:
Zouden ze zo dom zijn om de mensen neer te schieten die aangifte doen tegen hun?
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:55 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Here i lost itquote:En zo nog wel een paar gevallen, tot een paar maanden geleden dat er 6 marokanen in het portiek joints zaten te roken en een bijdehante opmerking over mijn moeder maakte, alle 6 eruit getrapt.
Baas!quote:Zomaar wat voorbeelden, je moet je nooit af laten bluffen, dan winnen ze, dan voelen ze zich sterk en onoverwinelijk, dan hebben ze jou in hun zak.
Dan bel je weer als ze komen. Zeg ook tegen de politie dat je dit verwacht.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:02 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Schoonbroerquote:Op dinsdag 7 juli 2015 06:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dan bel je weer als ze komen. Zeg ook tegen de politie dat je dit verwacht.
En jij 'flikt' niks bij deze Marokkanen, dat doen ze juist bij je schoonbroer. Onthou wie het slachtoffer is.
Frame is niks waard, daar zit het chassisnummer op, wat gestolen is. De rest van de onderdelen, zoals motorblok, kappen kunnen ze dan gewoon op een 'eerlijk' frame zetten. En ze hebben een 'eerlijke' scooter.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:49 schreef leolinedance het volgende:
Hoe weet die gast dit allemaal? Raar verhaal wel dat ze het frame terugbrengen. Sowieso naar de politie gaan natuurlijk.
Alsof de politie ook maar achter het bureau vandaan komt nadat de aangifte in het systeem staat.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 08:18 schreef CrackaPlease het volgende:
TS is een pussy
Alsof ze echt gaan zitten schieten
Je laat je toch niet intimideren door een paar gozertjes van 13?quote:Op maandag 6 juli 2015 23:56 schreef cheese. het volgende:
Zo houden ze bij bepaalde gratis parkeerplekken in de wijk savonds controle, en moet je ze dokken om weg te rijden anders krassen ze. (gaat om gozers van 13).
Je moet blijkbaar kiezen, dokken of krassen op je autoquote:Op dinsdag 7 juli 2015 08:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je laat je toch niet intimideren door een paar gozertjes van 13?
Ik zou dat soort figuren geeneens serieus nemen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:28 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
Je moet blijkbaar kiezen, dokken of krassen op je auto![]()
Hoe zou jij het oplossen?
Dus ik neem aan dat je wegrijdt en tijdens het wegrijden zetten de knappen hun sleutels in de zijkant van je auto.... kijken hoe serieus je ze dan neemtquote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zou dat soort figuren geeneens serieus nemen.
13
Ik zou dan de politie bellen, aangifte doen en als ik ze de volgende keer zie een pak rammel geven.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:40 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
Dus ik neem aan dat je wegrijdt en tijdens het wegrijden zetten de knappen hun sleutels in de zijkant van je auto.... kijken hoe serieus je ze dan neemt
En jij denkt dat de politie iets gaat doen hieraan?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zou dan de politie bellen, aangifte doen en als ik ze de volgende keer zie een pak rammel geven.
Zou jij je laten intimideren?
Geen idee. Als je niets aangeeft aan ze gaat er sowieso niets gebeuren.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En jij denkt dat de politie iets gaat doen hieraan?
Jaquote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zou dan de politie bellen, aangifte doen en als ik ze de volgende keer zie een pak rammel geven.
Zou jij je laten intimideren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook als je wel aangifte doet gaat er niks gebeuren.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geen idee. Als je niets aangeeft aan ze gaat er sowieso niets gebeuren.
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:50 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
JaJij zou dus je portemonnee trekken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoezo niet? Ervaring?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ook als je wel aangifte doet gaat er niks gebeuren.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Onder andere, plus het feit dat dit soort aangiftes gewoon simpelweg geen prioriteit heeft en onder op de stapel beland.quote:
Lijkt mij dat als er een aantal aangiftes zijn, de prioriteit hoger word?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Onder andere, plus het feit dat dit soort aangiftes gewoon simpelweg geen prioriteit heeft en onder op de stapel beland.
Nou, nee. De politie krijgt per jaar een paar KPI's mee waar ze op moeten focussen en thats about it.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lijkt mij dat als er een aantal aangiftes zijn, de prioriteit hoger word?
Conclusies trekken is niet je sterkste punt.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij zou dus je portemonnee trekken?
Klopt, dus als je uitlegt wat jij zou doen zou dat voor een simpele ziel als ik een verademing zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:01 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
Conclusies trekken is niet je sterkste punt.
Geloof ik geen bal van, hoe kom je hierbij?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou, nee. De politie krijgt per jaar een paar KPI's mee waar ze op moeten focussen en thats about it.
LOL wat een onzin... dit riftuig rent anno vandaag in grote getale rondt met vuurwapens gelijkwaardig of beter dan onze trainingspak popo. Het zijn veelal wel gebruikte wapens die in de run zijn. Maar goed 900 eu voor een gebruikte AK met 3 volle magazijnen is niks te duur, dus als ik TS was zou ik mij gewoon in het zelfde speelveld als zijn bully's begeven.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 03:52 schreef ecktebaas123 het volgende:
Blaffende honden bijten niet, gewoon zeggen dat ze maar lekker moeten schieten als ze durven. Beste gewoon een paar op de bek rammen en jezelf bewapenen met tazers en pepperspray is meer dan genoeg. Marokkanen met pistolen zijn alleen de grote drugsdealers en niet van die straatratten
Bloed op de grille.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:28 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
Ben je nu serieus? Ik zou de eerste die ik te pakken kreeg zo hard op z'n potje rammen dat ze voortaan met een boog van 100 meter om me heen lopen. (En vervolgens wel de auto buiten de wijk parkeren, dat dan weer wel.) Maar je laat je toch niet afpersen door een paar kinderen?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:28 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
Bronnen zijn alleen nodig als je argument tegen het standpunt van Scorpie is.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Klopt, dus als je uitlegt wat jij zou doen zou dat voor een simpele ziel als ik een verademing zijn.
[..]
Geloof ik geen bal van, hoe kom je hierbij?
Ik geloof niet dat als er meerdere mensen aangifte doen dat afpersing door kinderen niet aangepakt word.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Bronnen zijn alleen nodig als je argument tegen het standpunt van Scorpie is.
Nee, uiteraard niet, dat heb ik ook nergens gesteld.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:30 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
[..]
Maar je laat je toch niet afpersen door een paar kinderen?
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:30 schreef Jackie-Treehorn het volgende: Ik zou de eerste die ik te pakken kreeg zo hard op z'n potje rammen dat ze voortaan met een boog van 100 meter om me heen lopen.
Tuurlijk joh.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:45 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
Nee, uiteraard niet, dat heb ik ook nergens gesteld.
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb 3 vrienden die alle 3 bij de politie werken.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:02 schreef kanovinnie het volgende:
Geloof ik geen bal van, hoe kom je hierbij?
Hoezo geloof je nog in dat soort kwantitatieve metingen?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat als er meerdere mensen aangifte doen dat afpersing door kinderen niet aangepakt word.
Misschien ben ik wat naief omdat ik nooit wat met de politie te maken heb. Dat leek me iig een logische manier van werkenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoezo geloof je nog in dat soort kwantitatieve metingen?
Valt wel mee hoor. Hier een kort verhaaltje, of je het gelooft moet je zelf weten. Mijn nichtje woonde een aantal jaren terug in een buurt vlakbij een buurt waar veel Marokkanen wonen. Een groep van 13 apen terroriseerde de buurt waar ze wonen al een aantal maanden. Mijn nichtje is lesbisch en ging samenwonen met haar vriendin en die apen kwamen daar dus achter en toen waren zij het slachtoffer. Mijn neven (de broers van mijn nichtje dus), mijn broers en ik zijn op een avond met z'n zessen naar die buurt gereden en hebben daar ons ding gedaan. Resultaat, ze durfden niet eens meer verkeerd naar mijn nichtje en haar vriendin te kijken. Marokkanen hebben een grote bek totdat ze iemand tegenkomen die sterker is. Dan zijn het een stel laffe honden.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:02 schreef sneakydesert het volgende:
Als je een Marokkaan iets flikt heb je meteen alle Marokkanen achter je aan. Tenminste, zo gaat dat bij mijn vriendin in de wijk.
Dit inderdaad. Ze denken allemaal dat ze badr hari zijn. Alleen hij gebruikte de nodige anabolen en deed aan krachttraining. Zo'n slissend mannetje van 1.70 meter hoog van nog geen 60 kg haalt echt niet veel uit. Daarom ook met grote groepen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:23 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Hier een kort verhaaltje, of je het gelooft moet je zelf weten. Mijn nichtje woonde een aantal jaren terug in een buurt vlakbij een buurt waar veel Marokkanen wonen. Een groep van 13 apen terroriseerde de buurt waar ze wonen al een aantal maanden. Mijn nichtje is lesbisch en ging samenwonen met haar vriendin en die apen kwamen daar dus achter en toen waren zij het slachtoffer. Mijn neven (de broers van mijn nichtje dus), mijn broers en ik zijn op een avond met z'n zessen naar die buurt gereden en hebben daar ons ding gedaan. Resultaat, ze durfden niet eens meer verkeerd naar mijn nichtje en haar vriendin te kijken. Marokkanen hebben een grote bek totdat ze iemand tegenkomen die sterker is. Dan zijn het een stel laffe honden.
Laatst in mijn krantenwijk, ik hoor een straat verderop glasgerinkel, is er in een bestelbusje ingebroken. Ik belde de politie en ze zei "als er een eenheid in de buurt is kan die misschien langsrijden, maar de eigenaar zal toch eerst aangifte moeten doen". Ze komen echt niet altijd hoor, ook niet als het bijna heterdaad is blijkt uit mijn ervaring.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:59 schreef kanovinnie het volgende:
Waar komt het eigenlijk vandaan dat de politie niets zou doen?
Meld misdaad anoniem bellen. Aangifte doen van de vuurwapens, niets zeggen over die scooter, want daar kun je niets mee. Zorg dat ze er niet achter komen dat het met hem te maken heeft.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee niets doen helpt. Als je zegt dat ze vuurwapens hebben is de politie er zo.
Licht je ze ook in over de vuurwapens. Des noods krijgen ze persoonsbeveiliging of tijdelijk een ander adres lijkt me.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:50 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Het waren zijn "vrienden", hij kwam er wel eens thuis. Dus zo weet hij van die vuurwapens. Nu heeft ie het contact verbroken.
Wil je 10 linkjes van me met nieuwsberichten waarin jonge marokkaantjes van 11-14 jaar oud opgepakt zijn met wapens na een gewapende overval?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 08:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je laat je toch niet intimideren door een paar gozertjes van 13?
Pak d'r een, bel de politie en de rest rent gewoon weg of wordt via die ene toch wel achterhaaldquote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:40 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
Dus ik neem aan dat je wegrijdt en tijdens het wegrijden zetten de knappen hun sleutels in de zijkant van je auto.... kijken hoe serieus je ze dan neemt
En we hebben een winnaarquote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Pak d'r een, bel de politie en de rest rent gewoon weg of wordt via die ene toch wel achterhaald
Beste scène ooitquote:
Jarenlange ervaring.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:59 schreef kanovinnie het volgende:
Waar komt het eigenlijk vandaan dat de politie niets zou doen?
En dat zie je nooit meer terug.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:12 schreef sneakydesert het volgende:
[ afbeelding ]
Vannacht is bij mijn vriendin thuis weer ingebroken. Motor weg, inclusief spullen zoals nieuwe banden en motorolie.
Nergens voor. Wetten zijn slechts papieren schilden die lachwekkend aan de kant worden geschoven door mensen die er geen behoefte aan hebben.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:17 schreef tetouaribo het volgende:
Waar zijn al die wetten voor vraag je je dan af als een man geen man is en groepen rustig hun gang kunnen gaan.
Is het tijd voor een FOK! knokploeg topic?quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:15 schreef sneakydesert het volgende:
Dus bij deze, ik zoek een FOK!knokploeg voor de wijk Terweijde in Culemborg. Dar woont mijn vriendin niet, maar daar komen die Marokkanen wel vandaan. Ik zorg wel voor versnaperingen achteraf.
nog een keer aangifte doen van bedreiging. Of in ieder geval de politie hiervan op de hoogte stellen...quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:24 schreef sneakydesert het volgende:
Nu is er dus wel aangifte gedaan (zie foto van de politie), en die Marokkanen dreigen langs te komen en m'n vriendin en haar moeder dood te maken.
Pijnlijk dat dat effectiever is.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:31 schreef Eyip het volgende:
[..]
nog een keer aangifte doen van bedreiging. Of in ieder geval de politie hiervan op de hoogte stellen...
Of een speklap voor je deurbel hangen, durven ze niet meer aan te bellen.
Beeldmateriaal, cameras? Er bestaan zelf spotlicht met camera. Idee om aan te schaffen?quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:24 schreef sneakydesert het volgende:
Nu is er dus wel aangifte gedaan (zie foto van de politie), en die Marokkanen dreigen langs te komen en m'n vriendin en haar moeder dood te maken.
Zorgen dat het niet op matten aankomt..quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:46 schreef tetouaribo het volgende:
Als ik TS was zou ik m'n handen er niet vuil aan maken. Als ze daadwerkelijk met zo veel zijn maak je toch weinig kans als het op matten aan komt.
Moet je dan eens zeggen " Misschien moeten jullie eens je werk gaan doen? Ik ga er nu achteraan met een jachtgeweer om ze om te leggen doei"quote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:15 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Laatst in mijn krantenwijk, ik hoor een straat verderop glasgerinkel, is er in een bestelbusje ingebroken. Ik belde de politie en ze zei "als er een eenheid in de buurt is kan die misschien langsrijden, maar de eigenaar zal toch eerst aangifte moeten doen". Ze komen echt niet altijd hoor, ook niet als het bijna heterdaad is blijkt uit mijn ervaring.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:29 schreef Inolvidable het volgende:
Tering Sneaky. Ik kom wel fittie machen.
Alleen het probleem is wel dat we ons dan tot hun niveau verlagen. Je kan ze beter op religie pakken. Verscheurde korans enzo.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:30 schreef sneakydesert het volgende:
[..]![]()
Gaan we in jouw autootje rondrijden en die sukkels zoeken
Speklappen aan de deurklink vind ik een beter ideequote:Op woensdag 8 juli 2015 13:35 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Alleen het probleem is wel dat we ons dan tot hun niveau verlagen. Je kan ze beter op religie pakken. Verscheurde korans enzo.
Maar dat bederft.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:37 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Speklappen aan de deurklink vind ik een beter idee
Weet de politie daarvan?quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:24 schreef sneakydesert het volgende:
Niet met mij,maar met de broer van mijn vriendin. Via via gaat dat allemaal.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:52 schreef kanovinnie het volgende:
Hoe nemen die gasten contact met je op?
Maar wel extra beveiliging regelen als de bedrijging serieus is.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:53 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Die kunnen niks doen zonder bewijs.
Je bedoelt dat de wijkagent dan 1x per dag langs hun huis loopt om te kijken of ze inmiddels niet verkracht en vermoord zijn?quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar wel extra beveiliging regelen als de bedrijging serieus is.
Ik weet verder ook niet wat de politie precies zal doen hoor, maar als ze de dreiging inschatten als serieus wordt er waarschijnlijk wel wat meer geregeld dan alleen een langslopende wijkagent.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:02 schreef probeer het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de wijkagent dan 1x per dag langs hun huis loopt om te kijken of ze inmiddels niet verkracht en vermoord zijn?
Noem mij dan maar pessimistisch, maar ik denk dat ze daar bij de gewone burger niet aan beginnen (want tijd en geld). Iig niet zodanig dat die dreiging grotendeels wegvalt.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik weet verder ook niet wat de politie precies zal doen hoor, maar als ze de dreiging inschatten als serieus wordt er waarschijnlijk wel wat meer geregeld dan alleen een langslopende wijkagent.
culemborg toch ?quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:55 schreef Rabieluh het volgende:
Waar gaan de klappen vallen? Dan weet ik welke lokale nieuwsberichten ik moet volgen.
Dan ken jij FoK! niet. Torenhoog, die verwachtingen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:57 schreef sneakydesert het volgende:
Ik denk niet dat je teveel moet verwachten.
Ik wacht dit topic met spanning afquote:Op woensdag 8 juli 2015 17:57 schreef sneakydesert het volgende:
Ik denk niet dat je teveel moet verwachten.
Die bereklem naar ze toegooien dan.quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:22 schreef 10minuteman het volgende:
Berenklem is geniaal maar ze zullen vast zaklampen hebben.
Rip sneakydesert 09-07-2015.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:36 schreef sneakydesert het volgende:
Het regent, ik hoop dat ze regenjassen aandoen. Morgen ga ik er heen, als er nieuws is laat ik het weten. Alvast een fijne nacht.
Naar mijn vriendin ja, niet naar die criminelen. Ben niet malquote:Op woensdag 8 juli 2015 23:39 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
[..]
Rip sneakydesert 09-07-2015.
Hoe is het hiermee gegaan dan? P2000 van Culemborg geeft niets aan.quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:37 schreef sneakydesert het volgende:
Vanavond gaan een aantal mensen actief opzoek naar de daders.
Wordt anno 2015 nog gehandeld in gestolen scooter onderdelen? Scooters. Al die onderdelen eraf halen weer opzetten voor dat beetje geld?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:04 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Die worden onder een eerlijk frame gezet.
Verder wil ik je hier niet in adviseren ofzo, maar is het in theorie zo moeilijk voor jou en die broer om even een groep bij elkaar te bellen?
Dat kan uitstekend nieuws een een hele cleane opruiming betekenen.quote:Op donderdag 9 juli 2015 00:09 schreef ratatat het volgende:
[..]
Hoe is het hiermee gegaan dan? P2000 van Culemborg geeft niets aan.
Gewoon je mobiel pakken en filmen. Dan durven ze echt niet te krassenquote:Op maandag 6 juli 2015 23:56 schreef cheese. het volgende:
Vriend van me heeft soortgelijke situatie meegemaakt. Hij woont in bloemendaal (wijk in Gouda). Ze gaven hem de keus, of zijn scooter geven, of ze zouden hem binnenkort met een groep aanvallen en zwaar verwonden. Het Is bekend dat ze dit ook doen, stelletje eikels.
Hij Is naar de politie gegaan, die wist van de praktijken, maar Had geen bewijs. Kan nog honderd van zulke verhalen noemen (woonde zelf ook in Gouda).
Wat een schijterd ben jij zegquote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:45 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Tja, als niemand gelijk aangifte doet of actie onderneemt. Dan is het makkelijk shoppen voor dit soort jongens.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:43 schreef sneakydesert het volgende:
Ze hadden nog geprobeerd om een andere scooter mee te jatten, maar die lag nog in de tuin. Ze hadden hun handen al vol denk ik. Deze criminelen hebben wel ballen hoor, opnieuw terugkomen en nog meer jatten. Nieuwe sloten eruit gesloopt en hekwerk dat gerepareerd was weer slopen.
Dat ze dit nogmaals durven zegt al genoeg, gekke mensen.
Maar wat ga je nou allemaal hiertegen doen?quote:Op donderdag 9 juli 2015 00:34 schreef sneakydesert het volgende:
Er is iemand met een vuurwapen in een auto weg gereden, misschien naar de criminelen, misschien rondje rijden en ter bescherming. Ik weet het niet. Ik ga pitten met mijn telefoon naast me voor ls er iets is.
Die 2e scooter staat er trouwens nog, die ze niet mee konden nemen omdat ze hun handen vol hadden. Dat bedenk ik me ineens. Hopelijk komen ze niet terug.
Dit is zeker geen verzonnen topic. Ik weet niet waarom bepaalde mensen toch de held gaan uithangen. En nee, ik weet niet precies wat er in de aangifte staat en dat krijg ik ook niet te weten. Ik weet de feiten zoals ik ze vertel.quote:Op donderdag 9 juli 2015 02:35 schreef Ghostson het volgende:
[..]
Tja, als niemand gelijk aangifte doet of actie onderneemt. Dan is het makkelijk shoppen voor dit soort jongens.
En komen ze graag nog eens bij je terug.
[..]
Maar wat ga je nou allemaal hiertegen doen?
De politie is dus gekomen en er is aangifte gedaan. Als je geen camera's of getuigen hebt is er gewoon geen bewijs wie de dader is. Iedereen kan het gedaan hebben.
Je kan dan enkel hopen dat dat ze bij iemand gaan kijken en dat de vermiste scooter daar in de garage staat.
Die kans schat ik vrij klein, aangezien ze eerder al een frame hebben gedumpt bij je.
Wat is er eigenlijk opgenomen in de aangifte? Zijn er namen genoemd van de mogelijke daders? Is er melding gedaan van doodsbedreiging? Of van illegaal vuurwapen bezit?
Je schrijft dat er nu zelfs iemand (van kamp Sneakydesert) met een pistool onderweg is naar de criminelen. Waarom? Als je voor de politie kiest hoef je niet meer zelf de held uit te gaan hangen toch? Dan had je net zo goed niet naar de politie kunnen gaan en de boel zelf opknappen.
Maar je wil niet dat ze weten wie je bent omdat je bang bent. Wel zet je dit verhaal met een foto van de tuin allemaal op FOK.![]()
Ik kan ook helemaal geen (recente) meldingen over scooterdieven in Culemborg vinden.
Is dit echt geen verzonnen topic?
Eerst is iedereen te bang om actie te ondernemen. Bij de tweede diefstal is de politie ingeschakeld en aangifte gedaan. Er is dus voor de politie gekozen ipv voor eigen rechter spelen.quote:Op donderdag 9 juli 2015 04:36 schreef sneakydesert het volgende:
Dit is zeker geen verzonnen topic. Ik weet niet waarom bepaalde mensen toch de held gaan uithangen.
Je ontwijkt mijn vraag: Waarvoor is nu precies aangifte gedaan?quote:Op donderdag 9 juli 2015 04:36 schreef sneakydesert het volgende:
En nee, ik weet niet precies wat er in de aangifte staat en dat krijg ik ook niet te weten. Ik weet de feiten zoals ik ze vertel.
Ik weet niet waarom er iemand zelf op zoek is gegaan. Volgens mij mondeling, hoe of wat weet ik niet precies.quote:Op donderdag 9 juli 2015 06:07 schreef Ghostson het volgende:
Eerst is iedereen te bang om actie te ondernemen. Bij de tweede diefstal is de politie ingeschakeld en aangifte gedaan. Er is dus voor de politie gekozen ipv voor eigen rechter spelen.
Waarom gaan mensen nu ineens met wapens in de auto op zoek? Dan zijn die toch opgetrommeld![]()
Hoe is je vriendin haar broer eigenlijk bedreigd? Mondeling? Is hij naar die ''vrienden'' van hem geweest om ze ermee te confronteren ofzo?
Weet ik niet, mij is gezegd dat er aangifte is gedaan van diefstal.quote:Je ontwijkt mijn vraag: Waarvoor is nu precies aangifte gedaan?
Alleen inbraak/diefstal? Of ook Illegaal vuurwapen bezit? doodsbedreiging?
Ik hoef niet te weten wat er precies in het verslag staat, maar vroeg het me gewoon af.
Ik zie een foto met 2 agenten in de tuin, die waren niet op de koffie lijkt me.
Aangezien jij er ook enigzins bij bent betrokken, mag men jou wel meer informatie verschaffen.quote:Op donderdag 9 juli 2015 06:22 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom er iemand zelf op zoek is gegaan. Volgens mij mondeling, hoe of wat weet ik niet precies.
[..]
Weet ik niet, mij is gezegd dat er aangifte is gedaan van diefstal.
Het klinkt nogal vaag omdat ik de details niet precies weet, maar ik krijg ook niet alles te weten. Ik weet niet eens of ik alles wel wil weten. Ik vind het al erg genoeg hoe het nu is.
Zou zeker een toevoeging voor je moeten zijn. Als je al zo erg als een kneus over komt in dit topic moet je voor criminelen wel de ultieme kneus zijn om dit soort dingen bij te flikkenquote:
Dit is echt een rare reactie.quote:Op donderdag 9 juli 2015 06:22 schreef sneakydesert het volgende:
Het klinkt nogal vaag omdat ik de details niet precies weet, maar ik krijg ook niet alles te weten. Ik weet niet eens of ik alles wel wil weten. Ik vind het al erg genoeg hoe het nu is.
Ik heb een keer een vriend aangegeven bij de politie vanwege vuurwapenbezit. Twee dagen later beukte de politie daar de deur in en hebben de hele woning doorzocht.quote:
Klopt bij vuurwapenbezit ondernemen ze vrijwel gelijk actie.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 00:11 schreef mouthman het volgende:
[..]
Ik heb een keer een vriend aangegeven bij de politie vanwege vuurwapenbezit. Twee dagen later beukte de politie daar de deur in en hebben de hele woning doorzocht.
Eigenlijk heel goed. Die vriend zit nu in begeleid wonen en is nog steeds een vriend. Thanks for asking.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 00:46 schreef Ghostson het volgende:
[..]
Klopt bij vuurwapenbezit ondernemen ze vrijwel gelijk actie.
Hoe is dat afgelopen trouwens? Waarom heb je een vriend aangegeven?
Kijk dat is goed om te horen!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 00:52 schreef mouthman het volgende:
[..]
Eigenlijk heel goed. Die vriend zit nu in begeleid wonen en is nog steeds een vriend. Thanks for asking.
Problemen d.w.z. (tijdelijk) minder toerekeningsvatbaar, gok ik. Als zo'n aangifte dan het enige redmiddel is, dan doe je dat als vriend.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 00:46 schreef Ghostson het volgende:
[..]
Klopt bij vuurwapenbezit ondernemen ze vrijwel gelijk actie.
Hoe is dat afgelopen trouwens? Waarom heb je een vriend aangegeven?
Daar ben ik het volledig mee eensquote:Op vrijdag 10 juli 2015 00:55 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Problemen d.w.z. (tijdelijk) minder toerekeningsvatbaar, gok ik. Als zo'n aangifte dan het enige redmiddel is, dan doe je dat als vriend.
Dat dus.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 00:55 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Problemen d.w.z. (tijdelijk) minder toerekeningsvatbaar, gok ik. Als zo'n aangifte dan het enige redmiddel is, dan doe je dat als vriend.
Wat een verhaal. Heb je de politie nog ingelicht over die koevoet dan? En wie was er aan de deur, plietsies of slechteriken?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 04:42 schreef sneakydesert het volgende:
Ik ben er gisteren geweest. Heb in de bosjes de koevoet nog gevonden, dat de politie en de recherche die niet hebben gezien vind ik ronduit slecht. Verder heeft de politie camerabeelden opgevraagd van het huis er tegenover. Wat daar op staat en of dat bruikbaar is weten we niet.
Het is bekend dat de politie daar "bang" is om iets te doen. Wijkagenten worden geïntimideerd et cetera.
De daders moesten precies hebben geweten waar ze moesten zijn. Precies op de dag dat er nieuwe onderdelen waren was alles gestolen. Ik heb niet het idee dat de politie het onderste uit de kan haalt, aangezien ik zelf de koevoet nog gevonden heb.
Er is wel inderdaad iemand aan de deur geweest gisteravond, hoe dat is afgelopen weet ik niet. Gisternacht niks gebeurd, hopelijk was afgelopen nacht ook rustig. Dat weet ik pas later.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:08 schreef NoBody122 het volgende:
De tering zeg, wat een situatie waar jij nu in verzeild bent geraakt...
Nee, wat kunnen die daar nou meequote:Op vrijdag 10 juli 2015 10:38 schreef 2dope het volgende:
[..]
Wat een verhaal. Heb je de politie nog ingelicht over die koevoet dan? En wie was er aan de deur, plietsies of slechteriken?
Ehm beter dat ze het wel weten hoor... ook al doen ze er niks mee.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:49 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Nee, wat kunnen die daar nou mee![]()
Als ze niet eens de moeite doen om in de bosjes te kijken...
Een jongen, hij werd beschuldigd maar kwam ontkennen dat hij het had gedaan. Werd een welles niettes spelletje dat bijna uit de hand liep.
In een ideale wereld zouden ze vingerafdrukken afnemen en die natrekken, vervolgens deze vergelijken met de potentiële verdachten die het broertje van je vriendin weet te vinden. Een koevoet is bij uitstek geschikt voor vingerafdrukken (tenzij handschoenen natuurlijk). Maargoed dat is allemaal misschien iets te NCIS-ish gedacht.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:49 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Nee, wat kunnen die daar nou mee![]()
Als ze niet eens de moeite doen om in de bosjes te kijken...
Een jongen, hij werd beschuldigd maar kwam ontkennen dat hij het had gedaan. Werd een welles niettes spelletje dat bijna uit de hand liep.
Er is nog niet eens de moeite genomen om een nieuw slot te zetten. "Geen tijd", gaf de broer aan. Of zou er een complot zijn? De criminelen wisten ten slotte precies hoe ze binnen moesten komen en wanneer de nieuwe onderdelen op de motor zaten.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ehm beter dat ze het wel weten hoor... ook al doen ze er niks mee.
Vind het raar dat je er zo weinig zelf mee doet terwijl je eigen vriendin gewoon met de dood bedreigd word![]()
ik zou er alles aan doen om dat te laten stoppen. Met gevaar voor eigen leven.
Moeilijk om te zeggen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:13 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Er is nog niet eens de moeite genomen om een nieuw slot te zetten. "Geen tijd", gaf de broer aan. Of zou er een complot zijn? De criminelen wisten ten slotte precies hoe ze binnen moesten komen en wanneer de nieuwe onderdelen op de motor zaten.
TUN TUN TUNNNNNNquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:13 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Er is nog niet eens de moeite genomen om een nieuw slot te zetten. "Geen tijd", gaf de broer aan. Of zou er een complot zijn? De criminelen wisten ten slotte precies hoe ze binnen moesten komen en wanneer de nieuwe onderdelen op de motor zaten.
Nou nee, vergoed amper wat hoorde ik.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
TUN TUN TUNNNNNN
Verzekeringsoplichterij hiero
Je gaat mensen, veelal vrijwilligers, van het VHT natuurlijk niet inzetten als rechercheur.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:22 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Dit toont maar weer eens aan waar de prioriteiten van de politie liggen.
[ afbeelding ]
Nou zijn er niet echt veel recherche skills nodig om zo'n zaak op te lossen, die kan je beste delegeren na een workshop.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je gaat mensen, veelal vrijwilligers, van het VHT natuurlijk niet inzetten als rechercheur.
Die is nu bij mij in een andere provincie.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:01 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Regel wel pepperspray voor je vriendin dat ze veilig is.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:06 schreef MadJackthePirate het volgende:
Als je zo'n mocro afmaakt moet je hem aan de varkens voeren, die eten zelfs de botten op
Niet handig, als je straks die varken slacht en opeten..quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:06 schreef MadJackthePirate het volgende:
Als je zo'n mocro afmaakt moet je hem aan de varkens voeren, die eten zelfs de botten op
Ssst ze lezen misschien meequote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:13 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Die is nu bij mij in een andere provincie.
En je neemt aan dat hen dat al wisten voor hun plannetje?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:11 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Nou nee, vergoed amper wat hoorde ik.
Kameraad van me was twee week geleden in Utrecht. Stonden ook lui die niet wilden dat ze op de gratis parkeerplaats parkeerden, anders zouden hun "matties" -die ze aanwezen, waren ook 13 jarigen- die auto even bekrassen. Waren overigens marokkanen.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:56 schreef cheese. het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:06 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ik ken iemand met een vuurwapen in huis, maar die heeft die puur voor zelfverdediging omdat diegene in een minne pauperwijk woont.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 00:52 schreef mouthman het volgende:
[..]
Eigenlijk heel goed. Die vriend zit nu in begeleid wonen en is nog steeds een vriend. Thanks for asking.
Oh en ik heb hem aangegeven omdat je iemand met een vuurwapen altijd moet aangeven.
Prima, maar als het m'n buurman zou zijn, zou ik hem aangeven.Als het een labiele vriend zou zijn, zou ik hem ook aangeven.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:09 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ken iemand met een vuurwapen in huis, maar die heeft die puur voor zelfverdediging omdat diegene in een minne pauperwijk woont.
Komt waarschijnlijk door je hoge verwachtingen. Het is wachten tot de politie wat laat horen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:15 schreef Jimbo het volgende:
dit topic begint kans te maken op de 'anticlimax van het jaar award' als het zo doorgaat...
"Te weinig aanknopingspunten, wilt u in het vervolg geen aangifte meer doen, dat kost ons moeite en tijd".quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:42 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk door je hoge verwachtingen. Het is wachten tot de politie wat laat horen.
Ja je zou d'r toch heen gaan??quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:42 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk door je hoge verwachtingen. Het is wachten tot de politie wat laat horen.
Ik denk niet dat dit topic nog spectaculair gaat worden.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:15 schreef Jimbo het volgende:
dit topic begint kans te maken op de 'anticlimax van het jaar award' als het zo doorgaat...
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 09:29 schreef Ghostson het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit topic nog spectaculair gaat worden.
De politie zal waarschijnlijk niets doen vanwege gebrek aan bewijs. Slordig werk van de recherche, een koevoet die later door TS is gevonden en geen melding van is gedaan, omdat hij zelf al geen vertrouwen (meer) heeft in de politie.
Dikke pech voor de broer van zijn vriendin dat zijn scooter etc gestolen is tijdens de inbraak. Hij moet het zelf dan maar regelen als ie het nog terug wilt hebben.
Ze is nu op een ander adres, hoezo schijtquote:Verder heeft TS zelf echter schijt aan het feit dat zijn vriendin met de dood is bedreigd. Ook hij gaat geen actie ondernemen.
Het lijkt alsof die doodsbedreiging aan je vriendin je niets doet. Ik zou echt furieus zijn als iemand dat tegen mijn vriendin zou doen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:04 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
[..]
Ze is nu op een ander adres, hoezo schijt![]()
Als er nog ontwikkelingen zijn zal ik die hier plaatsen, maar ik verwacht zelf niet veel.
Moderatoren die inzien dat zodra ergens het woord 'Marokkaan' wordt genoemd dat de latente racisten onder ons zich weer lekker doet uitleven waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 11:28 schreef TheMechanic het volgende:
Ik zou toch zweren dat er eerst Marokkanen stond in de OP.
Maar ik moet me vergissen, wie zou dat nou wijzigen
Voor dit soort geneuzel is er een fb topic in klb.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Moderatoren die inzien dat zodra ergens het woord 'Marokkaan' wordt genoemd dat de latente racisten onder ons zich weer lekker doet uitleven waarschijnlijk.
Marokkaan is ook wel een scheldwoord geworden. Maar ik bemoei niet.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Moderatoren die inzien dat zodra ergens het woord 'Marokkaan' wordt genoemd dat de latente racisten onder ons zich weer lekker doet uitleven waarschijnlijk.
Dit. Zijn ook voldoende posts verwijderd.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En dit.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:34 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Voor dit soort geneuzel is er een fb topic in klb.
Of ze één voor één pakken. Dat zou ik je aanraden. Je laat die ratten toch niet met je spottenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:04 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Dat moet je anoniem doen, en even mee wachten.
Ik zou mij als Marokkaan in Nederland schamen voor mijn mede-Marokkanen. En terecht.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:56 schreef Geelman het volgende:
[..]
Marokkaan is ook wel een scheldwoord geworden. Maar ik bemoei niet.
Nuff' said.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:56 schreef cheese. het volgende:
Vriend van me heeft soortgelijke situatie meegemaakt. Hij woont in bloemendaal (wijk in Gouda).
Zoals verwacht dus...quote:Op zondag 6 september 2015 13:41 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Politie heeft niks laten weten. We wachten nog.
Altijd aangifte doen, mochten ze dan vuurwapens hebben word de hele tent toch doorzocht.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:43 schreef sneakydesert het volgende:Ik wilde nu alleen deze klacht kwijt. En nee, dit is geen verzinsel.
![]()
En wat zeiden ze toen je belde of langs bent geweest?quote:Op zondag 6 september 2015 13:41 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Politie heeft niks laten weten. We wachten nog.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |