culemborg toch ?quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:55 schreef Rabieluh het volgende:
Waar gaan de klappen vallen? Dan weet ik welke lokale nieuwsberichten ik moet volgen.
Dan ken jij FoK! niet. Torenhoog, die verwachtingen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:57 schreef sneakydesert het volgende:
Ik denk niet dat je teveel moet verwachten.
Ik wacht dit topic met spanning afquote:Op woensdag 8 juli 2015 17:57 schreef sneakydesert het volgende:
Ik denk niet dat je teveel moet verwachten.
Die bereklem naar ze toegooien dan.quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:22 schreef 10minuteman het volgende:
Berenklem is geniaal maar ze zullen vast zaklampen hebben.
Rip sneakydesert 09-07-2015.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:36 schreef sneakydesert het volgende:
Het regent, ik hoop dat ze regenjassen aandoen. Morgen ga ik er heen, als er nieuws is laat ik het weten. Alvast een fijne nacht.
Naar mijn vriendin ja, niet naar die criminelen. Ben niet malquote:Op woensdag 8 juli 2015 23:39 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
[..]
Rip sneakydesert 09-07-2015.
Hoe is het hiermee gegaan dan? P2000 van Culemborg geeft niets aan.quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:37 schreef sneakydesert het volgende:
Vanavond gaan een aantal mensen actief opzoek naar de daders.
Wordt anno 2015 nog gehandeld in gestolen scooter onderdelen? Scooters. Al die onderdelen eraf halen weer opzetten voor dat beetje geld?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:04 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Die worden onder een eerlijk frame gezet.
Verder wil ik je hier niet in adviseren ofzo, maar is het in theorie zo moeilijk voor jou en die broer om even een groep bij elkaar te bellen?
Dat kan uitstekend nieuws een een hele cleane opruiming betekenen.quote:Op donderdag 9 juli 2015 00:09 schreef ratatat het volgende:
[..]
Hoe is het hiermee gegaan dan? P2000 van Culemborg geeft niets aan.
Gewoon je mobiel pakken en filmen. Dan durven ze echt niet te krassenquote:Op maandag 6 juli 2015 23:56 schreef cheese. het volgende:
Vriend van me heeft soortgelijke situatie meegemaakt. Hij woont in bloemendaal (wijk in Gouda). Ze gaven hem de keus, of zijn scooter geven, of ze zouden hem binnenkort met een groep aanvallen en zwaar verwonden. Het Is bekend dat ze dit ook doen, stelletje eikels.
Hij Is naar de politie gegaan, die wist van de praktijken, maar Had geen bewijs. Kan nog honderd van zulke verhalen noemen (woonde zelf ook in Gouda).
Zo houden ze bij bepaalde gratis parkeerplekken in de wijk savonds controle, en moet je ze dokken om weg te rijden anders krassen ze. (gaat om gozers van 13).
Ik weet niet hoe het nu Is, maar dit Was 3 jaar geleden.
Wat een schijterd ben jij zegquote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:45 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Dat wil ik liever niet zeggen, maar ik kan je vertellen dat de ME hier een paar jaar geleden rond de jaarwisseling de boel op slot heeft gegooid omdat het toen ook uit de hand liep. Ga verder ook niet raden ofzo, dat maakt het alleen maar erger als ze het via google vinden en hier gaan lezen
Tja, als niemand gelijk aangifte doet of actie onderneemt. Dan is het makkelijk shoppen voor dit soort jongens.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:43 schreef sneakydesert het volgende:
Ze hadden nog geprobeerd om een andere scooter mee te jatten, maar die lag nog in de tuin. Ze hadden hun handen al vol denk ik. Deze criminelen hebben wel ballen hoor, opnieuw terugkomen en nog meer jatten. Nieuwe sloten eruit gesloopt en hekwerk dat gerepareerd was weer slopen.
Dat ze dit nogmaals durven zegt al genoeg, gekke mensen.
Maar wat ga je nou allemaal hiertegen doen?quote:Op donderdag 9 juli 2015 00:34 schreef sneakydesert het volgende:
Er is iemand met een vuurwapen in een auto weg gereden, misschien naar de criminelen, misschien rondje rijden en ter bescherming. Ik weet het niet. Ik ga pitten met mijn telefoon naast me voor ls er iets is.
Die 2e scooter staat er trouwens nog, die ze niet mee konden nemen omdat ze hun handen vol hadden. Dat bedenk ik me ineens. Hopelijk komen ze niet terug.
Dit is zeker geen verzonnen topic. Ik weet niet waarom bepaalde mensen toch de held gaan uithangen. En nee, ik weet niet precies wat er in de aangifte staat en dat krijg ik ook niet te weten. Ik weet de feiten zoals ik ze vertel.quote:Op donderdag 9 juli 2015 02:35 schreef Ghostson het volgende:
[..]
Tja, als niemand gelijk aangifte doet of actie onderneemt. Dan is het makkelijk shoppen voor dit soort jongens.
En komen ze graag nog eens bij je terug.
[..]
Maar wat ga je nou allemaal hiertegen doen?
De politie is dus gekomen en er is aangifte gedaan. Als je geen camera's of getuigen hebt is er gewoon geen bewijs wie de dader is. Iedereen kan het gedaan hebben.
Je kan dan enkel hopen dat dat ze bij iemand gaan kijken en dat de vermiste scooter daar in de garage staat.
Die kans schat ik vrij klein, aangezien ze eerder al een frame hebben gedumpt bij je.
Wat is er eigenlijk opgenomen in de aangifte? Zijn er namen genoemd van de mogelijke daders? Is er melding gedaan van doodsbedreiging? Of van illegaal vuurwapen bezit?
Je schrijft dat er nu zelfs iemand (van kamp Sneakydesert) met een pistool onderweg is naar de criminelen. Waarom? Als je voor de politie kiest hoef je niet meer zelf de held uit te gaan hangen toch? Dan had je net zo goed niet naar de politie kunnen gaan en de boel zelf opknappen.
Maar je wil niet dat ze weten wie je bent omdat je bang bent. Wel zet je dit verhaal met een foto van de tuin allemaal op FOK.![]()
Ik kan ook helemaal geen (recente) meldingen over scooterdieven in Culemborg vinden.
Is dit echt geen verzonnen topic?
Eerst is iedereen te bang om actie te ondernemen. Bij de tweede diefstal is de politie ingeschakeld en aangifte gedaan. Er is dus voor de politie gekozen ipv voor eigen rechter spelen.quote:Op donderdag 9 juli 2015 04:36 schreef sneakydesert het volgende:
Dit is zeker geen verzonnen topic. Ik weet niet waarom bepaalde mensen toch de held gaan uithangen.
Je ontwijkt mijn vraag: Waarvoor is nu precies aangifte gedaan?quote:Op donderdag 9 juli 2015 04:36 schreef sneakydesert het volgende:
En nee, ik weet niet precies wat er in de aangifte staat en dat krijg ik ook niet te weten. Ik weet de feiten zoals ik ze vertel.
Ik weet niet waarom er iemand zelf op zoek is gegaan. Volgens mij mondeling, hoe of wat weet ik niet precies.quote:Op donderdag 9 juli 2015 06:07 schreef Ghostson het volgende:
Eerst is iedereen te bang om actie te ondernemen. Bij de tweede diefstal is de politie ingeschakeld en aangifte gedaan. Er is dus voor de politie gekozen ipv voor eigen rechter spelen.
Waarom gaan mensen nu ineens met wapens in de auto op zoek? Dan zijn die toch opgetrommeld![]()
Hoe is je vriendin haar broer eigenlijk bedreigd? Mondeling? Is hij naar die ''vrienden'' van hem geweest om ze ermee te confronteren ofzo?
Weet ik niet, mij is gezegd dat er aangifte is gedaan van diefstal.quote:Je ontwijkt mijn vraag: Waarvoor is nu precies aangifte gedaan?
Alleen inbraak/diefstal? Of ook Illegaal vuurwapen bezit? doodsbedreiging?
Ik hoef niet te weten wat er precies in het verslag staat, maar vroeg het me gewoon af.
Ik zie een foto met 2 agenten in de tuin, die waren niet op de koffie lijkt me.
Aangezien jij er ook enigzins bij bent betrokken, mag men jou wel meer informatie verschaffen.quote:Op donderdag 9 juli 2015 06:22 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom er iemand zelf op zoek is gegaan. Volgens mij mondeling, hoe of wat weet ik niet precies.
[..]
Weet ik niet, mij is gezegd dat er aangifte is gedaan van diefstal.
Het klinkt nogal vaag omdat ik de details niet precies weet, maar ik krijg ook niet alles te weten. Ik weet niet eens of ik alles wel wil weten. Ik vind het al erg genoeg hoe het nu is.
Zou zeker een toevoeging voor je moeten zijn. Als je al zo erg als een kneus over komt in dit topic moet je voor criminelen wel de ultieme kneus zijn om dit soort dingen bij te flikkenquote:
Dit is echt een rare reactie.quote:Op donderdag 9 juli 2015 06:22 schreef sneakydesert het volgende:
Het klinkt nogal vaag omdat ik de details niet precies weet, maar ik krijg ook niet alles te weten. Ik weet niet eens of ik alles wel wil weten. Ik vind het al erg genoeg hoe het nu is.
Ik heb een keer een vriend aangegeven bij de politie vanwege vuurwapenbezit. Twee dagen later beukte de politie daar de deur in en hebben de hele woning doorzocht.quote:
Klopt bij vuurwapenbezit ondernemen ze vrijwel gelijk actie.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 00:11 schreef mouthman het volgende:
[..]
Ik heb een keer een vriend aangegeven bij de politie vanwege vuurwapenbezit. Twee dagen later beukte de politie daar de deur in en hebben de hele woning doorzocht.
Eigenlijk heel goed. Die vriend zit nu in begeleid wonen en is nog steeds een vriend. Thanks for asking.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 00:46 schreef Ghostson het volgende:
[..]
Klopt bij vuurwapenbezit ondernemen ze vrijwel gelijk actie.
Hoe is dat afgelopen trouwens? Waarom heb je een vriend aangegeven?
Kijk dat is goed om te horen!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 00:52 schreef mouthman het volgende:
[..]
Eigenlijk heel goed. Die vriend zit nu in begeleid wonen en is nog steeds een vriend. Thanks for asking.
Problemen d.w.z. (tijdelijk) minder toerekeningsvatbaar, gok ik. Als zo'n aangifte dan het enige redmiddel is, dan doe je dat als vriend.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 00:46 schreef Ghostson het volgende:
[..]
Klopt bij vuurwapenbezit ondernemen ze vrijwel gelijk actie.
Hoe is dat afgelopen trouwens? Waarom heb je een vriend aangegeven?
Daar ben ik het volledig mee eensquote:Op vrijdag 10 juli 2015 00:55 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Problemen d.w.z. (tijdelijk) minder toerekeningsvatbaar, gok ik. Als zo'n aangifte dan het enige redmiddel is, dan doe je dat als vriend.
Dat dus.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 00:55 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Problemen d.w.z. (tijdelijk) minder toerekeningsvatbaar, gok ik. Als zo'n aangifte dan het enige redmiddel is, dan doe je dat als vriend.
Wat een verhaal. Heb je de politie nog ingelicht over die koevoet dan? En wie was er aan de deur, plietsies of slechteriken?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 04:42 schreef sneakydesert het volgende:
Ik ben er gisteren geweest. Heb in de bosjes de koevoet nog gevonden, dat de politie en de recherche die niet hebben gezien vind ik ronduit slecht. Verder heeft de politie camerabeelden opgevraagd van het huis er tegenover. Wat daar op staat en of dat bruikbaar is weten we niet.
Het is bekend dat de politie daar "bang" is om iets te doen. Wijkagenten worden geïntimideerd et cetera.
De daders moesten precies hebben geweten waar ze moesten zijn. Precies op de dag dat er nieuwe onderdelen waren was alles gestolen. Ik heb niet het idee dat de politie het onderste uit de kan haalt, aangezien ik zelf de koevoet nog gevonden heb.
Er is wel inderdaad iemand aan de deur geweest gisteravond, hoe dat is afgelopen weet ik niet. Gisternacht niks gebeurd, hopelijk was afgelopen nacht ook rustig. Dat weet ik pas later.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:08 schreef NoBody122 het volgende:
De tering zeg, wat een situatie waar jij nu in verzeild bent geraakt...
Nee, wat kunnen die daar nou meequote:Op vrijdag 10 juli 2015 10:38 schreef 2dope het volgende:
[..]
Wat een verhaal. Heb je de politie nog ingelicht over die koevoet dan? En wie was er aan de deur, plietsies of slechteriken?
Ehm beter dat ze het wel weten hoor... ook al doen ze er niks mee.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:49 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Nee, wat kunnen die daar nou mee![]()
Als ze niet eens de moeite doen om in de bosjes te kijken...
Een jongen, hij werd beschuldigd maar kwam ontkennen dat hij het had gedaan. Werd een welles niettes spelletje dat bijna uit de hand liep.
In een ideale wereld zouden ze vingerafdrukken afnemen en die natrekken, vervolgens deze vergelijken met de potentiële verdachten die het broertje van je vriendin weet te vinden. Een koevoet is bij uitstek geschikt voor vingerafdrukken (tenzij handschoenen natuurlijk). Maargoed dat is allemaal misschien iets te NCIS-ish gedacht.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:49 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Nee, wat kunnen die daar nou mee![]()
Als ze niet eens de moeite doen om in de bosjes te kijken...
Een jongen, hij werd beschuldigd maar kwam ontkennen dat hij het had gedaan. Werd een welles niettes spelletje dat bijna uit de hand liep.
Er is nog niet eens de moeite genomen om een nieuw slot te zetten. "Geen tijd", gaf de broer aan. Of zou er een complot zijn? De criminelen wisten ten slotte precies hoe ze binnen moesten komen en wanneer de nieuwe onderdelen op de motor zaten.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ehm beter dat ze het wel weten hoor... ook al doen ze er niks mee.
Vind het raar dat je er zo weinig zelf mee doet terwijl je eigen vriendin gewoon met de dood bedreigd word![]()
ik zou er alles aan doen om dat te laten stoppen. Met gevaar voor eigen leven.
Moeilijk om te zeggen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:13 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Er is nog niet eens de moeite genomen om een nieuw slot te zetten. "Geen tijd", gaf de broer aan. Of zou er een complot zijn? De criminelen wisten ten slotte precies hoe ze binnen moesten komen en wanneer de nieuwe onderdelen op de motor zaten.
TUN TUN TUNNNNNNquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:13 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Er is nog niet eens de moeite genomen om een nieuw slot te zetten. "Geen tijd", gaf de broer aan. Of zou er een complot zijn? De criminelen wisten ten slotte precies hoe ze binnen moesten komen en wanneer de nieuwe onderdelen op de motor zaten.
Nou nee, vergoed amper wat hoorde ik.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
TUN TUN TUNNNNNN
Verzekeringsoplichterij hiero
Je gaat mensen, veelal vrijwilligers, van het VHT natuurlijk niet inzetten als rechercheur.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:22 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Dit toont maar weer eens aan waar de prioriteiten van de politie liggen.
[ afbeelding ]
Nou zijn er niet echt veel recherche skills nodig om zo'n zaak op te lossen, die kan je beste delegeren na een workshop.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je gaat mensen, veelal vrijwilligers, van het VHT natuurlijk niet inzetten als rechercheur.
Die is nu bij mij in een andere provincie.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:01 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Regel wel pepperspray voor je vriendin dat ze veilig is.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:06 schreef MadJackthePirate het volgende:
Als je zo'n mocro afmaakt moet je hem aan de varkens voeren, die eten zelfs de botten op
Niet handig, als je straks die varken slacht en opeten..quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:06 schreef MadJackthePirate het volgende:
Als je zo'n mocro afmaakt moet je hem aan de varkens voeren, die eten zelfs de botten op
Ssst ze lezen misschien meequote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:13 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Die is nu bij mij in een andere provincie.
En je neemt aan dat hen dat al wisten voor hun plannetje?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:11 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Nou nee, vergoed amper wat hoorde ik.
Kameraad van me was twee week geleden in Utrecht. Stonden ook lui die niet wilden dat ze op de gratis parkeerplaats parkeerden, anders zouden hun "matties" -die ze aanwezen, waren ook 13 jarigen- die auto even bekrassen. Waren overigens marokkanen.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:56 schreef cheese. het volgende:
Vriend van me heeft soortgelijke situatie meegemaakt. Hij woont in bloemendaal (wijk in Gouda). Ze gaven hem de keus, of zijn scooter geven, of ze zouden hem binnenkort met een groep aanvallen en zwaar verwonden. Het Is bekend dat ze dit ook doen, stelletje eikels.
Hij Is naar de politie gegaan, die wist van de praktijken, maar Had geen bewijs. Kan nog honderd van zulke verhalen noemen (woonde zelf ook in Gouda).
Zo houden ze bij bepaalde gratis parkeerplekken in de wijk savonds controle, en moet je ze dokken om weg te rijden anders krassen ze. (gaat om gozers van 13).
Ik weet niet hoe het nu Is, maar dit Was 3 jaar geleden.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:06 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ik ken iemand met een vuurwapen in huis, maar die heeft die puur voor zelfverdediging omdat diegene in een minne pauperwijk woont.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 00:52 schreef mouthman het volgende:
[..]
Eigenlijk heel goed. Die vriend zit nu in begeleid wonen en is nog steeds een vriend. Thanks for asking.
Oh en ik heb hem aangegeven omdat je iemand met een vuurwapen altijd moet aangeven.
Prima, maar als het m'n buurman zou zijn, zou ik hem aangeven.Als het een labiele vriend zou zijn, zou ik hem ook aangeven.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:09 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ken iemand met een vuurwapen in huis, maar die heeft die puur voor zelfverdediging omdat diegene in een minne pauperwijk woont.
Komt waarschijnlijk door je hoge verwachtingen. Het is wachten tot de politie wat laat horen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:15 schreef Jimbo het volgende:
dit topic begint kans te maken op de 'anticlimax van het jaar award' als het zo doorgaat...
"Te weinig aanknopingspunten, wilt u in het vervolg geen aangifte meer doen, dat kost ons moeite en tijd".quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:42 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk door je hoge verwachtingen. Het is wachten tot de politie wat laat horen.
Ja je zou d'r toch heen gaan??quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:42 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk door je hoge verwachtingen. Het is wachten tot de politie wat laat horen.
Ik denk niet dat dit topic nog spectaculair gaat worden.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:15 schreef Jimbo het volgende:
dit topic begint kans te maken op de 'anticlimax van het jaar award' als het zo doorgaat...
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 09:29 schreef Ghostson het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit topic nog spectaculair gaat worden.
De politie zal waarschijnlijk niets doen vanwege gebrek aan bewijs. Slordig werk van de recherche, een koevoet die later door TS is gevonden en geen melding van is gedaan, omdat hij zelf al geen vertrouwen (meer) heeft in de politie.
Dikke pech voor de broer van zijn vriendin dat zijn scooter etc gestolen is tijdens de inbraak. Hij moet het zelf dan maar regelen als ie het nog terug wilt hebben.
Ze is nu op een ander adres, hoezo schijtquote:Verder heeft TS zelf echter schijt aan het feit dat zijn vriendin met de dood is bedreigd. Ook hij gaat geen actie ondernemen.
Het lijkt alsof die doodsbedreiging aan je vriendin je niets doet. Ik zou echt furieus zijn als iemand dat tegen mijn vriendin zou doen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:04 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
[..]
Ze is nu op een ander adres, hoezo schijt![]()
Als er nog ontwikkelingen zijn zal ik die hier plaatsen, maar ik verwacht zelf niet veel.
Moderatoren die inzien dat zodra ergens het woord 'Marokkaan' wordt genoemd dat de latente racisten onder ons zich weer lekker doet uitleven waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 11:28 schreef TheMechanic het volgende:
Ik zou toch zweren dat er eerst Marokkanen stond in de OP.
Maar ik moet me vergissen, wie zou dat nou wijzigen
Voor dit soort geneuzel is er een fb topic in klb.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Moderatoren die inzien dat zodra ergens het woord 'Marokkaan' wordt genoemd dat de latente racisten onder ons zich weer lekker doet uitleven waarschijnlijk.
Marokkaan is ook wel een scheldwoord geworden. Maar ik bemoei niet.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Moderatoren die inzien dat zodra ergens het woord 'Marokkaan' wordt genoemd dat de latente racisten onder ons zich weer lekker doet uitleven waarschijnlijk.
Dit. Zijn ook voldoende posts verwijderd.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En dit.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:34 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Voor dit soort geneuzel is er een fb topic in klb.
Of ze één voor één pakken. Dat zou ik je aanraden. Je laat die ratten toch niet met je spottenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:04 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Dat moet je anoniem doen, en even mee wachten.
Ik zou mij als Marokkaan in Nederland schamen voor mijn mede-Marokkanen. En terecht.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:56 schreef Geelman het volgende:
[..]
Marokkaan is ook wel een scheldwoord geworden. Maar ik bemoei niet.
Nuff' said.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:56 schreef cheese. het volgende:
Vriend van me heeft soortgelijke situatie meegemaakt. Hij woont in bloemendaal (wijk in Gouda).
Zoals verwacht dus...quote:Op zondag 6 september 2015 13:41 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Politie heeft niks laten weten. We wachten nog.
Altijd aangifte doen, mochten ze dan vuurwapens hebben word de hele tent toch doorzocht.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:43 schreef sneakydesert het volgende:Ik wilde nu alleen deze klacht kwijt. En nee, dit is geen verzinsel.
![]()
En wat zeiden ze toen je belde of langs bent geweest?quote:Op zondag 6 september 2015 13:41 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Politie heeft niks laten weten. We wachten nog.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |