quote:Op zaterdag 11 juli 2015 09:29 schreef Ghostson het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit topic nog spectaculair gaat worden.
De politie zal waarschijnlijk niets doen vanwege gebrek aan bewijs. Slordig werk van de recherche, een koevoet die later door TS is gevonden en geen melding van is gedaan, omdat hij zelf al geen vertrouwen (meer) heeft in de politie.
Dikke pech voor de broer van zijn vriendin dat zijn scooter etc gestolen is tijdens de inbraak. Hij moet het zelf dan maar regelen als ie het nog terug wilt hebben.
Ze is nu op een ander adres, hoezo schijtquote:Verder heeft TS zelf echter schijt aan het feit dat zijn vriendin met de dood is bedreigd. Ook hij gaat geen actie ondernemen.
Het lijkt alsof die doodsbedreiging aan je vriendin je niets doet. Ik zou echt furieus zijn als iemand dat tegen mijn vriendin zou doen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:04 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
[..]
Ze is nu op een ander adres, hoezo schijt![]()
Als er nog ontwikkelingen zijn zal ik die hier plaatsen, maar ik verwacht zelf niet veel.
Moderatoren die inzien dat zodra ergens het woord 'Marokkaan' wordt genoemd dat de latente racisten onder ons zich weer lekker doet uitleven waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 11:28 schreef TheMechanic het volgende:
Ik zou toch zweren dat er eerst Marokkanen stond in de OP.
Maar ik moet me vergissen, wie zou dat nou wijzigen
Voor dit soort geneuzel is er een fb topic in klb.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Moderatoren die inzien dat zodra ergens het woord 'Marokkaan' wordt genoemd dat de latente racisten onder ons zich weer lekker doet uitleven waarschijnlijk.
Marokkaan is ook wel een scheldwoord geworden. Maar ik bemoei niet.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Moderatoren die inzien dat zodra ergens het woord 'Marokkaan' wordt genoemd dat de latente racisten onder ons zich weer lekker doet uitleven waarschijnlijk.
Dit. Zijn ook voldoende posts verwijderd.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En dit.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:34 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Voor dit soort geneuzel is er een fb topic in klb.
Of ze één voor één pakken. Dat zou ik je aanraden. Je laat die ratten toch niet met je spottenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:04 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Dat moet je anoniem doen, en even mee wachten.
Ik zou mij als Marokkaan in Nederland schamen voor mijn mede-Marokkanen. En terecht.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:56 schreef Geelman het volgende:
[..]
Marokkaan is ook wel een scheldwoord geworden. Maar ik bemoei niet.
Nuff' said.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:56 schreef cheese. het volgende:
Vriend van me heeft soortgelijke situatie meegemaakt. Hij woont in bloemendaal (wijk in Gouda).
Zoals verwacht dus...quote:Op zondag 6 september 2015 13:41 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Politie heeft niks laten weten. We wachten nog.
Altijd aangifte doen, mochten ze dan vuurwapens hebben word de hele tent toch doorzocht.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:43 schreef sneakydesert het volgende:Ik wilde nu alleen deze klacht kwijt. En nee, dit is geen verzinsel.
![]()
En wat zeiden ze toen je belde of langs bent geweest?quote:Op zondag 6 september 2015 13:41 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Politie heeft niks laten weten. We wachten nog.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |