Valt wel mee hoor. Hier een kort verhaaltje, of je het gelooft moet je zelf weten. Mijn nichtje woonde een aantal jaren terug in een buurt vlakbij een buurt waar veel Marokkanen wonen. Een groep van 13 apen terroriseerde de buurt waar ze wonen al een aantal maanden. Mijn nichtje is lesbisch en ging samenwonen met haar vriendin en die apen kwamen daar dus achter en toen waren zij het slachtoffer. Mijn neven (de broers van mijn nichtje dus), mijn broers en ik zijn op een avond met z'n zessen naar die buurt gereden en hebben daar ons ding gedaan. Resultaat, ze durfden niet eens meer verkeerd naar mijn nichtje en haar vriendin te kijken. Marokkanen hebben een grote bek totdat ze iemand tegenkomen die sterker is. Dan zijn het een stel laffe honden.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:02 schreef sneakydesert het volgende:
Als je een Marokkaan iets flikt heb je meteen alle Marokkanen achter je aan. Tenminste, zo gaat dat bij mijn vriendin in de wijk.
Dit inderdaad. Ze denken allemaal dat ze badr hari zijn. Alleen hij gebruikte de nodige anabolen en deed aan krachttraining. Zo'n slissend mannetje van 1.70 meter hoog van nog geen 60 kg haalt echt niet veel uit. Daarom ook met grote groepen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:23 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Hier een kort verhaaltje, of je het gelooft moet je zelf weten. Mijn nichtje woonde een aantal jaren terug in een buurt vlakbij een buurt waar veel Marokkanen wonen. Een groep van 13 apen terroriseerde de buurt waar ze wonen al een aantal maanden. Mijn nichtje is lesbisch en ging samenwonen met haar vriendin en die apen kwamen daar dus achter en toen waren zij het slachtoffer. Mijn neven (de broers van mijn nichtje dus), mijn broers en ik zijn op een avond met z'n zessen naar die buurt gereden en hebben daar ons ding gedaan. Resultaat, ze durfden niet eens meer verkeerd naar mijn nichtje en haar vriendin te kijken. Marokkanen hebben een grote bek totdat ze iemand tegenkomen die sterker is. Dan zijn het een stel laffe honden.
Laatst in mijn krantenwijk, ik hoor een straat verderop glasgerinkel, is er in een bestelbusje ingebroken. Ik belde de politie en ze zei "als er een eenheid in de buurt is kan die misschien langsrijden, maar de eigenaar zal toch eerst aangifte moeten doen". Ze komen echt niet altijd hoor, ook niet als het bijna heterdaad is blijkt uit mijn ervaring.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:59 schreef kanovinnie het volgende:
Waar komt het eigenlijk vandaan dat de politie niets zou doen?
Meld misdaad anoniem bellen. Aangifte doen van de vuurwapens, niets zeggen over die scooter, want daar kun je niets mee. Zorg dat ze er niet achter komen dat het met hem te maken heeft.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee niets doen helpt. Als je zegt dat ze vuurwapens hebben is de politie er zo.
Licht je ze ook in over de vuurwapens. Des noods krijgen ze persoonsbeveiliging of tijdelijk een ander adres lijkt me.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:50 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Het waren zijn "vrienden", hij kwam er wel eens thuis. Dus zo weet hij van die vuurwapens. Nu heeft ie het contact verbroken.
Wil je 10 linkjes van me met nieuwsberichten waarin jonge marokkaantjes van 11-14 jaar oud opgepakt zijn met wapens na een gewapende overval?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 08:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je laat je toch niet intimideren door een paar gozertjes van 13?
Pak d'r een, bel de politie en de rest rent gewoon weg of wordt via die ene toch wel achterhaaldquote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:40 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
Dus ik neem aan dat je wegrijdt en tijdens het wegrijden zetten de knappen hun sleutels in de zijkant van je auto.... kijken hoe serieus je ze dan neemt
En we hebben een winnaarquote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Pak d'r een, bel de politie en de rest rent gewoon weg of wordt via die ene toch wel achterhaald
Beste scène ooitquote:
Jarenlange ervaring.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:59 schreef kanovinnie het volgende:
Waar komt het eigenlijk vandaan dat de politie niets zou doen?
En dat zie je nooit meer terug.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:12 schreef sneakydesert het volgende:
[ afbeelding ]
Vannacht is bij mijn vriendin thuis weer ingebroken. Motor weg, inclusief spullen zoals nieuwe banden en motorolie.
Nergens voor. Wetten zijn slechts papieren schilden die lachwekkend aan de kant worden geschoven door mensen die er geen behoefte aan hebben.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:17 schreef tetouaribo het volgende:
Waar zijn al die wetten voor vraag je je dan af als een man geen man is en groepen rustig hun gang kunnen gaan.
Is het tijd voor een FOK! knokploeg topic?quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:15 schreef sneakydesert het volgende:
Dus bij deze, ik zoek een FOK!knokploeg voor de wijk Terweijde in Culemborg. Dar woont mijn vriendin niet, maar daar komen die Marokkanen wel vandaan. Ik zorg wel voor versnaperingen achteraf.
nog een keer aangifte doen van bedreiging. Of in ieder geval de politie hiervan op de hoogte stellen...quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:24 schreef sneakydesert het volgende:
Nu is er dus wel aangifte gedaan (zie foto van de politie), en die Marokkanen dreigen langs te komen en m'n vriendin en haar moeder dood te maken.
Pijnlijk dat dat effectiever is.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:31 schreef Eyip het volgende:
[..]
nog een keer aangifte doen van bedreiging. Of in ieder geval de politie hiervan op de hoogte stellen...
Of een speklap voor je deurbel hangen, durven ze niet meer aan te bellen.
Beeldmateriaal, cameras? Er bestaan zelf spotlicht met camera. Idee om aan te schaffen?quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:24 schreef sneakydesert het volgende:
Nu is er dus wel aangifte gedaan (zie foto van de politie), en die Marokkanen dreigen langs te komen en m'n vriendin en haar moeder dood te maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |