Geen idee. Als je niets aangeeft aan ze gaat er sowieso niets gebeuren.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En jij denkt dat de politie iets gaat doen hieraan?
Jaquote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zou dan de politie bellen, aangifte doen en als ik ze de volgende keer zie een pak rammel geven.
Zou jij je laten intimideren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook als je wel aangifte doet gaat er niks gebeuren.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geen idee. Als je niets aangeeft aan ze gaat er sowieso niets gebeuren.
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:50 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
JaJij zou dus je portemonnee trekken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoezo niet? Ervaring?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ook als je wel aangifte doet gaat er niks gebeuren.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Onder andere, plus het feit dat dit soort aangiftes gewoon simpelweg geen prioriteit heeft en onder op de stapel beland.quote:
Lijkt mij dat als er een aantal aangiftes zijn, de prioriteit hoger word?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Onder andere, plus het feit dat dit soort aangiftes gewoon simpelweg geen prioriteit heeft en onder op de stapel beland.
Nou, nee. De politie krijgt per jaar een paar KPI's mee waar ze op moeten focussen en thats about it.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lijkt mij dat als er een aantal aangiftes zijn, de prioriteit hoger word?
Conclusies trekken is niet je sterkste punt.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij zou dus je portemonnee trekken?
Klopt, dus als je uitlegt wat jij zou doen zou dat voor een simpele ziel als ik een verademing zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:01 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
Conclusies trekken is niet je sterkste punt.
Geloof ik geen bal van, hoe kom je hierbij?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou, nee. De politie krijgt per jaar een paar KPI's mee waar ze op moeten focussen en thats about it.
LOL wat een onzin... dit riftuig rent anno vandaag in grote getale rondt met vuurwapens gelijkwaardig of beter dan onze trainingspak popo. Het zijn veelal wel gebruikte wapens die in de run zijn. Maar goed 900 eu voor een gebruikte AK met 3 volle magazijnen is niks te duur, dus als ik TS was zou ik mij gewoon in het zelfde speelveld als zijn bully's begeven.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 03:52 schreef ecktebaas123 het volgende:
Blaffende honden bijten niet, gewoon zeggen dat ze maar lekker moeten schieten als ze durven. Beste gewoon een paar op de bek rammen en jezelf bewapenen met tazers en pepperspray is meer dan genoeg. Marokkanen met pistolen zijn alleen de grote drugsdealers en niet van die straatratten
Bloed op de grille.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:28 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
Je moet blijkbaar kiezen, dokken of krassen op je auto![]()
Hoe zou jij het oplossen?
Ben je nu serieus? Ik zou de eerste die ik te pakken kreeg zo hard op z'n potje rammen dat ze voortaan met een boog van 100 meter om me heen lopen. (En vervolgens wel de auto buiten de wijk parkeren, dat dan weer wel.) Maar je laat je toch niet afpersen door een paar kinderen?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:28 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
Je moet blijkbaar kiezen, dokken of krassen op je auto![]()
Hoe zou jij het oplossen?
Bronnen zijn alleen nodig als je argument tegen het standpunt van Scorpie is.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Klopt, dus als je uitlegt wat jij zou doen zou dat voor een simpele ziel als ik een verademing zijn.
[..]
Geloof ik geen bal van, hoe kom je hierbij?
Ik geloof niet dat als er meerdere mensen aangifte doen dat afpersing door kinderen niet aangepakt word.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Bronnen zijn alleen nodig als je argument tegen het standpunt van Scorpie is.
Nee, uiteraard niet, dat heb ik ook nergens gesteld.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:30 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
[..]
Maar je laat je toch niet afpersen door een paar kinderen?
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:30 schreef Jackie-Treehorn het volgende: Ik zou de eerste die ik te pakken kreeg zo hard op z'n potje rammen dat ze voortaan met een boog van 100 meter om me heen lopen.
Tuurlijk joh.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:45 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
Nee, uiteraard niet, dat heb ik ook nergens gesteld.
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb 3 vrienden die alle 3 bij de politie werken.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:02 schreef kanovinnie het volgende:
Geloof ik geen bal van, hoe kom je hierbij?
Hoezo geloof je nog in dat soort kwantitatieve metingen?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat als er meerdere mensen aangifte doen dat afpersing door kinderen niet aangepakt word.
Misschien ben ik wat naief omdat ik nooit wat met de politie te maken heb. Dat leek me iig een logische manier van werkenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoezo geloof je nog in dat soort kwantitatieve metingen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |