Het feit dat het Marokkanen zijn zegt eigenlijk al genoeg, een kameel heeft nog meer hersens dan dat hele tuig bij elkaarquote:Op maandag 6 juli 2015 23:54 schreef Scuidward het volgende:
Zouden ze zo dom zijn om de mensen neer te schieten die aangifte doen tegen hun?
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:55 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Er heeft er eens eentje voor me gestaan met een pistool op mijn hals, even later had ik een pistool te koop.
Ik heb eens lopen matten met twee marokanen, gewonnen, wel dreigen om terug te komen om me af te schieten, doen, ik wacht op je, nooit meer gezien.
Heb er eens eentje bij hem thuis voor de hele familie in zijn eigen woonkamer duidelijk gemaakt dat ik niet gediend was van zijn daden en dat hij de volgende keer in het ziekenhuis of op de lijktafel zou belanden, mij om het even, nooit meer gezien.
Here i lost itquote:En zo nog wel een paar gevallen, tot een paar maanden geleden dat er 6 marokanen in het portiek joints zaten te roken en een bijdehante opmerking over mijn moeder maakte, alle 6 eruit getrapt.
Baas!quote:Zomaar wat voorbeelden, je moet je nooit af laten bluffen, dan winnen ze, dan voelen ze zich sterk en onoverwinelijk, dan hebben ze jou in hun zak.
Ik ga er niet voor opzij, nooit.
Dan bel je weer als ze komen. Zeg ook tegen de politie dat je dit verwacht.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:02 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
En dan? Of ze wat vinden of niet, er komt dan toch wel iemand van hun een bezoekje brengen. Als je een Marokkaan iets flikt heb je meteen alle Marokkanen achter je aan. Tenminste, zo gaat dat bij mijn vriendin in de wijk.
Schoonbroerquote:Op dinsdag 7 juli 2015 06:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dan bel je weer als ze komen. Zeg ook tegen de politie dat je dit verwacht.
En jij 'flikt' niks bij deze Marokkanen, dat doen ze juist bij je schoonbroer. Onthou wie het slachtoffer is.
Frame is niks waard, daar zit het chassisnummer op, wat gestolen is. De rest van de onderdelen, zoals motorblok, kappen kunnen ze dan gewoon op een 'eerlijk' frame zetten. En ze hebben een 'eerlijke' scooter.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:49 schreef leolinedance het volgende:
Hoe weet die gast dit allemaal? Raar verhaal wel dat ze het frame terugbrengen. Sowieso naar de politie gaan natuurlijk.
Alsof de politie ook maar achter het bureau vandaan komt nadat de aangifte in het systeem staat.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 08:18 schreef CrackaPlease het volgende:
TS is een pussy
Alsof ze echt gaan zitten schieten
Je laat je toch niet intimideren door een paar gozertjes van 13?quote:Op maandag 6 juli 2015 23:56 schreef cheese. het volgende:
Zo houden ze bij bepaalde gratis parkeerplekken in de wijk savonds controle, en moet je ze dokken om weg te rijden anders krassen ze. (gaat om gozers van 13).
Je moet blijkbaar kiezen, dokken of krassen op je autoquote:Op dinsdag 7 juli 2015 08:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je laat je toch niet intimideren door een paar gozertjes van 13?
Ik zou dat soort figuren geeneens serieus nemen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:28 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
Je moet blijkbaar kiezen, dokken of krassen op je auto![]()
Hoe zou jij het oplossen?
Dus ik neem aan dat je wegrijdt en tijdens het wegrijden zetten de knappen hun sleutels in de zijkant van je auto.... kijken hoe serieus je ze dan neemtquote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zou dat soort figuren geeneens serieus nemen.
13
Ik zou dan de politie bellen, aangifte doen en als ik ze de volgende keer zie een pak rammel geven.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:40 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
Dus ik neem aan dat je wegrijdt en tijdens het wegrijden zetten de knappen hun sleutels in de zijkant van je auto.... kijken hoe serieus je ze dan neemt
En jij denkt dat de politie iets gaat doen hieraan?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zou dan de politie bellen, aangifte doen en als ik ze de volgende keer zie een pak rammel geven.
Zou jij je laten intimideren?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |