Takkeherrie inderdaad.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:47 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
Terecht dat de scooter is gestolen. Scooters
Het waren zijn "vrienden", hij kwam er wel eens thuis. Dus zo weet hij van die vuurwapens. Nu heeft ie het contact verbroken.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:49 schreef leolinedance het volgende:
Hoe weet die gast dit allemaal? Raar verhaal wel dat ze het frame terugbrengen. Sowieso naar de politie gaan natuurlijk.
Het is wel een risico, het praatje en het wapen hebben ze. Nadat ie was gestolen zijn ze nog teruggekomen om het frame te dumpen, dan heb je wel ballen nodig.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:54 schreef Scuidward het volgende:
Zouden ze zo dom zijn om de mensen neer te schieten die aangifte doen tegen hun?
Ja. Dat is ook zo. In elk geval zou ik niet voor eigen rechter gaan spelen. Eerder sloten vervangen.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:56 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Het is wel een risico, het praatje en het wapen hebben ze. Nadat ie was gestolen zijn ze nog teruggekomen om het frame te dumpen, dan heb je wel ballen nodig.
Inderdaad, er is geen bewijs dat de scooter gestolen is. De onderdelen hebben ze allang verpatst natuurlijk.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:56 schreef cheese. het volgende:
Vriend van me heeft soortgelijke situatie meegemaakt. Hij woont in bloemendaal (wijk in Gouda). Ze gaven hem de keus, of zijn scooter geven, of ze zouden hem binnenkort met een groep aanvallen en zwaar verwonden. Het Is bekend dat ze dit ook doen, stelletje eikels.
Hij Is naar de politie gegaan, die wist van de praktijken, maar Had geen bewijs. Kan nog honderd van zulke verhalen noemen (woonde zelf ook in Gouda).
Zo houden ze bij bepaalde gratis parkeerplekken in de wijk savonds controle, en moet je ze dokken om weg te rijden anders krassen ze. (gaat om gozers van 13).
Ik weet niet hoe het nu Is, maar dit Was 3 jaar geleden.
Hekwerk is al gerepareerd (ze hadden een gat gemaakt), en verder inderdaad naar de sloten kijken.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:58 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja. Dat is ook zo. In elk geval zou ik niet voor eigen rechter gaan spelen. Eerder sloten vervangen.
quote:Op maandag 6 juli 2015 23:53 schreef Captain_Ghost het volgende:
Misschien meot je ook een wapens maar aanschaffen.
eventueel ook films Death Wish reeks bekijken..
Wie weet wordt je een held van Nederland.
Er zijn toch braaksporen, dan heb je bewijs.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:58 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Inderdaad, er is geen bewijs dat de scooter gestolen is. De onderdelen hebben ze allang verpatst natuurlijk.
-quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:00 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Er zijn toch braaksporen, dan heb je bewijs.
Politie zal niets doen aan de diefstal, maar wel gaan kijken of ze een wapen thuis hebben.
Die worden onder een eerlijk frame gezet.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:58 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Inderdaad, er is geen bewijs dat de scooter gestolen is. De onderdelen hebben ze allang verpatst natuurlijk.
Dan krijgt de Marokkaan met het pistool eventueel een standje, heeft hij binnen een half uur een nieuw pistool en komt hij met zijn vrienden bij je langs.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:02 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
En dan? Of ze wat vinden of niet, er komt dan toch wel iemand van hun een bezoekje brengen. Als je een Marokkaan iets flikt heb je meteen alle Marokkanen achter je aan. Tenminste, zo gaat dat bij mijn vriendin in de wijk.
Dat moet je anoniem doen, en even mee wachten.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:02 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
En dan? Of ze wat vinden of niet, er komt dan toch wel iemand van hun een bezoekje brengen. Als je een Marokkaan iets flikt heb je meteen alle Marokkanen achter je aan. Tenminste, zo gaat dat bij mijn vriendin in de wijk.
-quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:04 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Die worden onder een eerlijk frame gezet.
Verder wil ik je hier niet in adviseren ofzo, maar is het in theorie zo moeilijk voor jou en die broer om even een groep bij elkaar te bellen?
Dus over een paar weken misdaad anoniem bellen? Ik vraag me af of ze dan bij hun een kijkje gaan nemen. "Ja met sneakydesert hier, op verzinselstraat12 ligt bij janalleman in zijn nachtkastje een vuurwapen waarmee hij dreigt mijn vriendin en haar moeder neer te schieten." Volgens mij doen ze dan nog een paar keer roeren in de koffie en dan is het weer tijd om het volgende bakkie te zetten.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:04 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Dat moet je anoniem doen, en even mee wachten.
Rondvragen kan altijd, maar ik denk dat de meesten hun schoenen zelf thuis willen brengen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:07 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Mensen waarvan jij zeker bent dat je met een gerust hart voor ze kan staan.
Ik moet er niet aan denken.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:11 schreef Mr.Ping het volgende:
Je laat jezelf bang maken en intimideren, precies wat ze willen.
Straks verkrachten ze je vriendin en moet je dat ook maar pikken van ze.
Laten we wel even reëel en objectief blijven. Dit is niet iets wat je over je kant laat gaan, goedschiks dan wel kwaadschiks.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:11 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Rondvragen kan altijd, maar ik denk dat de meesten hun schoenen zelf thuis willen brengen.
En dan loopt het uit de hand en wijzen ze hun zere vingertje naar mij, want die bedreiging valt niet te bewijzen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Laten we wel even reëel en objectief blijven. Dit is niet iets wat je over je kant laat gaan, goedschiks dan wel kwaadschiks.
Je moet natuurlijk wel het overwicht kunnen creëren, anders zijn andere opties misschien verstandiger.
Het is vloeken in de kerk hier op FOK! vermoed ik, maar ik ga het toch doen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:20 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
En dan loopt het uit de hand en wijzen ze hun zere vingertje naar mij, want die bedreiging valt niet te bewijzen.
Zou wel met de auto daar in de wijk kunnen rijden. En dan eentje tegen z'n scootertje tikken en snel wegrijdenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:26 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het is vloeken in de kerk hier op FOK! vermoed ik, maar ik ga het toch doen.
In sommige situaties met sommige mensen is het verstandiger om op hun niveau te gaan beredeneren, dan te verwachten dat zij enige redelijkheid tonen. Als je het mij vraagt werkt één taal het beste bij dit soort gasten en dat is de fysieke.
Wel met grote disclaimer dat ik het nooit in m'n uppie zou durven ofzo, want wat je zegt zij komen niet alleen. Overwicht creëren.
mi gado...quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:33 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Zou wel met de auto daar in de wijk kunnen rijden. En dan eentje tegen z'n scootertje tikken en snel wegrijdenNu ik het zo typ klinkt dat best wel kansloos. Of op de grond tuffen als ik langs ze loop, maar dat staat zowat gelijk aan je eigen doodvonnis tekenen. De andere gedachten die ik krijg vallen al snel onder de term "voorbedachte rade". Maar dat is waarschijnlijk wel waar je op doelt, eentje klemrijden, van z'n scooter trekken en zijn harses in slaan met een koetvoet. Maarja, dat zie ik mezelf nog niet zo snel doen
Heeft die broer daar in de buurt geen vriendengroep of iets?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:33 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Zou wel met de auto daar in de wijk kunnen rijden. En dan eentje tegen z'n scootertje tikken en snel wegrijdenNu ik het zo typ klinkt dat best wel kansloos. Of op de grond tuffen als ik langs ze loop, maar dat staat zowat gelijk aan je eigen doodvonnis tekenen. De andere gedachten die ik krijg vallen al snel onder de term "voorbedachte rade". Maar dat is waarschijnlijk wel waar je op doelt, eentje klemrijden, van z'n scooter trekken en zijn harses in slaan met een koetvoet. Maarja, dat zie ik mezelf nog niet zo snel doen
Wat ga je nu doen?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:37 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ik ontken natuurlijk niet dat ik niets heb aangeschaft..
Dat zou ik zo niet weten, hij wilt er het liefste niets meer mee te maken hebben, wat ik goed begrijp.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Heeft die broer daar in de buurt geen vriendengroep of iets?
Zo hoort hetquote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:37 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ik ontken natuurlijk niet dat ik niets heb aangeschaft..
Gevoelsmatig begrijpelijk, maar erg onverstandig.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:38 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Dat zou ik zo niet weten, hij wilt er het liefste niets meer mee te maken hebben, wat ik goed begrijp.
Je vindt het onverstandig dat die broer er van wegloopt?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:40 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Gevoelsmatig begrijpelijk, maar erg onverstandig.
Ja niks denk ik, ogen in mijn achterhoofd stoppen. Misschien over een tijdje misdaad anoniem bellen. Hopen op een heterdaadje, bij intimidaties (bijv. in het park) overwicht proberen te creëren, alleen dat is niet zo makkelijk.quote:
Doelde op niet zichtbaar overwicht. Just in casequote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:38 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Als je het mij vraagt gewoon nog een manier van overwicht creëren.
Dat wil ik liever niet zeggen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:41 schreef Mr.Accountant het volgende:
In welke stad woon je TS? Ik ken namelijk nog wat mensen die het niet zo op mocros hebben.....
Ja natuurlijk!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:41 schreef probeer het volgende:
[..]
Je vindt het onverstandig dat die broer er van wegloopt?
Jij komt er wel...quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:45 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Dat wil ik liever niet zeggen, maar ik kan je vertellen dat de ME hier een paar jaar geleden rond de jaarwisseling de boel op slot heeft gegooid omdat het toen ook uit de hand liep. Ga verder ook niet raden ofzo, dat maakt het alleen maar erger als ze het via google vinden en hier gaan lezen
Ik denk dat je fysiek niets gaat beginnen tegen hun want dan halen zij hun hele familie erbij.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:42 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ja niks denk ik, ogen in mijn achterhoofd stoppen. Misschien over een tijdje misdaad anoniem bellen. Hopen op een heterdaadje, bij intimidaties (bijv. in het park) overwicht proberen te creëren, alleen dat is niet zo makkelijk.
Ok .. En waar moet ik dan aan denken? Wat zou Kanjer in die situatie doen?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:45 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ja natuurlijk!
Nu speel je je precies in hun kaart.
Gelijk afbluffen die zooi, beste methode, ik heb er ervaring mee, ben er nog nooit voor opzij gegaan, ga ik nooit doen ook.
Aangifte zou ik trouwens ook niet doen, los het zelf wel op.
Ik vind het onverstandig voor hem om elke nacht te moeten slapen met de gedachte dat hij zijn leefgenot zo laat aantasten door een stel hufters, zonder enige vorm van verdediging.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:41 schreef probeer het volgende:
[..]
Je vindt het onverstandig dat die broer er van wegloopt?
Je had wel iets meer info mogen gevenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:45 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Dat wil ik liever niet zeggen, maar ik kan je vertellen dat de ME hier een paar jaar geleden rond de jaarwisseling de boel op slot heeft gegooid omdat het toen ook uit de hand liep. Ga verder ook niet raden ofzo, dat maakt het alleen maar erger als ze het via google vinden en hier gaan lezen
Bluffen? Je speelt met vuur. Dat kan zo erg backfiren. Daarnaast is TS niet zo ervaren als jij (zo te lezen). Als ik TS was zou ik het safe spelen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:45 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ja natuurlijk!
Nu speel je je precies in hun kaart.
Gelijk afbluffen die zooi, beste methode, ik heb er ervaring mee, ben er nog nooit voor opzij gegaan, ga ik nooit doen ook.
Aangifte zou ik trouwens ook niet doen, los het zelf wel op.
Tussen 20-30 jaar volgens mij.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:48 schreef Mr.Accountant het volgende:
Mag ik vragen hoe oud die mocros ongeveer zijn?
Er heeft er eens eentje voor me gestaan met een pistool op mijn hals, even later had ik een pistool te koop.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:46 schreef probeer het volgende:
[..]
Ok .. En waar moet ik dan aan denken? Wat zou Kanjer in die situatie doen?
Boeien.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:47 schreef topdeck het volgende:
zo te zien ben je niet echt ervaren met deze gasten, maar probeer camera's oid op bepaalde plekken te zetten zodat je ze de volgende keer wellicht kan betrappen. Ik zou niet de confrontatie opzoeken tenzij je zelf een netwerk hebt van grote jongens/vigilantes.
[..]
Bluffen? Je speelt met vuur. Dat kan zo erg backfiren. Daarnaast is TS niet zo ervaren als jij (zo te lezen). Als ik TS was zou ik het safe spelen.
Werkt zeker, pak degene met de grootste bek en je bent een heel eind.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:54 schreef PriesterB het volgende:
Wholla, geef de sterkste Mocro een pak rammel.
Stoere boii hierquote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:57 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Werkt zeker, pak degene met de grootste bek en je bent een heel eind.
Dat klopt, ze bluffen veel.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:55 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Er heeft er eens eentje voor me gestaan met een pistool op mijn hals, even later had ik een pistool te koop.
Ik heb eens lopen matten met twee marokanen, gewonnen, wel dreigen om terug te komen om me af te schieten, doen, ik wacht op je, nooit meer gezien.
Heb er eens eentje bij hem thuis voor de hele familie in zijn eigen woonkamer duidelijk gemaakt dat ik niet gediend was van zijn daden en dat hij de volgende keer in het ziekenhuis of op de lijktafel zou belanden, mij om het even, nooit meer gezien.
En zo nog wel een paar gevallen, tot een paar maanden geleden dat er 6 marokanen in het portiek joints zaten te roken en een bijdehante opmerking over mijn moeder maakte, alle 6 eruit getrapt.
Zomaar wat voorbeelden, je moet je nooit af laten bluffen, dan winnen ze, dan voelen ze zich sterk en onoverwinelijk, dan hebben ze jou in hun zak.
Ik ga er niet voor opzij, nooit.
Die ken ik er misschien wel eentje ja. Misschien dat z'n beveiliger nog wat vrijwilligerswerk wilt doen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 01:01 schreef Mr.Accountant het volgende:
Je zou ook kunnen proberen om café-eigenaren etc. die last hebben van marrokanen je te laten helpen. Moet je wel de macho-eigenaren aanspreken he
had tranen in mijn ogen toen ik dit lasquote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:55 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Er heeft er eens eentje voor me gestaan met een pistool op mijn hals, even later had ik een pistool te koop.
Ik heb eens lopen matten met twee marokanen, gewonnen, wel dreigen om terug te komen om me af te schieten, doen, ik wacht op je, nooit meer gezien.
Heb er eens eentje bij hem thuis voor de hele familie in zijn eigen woonkamer duidelijk gemaakt dat ik niet gediend was van zijn daden en dat hij de volgende keer in het ziekenhuis of op de lijktafel zou belanden, mij om het even, nooit meer gezien.
En zo nog wel een paar gevallen, tot een paar maanden geleden dat er 6 marokanen in het portiek joints zaten te roken en een bijdehante opmerking over mijn moeder maakte, alle 6 eruit getrapt.
Zomaar wat voorbeelden, je moet je nooit af laten bluffen, dan winnen ze, dan voelen ze zich sterk en onoverwinelijk, dan hebben ze jou in hun zak.
Zelf 1 keer Achmed en zijn hele incest familie voor de deur gehad, binnen no-time waren ze weg zonder enige fysieke handeling.quote:
Van pure angst toch zeker?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 01:04 schreef Thezappa het volgende:
[..]
had tranen in mijn ogen toen ik dit las
Gewoon bij een van hun ouders duidelijk maken wat het probleem is en hopen dat het probleemkind thuis is als je langskomt... Neem voor de zekerheid iemand meequote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:55 schreef Kanjer het volgende:
[..]
aldus de telegraaf , zelf meegemaakt?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 01:09 schreef Elfletterig het volgende:
Het gedrag van Marokkaans straattuig is, getuige deze verhalen, nog erger dan ik altijd al dacht.
Dan moet je maar net ouders treffen die bereid zijn om hun zoons de wacht aan te zeggen. Het is algemeen bekend dat veel van zulke jongens thuis als een soort "prins" worden behandeld; min of meer onaantastbaar.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 01:10 schreef Mr.Accountant het volgende:
[..]
Gewoon bij een van hun ouders duidelijk maken wat het probleem is en hopen dat het probleemkind thuis is als je langskomt... Neem voor de zekerheid iemand mee
Welk deel van de woorden "getuige deze verhalen" begrijp je niet?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 01:10 schreef Thezappa het volgende:
[..]
aldus de telegraaf , zelf meegemaakt?
o was vergeten dat getuige deze verhalen altijd waar isquote:Op dinsdag 7 juli 2015 01:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan moet je maar net ouders treffen die bereid zijn om hun zoons de wacht aan te zeggen. Het is algemeen bekend dat veel van zulke jongens thuis als een soort "prins" worden behandeld; min of meer onaantastbaar.
[..]
Welk deel van de woorden "getuige deze verhalen" begrijp je niet?
Nee. Maar hoezo moet je uit ervaring spreken om een mening te hebben over het gedrag van groepen Marokkanen? Ze komen vaak genoeg negatief in het nieuws om op basis daarvan een indruk te krijgen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 01:24 schreef Thezappa het volgende:
[..]
o was vergeten dat getuige deze verhalen altijd waar is
stom van mij
maar je spreekt uit ervaring? ben benieuwT
moest echt even kijken in je pohi of je geen troll bent ,quote:Op dinsdag 7 juli 2015 01:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Maar hoezo moet je uit ervaring spreken om een mening te hebben over het gedrag van groepen Marokkanen? Ze komen vaak genoeg negatief in het nieuws om op basis daarvan een indruk te krijgen.
TS is collega-redacteur van de Frontpage. Niet bepaald het prototype user om dit soort verhalen uit z'n duim te zuigen. Hij schrijft gewoon z'n frustratie van zich af in de vorm van een klacht. Ik begrijp die klacht volledig.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 01:28 schreef Thezappa het volgende:
[..]
moest echt even kijken in je pohi of je geen troll bent ,
je bent echt zo dom? of?
en jij maakt er een dom verhaal van? omdat het collega is? je hebt zelf niet eens een voorbeeld?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 01:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
TS is collega-redacteur van de Frontpage. Niet bepaald het prototype user om dit soort verhalen uit z'n duim te zuigen. Hij schrijft gewoon z'n frustratie van zich af in de vorm van een klacht. Ik begrijp die klacht volledig.
weg met je wapensquote:Op dinsdag 7 juli 2015 01:38 schreef deadprez het volgende:
Staan weer flink wat pareltjes in dit topic.
nice, oproep tot geweldquote:Op dinsdag 7 juli 2015 01:48 schreef Mr.Accountant het volgende:
[..]
Ze even duidelijk maken dat dit echt niet kan
Sarcastische labeltjes doen mij niet zo veel. Het moet toch wat worden als je mensen toestaat jou zo in je leefcomfort te belemmeren en je legt je erbij neer omdat vadertje staat je niet komt helpen.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 01:57 schreef Tomansss het volgende:
Daarom moet je je aansluiten bij PEGIDA Nederland en stem ik al jaren PVV. En die verhalen dat het maar een heel klein aantal is die tuig zijn ken ik nu wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |