Het feit dat het Marokkanen zijn zegt eigenlijk al genoeg, een kameel heeft nog meer hersens dan dat hele tuig bij elkaarquote:Op maandag 6 juli 2015 23:54 schreef Scuidward het volgende:
Zouden ze zo dom zijn om de mensen neer te schieten die aangifte doen tegen hun?
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:55 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Er heeft er eens eentje voor me gestaan met een pistool op mijn hals, even later had ik een pistool te koop.
Ik heb eens lopen matten met twee marokanen, gewonnen, wel dreigen om terug te komen om me af te schieten, doen, ik wacht op je, nooit meer gezien.
Heb er eens eentje bij hem thuis voor de hele familie in zijn eigen woonkamer duidelijk gemaakt dat ik niet gediend was van zijn daden en dat hij de volgende keer in het ziekenhuis of op de lijktafel zou belanden, mij om het even, nooit meer gezien.
Here i lost itquote:En zo nog wel een paar gevallen, tot een paar maanden geleden dat er 6 marokanen in het portiek joints zaten te roken en een bijdehante opmerking over mijn moeder maakte, alle 6 eruit getrapt.
Baas!quote:Zomaar wat voorbeelden, je moet je nooit af laten bluffen, dan winnen ze, dan voelen ze zich sterk en onoverwinelijk, dan hebben ze jou in hun zak.
Ik ga er niet voor opzij, nooit.
Dan bel je weer als ze komen. Zeg ook tegen de politie dat je dit verwacht.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:02 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
En dan? Of ze wat vinden of niet, er komt dan toch wel iemand van hun een bezoekje brengen. Als je een Marokkaan iets flikt heb je meteen alle Marokkanen achter je aan. Tenminste, zo gaat dat bij mijn vriendin in de wijk.
Schoonbroerquote:Op dinsdag 7 juli 2015 06:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dan bel je weer als ze komen. Zeg ook tegen de politie dat je dit verwacht.
En jij 'flikt' niks bij deze Marokkanen, dat doen ze juist bij je schoonbroer. Onthou wie het slachtoffer is.
Frame is niks waard, daar zit het chassisnummer op, wat gestolen is. De rest van de onderdelen, zoals motorblok, kappen kunnen ze dan gewoon op een 'eerlijk' frame zetten. En ze hebben een 'eerlijke' scooter.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:49 schreef leolinedance het volgende:
Hoe weet die gast dit allemaal? Raar verhaal wel dat ze het frame terugbrengen. Sowieso naar de politie gaan natuurlijk.
Alsof de politie ook maar achter het bureau vandaan komt nadat de aangifte in het systeem staat.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 08:18 schreef CrackaPlease het volgende:
TS is een pussy
Alsof ze echt gaan zitten schieten
Je laat je toch niet intimideren door een paar gozertjes van 13?quote:Op maandag 6 juli 2015 23:56 schreef cheese. het volgende:
Zo houden ze bij bepaalde gratis parkeerplekken in de wijk savonds controle, en moet je ze dokken om weg te rijden anders krassen ze. (gaat om gozers van 13).
Je moet blijkbaar kiezen, dokken of krassen op je autoquote:Op dinsdag 7 juli 2015 08:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je laat je toch niet intimideren door een paar gozertjes van 13?
Ik zou dat soort figuren geeneens serieus nemen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:28 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
Je moet blijkbaar kiezen, dokken of krassen op je auto![]()
Hoe zou jij het oplossen?
Dus ik neem aan dat je wegrijdt en tijdens het wegrijden zetten de knappen hun sleutels in de zijkant van je auto.... kijken hoe serieus je ze dan neemtquote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zou dat soort figuren geeneens serieus nemen.
13
Ik zou dan de politie bellen, aangifte doen en als ik ze de volgende keer zie een pak rammel geven.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:40 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
Dus ik neem aan dat je wegrijdt en tijdens het wegrijden zetten de knappen hun sleutels in de zijkant van je auto.... kijken hoe serieus je ze dan neemt
En jij denkt dat de politie iets gaat doen hieraan?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zou dan de politie bellen, aangifte doen en als ik ze de volgende keer zie een pak rammel geven.
Zou jij je laten intimideren?
Geen idee. Als je niets aangeeft aan ze gaat er sowieso niets gebeuren.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En jij denkt dat de politie iets gaat doen hieraan?
Jaquote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zou dan de politie bellen, aangifte doen en als ik ze de volgende keer zie een pak rammel geven.
Zou jij je laten intimideren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook als je wel aangifte doet gaat er niks gebeuren.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geen idee. Als je niets aangeeft aan ze gaat er sowieso niets gebeuren.
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:50 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
JaJij zou dus je portemonnee trekken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoezo niet? Ervaring?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ook als je wel aangifte doet gaat er niks gebeuren.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Onder andere, plus het feit dat dit soort aangiftes gewoon simpelweg geen prioriteit heeft en onder op de stapel beland.quote:
Lijkt mij dat als er een aantal aangiftes zijn, de prioriteit hoger word?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Onder andere, plus het feit dat dit soort aangiftes gewoon simpelweg geen prioriteit heeft en onder op de stapel beland.
Nou, nee. De politie krijgt per jaar een paar KPI's mee waar ze op moeten focussen en thats about it.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lijkt mij dat als er een aantal aangiftes zijn, de prioriteit hoger word?
Conclusies trekken is niet je sterkste punt.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij zou dus je portemonnee trekken?
Klopt, dus als je uitlegt wat jij zou doen zou dat voor een simpele ziel als ik een verademing zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:01 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
Conclusies trekken is niet je sterkste punt.
Geloof ik geen bal van, hoe kom je hierbij?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou, nee. De politie krijgt per jaar een paar KPI's mee waar ze op moeten focussen en thats about it.
LOL wat een onzin... dit riftuig rent anno vandaag in grote getale rondt met vuurwapens gelijkwaardig of beter dan onze trainingspak popo. Het zijn veelal wel gebruikte wapens die in de run zijn. Maar goed 900 eu voor een gebruikte AK met 3 volle magazijnen is niks te duur, dus als ik TS was zou ik mij gewoon in het zelfde speelveld als zijn bully's begeven.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 03:52 schreef ecktebaas123 het volgende:
Blaffende honden bijten niet, gewoon zeggen dat ze maar lekker moeten schieten als ze durven. Beste gewoon een paar op de bek rammen en jezelf bewapenen met tazers en pepperspray is meer dan genoeg. Marokkanen met pistolen zijn alleen de grote drugsdealers en niet van die straatratten
Bloed op de grille.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:28 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
Ben je nu serieus? Ik zou de eerste die ik te pakken kreeg zo hard op z'n potje rammen dat ze voortaan met een boog van 100 meter om me heen lopen. (En vervolgens wel de auto buiten de wijk parkeren, dat dan weer wel.) Maar je laat je toch niet afpersen door een paar kinderen?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:28 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
Bronnen zijn alleen nodig als je argument tegen het standpunt van Scorpie is.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Klopt, dus als je uitlegt wat jij zou doen zou dat voor een simpele ziel als ik een verademing zijn.
[..]
Geloof ik geen bal van, hoe kom je hierbij?
Ik geloof niet dat als er meerdere mensen aangifte doen dat afpersing door kinderen niet aangepakt word.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Bronnen zijn alleen nodig als je argument tegen het standpunt van Scorpie is.
Nee, uiteraard niet, dat heb ik ook nergens gesteld.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:30 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
[..]
Maar je laat je toch niet afpersen door een paar kinderen?
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:30 schreef Jackie-Treehorn het volgende: Ik zou de eerste die ik te pakken kreeg zo hard op z'n potje rammen dat ze voortaan met een boog van 100 meter om me heen lopen.
Tuurlijk joh.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:45 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
Nee, uiteraard niet, dat heb ik ook nergens gesteld.
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb 3 vrienden die alle 3 bij de politie werken.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:02 schreef kanovinnie het volgende:
Geloof ik geen bal van, hoe kom je hierbij?
Hoezo geloof je nog in dat soort kwantitatieve metingen?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat als er meerdere mensen aangifte doen dat afpersing door kinderen niet aangepakt word.
Misschien ben ik wat naief omdat ik nooit wat met de politie te maken heb. Dat leek me iig een logische manier van werkenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoezo geloof je nog in dat soort kwantitatieve metingen?
Valt wel mee hoor. Hier een kort verhaaltje, of je het gelooft moet je zelf weten. Mijn nichtje woonde een aantal jaren terug in een buurt vlakbij een buurt waar veel Marokkanen wonen. Een groep van 13 apen terroriseerde de buurt waar ze wonen al een aantal maanden. Mijn nichtje is lesbisch en ging samenwonen met haar vriendin en die apen kwamen daar dus achter en toen waren zij het slachtoffer. Mijn neven (de broers van mijn nichtje dus), mijn broers en ik zijn op een avond met z'n zessen naar die buurt gereden en hebben daar ons ding gedaan. Resultaat, ze durfden niet eens meer verkeerd naar mijn nichtje en haar vriendin te kijken. Marokkanen hebben een grote bek totdat ze iemand tegenkomen die sterker is. Dan zijn het een stel laffe honden.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:02 schreef sneakydesert het volgende:
Als je een Marokkaan iets flikt heb je meteen alle Marokkanen achter je aan. Tenminste, zo gaat dat bij mijn vriendin in de wijk.
Dit inderdaad. Ze denken allemaal dat ze badr hari zijn. Alleen hij gebruikte de nodige anabolen en deed aan krachttraining. Zo'n slissend mannetje van 1.70 meter hoog van nog geen 60 kg haalt echt niet veel uit. Daarom ook met grote groepen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:23 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Hier een kort verhaaltje, of je het gelooft moet je zelf weten. Mijn nichtje woonde een aantal jaren terug in een buurt vlakbij een buurt waar veel Marokkanen wonen. Een groep van 13 apen terroriseerde de buurt waar ze wonen al een aantal maanden. Mijn nichtje is lesbisch en ging samenwonen met haar vriendin en die apen kwamen daar dus achter en toen waren zij het slachtoffer. Mijn neven (de broers van mijn nichtje dus), mijn broers en ik zijn op een avond met z'n zessen naar die buurt gereden en hebben daar ons ding gedaan. Resultaat, ze durfden niet eens meer verkeerd naar mijn nichtje en haar vriendin te kijken. Marokkanen hebben een grote bek totdat ze iemand tegenkomen die sterker is. Dan zijn het een stel laffe honden.
Laatst in mijn krantenwijk, ik hoor een straat verderop glasgerinkel, is er in een bestelbusje ingebroken. Ik belde de politie en ze zei "als er een eenheid in de buurt is kan die misschien langsrijden, maar de eigenaar zal toch eerst aangifte moeten doen". Ze komen echt niet altijd hoor, ook niet als het bijna heterdaad is blijkt uit mijn ervaring.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:59 schreef kanovinnie het volgende:
Waar komt het eigenlijk vandaan dat de politie niets zou doen?
Meld misdaad anoniem bellen. Aangifte doen van de vuurwapens, niets zeggen over die scooter, want daar kun je niets mee. Zorg dat ze er niet achter komen dat het met hem te maken heeft.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee niets doen helpt. Als je zegt dat ze vuurwapens hebben is de politie er zo.
Licht je ze ook in over de vuurwapens. Des noods krijgen ze persoonsbeveiliging of tijdelijk een ander adres lijkt me.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:50 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Het waren zijn "vrienden", hij kwam er wel eens thuis. Dus zo weet hij van die vuurwapens. Nu heeft ie het contact verbroken.
Wil je 10 linkjes van me met nieuwsberichten waarin jonge marokkaantjes van 11-14 jaar oud opgepakt zijn met wapens na een gewapende overval?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 08:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je laat je toch niet intimideren door een paar gozertjes van 13?
Pak d'r een, bel de politie en de rest rent gewoon weg of wordt via die ene toch wel achterhaaldquote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:40 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
Dus ik neem aan dat je wegrijdt en tijdens het wegrijden zetten de knappen hun sleutels in de zijkant van je auto.... kijken hoe serieus je ze dan neemt
En we hebben een winnaarquote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Pak d'r een, bel de politie en de rest rent gewoon weg of wordt via die ene toch wel achterhaald
Beste scène ooitquote:
Jarenlange ervaring.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:59 schreef kanovinnie het volgende:
Waar komt het eigenlijk vandaan dat de politie niets zou doen?
En dat zie je nooit meer terug.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:12 schreef sneakydesert het volgende:
[ afbeelding ]
Vannacht is bij mijn vriendin thuis weer ingebroken. Motor weg, inclusief spullen zoals nieuwe banden en motorolie.
Nergens voor. Wetten zijn slechts papieren schilden die lachwekkend aan de kant worden geschoven door mensen die er geen behoefte aan hebben.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:17 schreef tetouaribo het volgende:
Waar zijn al die wetten voor vraag je je dan af als een man geen man is en groepen rustig hun gang kunnen gaan.
Is het tijd voor een FOK! knokploeg topic?quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:15 schreef sneakydesert het volgende:
Dus bij deze, ik zoek een FOK!knokploeg voor de wijk Terweijde in Culemborg. Dar woont mijn vriendin niet, maar daar komen die Marokkanen wel vandaan. Ik zorg wel voor versnaperingen achteraf.
nog een keer aangifte doen van bedreiging. Of in ieder geval de politie hiervan op de hoogte stellen...quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:24 schreef sneakydesert het volgende:
Nu is er dus wel aangifte gedaan (zie foto van de politie), en die Marokkanen dreigen langs te komen en m'n vriendin en haar moeder dood te maken.
Pijnlijk dat dat effectiever is.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:31 schreef Eyip het volgende:
[..]
nog een keer aangifte doen van bedreiging. Of in ieder geval de politie hiervan op de hoogte stellen...
Of een speklap voor je deurbel hangen, durven ze niet meer aan te bellen.
Beeldmateriaal, cameras? Er bestaan zelf spotlicht met camera. Idee om aan te schaffen?quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:24 schreef sneakydesert het volgende:
Nu is er dus wel aangifte gedaan (zie foto van de politie), en die Marokkanen dreigen langs te komen en m'n vriendin en haar moeder dood te maken.
Zorgen dat het niet op matten aankomt..quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:46 schreef tetouaribo het volgende:
Als ik TS was zou ik m'n handen er niet vuil aan maken. Als ze daadwerkelijk met zo veel zijn maak je toch weinig kans als het op matten aan komt.
Moet je dan eens zeggen " Misschien moeten jullie eens je werk gaan doen? Ik ga er nu achteraan met een jachtgeweer om ze om te leggen doei"quote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:15 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Laatst in mijn krantenwijk, ik hoor een straat verderop glasgerinkel, is er in een bestelbusje ingebroken. Ik belde de politie en ze zei "als er een eenheid in de buurt is kan die misschien langsrijden, maar de eigenaar zal toch eerst aangifte moeten doen". Ze komen echt niet altijd hoor, ook niet als het bijna heterdaad is blijkt uit mijn ervaring.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:29 schreef Inolvidable het volgende:
Tering Sneaky. Ik kom wel fittie machen.
Alleen het probleem is wel dat we ons dan tot hun niveau verlagen. Je kan ze beter op religie pakken. Verscheurde korans enzo.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:30 schreef sneakydesert het volgende:
[..]![]()
Gaan we in jouw autootje rondrijden en die sukkels zoeken
Speklappen aan de deurklink vind ik een beter ideequote:Op woensdag 8 juli 2015 13:35 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Alleen het probleem is wel dat we ons dan tot hun niveau verlagen. Je kan ze beter op religie pakken. Verscheurde korans enzo.
Maar dat bederft.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:37 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Speklappen aan de deurklink vind ik een beter idee
Weet de politie daarvan?quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:24 schreef sneakydesert het volgende:
Niet met mij,maar met de broer van mijn vriendin. Via via gaat dat allemaal.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:52 schreef kanovinnie het volgende:
Hoe nemen die gasten contact met je op?
Maar wel extra beveiliging regelen als de bedrijging serieus is.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:53 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Die kunnen niks doen zonder bewijs.
Je bedoelt dat de wijkagent dan 1x per dag langs hun huis loopt om te kijken of ze inmiddels niet verkracht en vermoord zijn?quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar wel extra beveiliging regelen als de bedrijging serieus is.
Ik weet verder ook niet wat de politie precies zal doen hoor, maar als ze de dreiging inschatten als serieus wordt er waarschijnlijk wel wat meer geregeld dan alleen een langslopende wijkagent.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:02 schreef probeer het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de wijkagent dan 1x per dag langs hun huis loopt om te kijken of ze inmiddels niet verkracht en vermoord zijn?
Noem mij dan maar pessimistisch, maar ik denk dat ze daar bij de gewone burger niet aan beginnen (want tijd en geld). Iig niet zodanig dat die dreiging grotendeels wegvalt.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik weet verder ook niet wat de politie precies zal doen hoor, maar als ze de dreiging inschatten als serieus wordt er waarschijnlijk wel wat meer geregeld dan alleen een langslopende wijkagent.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |