Zorgen dat het niet op matten aankomt..quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:46 schreef tetouaribo het volgende:
Als ik TS was zou ik m'n handen er niet vuil aan maken. Als ze daadwerkelijk met zo veel zijn maak je toch weinig kans als het op matten aan komt.
Moet je dan eens zeggen " Misschien moeten jullie eens je werk gaan doen? Ik ga er nu achteraan met een jachtgeweer om ze om te leggen doei"quote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:15 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Laatst in mijn krantenwijk, ik hoor een straat verderop glasgerinkel, is er in een bestelbusje ingebroken. Ik belde de politie en ze zei "als er een eenheid in de buurt is kan die misschien langsrijden, maar de eigenaar zal toch eerst aangifte moeten doen". Ze komen echt niet altijd hoor, ook niet als het bijna heterdaad is blijkt uit mijn ervaring.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:29 schreef Inolvidable het volgende:
Tering Sneaky. Ik kom wel fittie machen.
Alleen het probleem is wel dat we ons dan tot hun niveau verlagen. Je kan ze beter op religie pakken. Verscheurde korans enzo.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:30 schreef sneakydesert het volgende:
[..]![]()
Gaan we in jouw autootje rondrijden en die sukkels zoeken
Speklappen aan de deurklink vind ik een beter ideequote:Op woensdag 8 juli 2015 13:35 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Alleen het probleem is wel dat we ons dan tot hun niveau verlagen. Je kan ze beter op religie pakken. Verscheurde korans enzo.
Maar dat bederft.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:37 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Speklappen aan de deurklink vind ik een beter idee
Weet de politie daarvan?quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:24 schreef sneakydesert het volgende:
Nu is er dus wel aangifte gedaan (zie foto van de politie), en die Marokkanen dreigen langs te komen en m'n vriendin en haar moeder dood te maken.
Niet met mij,maar met de broer van mijn vriendin. Via via gaat dat allemaal.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:52 schreef kanovinnie het volgende:
Hoe nemen die gasten contact met je op?
Maar wel extra beveiliging regelen als de bedrijging serieus is.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:53 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Die kunnen niks doen zonder bewijs.
Je bedoelt dat de wijkagent dan 1x per dag langs hun huis loopt om te kijken of ze inmiddels niet verkracht en vermoord zijn?quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar wel extra beveiliging regelen als de bedrijging serieus is.
Ik weet verder ook niet wat de politie precies zal doen hoor, maar als ze de dreiging inschatten als serieus wordt er waarschijnlijk wel wat meer geregeld dan alleen een langslopende wijkagent.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:02 schreef probeer het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de wijkagent dan 1x per dag langs hun huis loopt om te kijken of ze inmiddels niet verkracht en vermoord zijn?
Noem mij dan maar pessimistisch, maar ik denk dat ze daar bij de gewone burger niet aan beginnen (want tijd en geld). Iig niet zodanig dat die dreiging grotendeels wegvalt.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik weet verder ook niet wat de politie precies zal doen hoor, maar als ze de dreiging inschatten als serieus wordt er waarschijnlijk wel wat meer geregeld dan alleen een langslopende wijkagent.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |