Moeilijk om te zeggen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:13 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Er is nog niet eens de moeite genomen om een nieuw slot te zetten. "Geen tijd", gaf de broer aan. Of zou er een complot zijn? De criminelen wisten ten slotte precies hoe ze binnen moesten komen en wanneer de nieuwe onderdelen op de motor zaten.
TUN TUN TUNNNNNNquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:13 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Er is nog niet eens de moeite genomen om een nieuw slot te zetten. "Geen tijd", gaf de broer aan. Of zou er een complot zijn? De criminelen wisten ten slotte precies hoe ze binnen moesten komen en wanneer de nieuwe onderdelen op de motor zaten.
Nou nee, vergoed amper wat hoorde ik.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
TUN TUN TUNNNNNN
Verzekeringsoplichterij hiero
Je gaat mensen, veelal vrijwilligers, van het VHT natuurlijk niet inzetten als rechercheur.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:22 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Dit toont maar weer eens aan waar de prioriteiten van de politie liggen.
[ afbeelding ]
Nou zijn er niet echt veel recherche skills nodig om zo'n zaak op te lossen, die kan je beste delegeren na een workshop.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je gaat mensen, veelal vrijwilligers, van het VHT natuurlijk niet inzetten als rechercheur.
Die is nu bij mij in een andere provincie.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:01 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Regel wel pepperspray voor je vriendin dat ze veilig is.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:06 schreef MadJackthePirate het volgende:
Als je zo'n mocro afmaakt moet je hem aan de varkens voeren, die eten zelfs de botten op
Niet handig, als je straks die varken slacht en opeten..quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:06 schreef MadJackthePirate het volgende:
Als je zo'n mocro afmaakt moet je hem aan de varkens voeren, die eten zelfs de botten op
Ssst ze lezen misschien meequote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:13 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Die is nu bij mij in een andere provincie.
En je neemt aan dat hen dat al wisten voor hun plannetje?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:11 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Nou nee, vergoed amper wat hoorde ik.
Kameraad van me was twee week geleden in Utrecht. Stonden ook lui die niet wilden dat ze op de gratis parkeerplaats parkeerden, anders zouden hun "matties" -die ze aanwezen, waren ook 13 jarigen- die auto even bekrassen. Waren overigens marokkanen.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:56 schreef cheese. het volgende:
Vriend van me heeft soortgelijke situatie meegemaakt. Hij woont in bloemendaal (wijk in Gouda). Ze gaven hem de keus, of zijn scooter geven, of ze zouden hem binnenkort met een groep aanvallen en zwaar verwonden. Het Is bekend dat ze dit ook doen, stelletje eikels.
Hij Is naar de politie gegaan, die wist van de praktijken, maar Had geen bewijs. Kan nog honderd van zulke verhalen noemen (woonde zelf ook in Gouda).
Zo houden ze bij bepaalde gratis parkeerplekken in de wijk savonds controle, en moet je ze dokken om weg te rijden anders krassen ze. (gaat om gozers van 13).
Ik weet niet hoe het nu Is, maar dit Was 3 jaar geleden.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:06 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ik ken iemand met een vuurwapen in huis, maar die heeft die puur voor zelfverdediging omdat diegene in een minne pauperwijk woont.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 00:52 schreef mouthman het volgende:
[..]
Eigenlijk heel goed. Die vriend zit nu in begeleid wonen en is nog steeds een vriend. Thanks for asking.
Oh en ik heb hem aangegeven omdat je iemand met een vuurwapen altijd moet aangeven.
Prima, maar als het m'n buurman zou zijn, zou ik hem aangeven.Als het een labiele vriend zou zijn, zou ik hem ook aangeven.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:09 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ken iemand met een vuurwapen in huis, maar die heeft die puur voor zelfverdediging omdat diegene in een minne pauperwijk woont.
Komt waarschijnlijk door je hoge verwachtingen. Het is wachten tot de politie wat laat horen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:15 schreef Jimbo het volgende:
dit topic begint kans te maken op de 'anticlimax van het jaar award' als het zo doorgaat...
"Te weinig aanknopingspunten, wilt u in het vervolg geen aangifte meer doen, dat kost ons moeite en tijd".quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:42 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk door je hoge verwachtingen. Het is wachten tot de politie wat laat horen.
Ja je zou d'r toch heen gaan??quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:42 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk door je hoge verwachtingen. Het is wachten tot de politie wat laat horen.
Ik denk niet dat dit topic nog spectaculair gaat worden.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:15 schreef Jimbo het volgende:
dit topic begint kans te maken op de 'anticlimax van het jaar award' als het zo doorgaat...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |