Eerst is iedereen te bang om actie te ondernemen. Bij de tweede diefstal is de politie ingeschakeld en aangifte gedaan. Er is dus voor de politie gekozen ipv voor eigen rechter spelen.quote:Op donderdag 9 juli 2015 04:36 schreef sneakydesert het volgende:
Dit is zeker geen verzonnen topic. Ik weet niet waarom bepaalde mensen toch de held gaan uithangen.
Je ontwijkt mijn vraag: Waarvoor is nu precies aangifte gedaan?quote:Op donderdag 9 juli 2015 04:36 schreef sneakydesert het volgende:
En nee, ik weet niet precies wat er in de aangifte staat en dat krijg ik ook niet te weten. Ik weet de feiten zoals ik ze vertel.
Ik weet niet waarom er iemand zelf op zoek is gegaan. Volgens mij mondeling, hoe of wat weet ik niet precies.quote:Op donderdag 9 juli 2015 06:07 schreef Ghostson het volgende:
Eerst is iedereen te bang om actie te ondernemen. Bij de tweede diefstal is de politie ingeschakeld en aangifte gedaan. Er is dus voor de politie gekozen ipv voor eigen rechter spelen.
Waarom gaan mensen nu ineens met wapens in de auto op zoek? Dan zijn die toch opgetrommeld![]()
Hoe is je vriendin haar broer eigenlijk bedreigd? Mondeling? Is hij naar die ''vrienden'' van hem geweest om ze ermee te confronteren ofzo?
Weet ik niet, mij is gezegd dat er aangifte is gedaan van diefstal.quote:Je ontwijkt mijn vraag: Waarvoor is nu precies aangifte gedaan?
Alleen inbraak/diefstal? Of ook Illegaal vuurwapen bezit? doodsbedreiging?
Ik hoef niet te weten wat er precies in het verslag staat, maar vroeg het me gewoon af.
Ik zie een foto met 2 agenten in de tuin, die waren niet op de koffie lijkt me.
Aangezien jij er ook enigzins bij bent betrokken, mag men jou wel meer informatie verschaffen.quote:Op donderdag 9 juli 2015 06:22 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom er iemand zelf op zoek is gegaan. Volgens mij mondeling, hoe of wat weet ik niet precies.
[..]
Weet ik niet, mij is gezegd dat er aangifte is gedaan van diefstal.
Het klinkt nogal vaag omdat ik de details niet precies weet, maar ik krijg ook niet alles te weten. Ik weet niet eens of ik alles wel wil weten. Ik vind het al erg genoeg hoe het nu is.
Zou zeker een toevoeging voor je moeten zijn. Als je al zo erg als een kneus over komt in dit topic moet je voor criminelen wel de ultieme kneus zijn om dit soort dingen bij te flikkenquote:
Dit is echt een rare reactie.quote:Op donderdag 9 juli 2015 06:22 schreef sneakydesert het volgende:
Het klinkt nogal vaag omdat ik de details niet precies weet, maar ik krijg ook niet alles te weten. Ik weet niet eens of ik alles wel wil weten. Ik vind het al erg genoeg hoe het nu is.
Ik heb een keer een vriend aangegeven bij de politie vanwege vuurwapenbezit. Twee dagen later beukte de politie daar de deur in en hebben de hele woning doorzocht.quote:
Klopt bij vuurwapenbezit ondernemen ze vrijwel gelijk actie.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 00:11 schreef mouthman het volgende:
[..]
Ik heb een keer een vriend aangegeven bij de politie vanwege vuurwapenbezit. Twee dagen later beukte de politie daar de deur in en hebben de hele woning doorzocht.
Eigenlijk heel goed. Die vriend zit nu in begeleid wonen en is nog steeds een vriend. Thanks for asking.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 00:46 schreef Ghostson het volgende:
[..]
Klopt bij vuurwapenbezit ondernemen ze vrijwel gelijk actie.
Hoe is dat afgelopen trouwens? Waarom heb je een vriend aangegeven?
Kijk dat is goed om te horen!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 00:52 schreef mouthman het volgende:
[..]
Eigenlijk heel goed. Die vriend zit nu in begeleid wonen en is nog steeds een vriend. Thanks for asking.
Problemen d.w.z. (tijdelijk) minder toerekeningsvatbaar, gok ik. Als zo'n aangifte dan het enige redmiddel is, dan doe je dat als vriend.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 00:46 schreef Ghostson het volgende:
[..]
Klopt bij vuurwapenbezit ondernemen ze vrijwel gelijk actie.
Hoe is dat afgelopen trouwens? Waarom heb je een vriend aangegeven?
Daar ben ik het volledig mee eensquote:Op vrijdag 10 juli 2015 00:55 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Problemen d.w.z. (tijdelijk) minder toerekeningsvatbaar, gok ik. Als zo'n aangifte dan het enige redmiddel is, dan doe je dat als vriend.
Dat dus.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 00:55 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Problemen d.w.z. (tijdelijk) minder toerekeningsvatbaar, gok ik. Als zo'n aangifte dan het enige redmiddel is, dan doe je dat als vriend.
Wat een verhaal. Heb je de politie nog ingelicht over die koevoet dan? En wie was er aan de deur, plietsies of slechteriken?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 04:42 schreef sneakydesert het volgende:
Ik ben er gisteren geweest. Heb in de bosjes de koevoet nog gevonden, dat de politie en de recherche die niet hebben gezien vind ik ronduit slecht. Verder heeft de politie camerabeelden opgevraagd van het huis er tegenover. Wat daar op staat en of dat bruikbaar is weten we niet.
Het is bekend dat de politie daar "bang" is om iets te doen. Wijkagenten worden geïntimideerd et cetera.
De daders moesten precies hebben geweten waar ze moesten zijn. Precies op de dag dat er nieuwe onderdelen waren was alles gestolen. Ik heb niet het idee dat de politie het onderste uit de kan haalt, aangezien ik zelf de koevoet nog gevonden heb.
Er is wel inderdaad iemand aan de deur geweest gisteravond, hoe dat is afgelopen weet ik niet. Gisternacht niks gebeurd, hopelijk was afgelopen nacht ook rustig. Dat weet ik pas later.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:08 schreef NoBody122 het volgende:
De tering zeg, wat een situatie waar jij nu in verzeild bent geraakt...
Nee, wat kunnen die daar nou meequote:Op vrijdag 10 juli 2015 10:38 schreef 2dope het volgende:
[..]
Wat een verhaal. Heb je de politie nog ingelicht over die koevoet dan? En wie was er aan de deur, plietsies of slechteriken?
Ehm beter dat ze het wel weten hoor... ook al doen ze er niks mee.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:49 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Nee, wat kunnen die daar nou mee![]()
Als ze niet eens de moeite doen om in de bosjes te kijken...
Een jongen, hij werd beschuldigd maar kwam ontkennen dat hij het had gedaan. Werd een welles niettes spelletje dat bijna uit de hand liep.
In een ideale wereld zouden ze vingerafdrukken afnemen en die natrekken, vervolgens deze vergelijken met de potentiële verdachten die het broertje van je vriendin weet te vinden. Een koevoet is bij uitstek geschikt voor vingerafdrukken (tenzij handschoenen natuurlijk). Maargoed dat is allemaal misschien iets te NCIS-ish gedacht.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:49 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Nee, wat kunnen die daar nou mee![]()
Als ze niet eens de moeite doen om in de bosjes te kijken...
Een jongen, hij werd beschuldigd maar kwam ontkennen dat hij het had gedaan. Werd een welles niettes spelletje dat bijna uit de hand liep.
Er is nog niet eens de moeite genomen om een nieuw slot te zetten. "Geen tijd", gaf de broer aan. Of zou er een complot zijn? De criminelen wisten ten slotte precies hoe ze binnen moesten komen en wanneer de nieuwe onderdelen op de motor zaten.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ehm beter dat ze het wel weten hoor... ook al doen ze er niks mee.
Vind het raar dat je er zo weinig zelf mee doet terwijl je eigen vriendin gewoon met de dood bedreigd word![]()
ik zou er alles aan doen om dat te laten stoppen. Met gevaar voor eigen leven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |