Jaquote:Op maandag 6 juli 2015 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
Het legt in elk geval een stevige bodem, qwea
Hater.quote:Op maandag 6 juli 2015 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
Mascrapone, is dat hele matige mascarpone?
1 tot 2 el olijfolie, 1 el fijngesneden oregano, zout, peper, 250 gram mascarponequote:Op maandag 6 juli 2015 11:12 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
blergh, daar moet ik s'morgens toch niet aan denken
maar..mascarpone saus? tell me more pls
oh en ik heb een tight fit kort sportbroekje bestelddat de dag is gekomen dat ik dat durf
hm ook een proberenquote:Op maandag 6 juli 2015 11:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
1 tot 2 el olijfolie, 1 el fijngesneden oregano, zout, peper, 250 gram mascarpone
Is lekkerquote:
Tell me about it. Gisteren pak gehaald, nu nog 1 overquote:
quote:Op maandag 6 juli 2015 13:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tell me about it. Gisteren pak gehaald, nu nog 1 over
Maat houden is overrated. Ik vind ook enkel de pink lekker. Zal straks ff bijhalen want mijn milka is ook opquote:Op maandag 6 juli 2015 13:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]Maat houden is nog steeds niet jouw ding he?
Ik hou niet van magnums (shoot me) maar deze vond ik wel awesome.
Ik heb al boodschappen gedaan.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maat houden is overrated. Ik vind ook enkel de pink lekker. Zal straks ff bijhalen want mijn milka is ook op
Ik eet ze ook alleen maar als ik er echt ruim de ruimte voor hebquote:Op maandag 6 juli 2015 13:21 schreef Lonaa het volgende:
Nou ja, ik koop m ook niet, maar ik proefde een hapje van m'n kerel, dat was wel awesome.
Ik vind magnums sowieso de kcal niet waard, zelfs niet de pink.
En terecht.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik eet ze ook alleen maar als ik er echt ruim de ruimte voor heb
(okee, ik mag momenteel 2000-2200 dus dat is nu best regelmatig. Maar die tijden zijn eindig, dus geniet ik er nog even van)
+1. Je kan bijna schadeloos een pak leegvreten op een 35-graden dagquote:Op maandag 6 juli 2015 13:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Omnomnom ijsjes.Magoe, mijn nick komt niet uit de lucht vallen ook.
En gelukkig voor mij heb ik het liefste een perenijsje of een karige ijslolly, die maken niet zo'n gigantische deuk in mijn totaalscore van de dag.
Een hele emmer is bijna 1300 kcalquote:Op maandag 6 juli 2015 13:46 schreef Deuce92 het volgende:
Over ijs gesproken. Net wat Ben & Jerry's Cinnamon Buns gehad. Normaal eet ik een hele pot leeg, maar ik heb het nu maar bij iets minder dan een halve pot gehouden...
Ik vind een halve emmer in deze context trouwens ook niet helemaal passen in het beeld van afvallenquote:Op maandag 6 juli 2015 13:53 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat was toen ik niet bezig was met afvallen, uiteraard.
Mwa, was iets minder dan de helft. 200g, dat is ~540 kcal. Valt wel mee als je 2600 op een dag eet.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vind een halve emmer in deze context trouwens ook niet helemaal passen in het beeld van afvallen
Wat spuit/slik je?quote:Op maandag 6 juli 2015 13:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb al boodschappen gedaan.
Ik gainde trouwens in 4 weken 1 kg spier en verloor 2 kg vet.
Zo'n vermoeden had ik al.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik sta op een niet zo heel nauwkeurige weegschaal.
Een superlekker "ijsje"! B&J Cinnamon Buns!quote:Op maandag 6 juli 2015 13:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Bwah. Een vijfde van mijn eten aan een stom ijsje doe ik liever anders.
Neh, die 2 kg vet klopt wel aardig. Ik train ook 4 x in de week en heb dagelijks een tekort van 900 kcal (om en nabij) dus dat lijkt me wel kunnen.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
Nou die twee kilo vet is niet zo irreëel lijkt me. Hoe het met spier zit weet ik niet.
Met een tekort van 900 kcal mag je blij zijn als je geen spiermassa verliest, ipv dat er wat bijkomt.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Neh, die 2 kg vet klopt wel aardig. Ik train ook 4 x in de week en heb dagelijks een tekort van 900 kcal (om en nabij) dus dat lijkt me wel kunnen.
1 kg spier is volgens mij dondersveel, maar vind ik dan ook iets minder interessant omdat ik voornamelijk nog gewicht probeer te verliezen.
niet? Het klinkt wel funkyquote:Op maandag 6 juli 2015 14:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Bites we love no. 20 is geen aanrader![]()
Vooral de combinatie in 4 weken tijd is nogal optimistisch. Én 2 kilo vet verliezen, en tegelijkertijd 1kg spier bijzetten.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
Nou die twee kilo vet is niet zo irreëel lijkt me. Hoe het met spier zit weet ik niet.
Geef mij maar baked alaska of chunkyquote:Op maandag 6 juli 2015 13:46 schreef Deuce92 het volgende:
Over ijs gesproken. Net wat Ben & Jerry's Cinnamon Buns gehad. Normaal eet ik een hele pot leeg, maar ik heb het nu maar bij iets minder dan een halve pot gehouden...
Vers vind ik beide wel enorm lekker.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het is wel waar voor je geld, want ik zit al 15 minuten met lange tanden te eten
Jep, ik ook, daarom had ik ze ook niet bij voorbaat uitgesloten. Maar dit is gewoon echt vies. En te duur om weg te gooien...quote:Op maandag 6 juli 2015 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vers vind ik beide wel enorm lekker.
Volgens mij had mijn moeder ooit eens een zakje gedroogde gezouten bruine bonen gekregen. Dat vond ik destijds echt de horror. Het zal wel vergelijkbaar zijn
Maar waterijsjes.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:05 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Een superlekker "ijsje"! B&J Cinnamon Buns!
En jij noemt jezelf "IJsdraakje"...
Die heb ik nog niet gehad...quote:
Deze vrouw weet.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:25 schreef miss_dynastie het volgende:
1. Chunky monkey
2. Chunky monkey
3. Chunky monkey
Ga chunky halen! Banaan ijs met pure choco! En baked alaska met witte choco!quote:Op maandag 6 juli 2015 14:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gehad...
Op dit moment is m'n top drie:
1. Cinnamon Buns.
2. Blondie Brownie
3. Cookie Dough.
Banaan vind ik wel lekker, maar pure chocolade niet zo...quote:Op maandag 6 juli 2015 14:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ga chunky halen! Banaan ijs met pure choco! En baked alaska met witte choco!
Ik zal zo na de training eens cinnamon meenemen.
Nieuw biceps curl prdat verdiend ijs
Vis je de pure banaantjes eruit! Heb je nog banaan ijs en walnoten overquote:Op maandag 6 juli 2015 14:38 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Banaan vind ik wel lekker, maar pure chocolade niet zo...DIe baked alaska kan ik niet vinden op de site.
Wat is je biceps curl pr?
Sowww. Hoeveel reps? Pics van je guns.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vis je de pure banaantjes eruit! Heb je nog banaan ijs en walnoten over![]()
18kg per hand/trots
Jammer.. Marshmellow swirl lijkt me wel lekker.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:40 schreef Qwea het volgende:
http://www.benjerry.ie/flavours/baked-alaska-ice-cream
Meh niet meer in nl te krijgen
10 reps per hand. 3 sets. Straks pics. Ff schouders pakken.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:45 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Sowww. Hoeveel reps? Pics van je guns.
[..]
Jammer.. Marshmellow swirl lijkt me wel lekker.
ow die heb ik nog liggen...niet dus?quote:Op maandag 6 juli 2015 14:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Bites we love no. 20 is geen aanrader![]()
Nee, sowieso geen heel zakje. Saaaaai. Naast niet lekker, dus.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:18 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ow die heb ik nog liggen...niet dus?
Met barbell of dumbell?quote:Op maandag 6 juli 2015 14:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vis je de pure banaantjes eruit! Heb je nog banaan ijs en walnoten over![]()
18kg per hand/trots
Hoe wil je met een barbell 18kg per hand pakken?quote:
Twee barbellsquote:Op maandag 6 juli 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Hoe wil je met een barbell 18kg per hand pakken?
Ja. Nogal ja. 1 barbell gebruik je met 2 handen.quote:
aan allebei de kanten 18 kg..ja weet ik veel hoe jij dat bedoeldquote:Op maandag 6 juli 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoe wil je met een barbell 18kg per hand pakken?
Ja sorry! Ik ging dingen doen en toen was ik het weer vergetenquote:
Bedoel je het mentale aspect? Ja daar wil ik wel echt mee aan de slag ook. Meerdere aspecten in mn leven waar ik wel wat hulp mee kan gebruiken.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:08 schreef Sjeen het volgende:
Succes BP, het blijft altijd lastig... Ga je ook op cognitief vlak aan de slag?
Ik ben 1,5 kilo zwaarder dan voor het weekend. Maar gezien het feit dat mijn weegschaal van mening is dat mijn vetpercentage ineens ook 2% lager is, vermoed ik dat het voornamelijk vocht is
Maar waarom mac? Was er geen brood in de buurt? Of kwark? Of iets anders dan mac?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Succes BP! Goed begin zo! Wat ga je veranderen in je eetpatroon? Eet je vooral ongezond of ook teveel van gezonde dingen?
Gister werd het om half twee nog even 1000 kcal aan Mc. Nee, niet goed, ik weet het, maar het buffet was nauwelijks te eten, dus ik had een paar honderd kcal aan avondeten op en dat is gewoon te weinig als je negen uur intensief moet werken... Vandaag weer een dag
Ik eet vooral veel te ongezond. Voornamelijk snoep ik teveel. Nu wil ik meer fruit eten, meer groente bij het avondeten en stoppen met snoepen in ieder geval. Waar ik ook op met letten is dat ik weer ga ontbijten. Met dit warme weer heb ik vaak geen zin om te eten, dus ik ontbeet niet, maar dan krijg je toch trek op een gegeven moment en dan ging ik vaak ongezond eten.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Succes BP! Goed begin zo! Wat ga je veranderen in je eetpatroon? Eet je vooral ongezond of ook teveel van gezonde dingen?
Gister werd het om half twee nog even 1000 kcal aan Mc. Nee, niet goed, ik weet het, maar het buffet was nauwelijks te eten, dus ik had een paar honderd kcal aan avondeten op en dat is gewoon te weinig als je negen uur intensief moet werken... Vandaag weer een dag
Qua ontbijten hoorde ik ooit een vlogger zeggen dat ze altijd ontbijt en gezond ook, want hoe de rest van de dag ook verloopt, dat heb je dan in elk geval binnen. Ik heb dat in mijn oren geknoopt en hoewel het niet altijd goed gaat, denk ik er wel regelmatig aan als ik geen zin heb om te ontbijten. Hoe zit je qua ritme voor het ontbijt? Moet dat vroeg of heb je enige flexibiliteit? Ik ontbijt op mijn kantoordagen bijv. op kantoor. Dat vind ik veel makkelijker.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:16 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik eet vooral veel te ongezond. Voornamelijk snoep ik teveel. Nu wil ik meer fruit eten, meer groente bij het avondeten en stoppen met snoepen in ieder geval. Waar ik ook op met letten is dat ik weer ga ontbijten. Met dit warme weer heb ik vaak geen zin om te eten, dus ik ontbeet niet, maar dan krijg je toch trek op een gegeven moment en dan ging ik vaak ongezond eten.
Dat is wel een goede ja! Ik vind het op zich ook lekker om met fruit te ontbijten bijvoorbeeld. Brinta vind ik ook lekker (ja ik weet dat veel mensen hier dat echt smerig vinden, maar dat heb ik dus met havermout). Gewoon volkorenbrood lust ik ook. Wat vond die vlogger dan een gezond ontbijt bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Qua ontbijten hoorde ik ooit een vlogger zeggen dat ze altijd ontbijt en gezond ook, want hoe de rest van de dag ook verloopt, dat heb je dan in elk geval binnen. Ik heb dat in mijn oren geknoopt en hoewel het niet altijd goed gaat, denk ik er wel regelmatig aan als ik geen zin heb om te ontbijten. Hoe zit je qua ritme voor het ontbijt? Moet dat vroeg of heb je enige flexibiliteit? Ik ontbijt op mijn kantoordagen bijv. op kantoor. Dat vind ik veel makkelijker.
Die vlogger heb ik nog nooit iets anders zien ontbijten dan porridge. En dan de ene keer met kaneel en banaan, dan weer met frambozen, etc., maar in de basis altijd dat. De meeste mensen houden van meer variatiequote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:26 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Dat is wel een goede ja! Ik vind het op zich ook lekker om met fruit te ontbijten bijvoorbeeld. Brinta vind ik ook lekker (ja ik weet dat veel mensen hier dat echt smerig vinden, maar dat heb ik dus met havermout). Gewoon volkorenbrood lust ik ook. Wat vond die vlogger dan een gezond ontbijt bijvoorbeeld?
Ik werk vooral thuis (aan m'n scriptie), dus daar zit veel flexibiliteit in. Twee dagen in de week werk ik vroeg en dan eet ik meestal pas op het werk, maar dan heb ik wel al 40 minuten gefietst, dus ik weet eigenlijk niet of dat wel zo goed is.
Nou ik werk in een broodjeszaak, dus daar eet ik wel anders dan thuis (ik snoep er niet), maar echt gezonde keuzes maak ik er meestal niet, hoewel ik die er wel zijn hoor. Ik dronk meestal alleen een glas melk voor het fietsen, maar echt een lekker gevoel vind ik het niet nee, beetje alsof je misselijk bent. Ik zou iets moeten bedenken wat ik snel kan opeten en wat gezond is, denk dat brinta wel voldoet.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die vlogger heb ik nog nooit iets anders zien ontbijten dan porridge. En dan de ene keer met kaneel en banaan, dan weer met frambozen, etc., maar in de basis altijd dat. De meeste mensen houden van meer variatie![]()
Veertig minuten fietsen op een nuchtere maag lijkt mij wel wat lang, maar geen idee hoe jij dat ervaart, het is misschien ook wel zo dat je op zo'n dag door de regelmaat netter en gezonder eet? Of krijg je er juist een hongerklop van?
Source 1 Source 2quote:Ik kan ECHT niet ontbijten, moet het nou echt?
Als ik persoonlijke mails krijg moet ik altijd volledig open kaart spelen. Dat doe ik nu dus ook en in dat geval is het antwoord: nee. Ontbijten is niet per se beter dan niet ontbijten, maar, en dat is een belangrijke maar, mensen die ontbijten zijn over het algemeen wel slanker dan mensen die dat niet doen. De conclusie die daaruit getrokken wordt is dat je van ontbijten slank wordt en dat is niet waar, maar typisch een geval van correlatie en oorzaak-gevolg door elkaar halen. Mensen die niet ontbijten hebben later op de dag minder controle over hun eetlust en hebben de neiging te veel, te slechte dingen te eten. De mensen die bijvoorbeeld hun eerste maaltijd op het werk hebben en zichzelf vol stouwen met appelflappen en donuts. Daarom adviseer ik over het algemeen iedereen te ontbijten om dat soort gevolgen te voorkomen, dat wil ik niet op m’n geweten hebben 😉
Over het algemeen is het dus verstandig advies om te zeggen dat ontbijten een voordeel kan zijn, maar het is niet dat als je je ontbijt overslaat dat je spieren er dan af vallen en je dik wordt. Mijn cliënten krijgen advies dat 100% op maat is, als ontbijten daar niet goed binnen past, is dat waar we mee werken. Ik ontbijt zelf nooit.
Klopt, maar als je merkt dat je gaat snacken en snaaien als je niet ontbijt, is het toch verstandig om wel te doen. En daar hebben we het volgens mij over. Afvallen is, mits gezond, natuurlijk niks anders dan kcal in < kcal out. Wanneer je eet maakt niet uit daarvoor. Net als dat er vroeger zo'n fabel was, die je nog weleens hoort, dat je na achten niks meer mag eten, want dat zou je niet verbranden. Je reinste nonsens natuurlijk. Maar omdat de meeste mensen na achten niks voedzaams meer eten, maar aan de snaai gaan, is het in beginsel geen gek uitgangspunt.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:37 schreef CrunchySelf het volgende:
Ontbijten is niet per se nodig om wel/niet af te vallen en het is ook niet per se wel/niet gezond.
[..]
Source 1 Source 2
Je moet inderdaad doen wat het beste bij je pastquote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Klopt, maar als je merkt dat je gaat snacken en snaaien als je niet ontbijt, is het toch verstandig om wel te doen.
Dat is wel goed om te weten inderdaad!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:43 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Je moet inderdaad doen wat het beste bij je pastMaar bijv 40 min fietsen van te voren is niet ongezond, er is zelfs een heel concept "fasted cardio" wat gelooft dat het beter is
Daar doelde ik meer op
Ja, daarom vroeg ik ook naar de hongerklop... Als je die niet krijgt, is er niks aan de hand. In mijn geval is het denk ik te lang, maar ik fiets vooralsnog uberhaupt geen drie kwartier achter elkaarquote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:43 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Je moet inderdaad doen wat het beste bij je pastMaar bijv 40 min fietsen van te voren is niet ongezond, er is zelfs een heel concept "fasted cardio" wat gelooft dat het beter is
Daar doelde ik meer op
+1 Eigenlijk is het allemaal best simpelquote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:41 schreef miss_dynastie het volgende:
En daar hebben we het volgens mij over. Afvallen is, mits gezond, natuurlijk niks anders dan kcal in < kcal out. Wanneer je eet maakt niet uit daarvoor.
Klopt en daar gaat het mis. Maar onder de "startende" dieeters zijn vaak heel veel van die onwaarheden die nog rondzweven en dat is zonde want het beperkt je enorm. Andere bijv. eet geen koolhydraten en je valt af, Nee! Je mag geen ijsje meer, Jawel!quote:Net als dat er vroeger zo'n fabel was, die je nog weleens hoort, dat je na achten niks meer mag eten, want dat zou je niet verbranden. Je reinste nonsens natuurlijk. Maar omdat de meeste mensen na achten niks voedzaams meer eten, maar aan de snaai gaan, is het in beginsel geen gek uitgangspunt.
Goede onderarm.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja sorry! Ik ging dingen doen en toen was ik het weer vergeten/attention span van een goudvis
[ afbeelding ]
Gelijk maar lijstje erachteraan:
O: 2x spelt met kalkoenfilet en 4 gebakken eieren
S: Herstel rondje van 30km fietsen op 26km/u
L: 4x spelt, 1 kalkoen, 1 casseler, 2 pindakaas met banaan erop
T: Banaan
D: Eiwit pasta, wokgroente, tonijn, bosvruchten yoghurt
T: 500g kwark en iets van 500kcal want over en ik heb nog geen idee wat
Nja, of je nou 1000 kcal aan brood eed of 1000 kcal aan Mac...quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar waarom mac? Was er geen brood in de buurt? Of kwark? Of iets anders dan mac?
Van die 1000kcal aan brood je zit je vollerquote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Nja, of je nou 1000 kcal aan brood eed of 1000 kcal aan Mac...
Laatste keer mac vulde me primaquote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Van die 1000kcal aan brood je zit je voller
Maar Mac is zo lekker. Big Tasty met bacon.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Van die 1000kcal aan brood je zit je voller
Ik zou de eiwitten doorstrepen, maar er zit gewoon 48 gr eiwit inquote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Maar Mac is zo lekker. Big Tasty met bacon.![]()
En dan krijg je ook nog wat eiwitten en vetten binnen.
Plus dat om twee uur 's nachts het lang vol zitten geen issue meer isquote:
Jep. Rond de 50g van alles.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:29 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik zou de eiwitten doorstrepen, maar er zit gewoon 48 gr eiwit in
Daar geloof ik best in. Is ook heel natuurlijk, als je er over nadenkt. Een leeuw piekt ook vóór het eten wordt opgediend. En zo gaat het met alle diersoorten. Je moet van nature inspanning leveren voor je voedsel.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:43 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Daar doelde ik meer op
Maar wij mensen zijn daar in het algemeen wel ver vanaf geraakt toch? Nadeel is dat de mensch gewoon een zak chips grijpt bij hongerklop i.p.v. te jagen voor voer...quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar geloof ik best in. Is ook heel natuurlijk, als je er over nadenkt. Een leeuw piekt ook vóór het eten wordt opgediend. En zo gaat het met alle diersoorten. Je moet van nature inspanning leveren voor je voedsel.
Geef mij maar BK of kfcquote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Maar Mac is zo lekker. Big Tasty met bacon.![]()
En dan krijg je ook nog wat eiwitten en vetten binnen.
Op hoeveel zit je in de cut?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:30 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Jep. Rond de 50g van alles.
Ik haal regelmatig een Big Tasty na het trainen. Zelfs twee keer gedaan sinds ik vorige week ben begonnen met afvallen.
Dat klopt, maar dat is dan dus niet per definitie schadelijk.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar wij mensen zijn daar in het algemeen wel ver vanaf geraakt toch? Nadeel is dat de mensch gewoon een zak chips grijpt bij hongerklop i.p.v. te jagen voor voer...
Ik zie het je telkens hebben over een hongerklop... maar als je een hongerklop hebt, heb je intensief gesport en al je reservers verbruikt. Meestal in die wielersport. Dus je benaming klopt niet. Overigens gaat een zak chips je ook niet helpen bij een hongerklopt maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar wij mensen zijn daar in het algemeen wel ver vanaf geraakt toch? Nadeel is dat de mensch gewoon een zak chips grijpt bij hongerklop i.p.v. te jagen voor voer...
Ik voel jequote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ben vorige week begonnen op 2700 kcal, en zit vanaf deze week op 2600.
Klopt, maar er waren ook weer tegenstrijdige onderzoeken over het effectquote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar geloof ik best in. Is ook heel natuurlijk, als je er over nadenkt. Een leeuw piekt ook vóór het eten wordt opgediend. En zo gaat het met alle diersoorten. Je moet van nature inspanning leveren voor je voedsel.
Ja, maar weet je, voor elke strijdigheid is altijd wel een tegenstrijdigheid te vinden, zeker met een onderwerp dat mensen zo ontzettend bezig houdt als afvallen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:47 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Klopt, maar er waren ook weer tegenstrijdige onderzoeken over het effect
Is altijd zo lekker duidelijk
Jep, ik ook hoor, maar ik bedoelde meer dat voor iedereen iets anders werkt. Als je niet ontbijt, gaat fietsen en dan alles eet wat los en vast zit, dan kun je beter eerst ontbijten. Gevalletje door schade en schande wijs, zeg maar. Als ik niet ontbijt kan ik prima een hele poos voort, maar op een gegeven moment krijg ik een niet meer te stillen trek, ook niet als ik in theorie voldoende moet hebben gehad. Terwijl een ontbijt van 300 kcal dat voorkomt. Dus voor mij is het makkelijk, maar dat heb ik ook moeten lerenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat is dan dus niet per definitie schadelijk.
Ik eet mijn brood ook liever ná m'n wandeling. Geeft ook meer voldoening ofzo.
Hier slechts 1700 kcal op trainingsdagen, ik ben jaloersquote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:42 schreef Qwea het volgende:
Ik voel je Zit zelf op 2400. Wat best bizar laag was kreeg ik te horen Van hoeveel kwam je?
Tjaquote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:52 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Hier slechts 1700 kcal op trainingsdagen, ik ben jaloers
Ja, +1 hoor! Ik heb bijvoorbeeld jaren gedacht dat de weg naar een slank lichaam bereikt werd door zo min mogelijk te eten. Hell, wat heb ik weinig gegeten. En met effect hoor. Ik ben keislank geworden op 8 maanden ijsbergsla en tilapia.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep, ik ook hoor, maar ik bedoelde meer dat voor iedereen iets anders werkt. Als je niet ontbijt, gaat fietsen en dan alles eet wat los en vast zit, dan kun je beter eerst ontbijten. Gevalletje door schade en schande wijs, zeg maar. Als ik niet ontbijt kan ik prima een hele poos voort, maar op een gegeven moment krijg ik een niet meer te stillen trek, ook niet als ik in theorie voldoende moet hebben gehad. Terwijl een ontbijt van 300 kcal dat voorkomt. Dus voor mij is het makkelijk, maar dat heb ik ook moeten leren
Ooh ja herkenbaar.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:01 schreef sandertjuh het volgende:
Zo ken ik er een paar die al een tijd aanmodderen, afvallen -> aankomen -> afvallen -> aankomen..
Minder eten -> te weinig eten -> stoppen -> sporten -> niet sporten -> sporten -> afvallen -> aankomen..
Zo gaat het al een hele tijd lang en luisteren? Nee natuurlijk niet
2400 Voor een vrouw die aan het afvallen is? Dat is echt niet bizar laag, dat is nogal veel. Ik zal waarschijnlijk ook richting de 2400 moeten gaan als ik wat langer bezig ben.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik voel jeZit zelf op 2400. Wat best bizar laag was kreeg ik te horen
Van hoeveel kwam je?
Als je ruim 370km per week maakt en nog KT doet daarnaast is dat volgens de profs laag. Ik vond het ook niet echt laagquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:14 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
2400 Voor een vrouw die aan het afvallen is? Dat is echt niet bizar laag, dat is nogal veel. Ik zal waarschijnlijk ook richting de 2400 moeten gaan als ik wat langer bezig ben.
Voor vorige week zat ik op 3700.
Na achten niks meer mogen eten omdat het anders niet wordt verbrand is onzin, inderdaad. Als je heel logisch nadenkt slaat het zelfs helemaal nergens op. Wat ik wel vreemd vind is dat 'zelfs' Rens Kroes dat zegt, terwijl ze afgestudeerd diëtist is. Zullen diëtisten dat daadwerkelijk leren? #levensvragen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Klopt, maar als je merkt dat je gaat snacken en snaaien als je niet ontbijt, is het toch verstandig om wel te doen. En daar hebben we het volgens mij over. Afvallen is, mits gezond, natuurlijk niks anders dan kcal in < kcal out. Wanneer je eet maakt niet uit daarvoor. Net als dat er vroeger zo'n fabel was, die je nog weleens hoort, dat je na achten niks meer mag eten, want dat zou je niet verbranden. Je reinste nonsens natuurlijk. Maar omdat de meeste mensen na achten niks voedzaams meer eten, maar aan de snaai gaan, is het in beginsel geen gek uitgangspunt.
Broodjesfilet american, carpaccio, yum
maar ik kan me voorstellen dat de slechtere dingen dan ook lonken, ja. Brinta lijkt me een prima keuze!
370km per week? Jeetje.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als je ruim 370km per week maakt en nog KT doet daarnaast is dat volgens de profs laag. Ik vond het ook niet echt laag
3700Boh. Is het al najaar? Kan ik bulken.
Rens lijkt me nou ook weer niet de slimste figuur op aarde, of ben ik nu bot?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:17 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Na achten niks meer mogen eten omdat het anders niet wordt verbrand is onzin, inderdaad. Als je heel logisch nadenkt slaat het zelfs helemaal nergens op. Wat ik wel vreemd vind is dat 'zelfs' Rens Kroes dat zegt, terwijl ze afgestudeerd diëtist is. Zullen diëtisten dat daadwerkelijk leren? #levensvragen
Hoi trouwens!
Máár je wist stiekem ergens onbewust vast wel dat het toch niet zo heel gezond was om zo weinig te eten? Hoop ik dan.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, +1 hoor! Ik heb bijvoorbeeld jaren gedacht dat de weg naar een slank lichaam bereikt werd door zo min mogelijk te eten. Hell, wat heb ik weinig gegeten. En met effect hoor. Ik ben keislank geworden op 8 maanden ijsbergsla en tilapia.
Ik werd alleen daarna nog dikker dan ooit. Dat was wel een beetje de keerzijde
Jup. Week ervoor 350. Dus gemiddeld genomen kom ik op 370 uit.quote:
Nee. Nee, dat wist ik niet. Dat was in een tijd dat ik nog weinig actief was op fora en ik het enkel deed met wat ik dacht dat goed was en wat ik andere mensen zag doen. Je bent te dik, dus moet je weinig eten. Dat is ook wat je vaak hoort.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:24 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Máár je wist stiekem ergens onbewust vast wel dat het toch niet zo heel gezond was om zo weinig te eten? Hoop ik dan.
Dat sla deed ik ook. Hield het altijd een week vol en dan ging ik gewoon weer vol los. Ben wel blij ook dat ik nu ook van dat strakke af ben zoals een paar maanden geleden. Dat ik niet eens een ijsje oid at.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
Ja geen idee, shakes heb ik nooit gedaan. De gedachte dat je nooit iets te kauwen hebt maakte me al zielsongelukkig.
Wel appelslanken Sonja Bakker
en natuurlijk "eet niks, alleen sla".
Ik weet het niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Rens lijkt me nou ook weer niet de slimste figuur op aarde, of ben ik nu bot?![]()
Ik heb weleens aan mensen die dit beweerden gevraagd of hun lichaam staat afgesteld op zomertijd of wintertijd, maar dan kijken ze je alleen glazig aan![]()
In het algemeen is het geen gek streven/advies, omdat veel mensen na achten koek, snoep, chips, worst, etc. eten. Niet de meest gezonde dingen. Dus als dat het patroon is, is niet eten na achten prima![]()
En filet americain is mager, hoog in eiwitten en vooral gewoon lekker, naar mijn mening. Maar dan wel het liefst verse
Het is geen beschermd beroep voor zover ik weet, iedereen mag zich diëtist noemen. Dus verwacht er niet teveel van op basis van de functieomschrijving.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:31 schreef Aijmee het volgende:
Ik weet het niet. Maar van een diëtist verwacht ik toch een zekere deskundigheid en kennis. En als ik zo'n uitspraak dan hoor van een dietist, denk ik dat er iets misgaat. En daarnaast ken ik ook mensen die afvallen via een diëtist en soms ook komen aanzetten met (in mijn ogen dan) ongezonde methodes, zoals afvallen op shakes met superweinig calorieen. Klopt, hoewel het volgens mij niet uitmaakt wát je eet als je wil afvallen, als je maar een bepaald aantal calorieën eet. Filet americain!
Ik kijk ook echt nooit tv ( altijd mediaplayer ) maar voor het eerst nu de tour én tv.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dat kan mij weinig bekoren. Ik kijk sowieso weinig televisie, geen tijd voor
Daarom moet je imho ook écht een goede dietiste zoeken. 1 waarmee je een klik hebt en 1 die aansluit bij je behoeftes.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:31 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Ik weet het niet.Maar van een diëtist verwacht ik toch een zekere deskundigheid en kennis. En als ik zo'n uitspraak dan hoor van een dietist, denk ik dat er iets misgaat.
En daarnaast ken ik ook mensen die afvallen via een diëtist en soms ook komen aanzetten met (in mijn ogen dan) ongezonde methodes, zoals afvallen op shakes met superweinig calorieen. Klopt, hoewel het volgens mij niet uitmaakt wát je eet als je wil afvallen, als je maar een bepaald aantal calorieën eet. Filet americain!
\0/ voor jou!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens gaat het nu echt lekker met normaal eten hier. Zonder duizent squats of moeilijke ingrediënten. Ik begin het te snappen
Ik dacht dat iedereen zich voedingsconsulent kon noemen, maar juist weer geen dietist. Alleen ik kan het ook fout hebben. Klopt, hoewel ik het mensen ook niet kwalijk kan nemen dat ze denken dat dit gezonde keuzes zijn als de producten als zodanig gepresenteerd worden.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het is geen beschermd beroep voor zover ik weet, iedereen mag zich diëtist noemen. Dus verwacht er niet teveel van op basis van de functieomschrijving.
Denk aan de ontbijtkoeken, liga en eierkoeken van Sonja Bakker. Als je het lekker vindt dikke prima, maar het superieure 'taart? nee dat doenik niet op een doordeweekse dag' sloeg nergens op, omdat ze vervolgens liga en eierkoek kaande
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb weleens aan mensen die dit beweerden gevraagd of hun lichaam staat afgesteld op zomertijd of wintertijd, maar dan kijken ze je alleen glazig aan
Ik heb 1x een shake (Modifast) van mijn nichtje geprobeerd. Was chocoladequote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
Ja geen idee, shakes heb ik nooit gedaan. De gedachte dat je nooit iets te kauwen hebt maakte me al zielsongelukkig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Oh verrek, je hebt gelijk, sorry!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:45 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen zich voedingsconsulent kon noemen, maar juist weer geen dietist. Alleen ik kan het ook fout hebben. Klopt, hoewel ik het mensen ook niet kwalijk kan nemen dat ze denken dat dit gezonde keuzes zijn als de producten als zodanig gepresenteerd worden.
Diëtiste is wel degelijk een beschermd beroep!!!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Het is geen beschermd beroep voor zover ik weet, iedereen mag zich diëtist noemen. Dus verwacht er niet teveel van op basis van de functieomschrijving.
Denk aan de ontbijtkoeken, liga en eierkoeken van Sonja Bakker. Als je het lekker vindt dikke prima, maar het superieure 'taart? nee dat doenik niet op een doordeweekse dag' sloeg nergens op, omdat ze vervolgens liga en eierkoek kaande
Sonja Silva was niet dikker dan ik en die kreeg ook een maagamputatie gastric bypassquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben overigens ook altijd wel verbaasd hoe mensen die er verstand van zouden moeten hebben soms onwetenschappelijke nonsens uitkramen. En ik weet, de wetenschap heeft het ook vaak niet allemaal juist, maar probeert in ieder geval de waarheid zoveel mogelijk door objectief onderzoek te benaderen.
[..]
Ik heb 1x een shake (Modifast) van mijn nichtje geprobeerd. Was chocoladeIk moest kokhalzen toen ik een slok nam, getver de getver. En dat dan maandenlang 'eten'
Nichtje was overigens wel type 'ik probeer elk idioot dieet dat er bestaat' en werd alleen maar dikker en dikker en dikker. Het voorbeeld hoe het niet moet. Alhoewel ze nu veel slanker dan ik is[spoiler]want als je maar dik genoeg wordt dan krijg je een gastric bypass[/url]
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:49 schreef Deuce92 het volgende:
Ja, haar boeken vallen wat mij betreft wel onder 'afval'. Huehuehue.
Heau, in de dagmenu's he!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]Heb eens van een week uitgerekend hoeveel kcal er in haar maaltijden zat. Tussen de 800 en 1000! Dus ik nam maar aan dat Sonja denkt dat iedereen zondigt, anders is het wel héél weinig.
Ik heb goede invloed he?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat sla deed ik ook. Hield het altijd een week vol en dan ging ik gewoon weer vol los. Ben wel blij ook dat ik nu ook van dat strakke af ben zoals een paar maanden geleden. Dat ik niet eens een ijsje oid at.
Geeft een stuk minder stress iig.
Toen ik het las had ik al zoiets van...quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:51 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb trouwens eens geprobeerd een cracker met vruchtenhagel te eten. Lukt niet.
Zo ken ik er ook wel een paar ja. Maar goed, nu wel slank geworden en voor de rest van hun leven niet meer echt lekker kunnen eten/veel kunnen eten. Stel je nou voor dat je ineens a la Qwea besluit dat je serieus KT gaat doen of marathons wil gaan rennen. Dan kàn je niet eens de benodigde voedingsstoffen binnen krijgenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
Sonja Silva was niet dikker dan ik en die kreeg ook een maagamputatie gastric bypass
Staat er een beetje krom, maar ik bedoel in een hele dag jaquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:51 schreef Stormqueen het volgende:
Heau, in de dagmenu's he!
1 cracker met vruchtenhagel en een appel als lunch
Mja weet je. Ik dénk dat als dat in de aard van het beestje had gezeten, je nooit het formaat GBP had ontwikkeld.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo ken ik er ook wel een paar ja. Maar goed, nu wel slank geworden en voor de rest van hun leven niet meer echt lekker kunnen eten/veel kunnen eten. Stel je nou voor dat je ineens a la Qwea besluit dat je serieus KT gaat doen of marathons wil gaan rennen. Dan kàn je niet eens de benodigde voedingsstoffen binnen krijgen
Wat is GBP? Great British Pound?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja weet je. Ik dénk dat als dat in de aard van het beestje had gezeten, je nooit het formaat GBP had ontwikkeld.
vruchtenhagelquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:51 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb trouwens eens geprobeerd een cracker met vruchtenhagel te eten. Lukt niet.
Waarschijnlijk waarquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
Mja weet je. Ik dénk dat als dat in de aard van het beestje had gezeten, je nooit het formaat GBP had ontwikkeld.
Ja sorry, ik was even in de warquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Diëtiste is wel degelijk een beschermd beroep!!!En Sonja Bakker is een 'voedingsconsulente' of 'afvaldeskundige', die mag zichzelf geen diëtiste noemen.
eet het ook bijna nooitquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij liever dan ik. Over loze koolhydraten gesproken
Nou vind ik eigenlijk dat veel diëtistes ook onzin uitkramen, maar ze hebben in ieder geval 4 jaar aan een hbo gestudeerd.quote:
wat een feminisatie van het diëtistenberoepquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou vind ik eigenlijk dat veel diëtistes ook onzin uitkramen, maar ze hebben in ieder geval 4 jaar aan een hbo gestudeerd.
Zo heb je ook artsen die enthousiast homeopaat zijn. Tsja.
De dietist van een bekende met suikerziekte raadt haar special k aan. Want dat is gezonder dan gewone muesli. Tuuuuuurlijkquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou vind ik eigenlijk dat veel diëtistes ook onzin uitkramen, maar ze hebben in ieder geval 4 jaar aan een hbo gestudeerd.
Op mijn 11/12de heb ik maanden geleefd op shakes en maaltijdrepen, onder begeleiding van diëtiste. Snap het nu nog nietquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
omgquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:58 schreef miss_dynastie het volgende:
De dietist van een bekende met suikerziekte raadt haar special k aan. Want dat is gezonder dan gewone muesli. Tuuuuuurlijk
Mijn moeder had echte muesli met een eetlepel lijnzaad.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
Je wil niet weten hoeveel mensen muesli gelijk stellen aan cruesli. Het klinkt hetzelfde en er is zoveel verschil![]()
Ik verbaas me ook wel vaak over mensen die als toetje yoghurt met cruesli eten. Yoghurt met cruesli is een maaltijd, geen toetje.
Ik doelde op de diëtistquote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn moeder had echte muesli met een eetlepel lijnzaad.
Ken mensen die vruchtenyoghurt met cruesli als toetje nemen
hadden wij thuis ook altijd. Yoghurt met cornflakes en roosviceequote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
Je wil niet weten hoeveel mensen muesli gelijk stellen aan cruesli. Het klinkt hetzelfde en er is zoveel verschil![]()
Ik verbaas me ook wel vaak over mensen die als toetje yoghurt met cruesli eten. Yoghurt met cruesli is een maaltijd, geen toetje.
Dan moet je goed uitvragen wat de klant precies bedoeltquote:
Oooooh, minder dan een bak B&J's of m&m's!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
k heb dat ook veel gegeten. Schaal vol cruesli (150 gram ofzo?) en dan een half pak aardbeienyoghurt....
Zal het es invoeren op mijn calotracker
1135 kcals!
Ja, dat lijkt me ook een uitdaging inderdaad. Dan moet je echt op 1500 max gaan zitten, ALTIJD.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan moet je goed uitvragen wat de klant precies bedoelt![]()
Maar goed, ik zou ook eigenlijk niet weten hoe mijn moeder (rolstoelgebonden) nog gewicht kan verliezen zonder dat het heel onaangenaam wordt. Ze heeft me het effect van bewegen wel heel goed doen inzien. Ze is niet meer gaan eten sinds ze in een rolstoel kwam, maar wel enorm aangekomen.
Omgquote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik doelde op de diëtist
Ik heb dat ook veel gegeten. Schaal vol cruesli (150 gram ofzo?) en dan een half pak aardbeienyoghurt....
Zal het es invoeren op mijn calotracker
1135 kcals!
Special K heb ik ook veel gegeten. All-bran ook. Ik was echt een sucker voor die reclames.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Ze heeft trouwens iedere week een pak van 500 gram.
Ik zou er drie weken mee doen
Op zich is er ook weinig mee mis hoor, maar voor een suikerpatiënt zou ik, zonder me er echt in verdiept te hebben, andere dingen adviserenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Special K heb ik ook veel gegeten. All-bran ook. Ik was echt een sucker voor die reclames.
Optimel yoghurt, ook al zoiets.
Het enige wat ik wel nog steeds doe is een zoetje in mijn koffie en slankie smeerkaas. Die twee zijn echt hardnekkig (vind het lekkerder)
Ja!quote:
het jammere alleen aan die studie dat er weinig psychologie bij komt kijken. En volgens mij is juist die combinatie broodnodig (did you see what I did there...)quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ooh, daar denkt iemand die ik ken heel anders over. Naja, althans... Die kwam ik tegen bij de winkel. Ook gbp gehad... Ging bbqen... Dat vlees. Voor 2 pers. Dus ik kei dom kijken want immers wist ik dat ze gbp had gehad. Zegt ze "ja ik heb maar gepropt enzo en nu past het aardig wel weer"quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo ken ik er ook wel een paar ja. Maar goed, nu wel slank geworden en voor de rest van hun leven niet meer echt lekker kunnen eten/veel kunnen eten. Stel je nou voor dat je ineens a la Qwea besluit dat je serieus KT gaat doen of marathons wil gaan rennen. Dan kàn je niet eens de benodigde voedingsstoffen binnen krijgen
Goed bezig repen?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja!was echt beste idee ever. Serieus.
Die goed bezig repen ook btw. Burp.
Wel met afvallen, maar het meerendeel van de mensen die een diëtist bezoeken komt volgens mij niet voor het afvallen. Dat is maar een aspect van het vak.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:16 schreef Sjeen het volgende:
[..]
het jammere alleen aan die studie dat er weinig psychologie bij komt kijken. En volgens mij is juist die combinatie broodnodig (did you see what I did there...)
Je kan je maag neem ik aan weer een stuk oprekken.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, daar denkt iemand die ik ken heel anders over. Naja, althans... Die kwam ik tegen bij de winkel. Ook gbp gehad... Ging bbqen... Dat vlees. Voor 2 pers. Dus ik kei dom kijken want immers wist ik dat ze gbp had gehad. Zegt ze "ja ik heb maar gepropt enzo en nu past het aardig wel weer"
Wtfik wist niet eens dat dat kon.
Boks.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
Optimel yoghurtquote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Special K heb ik ook veel gegeten. All-bran ook. Ik was echt een sucker voor die reclames.
Optimel yoghurt, ook al zoiets.
Het enige wat ik wel nog steeds doe is een zoetje in mijn koffie en slankie smeerkaas. Die twee zijn echt hardnekkig (vind het lekkerder)
Ik vond het echt heel, heel, heel bizar. De persoon was 40kg kwijt maar nog steeds echt zwaar dik. En dan ga je een hoeveelheid vlees wegwerken (ik neem voor het gemak even aan dat ze de helft van het geheel neemt) wat ik vrijdag heb weggewerkt naar een onwijs lange tocht. En dat was toch bijna 800g vlees. Dan vraag ik me af waar je mee bezig bentquote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:23 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Je kan je maag neem ik aan weer een stuk oprekken.
De vader van mn vriend had een maagband maar hield zich vervolgens helemaal niet aan de regels die erbij hoorden, zoals niet drinken tijdens de maaltijden enz. Needless to say dat het niet geholpen heeft.
Meerdere keren zelfs. Ik kende iemand die sinds de jaren tachtig al meerdere maagverkleiningen achter de rug had. Ben hem rond 2002 uit het oog verloren, geen idee hoe het is.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:23 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Je kan je maag neem ik aan weer een stuk oprekken.
De vader van mn vriend had een maagband maar hield zich vervolgens helemaal niet aan de regels die erbij hoorden, zoals niet drinken tijdens de maaltijden enz. Needless to say dat het niet geholpen heeft.
Nou ja al zou ze er 500 van eten. Of voor mijn part 300. Ze ging proppen en dat vind ik oprecht kei dom.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:38 schreef Stormqueen het volgende:
Er staan wel erg veel aannames in je laatste post, qwea
Maar inderdaad. Door je maagverkleining heen eten is niet handig. Jammer dat de psychische begeleiding vaak zo tekort schiet.
Waar een wil is, is altijd een weg!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:42 schreef mrspoeZ het volgende:
Moeder bij ons op school at twee weken na gbp alweer roze koeken. Geprakt op het schoteltje van de koffie verkeerd. Als je maar wil!
Maar ik vraag me dan af waarom. Want je hebt die gbp niet voor niks gekozen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waar een wil is, is altijd een weg!
Ja maar als je bewust die rem eraf probeert te knallen, waarom nam je dan gbp?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Sommige mensen kiezen voor zo'n operatie om een fysieke rem te hebben. Dus probeer je waar je lichaam 'halt' roept. Kijk naar Sonja 'citroencake' Silva
Wat ik denk:quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar ik vraag me dan af waarom. Want je hebt die gbp niet voor niks gekozen.
Maar die begeleiding... Je moet je achteraf toch ook melden bij een psycholoog enzo en wegen e.d? Of heb ik dat verkeers begrepen?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat ik denk:
- Slechte voorlichting. Mensen denken dat het een wondermiddel is, dat het vet er als vanzelf af gaat smelten
- Zelfmedelijden. "Ik mag toch heus wel iets lekkers!"
- Totaal gebrek aan begeleiding. En mensen met morbide obesitas staan nou eenmaal niet bekend om hun enorme zelfbeheersing op het gebied van eten.
Ja, wat is moeten? Gaat een rechter je daar toe dwingen?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar die begeleiding... Je moet je achteraf toch ook melden bij een psycholoog enzo en wegen e.d? Of heb ik dat verkeers begrepen?
Ik denk toch echt dat er ook mensen zijn die de fysieke rem nodig hebben en dus eerst moeten weten waar die zit. Net als bij een auto. Maar het nadeel is dat je daardoor je lichaam ook weer went aan meer en slecht eten.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat ik denk:
- Slechte voorlichting. Mensen denken dat het een wondermiddel is, dat het vet er als vanzelf af gaat smelten
- Zelfmedelijden. "Ik mag toch heus wel iets lekkers!"
- Totaal gebrek aan begeleiding. En mensen met morbide obesitas staan nou eenmaal niet bekend om hun enorme zelfbeheersing op het gebied van eten.
Als je een maagbandje hebt kan je bijv nog wel snoepen. Kende iemand die liters chocolademelk en roomijs at, want dat glijdt er wel langsquote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:20 schreef Qwea het volgende:
Ooh, daar denkt iemand die ik ken heel anders over. Naja, althans... Die kwam ik tegen bij de winkel. Ook gbp gehad... Ging bbqen... Dat vlees. Voor 2 pers. Dus ik kei dom kijken want immers wist ik dat ze gbp had gehad. Zegt ze "ja ik heb maar gepropt enzo en nu past het aardig wel weer"
Wtfik wist niet eens dat dat kon.
Eigenlijk is er een nieuw beroep 'Obesitasoloog' oid nodigquote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:16 schreef Sjeen het volgende:
het jammere alleen aan die studie dat er weinig psychologie bij komt kijken. En volgens mij is juist die combinatie broodnodig (did you see what I did there...)
Ja nee dat snap ik. Maar een psycholoog helpt je ook in je gedachten verandering. Je kan niet altijd vertrouwen op een ander natuurlijk, of daar van uitgaan.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, wat is moeten? Gaat een rechter je daar toe dwingen?
En gaat eens per maand bij de psycholoog je door moeilijke eenzame avonden heen helpen? Volgens mij is juist de begeleiding vanuit je meest intieme kring het allerbelangrijkst. Dus je partner / ouders / kinderen. Mensen die het beste met je voorhebben en je aan alle kanten motiveren om er het beste van te maken. En jou dus niet toestaan een liter ijs naar binnen te lepelen.
En da's keihard. En kei moeilijk. Maar kijk maar eens naar die programma's over extreem dikke mensen. Die worden ook alleen maar zo extreem omdat hun familie geen weerstand kan bieden tegen hun vraatzucht.
Wtfquote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je een maagbandje hebt kan je bijv nog wel snoepen. Kende iemand die liters chocolademelk en roomijs at, want dat glijdt er wel langsLeek me ook niet handig.
zoiets inderdaad en dan nog een stukje orthomoleculaire geneeskunde erbij.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eigenlijk is er een nieuw beroep 'Obesitasoloog' oid nodigEn dan idd met de focus op zowel voeding, psychologie als sportfysiologie
Ik hou het toch liever wat wetenschappelijker onderlegd.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:42 schreef Sjeen het volgende:
zoiets inderdaad en dan nog een stukje orthomoleculaire geneeskunde erbij.
Neeeeeeequote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:42 schreef Sjeen het volgende:
[..]
zoiets inderdaad en dan nog een stukje orthomoleculaire geneeskunde erbij.
Voor het eerst in je leven?! Wtf? Hoe dan? Welke?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb voor het eerst in mijn leven pizza online besteldNot kidding.
Een hot & spicy pizza bij NY pizza. Het zal wel geen Lidl pizza Inferno zijn, maar spicy is goedquote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:26 schreef Qwea het volgende:
Voor het eerst in je leven?! Wtf? Hoe dan? Welke?
Ik heb net milka caramel gehaaldGodsamme, hele reep genot
Wij zijn daar een tijdje terug voor het eerst geweest tijdens zo'n 5 euro actie. Ik vond ze echt goed, beter dan Domino's. Ze hadden truffelpizza en die was echt goddelijkquote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een hot & spicy pizza bij NY pizza. Het zal wel geen Lidl pizza Inferno zijn, maar spicy is goed
tsja, en toch ben ik ervan overtuigd dat vitamines en mineralen een belangrijke rol spelen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hou het toch liever wat wetenschappelijker onderlegd.
Lild pizza *ril*quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een hot & spicy pizza bij NY pizza. Het zal wel geen Lidl pizza Inferno zijn, maar spicy is goed
Ik ook. Maar je kan ook te ver doorslaan natuurlijk. Dit is echt het type wat op FB gaat plaatsen "ZE HEBBEN HET MEDICIJN VOOR KANKER GEVONDEN MAAR DE DOKTOREN EN FARMACEUTEN WILLEN VAN NIKS WETEN. KURUKUMA GENEEST AL EEUWEN KANKER"quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:55 schreef Sjeen het volgende:
[..]
tsja, en toch ben ik ervan overtuigd dat vitamines en mineralen een belangrijke rol spelen.
Heb je die Inferno wel eens gehad?quote:
Nope, maar ik heb ooit lidl pizza gehad en die was zoooooo goor dat ik geen lidl pizza meer durf te etenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb je die Inferno wel eens gehad?Heel soms tijdelijk in het assortiment en briljant
ja, nee... Dat bedoel ik dus niet inderdaad. Maar vitamine D supplementeren bijvoorbeeld, er is nu onderzoek dat uitwijst dat het bij obesitas een positief effect kan hebben.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ook. Maar je kan ook te ver doorslaan natuurlijk. Dit is echt het type wat op FB gaat plaatsen "ZE HEBBEN HET MEDICIJN VOOR KANKER GEVONDEN MAAR DE DOKTOREN EN FARMACEUTEN WILLEN VAN NIKS WETEN. KURUKUMA GENEEST AL EEUWEN KANKER"
Whut?
Wat is dat bites we love eigenlijk?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:06 schreef Stormqueen het volgende:
ik kom nooit in de LIDLen ik eet al helemaal geen diepvriespizza
Anyhoe, de couscous was weer heerlijken ik had kcals over voor een Magnum black
!
O: Boerenyoghurt, 2 kiwi's, muesli & lijnzaad
T: Bites we love #10
L: 4 boterhammen paardenrookvlees, appel
T: 400 gram snaaigroente
D: Couscous met kip, wortel, bonen en courgette in pittige kruidenzooi
T: Magnum black
2035 kcal
en bij diabetesquote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:11 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ja, nee... Dat bedoel ik dus niet inderdaad. Maar vitamine D supplementeren bijvoorbeeld, er is nu onderzoek dat uitwijst dat het bij obesitas een positief effect kan hebben.
Ook in waterijs? Heel veel suiker natuurlijk dat wel.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:33 schreef Sjeen het volgende:
Kersen
Ik hoef geen ijs meer, althans, geen ijs dat ik niet zelfgemaakt heb... Godsgloeiende, wat een zooi zit daar in.
www.biteswelove.nlquote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:17 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Wat is dat bites we love eigenlijk?
Oh die Magnum black is lekker
Mijn lijstje is vandaag nog beetje raar. Vanaf morgen wat meer logische structuur hoop ik.
O: 250 gr aardbeien
S: skeeleren 40 min
T: 250 gr aardbeien
L: 2 biologische desemboterhammen filet americain en uitjes, glas optimel drink
T: bakje cottage cheese
D: 200 gr aardappelblokjes, kipschnitzel, sperziebonen
T: banaan, glas optimel, dubbellikker
Oh nice! Dat ga ik zeker proberenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
www.biteswelove.nl
net lijstje!
Ooh ijs, kersen
quote:Op woensdag 8 juli 2015 07:16 schreef Stormqueen het volgende:
Obesitas be gone! Vanmorgen eindelijk écht een BMI onder de 30! 5 BMI punten afgevallen nu in totaal!
quote:Op woensdag 8 juli 2015 07:16 schreef Stormqueen het volgende:
Obesitas be gone! Vanmorgen eindelijk écht een BMI onder de 30! 5 BMI punten afgevallen nu in totaal!
Dan hoor je nu bij de 42% van de vrouwen die overgewicht hebben en niet meer bij die 13% met obesitasquote:Op woensdag 8 juli 2015 07:16 schreef Stormqueen het volgende:
nou, bedankt voor deze opbeurende woorden! Gelukkig ben ik zelf wel blij met deze tussenmijlpaalquote:Op woensdag 8 juli 2015 08:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan hoor je nu bij de 42% van de vrouwen die overgewicht hebben en niet meer bij die 13% met obesitas(CBS 2012)
als je een kortingscode wilt mag je ff pbenquote:Op woensdag 8 juli 2015 08:50 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 7 juli 2015 22:52 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Oh nice! Dat ga ik zeker proberen
[/quote
ik ook!quote:Op woensdag 8 juli 2015 08:56 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben benieuwd naar jouw soyabonen experience, bla!
ik vond ze lekkerquote:Op woensdag 8 juli 2015 08:56 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben benieuwd naar jouw soyabonen experience, bla!
En waar zit dat dan in? Ben wel geïnteresseerd!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:11 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ja, nee... Dat bedoel ik dus niet inderdaad. Maar vitamine D supplementeren bijvoorbeeld, er is nu onderzoek dat uitwijst dat het bij obesitas een positief effect kan hebben.
daar moet nog veel onderzoek maar gedaan worden... http://www.vitamine-info.(...)ie-289/#.VZzakopUfCQ en http://www.voedingnu.nl/g(...)amine-d.255600.lynkxquote:Op woensdag 8 juli 2015 09:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En waar zit dat dan in? Ben wel geïnteresseerd!
Even een dikkevoor SQ
Het is rotweer... ik weet niet of ik blij moet zijn omdat ik mijn achterstallige huishouden kan bijwerken of moet balen omdat ik niet in het zonnetje kan met achterstallige tijdschriften![]()
In ieder geval een goede reminder om wat netter te zijn met m'n multivitamine!quote:Op woensdag 8 juli 2015 10:10 schreef Sjeen het volgende:
[..]
daar moet nog veel onderzoek maar gedaan worden... http://www.vitamine-info.(...)ie-289/#.VZzakopUfCQ en http://www.voedingnu.nl/g(...)amine-d.255600.lynkx
ik moest ff googelen, maar leuk idee zegquote:Op woensdag 8 juli 2015 12:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik leg ze anders wel bij mijn one line a day boekje. Het lukt me tenslotte ook al bijna zes weken om dagelijks vijf regels in dat 'dagboek' te schrijven
het valt me niet tegen. Echt heel lekker is het niet, maar vies kan ik het ook niet noemenquote:
Ja, dat had ik ook. Ik vond de eerste paar happen lekker, vooral de kikkererwten en ineens had ik het er mee gehad.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:43 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
het valt me niet tegen. Echt heel lekker is het niet, maar vies kan ik het ook niet noemen
na ene half zakje ging het me toch echt tegenstaan
ow, wacht... Ik had het over de tuinbonen/edamame mix, de maïs/kikkererwten moet ik nog.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook. Ik vond de eerste paar happen lekker, vooral de kikkererwten en ineens had ik het er mee gehad.
Oh ja, die bedoel ik ookquote:Op woensdag 8 juli 2015 14:03 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ow, wacht... Ik had het over de tuinbonen/edamame mix, de maïs/kikkererwten moet ik nog.
ja belachelijk he, ik zag het ook..dus die zou ik door 3 moeten delenquote:Op woensdag 8 juli 2015 14:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh ja, die bedoel ik ook![]()
Ik had gisteren een zakje met mais/kikkererwten volgens mij en daar zat meer dan 400 kcals in
Dat is de perfecte snack dan tochquote:Op woensdag 8 juli 2015 14:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook. Ik vond de eerste paar happen lekker, vooral de kikkererwten en ineens had ik het er mee gehad.
Tjeempie, ik hoop dat ik die niet krijg, dan eet ik liever een zak Pombarquote:Op woensdag 8 juli 2015 14:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik had gisteren een zakje met mais/kikkererwten volgens mij en daar zat meer dan 400 kcals in
189, zit 45g in een zakjequote:Op woensdag 8 juli 2015 14:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb verkeerd gekeken. Beterquote:Op woensdag 8 juli 2015 14:42 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
189, zit 45g in een zakjeen die was lekker ja
Hier ook de sojabonen vandaag.
*kruist weg*quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb m gevonden: Bites 35, chilli mix, 468 kcal per 45gMet cashews, pinda's en mais. Ik was in de war door de mais dus.
Da's aardig wat.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb m gevonden: Bites 35, chilli mix, 468 kcal per 45gMet cashews, pinda's en mais. Ik was in de war door de mais dus.
Dat was ook wel een beetje een belangrijke reden voor mij om het op te zeggen. Ik zou zelf nooit dat soort T's nemen en ook niet als ik maar een half zakje zou eten.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Da's aardig wat.
Niet héél gek, gezien wat erin zit, maar da's veel voor een T.
Voor mij is de keuze sowieso te beperkt (want peulvruchten en noten zijn een no-go voor mij), dus ik hou het bij verwonderen over de combinaties en wat ze aan calorieën moeten zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat was ook wel een beetje een belangrijke reden voor mij om het op te zeggen. Ik zou zelf nooit dat soort T's nemen en ook niet als ik maar een half zakje zou eten.
Wonderlijk zeg. Op mijn papieren bijlage staat alles exact hetzelfde behalve kcal per 100: 1040 en per 45: 468.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, ik zie 249 per portie?
http://www.biteswelove.nl/bites/chilli-mix
vast een typo. Er zit wel 1039 Kj per portie in namelijkquote:Op woensdag 8 juli 2015 15:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wonderlijk zeg. Op mijn papieren bijlage staat alles exact hetzelfde behalve kcal per 100: 1040 en per 45: 468.
Omnomnom.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb even gerekend en alleen pure aardolie zou ongeveer 1040 kcal per 100 gram kunnen bevatten.
Ja nee, dan zou ik inderdaad een andere liefhebberij kiezenquote:Op woensdag 8 juli 2015 15:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Mwehehehe. Er zijn maar drie van die zakjes die ik probleemloos kan eten.
Prima tussendoortje, smeert de boel goed door gok ik zoquote:Op woensdag 8 juli 2015 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb even gerekend en alleen pure aardolie zou ongeveer 1040 kcal per 100 gram kunnen bevatten.
Volgens mij ga je dan acuut weer meconium poepen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Prima tussendoortje, smeert de boel goed door gok ik zo
Dat klinkt vies.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mij ga je dan acuut weer meconium poepen.
Ja die heb ik ook allemaal uitgezet. Duivelse tropenbaggerquote:Op woensdag 8 juli 2015 15:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat klinkt vies.
Oh, en ook zat opties met kokos. Maar kokos.
lekker leeglopenquote:Op woensdag 8 juli 2015 15:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Prima tussendoortje, smeert de boel goed door gok ik zo
Na 45 gram ja, na 100 komen je darmen mee gok ik zoquote:Op woensdag 8 juli 2015 15:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mij ga je dan acuut weer meconium poepen.
oh gewoon, van dat hele hele donkere. Waarschijnlijk door de kleurstofquote:Op woensdag 8 juli 2015 15:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Na 45 gram ja, na 100 komen je darmen mee gok ik zo
Wat moet ik me voorstellen bij zwart brood?
Aha, kleurstoffen, altijd goedquote:Op woensdag 8 juli 2015 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh gewoon, van dat hele hele donkere. Waarschijnlijk door de kleurstof
bij ons (hier in Limburg) is dat rogge brood. We kennen hier 'wit', 'grijs' en 'zwart' broodquote:Op woensdag 8 juli 2015 15:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Na 45 gram ja, na 100 komen je darmen mee gok ik zo
Wat moet ik me voorstellen bij zwart brood?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |