Nja, of je nou 1000 kcal aan brood eed of 1000 kcal aan Mac...quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar waarom mac? Was er geen brood in de buurt? Of kwark? Of iets anders dan mac?
Van die 1000kcal aan brood je zit je vollerquote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Nja, of je nou 1000 kcal aan brood eed of 1000 kcal aan Mac...
Laatste keer mac vulde me primaquote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Van die 1000kcal aan brood je zit je voller
Maar Mac is zo lekker. Big Tasty met bacon.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Van die 1000kcal aan brood je zit je voller
Ik zou de eiwitten doorstrepen, maar er zit gewoon 48 gr eiwit inquote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Maar Mac is zo lekker. Big Tasty met bacon.![]()
En dan krijg je ook nog wat eiwitten en vetten binnen.
Plus dat om twee uur 's nachts het lang vol zitten geen issue meer isquote:
Jep. Rond de 50g van alles.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:29 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik zou de eiwitten doorstrepen, maar er zit gewoon 48 gr eiwit in
Daar geloof ik best in. Is ook heel natuurlijk, als je er over nadenkt. Een leeuw piekt ook vóór het eten wordt opgediend. En zo gaat het met alle diersoorten. Je moet van nature inspanning leveren voor je voedsel.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:43 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Je moet inderdaad doen wat het beste bij je pastMaar bijv 40 min fietsen van te voren is niet ongezond, er is zelfs een heel concept "fasted cardio" wat gelooft dat het beter is
Daar doelde ik meer op
Maar wij mensen zijn daar in het algemeen wel ver vanaf geraakt toch? Nadeel is dat de mensch gewoon een zak chips grijpt bij hongerklop i.p.v. te jagen voor voer...quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar geloof ik best in. Is ook heel natuurlijk, als je er over nadenkt. Een leeuw piekt ook vóór het eten wordt opgediend. En zo gaat het met alle diersoorten. Je moet van nature inspanning leveren voor je voedsel.
Geef mij maar BK of kfcquote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Maar Mac is zo lekker. Big Tasty met bacon.![]()
En dan krijg je ook nog wat eiwitten en vetten binnen.
Op hoeveel zit je in de cut?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:30 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Jep. Rond de 50g van alles.
Ik haal regelmatig een Big Tasty na het trainen. Zelfs twee keer gedaan sinds ik vorige week ben begonnen met afvallen.
Dat klopt, maar dat is dan dus niet per definitie schadelijk.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar wij mensen zijn daar in het algemeen wel ver vanaf geraakt toch? Nadeel is dat de mensch gewoon een zak chips grijpt bij hongerklop i.p.v. te jagen voor voer...
Ik zie het je telkens hebben over een hongerklop... maar als je een hongerklop hebt, heb je intensief gesport en al je reservers verbruikt. Meestal in die wielersport. Dus je benaming klopt niet. Overigens gaat een zak chips je ook niet helpen bij een hongerklopt maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar wij mensen zijn daar in het algemeen wel ver vanaf geraakt toch? Nadeel is dat de mensch gewoon een zak chips grijpt bij hongerklop i.p.v. te jagen voor voer...
Ik voel jequote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ben vorige week begonnen op 2700 kcal, en zit vanaf deze week op 2600.
Klopt, maar er waren ook weer tegenstrijdige onderzoeken over het effectquote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar geloof ik best in. Is ook heel natuurlijk, als je er over nadenkt. Een leeuw piekt ook vóór het eten wordt opgediend. En zo gaat het met alle diersoorten. Je moet van nature inspanning leveren voor je voedsel.
Ja, maar weet je, voor elke strijdigheid is altijd wel een tegenstrijdigheid te vinden, zeker met een onderwerp dat mensen zo ontzettend bezig houdt als afvallen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:47 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Klopt, maar er waren ook weer tegenstrijdige onderzoeken over het effect
Is altijd zo lekker duidelijk
Jep, ik ook hoor, maar ik bedoelde meer dat voor iedereen iets anders werkt. Als je niet ontbijt, gaat fietsen en dan alles eet wat los en vast zit, dan kun je beter eerst ontbijten. Gevalletje door schade en schande wijs, zeg maar. Als ik niet ontbijt kan ik prima een hele poos voort, maar op een gegeven moment krijg ik een niet meer te stillen trek, ook niet als ik in theorie voldoende moet hebben gehad. Terwijl een ontbijt van 300 kcal dat voorkomt. Dus voor mij is het makkelijk, maar dat heb ik ook moeten lerenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat is dan dus niet per definitie schadelijk.
Ik eet mijn brood ook liever ná m'n wandeling. Geeft ook meer voldoening ofzo.
Hier slechts 1700 kcal op trainingsdagen, ik ben jaloersquote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:42 schreef Qwea het volgende:
Ik voel je Zit zelf op 2400. Wat best bizar laag was kreeg ik te horen Van hoeveel kwam je?
Tjaquote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:52 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Hier slechts 1700 kcal op trainingsdagen, ik ben jaloers
Ja, +1 hoor! Ik heb bijvoorbeeld jaren gedacht dat de weg naar een slank lichaam bereikt werd door zo min mogelijk te eten. Hell, wat heb ik weinig gegeten. En met effect hoor. Ik ben keislank geworden op 8 maanden ijsbergsla en tilapia.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep, ik ook hoor, maar ik bedoelde meer dat voor iedereen iets anders werkt. Als je niet ontbijt, gaat fietsen en dan alles eet wat los en vast zit, dan kun je beter eerst ontbijten. Gevalletje door schade en schande wijs, zeg maar. Als ik niet ontbijt kan ik prima een hele poos voort, maar op een gegeven moment krijg ik een niet meer te stillen trek, ook niet als ik in theorie voldoende moet hebben gehad. Terwijl een ontbijt van 300 kcal dat voorkomt. Dus voor mij is het makkelijk, maar dat heb ik ook moeten leren
Ooh ja herkenbaar.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:01 schreef sandertjuh het volgende:
Zo ken ik er een paar die al een tijd aanmodderen, afvallen -> aankomen -> afvallen -> aankomen..
Minder eten -> te weinig eten -> stoppen -> sporten -> niet sporten -> sporten -> afvallen -> aankomen..
Zo gaat het al een hele tijd lang en luisteren? Nee natuurlijk niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |