En terecht.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik eet ze ook alleen maar als ik er echt ruim de ruimte voor heb
(okee, ik mag momenteel 2000-2200 dus dat is nu best regelmatig. Maar die tijden zijn eindig, dus geniet ik er nog even van)
+1. Je kan bijna schadeloos een pak leegvreten op een 35-graden dagquote:Op maandag 6 juli 2015 13:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Omnomnom ijsjes.Magoe, mijn nick komt niet uit de lucht vallen ook.
En gelukkig voor mij heb ik het liefste een perenijsje of een karige ijslolly, die maken niet zo'n gigantische deuk in mijn totaalscore van de dag.
Een hele emmer is bijna 1300 kcalquote:Op maandag 6 juli 2015 13:46 schreef Deuce92 het volgende:
Over ijs gesproken. Net wat Ben & Jerry's Cinnamon Buns gehad. Normaal eet ik een hele pot leeg, maar ik heb het nu maar bij iets minder dan een halve pot gehouden...
Ik vind een halve emmer in deze context trouwens ook niet helemaal passen in het beeld van afvallenquote:Op maandag 6 juli 2015 13:53 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat was toen ik niet bezig was met afvallen, uiteraard.
Mwa, was iets minder dan de helft. 200g, dat is ~540 kcal. Valt wel mee als je 2600 op een dag eet.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vind een halve emmer in deze context trouwens ook niet helemaal passen in het beeld van afvallen
Wat spuit/slik je?quote:Op maandag 6 juli 2015 13:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb al boodschappen gedaan.
Ik gainde trouwens in 4 weken 1 kg spier en verloor 2 kg vet.
Zo'n vermoeden had ik al.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik sta op een niet zo heel nauwkeurige weegschaal.
Een superlekker "ijsje"! B&J Cinnamon Buns!quote:Op maandag 6 juli 2015 13:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Bwah. Een vijfde van mijn eten aan een stom ijsje doe ik liever anders.
Neh, die 2 kg vet klopt wel aardig. Ik train ook 4 x in de week en heb dagelijks een tekort van 900 kcal (om en nabij) dus dat lijkt me wel kunnen.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
Nou die twee kilo vet is niet zo irreëel lijkt me. Hoe het met spier zit weet ik niet.
Met een tekort van 900 kcal mag je blij zijn als je geen spiermassa verliest, ipv dat er wat bijkomt.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Neh, die 2 kg vet klopt wel aardig. Ik train ook 4 x in de week en heb dagelijks een tekort van 900 kcal (om en nabij) dus dat lijkt me wel kunnen.
1 kg spier is volgens mij dondersveel, maar vind ik dan ook iets minder interessant omdat ik voornamelijk nog gewicht probeer te verliezen.
niet? Het klinkt wel funkyquote:Op maandag 6 juli 2015 14:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Bites we love no. 20 is geen aanrader![]()
Vooral de combinatie in 4 weken tijd is nogal optimistisch. Én 2 kilo vet verliezen, en tegelijkertijd 1kg spier bijzetten.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
Nou die twee kilo vet is niet zo irreëel lijkt me. Hoe het met spier zit weet ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |