Vers vind ik beide wel enorm lekker.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het is wel waar voor je geld, want ik zit al 15 minuten met lange tanden te eten
Jep, ik ook, daarom had ik ze ook niet bij voorbaat uitgesloten. Maar dit is gewoon echt vies. En te duur om weg te gooien...quote:Op maandag 6 juli 2015 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vers vind ik beide wel enorm lekker.
Volgens mij had mijn moeder ooit eens een zakje gedroogde gezouten bruine bonen gekregen. Dat vond ik destijds echt de horror. Het zal wel vergelijkbaar zijn
Maar waterijsjes.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:05 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Een superlekker "ijsje"! B&J Cinnamon Buns!
En jij noemt jezelf "IJsdraakje"...
Die heb ik nog niet gehad...quote:
Deze vrouw weet.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:25 schreef miss_dynastie het volgende:
1. Chunky monkey
2. Chunky monkey
3. Chunky monkey
Ga chunky halen! Banaan ijs met pure choco! En baked alaska met witte choco!quote:Op maandag 6 juli 2015 14:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gehad...
Op dit moment is m'n top drie:
1. Cinnamon Buns.
2. Blondie Brownie
3. Cookie Dough.
Banaan vind ik wel lekker, maar pure chocolade niet zo...quote:Op maandag 6 juli 2015 14:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ga chunky halen! Banaan ijs met pure choco! En baked alaska met witte choco!
Ik zal zo na de training eens cinnamon meenemen.
Nieuw biceps curl prdat verdiend ijs
Vis je de pure banaantjes eruit! Heb je nog banaan ijs en walnoten overquote:Op maandag 6 juli 2015 14:38 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Banaan vind ik wel lekker, maar pure chocolade niet zo...DIe baked alaska kan ik niet vinden op de site.
Wat is je biceps curl pr?
Sowww. Hoeveel reps? Pics van je guns.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vis je de pure banaantjes eruit! Heb je nog banaan ijs en walnoten over![]()
18kg per hand/trots
Jammer.. Marshmellow swirl lijkt me wel lekker.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:40 schreef Qwea het volgende:
http://www.benjerry.ie/flavours/baked-alaska-ice-cream
Meh niet meer in nl te krijgen
10 reps per hand. 3 sets. Straks pics. Ff schouders pakken.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:45 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Sowww. Hoeveel reps? Pics van je guns.
[..]
Jammer.. Marshmellow swirl lijkt me wel lekker.
ow die heb ik nog liggen...niet dus?quote:Op maandag 6 juli 2015 14:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Bites we love no. 20 is geen aanrader![]()
Nee, sowieso geen heel zakje. Saaaaai. Naast niet lekker, dus.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:18 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ow die heb ik nog liggen...niet dus?
Met barbell of dumbell?quote:Op maandag 6 juli 2015 14:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vis je de pure banaantjes eruit! Heb je nog banaan ijs en walnoten over![]()
18kg per hand/trots
Hoe wil je met een barbell 18kg per hand pakken?quote:
Twee barbellsquote:Op maandag 6 juli 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Hoe wil je met een barbell 18kg per hand pakken?
Ja. Nogal ja. 1 barbell gebruik je met 2 handen.quote:
aan allebei de kanten 18 kg..ja weet ik veel hoe jij dat bedoeldquote:Op maandag 6 juli 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoe wil je met een barbell 18kg per hand pakken?
Ja sorry! Ik ging dingen doen en toen was ik het weer vergetenquote:
Bedoel je het mentale aspect? Ja daar wil ik wel echt mee aan de slag ook. Meerdere aspecten in mn leven waar ik wel wat hulp mee kan gebruiken.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:08 schreef Sjeen het volgende:
Succes BP, het blijft altijd lastig... Ga je ook op cognitief vlak aan de slag?
Ik ben 1,5 kilo zwaarder dan voor het weekend. Maar gezien het feit dat mijn weegschaal van mening is dat mijn vetpercentage ineens ook 2% lager is, vermoed ik dat het voornamelijk vocht is
Maar waarom mac? Was er geen brood in de buurt? Of kwark? Of iets anders dan mac?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Succes BP! Goed begin zo! Wat ga je veranderen in je eetpatroon? Eet je vooral ongezond of ook teveel van gezonde dingen?
Gister werd het om half twee nog even 1000 kcal aan Mc. Nee, niet goed, ik weet het, maar het buffet was nauwelijks te eten, dus ik had een paar honderd kcal aan avondeten op en dat is gewoon te weinig als je negen uur intensief moet werken... Vandaag weer een dag
Ik eet vooral veel te ongezond. Voornamelijk snoep ik teveel. Nu wil ik meer fruit eten, meer groente bij het avondeten en stoppen met snoepen in ieder geval. Waar ik ook op met letten is dat ik weer ga ontbijten. Met dit warme weer heb ik vaak geen zin om te eten, dus ik ontbeet niet, maar dan krijg je toch trek op een gegeven moment en dan ging ik vaak ongezond eten.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Succes BP! Goed begin zo! Wat ga je veranderen in je eetpatroon? Eet je vooral ongezond of ook teveel van gezonde dingen?
Gister werd het om half twee nog even 1000 kcal aan Mc. Nee, niet goed, ik weet het, maar het buffet was nauwelijks te eten, dus ik had een paar honderd kcal aan avondeten op en dat is gewoon te weinig als je negen uur intensief moet werken... Vandaag weer een dag
Qua ontbijten hoorde ik ooit een vlogger zeggen dat ze altijd ontbijt en gezond ook, want hoe de rest van de dag ook verloopt, dat heb je dan in elk geval binnen. Ik heb dat in mijn oren geknoopt en hoewel het niet altijd goed gaat, denk ik er wel regelmatig aan als ik geen zin heb om te ontbijten. Hoe zit je qua ritme voor het ontbijt? Moet dat vroeg of heb je enige flexibiliteit? Ik ontbijt op mijn kantoordagen bijv. op kantoor. Dat vind ik veel makkelijker.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:16 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik eet vooral veel te ongezond. Voornamelijk snoep ik teveel. Nu wil ik meer fruit eten, meer groente bij het avondeten en stoppen met snoepen in ieder geval. Waar ik ook op met letten is dat ik weer ga ontbijten. Met dit warme weer heb ik vaak geen zin om te eten, dus ik ontbeet niet, maar dan krijg je toch trek op een gegeven moment en dan ging ik vaak ongezond eten.
Dat is wel een goede ja! Ik vind het op zich ook lekker om met fruit te ontbijten bijvoorbeeld. Brinta vind ik ook lekker (ja ik weet dat veel mensen hier dat echt smerig vinden, maar dat heb ik dus met havermout). Gewoon volkorenbrood lust ik ook. Wat vond die vlogger dan een gezond ontbijt bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Qua ontbijten hoorde ik ooit een vlogger zeggen dat ze altijd ontbijt en gezond ook, want hoe de rest van de dag ook verloopt, dat heb je dan in elk geval binnen. Ik heb dat in mijn oren geknoopt en hoewel het niet altijd goed gaat, denk ik er wel regelmatig aan als ik geen zin heb om te ontbijten. Hoe zit je qua ritme voor het ontbijt? Moet dat vroeg of heb je enige flexibiliteit? Ik ontbijt op mijn kantoordagen bijv. op kantoor. Dat vind ik veel makkelijker.
Die vlogger heb ik nog nooit iets anders zien ontbijten dan porridge. En dan de ene keer met kaneel en banaan, dan weer met frambozen, etc., maar in de basis altijd dat. De meeste mensen houden van meer variatiequote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:26 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Dat is wel een goede ja! Ik vind het op zich ook lekker om met fruit te ontbijten bijvoorbeeld. Brinta vind ik ook lekker (ja ik weet dat veel mensen hier dat echt smerig vinden, maar dat heb ik dus met havermout). Gewoon volkorenbrood lust ik ook. Wat vond die vlogger dan een gezond ontbijt bijvoorbeeld?
Ik werk vooral thuis (aan m'n scriptie), dus daar zit veel flexibiliteit in. Twee dagen in de week werk ik vroeg en dan eet ik meestal pas op het werk, maar dan heb ik wel al 40 minuten gefietst, dus ik weet eigenlijk niet of dat wel zo goed is.
Nou ik werk in een broodjeszaak, dus daar eet ik wel anders dan thuis (ik snoep er niet), maar echt gezonde keuzes maak ik er meestal niet, hoewel ik die er wel zijn hoor. Ik dronk meestal alleen een glas melk voor het fietsen, maar echt een lekker gevoel vind ik het niet nee, beetje alsof je misselijk bent. Ik zou iets moeten bedenken wat ik snel kan opeten en wat gezond is, denk dat brinta wel voldoet.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die vlogger heb ik nog nooit iets anders zien ontbijten dan porridge. En dan de ene keer met kaneel en banaan, dan weer met frambozen, etc., maar in de basis altijd dat. De meeste mensen houden van meer variatie![]()
Veertig minuten fietsen op een nuchtere maag lijkt mij wel wat lang, maar geen idee hoe jij dat ervaart, het is misschien ook wel zo dat je op zo'n dag door de regelmaat netter en gezonder eet? Of krijg je er juist een hongerklop van?
Source 1 Source 2quote:Ik kan ECHT niet ontbijten, moet het nou echt?
Als ik persoonlijke mails krijg moet ik altijd volledig open kaart spelen. Dat doe ik nu dus ook en in dat geval is het antwoord: nee. Ontbijten is niet per se beter dan niet ontbijten, maar, en dat is een belangrijke maar, mensen die ontbijten zijn over het algemeen wel slanker dan mensen die dat niet doen. De conclusie die daaruit getrokken wordt is dat je van ontbijten slank wordt en dat is niet waar, maar typisch een geval van correlatie en oorzaak-gevolg door elkaar halen. Mensen die niet ontbijten hebben later op de dag minder controle over hun eetlust en hebben de neiging te veel, te slechte dingen te eten. De mensen die bijvoorbeeld hun eerste maaltijd op het werk hebben en zichzelf vol stouwen met appelflappen en donuts. Daarom adviseer ik over het algemeen iedereen te ontbijten om dat soort gevolgen te voorkomen, dat wil ik niet op m’n geweten hebben 😉
Over het algemeen is het dus verstandig advies om te zeggen dat ontbijten een voordeel kan zijn, maar het is niet dat als je je ontbijt overslaat dat je spieren er dan af vallen en je dik wordt. Mijn cliënten krijgen advies dat 100% op maat is, als ontbijten daar niet goed binnen past, is dat waar we mee werken. Ik ontbijt zelf nooit.
Klopt, maar als je merkt dat je gaat snacken en snaaien als je niet ontbijt, is het toch verstandig om wel te doen. En daar hebben we het volgens mij over. Afvallen is, mits gezond, natuurlijk niks anders dan kcal in < kcal out. Wanneer je eet maakt niet uit daarvoor. Net als dat er vroeger zo'n fabel was, die je nog weleens hoort, dat je na achten niks meer mag eten, want dat zou je niet verbranden. Je reinste nonsens natuurlijk. Maar omdat de meeste mensen na achten niks voedzaams meer eten, maar aan de snaai gaan, is het in beginsel geen gek uitgangspunt.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:37 schreef CrunchySelf het volgende:
Ontbijten is niet per se nodig om wel/niet af te vallen en het is ook niet per se wel/niet gezond.
[..]
Source 1 Source 2
Je moet inderdaad doen wat het beste bij je pastquote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Klopt, maar als je merkt dat je gaat snacken en snaaien als je niet ontbijt, is het toch verstandig om wel te doen.
Dat is wel goed om te weten inderdaad!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:43 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Je moet inderdaad doen wat het beste bij je pastMaar bijv 40 min fietsen van te voren is niet ongezond, er is zelfs een heel concept "fasted cardio" wat gelooft dat het beter is
Daar doelde ik meer op
Ja, daarom vroeg ik ook naar de hongerklop... Als je die niet krijgt, is er niks aan de hand. In mijn geval is het denk ik te lang, maar ik fiets vooralsnog uberhaupt geen drie kwartier achter elkaarquote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:43 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Je moet inderdaad doen wat het beste bij je pastMaar bijv 40 min fietsen van te voren is niet ongezond, er is zelfs een heel concept "fasted cardio" wat gelooft dat het beter is
Daar doelde ik meer op
+1 Eigenlijk is het allemaal best simpelquote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:41 schreef miss_dynastie het volgende:
En daar hebben we het volgens mij over. Afvallen is, mits gezond, natuurlijk niks anders dan kcal in < kcal out. Wanneer je eet maakt niet uit daarvoor.
Klopt en daar gaat het mis. Maar onder de "startende" dieeters zijn vaak heel veel van die onwaarheden die nog rondzweven en dat is zonde want het beperkt je enorm. Andere bijv. eet geen koolhydraten en je valt af, Nee! Je mag geen ijsje meer, Jawel!quote:Net als dat er vroeger zo'n fabel was, die je nog weleens hoort, dat je na achten niks meer mag eten, want dat zou je niet verbranden. Je reinste nonsens natuurlijk. Maar omdat de meeste mensen na achten niks voedzaams meer eten, maar aan de snaai gaan, is het in beginsel geen gek uitgangspunt.
Goede onderarm.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja sorry! Ik ging dingen doen en toen was ik het weer vergeten/attention span van een goudvis
[ afbeelding ]
Gelijk maar lijstje erachteraan:
O: 2x spelt met kalkoenfilet en 4 gebakken eieren
S: Herstel rondje van 30km fietsen op 26km/u
L: 4x spelt, 1 kalkoen, 1 casseler, 2 pindakaas met banaan erop
T: Banaan
D: Eiwit pasta, wokgroente, tonijn, bosvruchten yoghurt
T: 500g kwark en iets van 500kcal want over en ik heb nog geen idee wat
Nja, of je nou 1000 kcal aan brood eed of 1000 kcal aan Mac...quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar waarom mac? Was er geen brood in de buurt? Of kwark? Of iets anders dan mac?
Van die 1000kcal aan brood je zit je vollerquote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Nja, of je nou 1000 kcal aan brood eed of 1000 kcal aan Mac...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |