Ja, de één wat meer dan de ander, maar niemand die het opvalt.quote:
Zijn nou niet echt schattige pluizige kleine zwaantjesquote:
Leukquote:
Ze zijn inmiddels al flink aan het puberen ja.quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn nou niet echt schattige pluizige kleine zwaantjes
Is dit vanaf je tuin?quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze zijn inmiddels al flink aan het puberen ja.
Dat hopen we maar.quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Zit ze nou met haar linkertiet tegen een ruit gedrukt ofzo?
Dope!quote:
Ja, zwemmen hier ook nog hele families eenden en meerkoeten in de sloot maar die maken zich gauw uit de voeten als de zwanen langskomen.quote:
Ja kom op nou zeg... Pics!!!quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:55 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh nee rechtertiet. Het ziet er maar raar uit.
Leuk! Is dat ook een stijger?quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, zwemmen hier ook nog hele families eenden en meerkoeten in de sloot maar die maken zich gauw uit de voeten als de zwanen langskomen.
Ja ik zie het, de tuin is op dit moment net een jungle.quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:55 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dope!
Je moet alleen die ene tak een beetje knippen...
Volgens mij gaat die steiger helemaal niet omhoogquote:
Steiger.quote:
Vroeger had ik wel een opblaasboot ja, maar niet zoals jij bedoelt denk ik.quote:
Nee die van mij zijn gewoon allebei even klein.quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:57 schreef anonymoussie het volgende:
Ooh ik dacht dat het over jouw tiet ging, Njos
quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Gheghe, en ze laat ook haar snor staan tegenwoordig.
quote:,,Het is een opmerkelijk geheimpje,'' haast de zangeres zich te zeggen. ,,Voor de operatie vond ik het gezang van imams vanaf moskee-minaretten best een beetje irritant. Maar sinds ik ontwaakte uit mijn narcose vind ik dat juist prachtig. Er gaat iets heel geruststellends vanuit.'' Imca heeft nog een effectje bespeurd na de transfusie. ,,Ook de lucht van geroosterde kebab vind ik opeens heerlijk. Ik begrijp werkelijk niet hoe dat kan. Toch is het zo.''
Nergens voor nodig.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:02 schreef Yasmin23 het volgende:
Als ik straks naar buiten ga moet ik niet vergeten een broek aan te trekken.
Ik denk dat ze mooi zijn.quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee die van mij zijn gewoon allebei even klein.
Wat is er maar gebeurt dan?quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[..]![]()
Zo zie je maar weer het ligt gewoon aan jullie bloed!
Ik heb volgens mij al 10 jaar geen postzegels meer gekochtquote:
Ze is ineens een heel ander mensquote:Op woensdag 1 juli 2015 16:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[..]![]()
Straks wordt je vriendin weer boos.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:03 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze mooi zijn.
Als jij nou ff een pic stuurt, kan ik beoordelen hoe mooi ze zijn.
Ai,....quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Straks wordt je vriendin weer boos.
Doe eens beter je best!quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:03 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ben gestopt met lezen. Wat een onzin.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/31(...)an-imam-gezang.dhtml
Dus eigenlijk is het nu gewoon een Turk? Stemt ze zeker ook op Erdogan.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/31(...)an-imam-gezang.dhtml
Komt omdat jij geen Turks bloed hebt.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ben gestopt met lezen. Wat een onzin.
Nu wil ik ook Turks bloed.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[..]![]()
Heb nu wel trek in kebab overigens.quote:
Nopesquote:Op woensdag 1 juli 2015 16:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Komt omdat jij geen Turks bloed hebt.
Turkei uber alles toch.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het nu gewoon een Turk? Stemt ze zeker ook op Erdogan.
Meer dan een hartaanval in Turkije heb je niet nodig, go for it!quote:
Nee, ik ook niet.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij al 10 jaar geen postzegels meer gekocht
Turkie turkie ies niet dom, turkie turkie luier omquote:
Ik laat het meestal gewoon frankeren bij het postkantoor, dan printen ze gewoon een sticker erop zonder dat je een heel velletje hoeft te kopen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet.
Dus kan weer een vel halen voor 7 euro, terwijl ik er maar 1 gebruik. Kan net zo goed een pakketje versturen met die brief er in, das goedkoper
Melding gemaakt van racisme.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Turkie turkie ies niet dom, turkie turkie luier om
Ja, dat snap ik, maar heb nu dus echt even geen zin om naar het postkantoor te fietsen, terwijl de brievenbus op 50 meter afstand staat. Bij de jumbo om de hoek verkopen ze alleen maar vellen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik laat het meestal gewoon frankeren bij het postkantoor, dan printen ze gewoon een sticker erop zonder dat je een heel velletje hoeft te kopen.
Alleen omdat ik blank ben zeker? Racist!quote:
Dit dus idd, kan gewoon ook bij de random AH / Bruna als het goed is gewoon een brief afgeven.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik laat het meestal gewoon frankeren bij het postkantoor, dan printen ze gewoon een sticker erop zonder dat je een heel velletje hoeft te kopen.
Geef hier dan. Of heb jij geen Turks bloed?quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Meer dan een hartaanval in Turkije heb je niet nodig, go for it!
Ah dan wel ja, hier is het ook een post 'servicepunt' in de supermarkt dus kan het tegelijk. Zou eigenlijk niet eens weten waar er hier een brievenbus in de buurt staatquote:Op woensdag 1 juli 2015 16:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar heb nu dus echt even geen zin om naar het postkantoor te fietsen, terwijl de brievenbus op 50 meter afstand staat. Bij de jumbo om de hoek verkopen ze alleen maar vellen.
Niet gaan.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:11 schreef Fokker89 het volgende:
Nou jongens, ik ga naar buiten.
Iemand nog tips?
Nee, is mij geleerd door Ollanders toen ik het land binnenkwam, dat als ik mijn zin niet krijg dat ik het paar x moet roepen, weet nog steeds niet wat het betekent.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen omdat ik blank ben zeker? Racist!
Ill take no responsibility.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:11 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Geef hier dan. Of heb jij geen Turks bloed?
Ollandersquote:Op woensdag 1 juli 2015 16:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, is mij geleerd door Ollanders toen ik het land binnenkwam, dat als ik mijn zin niet krijg dat ik het paar x moet roepen, weet nog steeds niet wat het betekent.
Srryquote:
Nee joh, ik ben Turks!!!quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
OllandersGe zijt toch gene Vloaming ze moatke.
Zeg dan gewoon Kazen joh.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Srry
[..]
Nee joh, ik ben Turks!!!
Kaasjes dan, wat jij wil.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja maar dan raak je weer in de war met de Kazan Turken.
Je bent te jong voor dit soort praatjes Fielax.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:17 schreef Fylax het volgende:
Weet je wat nou het ergste is aan deze hitte? dat je niet normaal kunt fappen
Koop een ijsje onderweg.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:11 schreef Fokker89 het volgende:
Nou jongens, ik ga naar buiten.
Iemand nog tips?
Niet te hard lopen.quote:
Kaasquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:17 schreef Fylax het volgende:
Weet je wat nou het ergste is aan deze hitte? dat je niet normaal kunt fappen
Anonymoussiequote:Op woensdag 1 juli 2015 16:03 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Kanye is ook gewoon een sukkel.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:31 schreef LTVDK het volgende:
Henk moet weer Kanye bashen hoorGeniaal: 'rocker' Kanye West te kijk gezet
Ja jij ook, maar over jou worden toch ook geen betogen geschreven over hoe kut en ongetalenteerd je wel niet bent?quote:
Jammer, je bent me voor met dit bericht hier melden.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:31 schreef LTVDK het volgende:
Henk moet weer Kanye bashen hoorGeniaal: 'rocker' Kanye West te kijk gezet
Misschien moet je jezelf niet de beste rocker ter wereld noemen, als je dat bij lange na niet bent?quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij ook, maar over jou worden toch ook geen betogen geschreven over hoe kut en ongetalenteerd je wel niet bent?
Ik ben gewoon de beste ik in de wereld, niemand kan ik zijn zoals ikquote:Op woensdag 1 juli 2015 16:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien moet je jezelf niet de beste rocker ter wereld noemen, als je dat bij lange na niet bent?
Doe maar gewoon weer normaal.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben gewoon de beste ik in de wereld, niemand kan ik zijn zoals ik
Zullen we de ruziehet meningsverschil anders gewoon even niet openbaar doenquote:
Gebeurt met alle andere ruzies en meningsverschillen toch ook?quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zullen we de ruziehet meningsverschil anders gewoon even niet openbaar doen
Nee, je weet dat ik oorlogspad benquote:Op woensdag 1 juli 2015 16:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zullen we de ruziehet meningsverschil anders gewoon even niet openbaar doen
Goeie vlammetjes, misschien ga ik daar een UI van maken.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:48 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zat trouwens wat nieuwe muziek op Spotify te luisteren. Kom ik een track tegen met dit als artwork:
[ afbeelding ]
Kennelijk heeft deze man Harry als designer ingehuurd?
Met dit weer heb ik eigenlijk helemaal geen zin om te etenquote:Op woensdag 1 juli 2015 17:15 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga maar eens even eten maken, lekker warm bij het fornuis.
Ik ook niet maar het is wel nodig.quote:Op woensdag 1 juli 2015 17:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met dit weer heb ik eigenlijk helemaal geen zin om te eten
Ja dat helaas wel, maar heb geen zin om weer achter het fornuis te gaan staanquote:
Zeg Triggerkaas, mag je met dit weer trouwens wel water drinken overdag of mag dat pas 's avonds tijdens Rellendan?quote:
Ik moet goeie eten hebben in die maagje a sahbi, vanavond weer rewina in Haga tog?quote:Op woensdag 1 juli 2015 17:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat helaas wel, maar heb geen zin om weer achter het fornuis te gaan staan
Jij mag alles eeeh kaas.quote:Op woensdag 1 juli 2015 17:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeg Triggerkaas, mag je met dit weer trouwens wel water drinken overdag of mag dat pas 's avonds tijdens Rellendan?
Ik heb het dan ook over jou, met zulk weer ga je toch niet heel de dag zonder waterquote:
Echte mannen toch wel.quote:Op woensdag 1 juli 2015 17:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over jou, met zulk weer ga je toch niet heel de dag zonder water
Sa kaba mattie, lekker dhimmi's tantoe kapot klappen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 17:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik moet goeie eten hebben in die maagje a sahbi, vanavond weer rewina in Haga tog?
Ja want in Saoudi-arabië is het altijd lekker fris met de ramadanquote:Op woensdag 1 juli 2015 17:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeg Triggerkaas, mag je met dit weer trouwens wel water drinken overdag of mag dat pas 's avonds tijdens Rellendan?
Eckte mannen hebben geen verminkte stengel.quote:
De onbesneden Ollandse boerenlullen zijn dus niet tegen ieder soort van hoofdbedekking.quote:Op woensdag 1 juli 2015 17:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eckte mannen hebben geen verminkte stengel.
© Specukaas
Nee waarom zou ik, behalve als het zo'n petje isquote:Op woensdag 1 juli 2015 17:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De onbesneden Ollandse boerenlullen zijn dus niet tegen ieder soort van hoofdbedekking.
Kijk het zijn dus precies dit soort achterlijke en intolerante uitspraken wat ons de radicaliering in jaagtquote:Op woensdag 1 juli 2015 17:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee waarom zou ik, behalve als het zo'n petje is
[ afbeelding ]
Met zo'n petje verdien je gewoon een ME charge op je hoofd.quote:Op woensdag 1 juli 2015 17:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kijk het zijn dus precies dit soort achterlijke en intolerante uitspraken wat ons de radicaliering in jaagt
Sowieso, 'gecured' zijn van radicalisering.quote:Op woensdag 1 juli 2015 17:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met zo'n petje verdien je gewoon een ME charge op je hoofd.
Goede paintskills inderdaad.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:48 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zat trouwens wat nieuwe muziek op Spotify te luisteren. Kom ik een track tegen met dit als artwork:
[ afbeelding ]
Kennelijk heeft deze man Harry als designer ingehuurd?
Daar kom ik net ook achter, en het is 26 graden hier binnen. Maar ik ga gewoon door, die pan gaat leeg en mijn maagje gaat vol! #TeamRTL7quote:
Ik heb gegeten als een baas.quote:Op woensdag 1 juli 2015 18:27 schreef Specularium het volgende:
Ik heb gewoon wel normaal gegeten, vind je het raar dat jullie allemaal zwakke apen worden met dit weer?
Ik hoorde ook van Uccie dat Harry Potter goed is.quote:Op woensdag 1 juli 2015 18:37 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ga gewoon quiche maken zometeen. Met postelein, dat schijnt erg lekker te zijn, hoorde ik van Uccie.
Jij eet wel vaak quiche, is het niet?quote:Op woensdag 1 juli 2015 18:37 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ga gewoon quiche maken zometeen. Met postelein, dat schijnt erg lekker te zijn, hoorde ik van Uccie.
Harry Potter is gewoon een goed verhaal.quote:Op woensdag 1 juli 2015 18:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hoorde ook van Uccie dat Harry Potter goed is.
Overleden door zuurstof.quote:Vandaag heeft het OM bekent gemaakt dat Mitch inderdaad is overleden door zuurstof te kort door het geweld tijdens zijn aanhouding.
Maakt niet uit, de politie moet kapot.quote:Op woensdag 1 juli 2015 18:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het klopt sowieso niet want het staat niet onomstotelijk vast.
Opkomst 119...quote:Op woensdag 1 juli 2015 18:47 schreef YokiKater het volgende:
Fissa in Den Haag begint om 21.00 uur.
https://www.facebook.com/events/1589810934602015/
Allemaal!quote:Op woensdag 1 juli 2015 18:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maakt niet uit, de politie moet kapot.
Pics van je kookkunsten...quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb de park gecheckt en culinair gekookt.
Topmiddag!
Er komt ongetwijfeld meer op af, maar ik heb zo'n vermoeden dat de politie wel voorbereid isquote:
Kortom, een kleine teringzooi.quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Er komt ongetwijfeld meer op af, maar ik heb zo'n vermoeden dat de politie wel voorbereid is![]()
Maarja, dan verspreid het zich en blijft het toch nog even paar uurtjes onrustig.
Den Haag kan zich iig weer op gaan maken voor een prachtig concert van de ULVP.
Ze willen gewoon weer kunnen rellen. Elke vorm van actie / ordehandhaving door de politie is per definitie "racisme", de relschopper zijn per definitie "slachtoffer" in dit verhaal en worden per definitie achtergesteld.quote:
Zo'n berichtje (datum: 25 juni) maakt perfect duidelijk met wat voor een verknipte geesten we hier van doen hebben. De politie die z'n werk doet en illegalen opspoort, wordt meteen alweer van racisme en van een "razzia" beticht.quote:Strijd Tegen Racisme (titel van de pagina)
Politierazzia vandaag in Den Haag. Politiekorps is in samenwerking met de IND verschillende huizen binnengevallen en hebben ten minste 29 ongedocumenteerden gearresteerd.
Bedankt!quote:
Frank is weer helemaal in zijn element.quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dankjewel, ik kan meer dan alleen nasi, zo blijkt wel
Oude tijden herleven!quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Frank is weer helemaal in zijn element.
Rustig nou maar.quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze willen gewoon weer kunnen rellen. Elke vorm van actie / ordehandhaving door de politie is per definitie "racisme", de relschopper zijn per definitie "slachtoffer" in dit verhaal en worden per definitie achtergesteld.
Op de Facebook-pagina van één van de deelnemers, een oud-leerling van Ibn Ghaldoun (je weet wel: die leuke, frauderende, salafistische school) las ik een link naar dit bericht:
[..]
Zo'n berichtje (datum: 25 juni) maakt perfect duidelijk met wat voor een verknipte geesten we hier van doen hebben. De politie die z'n werk doet en illegalen opspoort, wordt meteen alweer van racisme en van een "razzia" beticht.
Die lui willen maar één ding: onaantastbaar zijn door boven de wet te staan.
Ons land moet dit soort tuig duidelijk maken dat het hier anders werkt.
Ik heb inderdaad verkoeling nodig. Ik kan me gewoon mateloos storen aan dat irritante kutvolk. En nee, daar bedoel ik niet de totale populatie mee.quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:23 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Rustig nou maar.![]()
Biertje? [ afbeelding ]
Nee, vooral Triggershot.quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad verkoeling nodig. Ik kan me gewoon mateloos storen aan dat irritante kutvolk. En nee, daar bedoel ik niet de totale populatie mee.
Je had serieus zomaar een woorvoerder van de Turkse staat kunnen zijn tijdens de rellen van de gaypride als je wat details aanpast.quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze willen gewoon weer kunnen rellen. Elke vorm van actie / ordehandhaving door de politie is per definitie "racisme", de relschopper zijn per definitie "slachtoffer" in dit verhaal en worden per definitie achtergesteld.
Op de Facebook-pagina van één van de deelnemers, een oud-leerling van Ibn Ghaldoun (je weet wel: die leuke, frauderende, salafistische school) las ik een link naar dit bericht:
[..]
Zo'n berichtje (datum: 25 juni) maakt perfect duidelijk met wat voor een verknipte geesten we hier van doen hebben. De politie die z'n werk doet en illegalen opspoort, wordt meteen alweer van racisme en van een "razzia" beticht.
Die lui willen maar één ding: onaantastbaar zijn door boven de wet te staan.
Ons land moet dit soort tuig duidelijk maken dat het hier anders werkt.
Shots fired!quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je had serieus zomaar een woorvoerder van de Turkse staat kunnen zijn tijdens de rellen van de gaypride als je wat details aanpast.
Nee. Want die demonstranten stonden in hun recht. Hun demonstratie werd op het laatste moment, zonder geldige, legitieme reden, verboden.quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je had serieus zomaar een woorvoerder van de Turkse staat kunnen zijn tijdens de rellen van de gaypride als je wat details aanpast.
Goed idee, denk dat er niemand is dan.quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:34 schreef anonymoussie het volgende:
Wij willen zaterdag naar Scheveningen.
Sp3c woont daar toch in de buurt?
Het gaat om je retoriek en niet dat het vergelijkbare zaken zijn, de taal die je uitslaat is exact hetzelfde als hoe de Turkse overheid spreekt wanneer ze hard ingrijpen:quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Want die demonstranten stonden in hun recht. Hun demonstratie werd op het laatste moment, zonder geldige, legitieme reden, verboden.
De Haagse demonstranten zijn gewoon uit op rellen en hebben een totaal verknipt beeld van de werkelijkheid.
Wat adviseer jij? Zandvoort? Hoek van Holland?quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Goed idee, denk dat er niemand is dan.
Henk is gewoon een Turk!quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het gaat om je retoriek en niet dat het vergelijkbare zaken zijn, de taal die je uitslaat is exact hetzelfde als hoe de Turkse overheid spreekt wanneer ze hard ingrijpen:
Anarchistisch gedrag - Check
Koppelen aan extremisten - Check
Demoniseren - Check
De idioterie wat er op social media wordt geroepen voor de beeldvorming gebruiken - Check.
Wetten dienen gerespecteerd te worden door alles en iedereen - Check.
Geen idee, ik kom daar nooit.quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:39 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Wat adviseer jij? Zandvoort? Hoek van Holland?
Dat is wat die relschoppers zélf doen, demoniseren. Een gerechtvaardigd politie-optreden wordt een "razzia" genoemd. Idem voor anarchistisch gedrag; zij zijn degenen die met stenen gooien en dingen in brand steken, niet de politie.quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het gaat om je retoriek en niet dat het vergelijkbare zaken zijn, de taal die je uitslaat is exact hetzelfde als hoe de Turkse overheid spreekt wanneer ze hard ingrijpen:
Anarchistisch gedrag - Check
Koppelen aan extremisten - Check
Demoniseren - Check
De idioterie wat er op social media wordt geroepen voor de beeldvorming gebruiken - Check.
Wetten dienen gerespecteerd te worden door alles en iedereen - Check.
Nietus, snorren zijn haram.quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, had wel het vermoeden dat hij hier en daar aan een snor likt.
Ik zie nog steeds een Turks woordvoerder voor mij, wel met perfect ABN, dat zou het enige zijn waardoor ik zit te ijlen, de inhoud van je berichten en classificaties doen er echt niet onder.quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is wat die relschoppers zélf doen, demoniseren. Een gerechtvaardigd politie-optreden wordt een "razzia" genoemd. Idem voor anarchistisch gedrag; zij zijn degenen die met stenen gooien en dingen in brand steken, niet de politie.
Get real.
Meer Rivella zuipen. :quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds een Turks woordvoerder voor mij, wel met perfect ABN, dat zou het enige zijn waardoor ik zit te ijlen, de inhoud van je berichten en classificaties doen er echt niet onder.
Was je moeder maar te light.quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mag niet van Speculoser, zou mij te light maken.
Jaquote:Op woensdag 1 juli 2015 19:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moest hier nog een smiley achter?
Speculoser... die kenden we nog niet.quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mag niet van Speculoser, zou mij te light maken.
Is ze hot of is ze not?quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:47 schreef Specularium het volgende:
Ik ga denk ik bij de buurvrouw in de tuin.
Dan ken je hem natuurlijk niet echt.quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Speculoser... die kenden we nog niet.
We hebben hier van alles bedacht. Specsavers, Specumart, Harry, Adolfinarium... noem maar op.quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan ken je hem natuurlijk niet echt.
Makkelijk, voedzaam en veel variaties mogelijk. Wat wil een mens nog meer?quote:
En Speculul dan?quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We hebben hier van alles bedacht. Specsavers, Specumart, Harry, Adolfinarium... noem maar op.
Speculoser is nieuw.
Want men hecht hier waarde aan Speculooney's vriendschap, ja?quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ook nieuw. Jij maakt echt vrienden hier.
Ja. Hij is toch een beetje de koning van deze SC.quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Want men hecht hier waarde aan Speculooney's vriendschap, ja?
quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2015 @ 19:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit zeggen op een site die eigendom is van een Zwollenaar, met diverse Zwolse crewleden...
Oostenquote:Op woensdag 1 juli 2015 20:34 schreef Elfletterig het volgende:
Hier in Zwollywood 30,6 graden.
De echte hitte zit vooral in het westen, geloof ik.
Het warmst was het vandaag in Westdorpe (Zeeuws-Vlaanderen), met 36,5 graden.
Dat helpt terwijl je er onder staat.quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:35 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik heb ook al een ice shower genomen, het helpt en het is lekker.
Het klopt wel wat ik zeg hoor. Zwolle is sterk vertegenwoordigd op FOK! (ook qua crew en crewgeschiedenis).quote:
Nee hoor. Ik zweet niet en ben nog vrij 'koel'.quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat helpt terwijl je er onder staat.
Daarna krijg je die warmteklap gewoon 10x zo hard voor je bakkes terug.
Lekker belangrijk.quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het klopt wel wat ik zeg hoor. Zwolle is sterk vertegenwoordigd op FOK! (ook qua crew en crewgeschiedenis).
Ik denk dat de piek in het westen hoger was, terwijl het daar meer afkoelt dan in het oosten. Inmiddels zijn we hier naar 30,4 graden, dus het schiet al mooi op....quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:35 schreef Viro het volgende:
[..]
OostenHier aan het westkust koelt het rond een uur of 10 flink af. Noordzee
Conclusie: zwolle is nederlands grootste autisten-stadquote:Op woensdag 1 juli 2015 20:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het klopt wel wat ik zeg hoor. Zwolle is sterk vertegenwoordigd op FOK! (ook qua crew en crewgeschiedenis).
Westside!quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:35 schreef Viro het volgende:
[..]
OostenHier aan het westkust koelt het rond een uur of 10 flink af. Noordzee
In je eerste zin spreek je jezelf tegenquote:Op woensdag 1 juli 2015 20:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk dat de piek in het westen hoger was, terwijl het daar meer afkoelt dan in het oosten. Inmiddels zijn we hier naar 30,4 graden, dus het schiet al mooi op....
Het punt was toch dat de wind vandaag juist uit een andere richting kwam? Daardoor was het verkoelende effect van de Noordzee (dat er normaal is) nu afwezig.quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:44 schreef Viro het volgende:
[..]
In je eerste zin spreek je jezelf tegenHoe kan het hier pieken als er wind vanaf de noordzee het westen afkoelt?
quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:40 schreef Viro het volgende:
[..]
Conclusie: zwolle is nederlands grootste autisten-stad
Maar iedereen hier komt uit Den Haag.quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:40 schreef Viro het volgende:
[..]
Conclusie: zwolle is nederlands grootste autisten-stad
Merk niet veel van het oostenwind, er is nu een lekker verkoelend briesjequote:Op woensdag 1 juli 2015 20:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het punt was toch dat de wind vandaag juist uit een andere richting kwam? Daardoor was het verkoelende effect van de Noordzee (dat er normaal is) nu afwezig.
Ik condoleer al die mensen met dat feit. Je zult er maar wonen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar iedereen hier komt uit Den Haag.
Wat nu?
Stenen gooien, fikkie steken en klagen over de politieheli.quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat nu?
Nee, jij kunt nu niet net iets te tof gaan doen met je Zwolle.quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik condoleer al die mensen met dat feit. Je zult er maar wonen.
Op hoeveel Ft. ?quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Stenen gooien, fikkie steken en klagen over de politieheli.
quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
1450 ft op dit moment. Het is nu een EC-135, PH-PXF, Police06.
Dat is bijna fantastisch.quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
1450 ft op dit moment. Het is nu een EC-135, PH-PXF, Police06.
Heel fok bestaat niet uit fok!kers woonachtig in den haag.quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat nu?
Tuurlijk wel.quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, jij kunt nu niet net iets te tof gaan doen met je Zwolle.
Ik hoef maar 1 woord en emoticon gebruiken om jou de mond te snoeren:quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik condoleer al die mensen met dat feit. Je zult er maar wonen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij woont in Emmeloord, toch?quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:53 schreef Fokker89 het volgende:
Zwolle is alleen leuk op 5 mei, voor de rest gewoon wegblijven daar.
Zoveel is beter, maar gewoon net even wat minder kut dan Zwolle.quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar vergelijk het eens met Zwolle.
Jullie toren is wel beter.
Zo hé... Van Aartsen en daadkracht in één zin?quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:06 schreef YokiKater het volgende:
Haha, de burgemeester heeft de demonstratie verboten!
Hij moet toch wat.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zo hé... Van Aartsen en daadkracht in één zin?
Kelder danquote:Op woensdag 1 juli 2015 20:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb geen zolderkamer. Dan zou ik bij m'n bovenburen zitten.
Kunnen ze tenminste gaan rellen omdat hun recht op protest is ontnomenquote:Op woensdag 1 juli 2015 21:06 schreef YokiKater het volgende:
quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen ze tenminste gaan rellen omdat hun recht op protest is ontnomen
De shit is aan!twitter:PieterHofmann twitterde op woensdag 01-07-2015 om 21:12:16Na brommer komen nu honderden buurtbewoners toegestroomd. Afgekomen op geluid motor. #DenHaag reageer retweet
Beste grap van de dagquote:Op woensdag 1 juli 2015 21:06 schreef YokiKater het volgende:
Ze willen ze naar het Malieveld sturen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:16 schreef Viro het volgende:
[..]
Beste grap van de dagSchilderswijk valt niet op nederlands grond, al dat tuig heeft het stilletjes geannexeerd. We zouden het eigenlijk schijtwijk moeten noemen. Enige goede daar is de haagsche markt, meer niet.
twitter:omroepwest twitterde op woensdag 01-07-2015 om 21:18:10Inmiddels wordt de sfeer in de Schilderswijk grimmiger. Ongeveer 300 mensen bij politiebureau #mitch #denhaag reageer retweet
Hey, die staat onder mijn ctrl-vquote:Op woensdag 1 juli 2015 21:19 schreef Elfletterig het volgende:
twitter:omroepwest twitterde op woensdag 01-07-2015 om 21:18:10Inmiddels wordt de sfeer in de Schilderswijk grimmiger. Ongeveer 300 mensen bij politiebureau #mitch #denhaag reageer retweet
Nee joh, leef je uit.quote:
Lekker slimquote:Op woensdag 1 juli 2015 21:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ze willen ze naar het Malieveld sturen.
Ik ga nu niks meer typen. Heb de hele dag al berichten online gegooid.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee joh, leef je uit.Ik weet niet of ik het ga trekken om weer alles intensief te gaan volgen.
Rambo Henk hier.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ga nu niks meer typen. Heb de hele dag al berichten online gegooid.
Ik ga ff aan de slag.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ga nu niks meer typen. Heb de hele dag al berichten online gegooid.
NEE WANT DIE RELLEN HEBBEN ER NIKS MEE TE MAKEN HET GAAT OM DODE HENKIE!11quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:35 schreef Specularium het volgende:
Die tweets en alles.
Is leuk voor de lurkers.
quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
NEE WANT DIE RELLEN HEBBEN ER NIKS MEE TE MAKEN HET GAAT OM DODE HENKIE!11
Ieder x dat ik even een kijkje neem doe je zo gemeen tegen mijquote:Op woensdag 1 juli 2015 21:39 schreef Specularium het volgende:
Dan gaan hier gewoon Elflettering en Triggeraap rellen.
Dat smaakt naar Cola met make- up of zo erin.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:32 schreef Viro het volgende:
Ik haal ff mijn blikje coca cola vanilla uit de vriezer
Je moet er geen make-up in doen maar een schijfje limoen of citroenquote:Op woensdag 1 juli 2015 21:46 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dat smaakt naar Cola met make- up of zo erin.
Verwijdert dat die make up achtige smaakquote:Op woensdag 1 juli 2015 21:47 schreef Viro het volgende:
[..]
Je moet er geen make-up in doen maar een schijfje limoen of citroen
Is dat waar Jeroen Pauw zich ontzettend op zat af te trekken, met dat livestreamen?quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:47 schreef Fokker89 het volgende:
Livestream Yoki.
Met dank aan broeder Fylax.
https://www.periscope.tv/(...)Rpc0jYgKA4yiqg_Iig==
quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Werkt niet.
Elflettering gaat hier zo een splitsquote over houden.
Geen idee, kende het nog niet.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is dat waar Jeroen Pauw zich ontzettend op zat af te trekken, met dat livestreamen?
Zo doet -ie tegen iedereen. Je moet je pas zorgen gaan maken als -ie overdreven vriendelijk doet. Gemiddeld is dat één keer per maand, als -ie ongesteld is.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ieder x dat ik even een kijkje neem doe je zo gemeen tegen mij
Ik snap er geen moer van.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Werkt niet.
Elflettering gaat hier zo een splitsquote over houden.
Ik zit nu ff op de FP.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:35 schreef Specularium het volgende:
Hey Yoki, als jij al die updates nou hier even post:
NWS / Rijksrecherche doet onderzoek na dood arrestant #7
Leeft het topic ook meer.
Hij gaat nog wel een x een vuist in z'n gezicht krijgen van mij.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zo doet -ie tegen iedereen. Je moet je pas zorgen gaan maken als -ie overdreven vriendelijk doet. Gemiddeld is dat één keer per maand, als -ie ongesteld is.
Dreigement richting crew...quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hij gaat nog wel een x een vuist in z'n gezicht krijgen van mij.
Over een half uurtje is de zon onder, mag er gegeten worden en daarna pakken ze het gewoon weer opquote:Op woensdag 1 juli 2015 21:58 schreef Specularium het volgende:
Ik geniet van de livestream, voel het collectieve verdriet.
Bericht gerapporteerd, dit soort uitspraken mogen niet.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:57 schreef Specularium het volgende:
Kom naar pleintje dan, met je harige moeder.
Jij mag nietquote:Op woensdag 1 juli 2015 22:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bericht gerapporteerd, dit soort uitspraken mogen niet.
Zit jij nou gewoon een walgelijke Joran opmerking te maken?quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De laatste die zo tegen mij sprak is nooit meer teruggevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |