Daar kom ik net ook achter, en het is 26 graden hier binnen. Maar ik ga gewoon door, die pan gaat leeg en mijn maagje gaat vol! #TeamRTL7quote:
Ik heb gegeten als een baas.quote:Op woensdag 1 juli 2015 18:27 schreef Specularium het volgende:
Ik heb gewoon wel normaal gegeten, vind je het raar dat jullie allemaal zwakke apen worden met dit weer?
Ik hoorde ook van Uccie dat Harry Potter goed is.quote:Op woensdag 1 juli 2015 18:37 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ga gewoon quiche maken zometeen. Met postelein, dat schijnt erg lekker te zijn, hoorde ik van Uccie.
Jij eet wel vaak quiche, is het niet?quote:Op woensdag 1 juli 2015 18:37 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ga gewoon quiche maken zometeen. Met postelein, dat schijnt erg lekker te zijn, hoorde ik van Uccie.
Harry Potter is gewoon een goed verhaal.quote:Op woensdag 1 juli 2015 18:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hoorde ook van Uccie dat Harry Potter goed is.
Overleden door zuurstof.quote:Vandaag heeft het OM bekent gemaakt dat Mitch inderdaad is overleden door zuurstof te kort door het geweld tijdens zijn aanhouding.
Maakt niet uit, de politie moet kapot.quote:Op woensdag 1 juli 2015 18:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het klopt sowieso niet want het staat niet onomstotelijk vast.
Opkomst 119...quote:Op woensdag 1 juli 2015 18:47 schreef YokiKater het volgende:
Fissa in Den Haag begint om 21.00 uur.
https://www.facebook.com/events/1589810934602015/
Allemaal!quote:Op woensdag 1 juli 2015 18:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maakt niet uit, de politie moet kapot.
Pics van je kookkunsten...quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb de park gecheckt en culinair gekookt.
Topmiddag!
Er komt ongetwijfeld meer op af, maar ik heb zo'n vermoeden dat de politie wel voorbereid isquote:
Kortom, een kleine teringzooi.quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Er komt ongetwijfeld meer op af, maar ik heb zo'n vermoeden dat de politie wel voorbereid is![]()
Maarja, dan verspreid het zich en blijft het toch nog even paar uurtjes onrustig.
Den Haag kan zich iig weer op gaan maken voor een prachtig concert van de ULVP.
Ze willen gewoon weer kunnen rellen. Elke vorm van actie / ordehandhaving door de politie is per definitie "racisme", de relschopper zijn per definitie "slachtoffer" in dit verhaal en worden per definitie achtergesteld.quote:
Zo'n berichtje (datum: 25 juni) maakt perfect duidelijk met wat voor een verknipte geesten we hier van doen hebben. De politie die z'n werk doet en illegalen opspoort, wordt meteen alweer van racisme en van een "razzia" beticht.quote:Strijd Tegen Racisme (titel van de pagina)
Politierazzia vandaag in Den Haag. Politiekorps is in samenwerking met de IND verschillende huizen binnengevallen en hebben ten minste 29 ongedocumenteerden gearresteerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |