Met dit weer heb ik eigenlijk helemaal geen zin om te etenquote:Op woensdag 1 juli 2015 17:15 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga maar eens even eten maken, lekker warm bij het fornuis.
Ik ook niet maar het is wel nodig.quote:Op woensdag 1 juli 2015 17:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met dit weer heb ik eigenlijk helemaal geen zin om te eten
Ja dat helaas wel, maar heb geen zin om weer achter het fornuis te gaan staanquote:
Zeg Triggerkaas, mag je met dit weer trouwens wel water drinken overdag of mag dat pas 's avonds tijdens Rellendan?quote:
Ik moet goeie eten hebben in die maagje a sahbi, vanavond weer rewina in Haga tog?quote:Op woensdag 1 juli 2015 17:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat helaas wel, maar heb geen zin om weer achter het fornuis te gaan staan
Jij mag alles eeeh kaas.quote:Op woensdag 1 juli 2015 17:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeg Triggerkaas, mag je met dit weer trouwens wel water drinken overdag of mag dat pas 's avonds tijdens Rellendan?
Ik heb het dan ook over jou, met zulk weer ga je toch niet heel de dag zonder waterquote:
Echte mannen toch wel.quote:Op woensdag 1 juli 2015 17:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over jou, met zulk weer ga je toch niet heel de dag zonder water
Sa kaba mattie, lekker dhimmi's tantoe kapot klappen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 17:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik moet goeie eten hebben in die maagje a sahbi, vanavond weer rewina in Haga tog?
Ja want in Saoudi-arabië is het altijd lekker fris met de ramadanquote:Op woensdag 1 juli 2015 17:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeg Triggerkaas, mag je met dit weer trouwens wel water drinken overdag of mag dat pas 's avonds tijdens Rellendan?
Eckte mannen hebben geen verminkte stengel.quote:
De onbesneden Ollandse boerenlullen zijn dus niet tegen ieder soort van hoofdbedekking.quote:Op woensdag 1 juli 2015 17:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eckte mannen hebben geen verminkte stengel.
© Specukaas
Nee waarom zou ik, behalve als het zo'n petje isquote:Op woensdag 1 juli 2015 17:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De onbesneden Ollandse boerenlullen zijn dus niet tegen ieder soort van hoofdbedekking.
Kijk het zijn dus precies dit soort achterlijke en intolerante uitspraken wat ons de radicaliering in jaagtquote:Op woensdag 1 juli 2015 17:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee waarom zou ik, behalve als het zo'n petje is
[ afbeelding ]
Met zo'n petje verdien je gewoon een ME charge op je hoofd.quote:Op woensdag 1 juli 2015 17:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kijk het zijn dus precies dit soort achterlijke en intolerante uitspraken wat ons de radicaliering in jaagt
Sowieso, 'gecured' zijn van radicalisering.quote:Op woensdag 1 juli 2015 17:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met zo'n petje verdien je gewoon een ME charge op je hoofd.
Goede paintskills inderdaad.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:48 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zat trouwens wat nieuwe muziek op Spotify te luisteren. Kom ik een track tegen met dit als artwork:
[ afbeelding ]
Kennelijk heeft deze man Harry als designer ingehuurd?
Daar kom ik net ook achter, en het is 26 graden hier binnen. Maar ik ga gewoon door, die pan gaat leeg en mijn maagje gaat vol! #TeamRTL7quote:
Ik heb gegeten als een baas.quote:Op woensdag 1 juli 2015 18:27 schreef Specularium het volgende:
Ik heb gewoon wel normaal gegeten, vind je het raar dat jullie allemaal zwakke apen worden met dit weer?
Ik hoorde ook van Uccie dat Harry Potter goed is.quote:Op woensdag 1 juli 2015 18:37 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ga gewoon quiche maken zometeen. Met postelein, dat schijnt erg lekker te zijn, hoorde ik van Uccie.
Jij eet wel vaak quiche, is het niet?quote:Op woensdag 1 juli 2015 18:37 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ga gewoon quiche maken zometeen. Met postelein, dat schijnt erg lekker te zijn, hoorde ik van Uccie.
Harry Potter is gewoon een goed verhaal.quote:Op woensdag 1 juli 2015 18:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hoorde ook van Uccie dat Harry Potter goed is.
Overleden door zuurstof.quote:Vandaag heeft het OM bekent gemaakt dat Mitch inderdaad is overleden door zuurstof te kort door het geweld tijdens zijn aanhouding.
Maakt niet uit, de politie moet kapot.quote:Op woensdag 1 juli 2015 18:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het klopt sowieso niet want het staat niet onomstotelijk vast.
Opkomst 119...quote:Op woensdag 1 juli 2015 18:47 schreef YokiKater het volgende:
Fissa in Den Haag begint om 21.00 uur.
https://www.facebook.com/events/1589810934602015/
Allemaal!quote:Op woensdag 1 juli 2015 18:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maakt niet uit, de politie moet kapot.
Pics van je kookkunsten...quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb de park gecheckt en culinair gekookt.
Topmiddag!
Er komt ongetwijfeld meer op af, maar ik heb zo'n vermoeden dat de politie wel voorbereid isquote:
Kortom, een kleine teringzooi.quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Er komt ongetwijfeld meer op af, maar ik heb zo'n vermoeden dat de politie wel voorbereid is![]()
Maarja, dan verspreid het zich en blijft het toch nog even paar uurtjes onrustig.
Den Haag kan zich iig weer op gaan maken voor een prachtig concert van de ULVP.
Ze willen gewoon weer kunnen rellen. Elke vorm van actie / ordehandhaving door de politie is per definitie "racisme", de relschopper zijn per definitie "slachtoffer" in dit verhaal en worden per definitie achtergesteld.quote:
Zo'n berichtje (datum: 25 juni) maakt perfect duidelijk met wat voor een verknipte geesten we hier van doen hebben. De politie die z'n werk doet en illegalen opspoort, wordt meteen alweer van racisme en van een "razzia" beticht.quote:Strijd Tegen Racisme (titel van de pagina)
Politierazzia vandaag in Den Haag. Politiekorps is in samenwerking met de IND verschillende huizen binnengevallen en hebben ten minste 29 ongedocumenteerden gearresteerd.
Bedankt!quote:
Frank is weer helemaal in zijn element.quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dankjewel, ik kan meer dan alleen nasi, zo blijkt wel
Oude tijden herleven!quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Frank is weer helemaal in zijn element.
Rustig nou maar.quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze willen gewoon weer kunnen rellen. Elke vorm van actie / ordehandhaving door de politie is per definitie "racisme", de relschopper zijn per definitie "slachtoffer" in dit verhaal en worden per definitie achtergesteld.
Op de Facebook-pagina van één van de deelnemers, een oud-leerling van Ibn Ghaldoun (je weet wel: die leuke, frauderende, salafistische school) las ik een link naar dit bericht:
[..]
Zo'n berichtje (datum: 25 juni) maakt perfect duidelijk met wat voor een verknipte geesten we hier van doen hebben. De politie die z'n werk doet en illegalen opspoort, wordt meteen alweer van racisme en van een "razzia" beticht.
Die lui willen maar één ding: onaantastbaar zijn door boven de wet te staan.
Ons land moet dit soort tuig duidelijk maken dat het hier anders werkt.
Ik heb inderdaad verkoeling nodig. Ik kan me gewoon mateloos storen aan dat irritante kutvolk. En nee, daar bedoel ik niet de totale populatie mee.quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:23 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Rustig nou maar.![]()
Biertje? [ afbeelding ]
Nee, vooral Triggershot.quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad verkoeling nodig. Ik kan me gewoon mateloos storen aan dat irritante kutvolk. En nee, daar bedoel ik niet de totale populatie mee.
Je had serieus zomaar een woorvoerder van de Turkse staat kunnen zijn tijdens de rellen van de gaypride als je wat details aanpast.quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze willen gewoon weer kunnen rellen. Elke vorm van actie / ordehandhaving door de politie is per definitie "racisme", de relschopper zijn per definitie "slachtoffer" in dit verhaal en worden per definitie achtergesteld.
Op de Facebook-pagina van één van de deelnemers, een oud-leerling van Ibn Ghaldoun (je weet wel: die leuke, frauderende, salafistische school) las ik een link naar dit bericht:
[..]
Zo'n berichtje (datum: 25 juni) maakt perfect duidelijk met wat voor een verknipte geesten we hier van doen hebben. De politie die z'n werk doet en illegalen opspoort, wordt meteen alweer van racisme en van een "razzia" beticht.
Die lui willen maar één ding: onaantastbaar zijn door boven de wet te staan.
Ons land moet dit soort tuig duidelijk maken dat het hier anders werkt.
Shots fired!quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je had serieus zomaar een woorvoerder van de Turkse staat kunnen zijn tijdens de rellen van de gaypride als je wat details aanpast.
Nee. Want die demonstranten stonden in hun recht. Hun demonstratie werd op het laatste moment, zonder geldige, legitieme reden, verboden.quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je had serieus zomaar een woorvoerder van de Turkse staat kunnen zijn tijdens de rellen van de gaypride als je wat details aanpast.
Goed idee, denk dat er niemand is dan.quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:34 schreef anonymoussie het volgende:
Wij willen zaterdag naar Scheveningen.
Sp3c woont daar toch in de buurt?
Het gaat om je retoriek en niet dat het vergelijkbare zaken zijn, de taal die je uitslaat is exact hetzelfde als hoe de Turkse overheid spreekt wanneer ze hard ingrijpen:quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Want die demonstranten stonden in hun recht. Hun demonstratie werd op het laatste moment, zonder geldige, legitieme reden, verboden.
De Haagse demonstranten zijn gewoon uit op rellen en hebben een totaal verknipt beeld van de werkelijkheid.
Wat adviseer jij? Zandvoort? Hoek van Holland?quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Goed idee, denk dat er niemand is dan.
Henk is gewoon een Turk!quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het gaat om je retoriek en niet dat het vergelijkbare zaken zijn, de taal die je uitslaat is exact hetzelfde als hoe de Turkse overheid spreekt wanneer ze hard ingrijpen:
Anarchistisch gedrag - Check
Koppelen aan extremisten - Check
Demoniseren - Check
De idioterie wat er op social media wordt geroepen voor de beeldvorming gebruiken - Check.
Wetten dienen gerespecteerd te worden door alles en iedereen - Check.
Geen idee, ik kom daar nooit.quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:39 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Wat adviseer jij? Zandvoort? Hoek van Holland?
Dat is wat die relschoppers zélf doen, demoniseren. Een gerechtvaardigd politie-optreden wordt een "razzia" genoemd. Idem voor anarchistisch gedrag; zij zijn degenen die met stenen gooien en dingen in brand steken, niet de politie.quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het gaat om je retoriek en niet dat het vergelijkbare zaken zijn, de taal die je uitslaat is exact hetzelfde als hoe de Turkse overheid spreekt wanneer ze hard ingrijpen:
Anarchistisch gedrag - Check
Koppelen aan extremisten - Check
Demoniseren - Check
De idioterie wat er op social media wordt geroepen voor de beeldvorming gebruiken - Check.
Wetten dienen gerespecteerd te worden door alles en iedereen - Check.
Nietus, snorren zijn haram.quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, had wel het vermoeden dat hij hier en daar aan een snor likt.
Ik zie nog steeds een Turks woordvoerder voor mij, wel met perfect ABN, dat zou het enige zijn waardoor ik zit te ijlen, de inhoud van je berichten en classificaties doen er echt niet onder.quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is wat die relschoppers zélf doen, demoniseren. Een gerechtvaardigd politie-optreden wordt een "razzia" genoemd. Idem voor anarchistisch gedrag; zij zijn degenen die met stenen gooien en dingen in brand steken, niet de politie.
Get real.
Meer Rivella zuipen. :quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds een Turks woordvoerder voor mij, wel met perfect ABN, dat zou het enige zijn waardoor ik zit te ijlen, de inhoud van je berichten en classificaties doen er echt niet onder.
Was je moeder maar te light.quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mag niet van Speculoser, zou mij te light maken.
Jaquote:Op woensdag 1 juli 2015 19:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moest hier nog een smiley achter?
Speculoser... die kenden we nog niet.quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mag niet van Speculoser, zou mij te light maken.
Is ze hot of is ze not?quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:47 schreef Specularium het volgende:
Ik ga denk ik bij de buurvrouw in de tuin.
Dan ken je hem natuurlijk niet echt.quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Speculoser... die kenden we nog niet.
We hebben hier van alles bedacht. Specsavers, Specumart, Harry, Adolfinarium... noem maar op.quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan ken je hem natuurlijk niet echt.
Makkelijk, voedzaam en veel variaties mogelijk. Wat wil een mens nog meer?quote:
En Speculul dan?quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We hebben hier van alles bedacht. Specsavers, Specumart, Harry, Adolfinarium... noem maar op.
Speculoser is nieuw.
Want men hecht hier waarde aan Speculooney's vriendschap, ja?quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ook nieuw. Jij maakt echt vrienden hier.
Ja. Hij is toch een beetje de koning van deze SC.quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Want men hecht hier waarde aan Speculooney's vriendschap, ja?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |