Met dit weer heb ik eigenlijk helemaal geen zin om te etenquote:Op woensdag 1 juli 2015 17:15 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga maar eens even eten maken, lekker warm bij het fornuis.
Ik ook niet maar het is wel nodig.quote:Op woensdag 1 juli 2015 17:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met dit weer heb ik eigenlijk helemaal geen zin om te eten
Ja dat helaas wel, maar heb geen zin om weer achter het fornuis te gaan staanquote:
Zeg Triggerkaas, mag je met dit weer trouwens wel water drinken overdag of mag dat pas 's avonds tijdens Rellendan?quote:
Ik moet goeie eten hebben in die maagje a sahbi, vanavond weer rewina in Haga tog?quote:Op woensdag 1 juli 2015 17:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat helaas wel, maar heb geen zin om weer achter het fornuis te gaan staan
Jij mag alles eeeh kaas.quote:Op woensdag 1 juli 2015 17:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeg Triggerkaas, mag je met dit weer trouwens wel water drinken overdag of mag dat pas 's avonds tijdens Rellendan?
Ik heb het dan ook over jou, met zulk weer ga je toch niet heel de dag zonder waterquote:
Echte mannen toch wel.quote:Op woensdag 1 juli 2015 17:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over jou, met zulk weer ga je toch niet heel de dag zonder water
Sa kaba mattie, lekker dhimmi's tantoe kapot klappen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 17:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik moet goeie eten hebben in die maagje a sahbi, vanavond weer rewina in Haga tog?
Ja want in Saoudi-arabië is het altijd lekker fris met de ramadanquote:Op woensdag 1 juli 2015 17:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeg Triggerkaas, mag je met dit weer trouwens wel water drinken overdag of mag dat pas 's avonds tijdens Rellendan?
Eckte mannen hebben geen verminkte stengel.quote:
De onbesneden Ollandse boerenlullen zijn dus niet tegen ieder soort van hoofdbedekking.quote:Op woensdag 1 juli 2015 17:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eckte mannen hebben geen verminkte stengel.
© Specukaas
Nee waarom zou ik, behalve als het zo'n petje isquote:Op woensdag 1 juli 2015 17:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De onbesneden Ollandse boerenlullen zijn dus niet tegen ieder soort van hoofdbedekking.
Kijk het zijn dus precies dit soort achterlijke en intolerante uitspraken wat ons de radicaliering in jaagtquote:Op woensdag 1 juli 2015 17:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee waarom zou ik, behalve als het zo'n petje is
[ afbeelding ]
Met zo'n petje verdien je gewoon een ME charge op je hoofd.quote:Op woensdag 1 juli 2015 17:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kijk het zijn dus precies dit soort achterlijke en intolerante uitspraken wat ons de radicaliering in jaagt
Sowieso, 'gecured' zijn van radicalisering.quote:Op woensdag 1 juli 2015 17:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met zo'n petje verdien je gewoon een ME charge op je hoofd.
Goede paintskills inderdaad.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:48 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zat trouwens wat nieuwe muziek op Spotify te luisteren. Kom ik een track tegen met dit als artwork:
[ afbeelding ]
Kennelijk heeft deze man Harry als designer ingehuurd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |