Kaasjes dan, wat jij wil.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja maar dan raak je weer in de war met de Kazan Turken.
Je bent te jong voor dit soort praatjes Fielax.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:17 schreef Fylax het volgende:
Weet je wat nou het ergste is aan deze hitte? dat je niet normaal kunt fappen
Koop een ijsje onderweg.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:11 schreef Fokker89 het volgende:
Nou jongens, ik ga naar buiten.
Iemand nog tips?
Niet te hard lopen.quote:
Kaasquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:17 schreef Fylax het volgende:
Weet je wat nou het ergste is aan deze hitte? dat je niet normaal kunt fappen
Anonymoussiequote:Op woensdag 1 juli 2015 16:03 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze mooi zijn.
Als jij nou ff een pic stuurt, kan ik beoordelen hoe mooi ze zijn.
Kanye is ook gewoon een sukkel.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:31 schreef LTVDK het volgende:
Henk moet weer Kanye bashen hoorGeniaal: 'rocker' Kanye West te kijk gezet
Ja jij ook, maar over jou worden toch ook geen betogen geschreven over hoe kut en ongetalenteerd je wel niet bent?quote:
Jammer, je bent me voor met dit bericht hier melden.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:31 schreef LTVDK het volgende:
Henk moet weer Kanye bashen hoorGeniaal: 'rocker' Kanye West te kijk gezet
Misschien moet je jezelf niet de beste rocker ter wereld noemen, als je dat bij lange na niet bent?quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij ook, maar over jou worden toch ook geen betogen geschreven over hoe kut en ongetalenteerd je wel niet bent?
Ik ben gewoon de beste ik in de wereld, niemand kan ik zijn zoals ikquote:Op woensdag 1 juli 2015 16:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien moet je jezelf niet de beste rocker ter wereld noemen, als je dat bij lange na niet bent?
Doe maar gewoon weer normaal.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben gewoon de beste ik in de wereld, niemand kan ik zijn zoals ik
Zullen we de ruziehet meningsverschil anders gewoon even niet openbaar doenquote:
Gebeurt met alle andere ruzies en meningsverschillen toch ook?quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zullen we de ruziehet meningsverschil anders gewoon even niet openbaar doen
Nee, je weet dat ik oorlogspad benquote:Op woensdag 1 juli 2015 16:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zullen we de ruziehet meningsverschil anders gewoon even niet openbaar doen
Goeie vlammetjes, misschien ga ik daar een UI van maken.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:48 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zat trouwens wat nieuwe muziek op Spotify te luisteren. Kom ik een track tegen met dit als artwork:
[ afbeelding ]
Kennelijk heeft deze man Harry als designer ingehuurd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |