Ja, de één wat meer dan de ander, maar niemand die het opvalt.quote:
Zijn nou niet echt schattige pluizige kleine zwaantjesquote:
Leukquote:
Ze zijn inmiddels al flink aan het puberen ja.quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn nou niet echt schattige pluizige kleine zwaantjes
Is dit vanaf je tuin?quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze zijn inmiddels al flink aan het puberen ja.
Dat hopen we maar.quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Zit ze nou met haar linkertiet tegen een ruit gedrukt ofzo?
Dope!quote:
Ja, zwemmen hier ook nog hele families eenden en meerkoeten in de sloot maar die maken zich gauw uit de voeten als de zwanen langskomen.quote:
Ja kom op nou zeg... Pics!!!quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:55 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh nee rechtertiet. Het ziet er maar raar uit.
Leuk! Is dat ook een stijger?quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, zwemmen hier ook nog hele families eenden en meerkoeten in de sloot maar die maken zich gauw uit de voeten als de zwanen langskomen.
Ja ik zie het, de tuin is op dit moment net een jungle.quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:55 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dope!
Je moet alleen die ene tak een beetje knippen...
Volgens mij gaat die steiger helemaal niet omhoogquote:
Steiger.quote:
Vroeger had ik wel een opblaasboot ja, maar niet zoals jij bedoelt denk ik.quote:
Nee die van mij zijn gewoon allebei even klein.quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:57 schreef anonymoussie het volgende:
Ooh ik dacht dat het over jouw tiet ging, Njos
quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Gheghe, en ze laat ook haar snor staan tegenwoordig.
quote:,,Het is een opmerkelijk geheimpje,'' haast de zangeres zich te zeggen. ,,Voor de operatie vond ik het gezang van imams vanaf moskee-minaretten best een beetje irritant. Maar sinds ik ontwaakte uit mijn narcose vind ik dat juist prachtig. Er gaat iets heel geruststellends vanuit.'' Imca heeft nog een effectje bespeurd na de transfusie. ,,Ook de lucht van geroosterde kebab vind ik opeens heerlijk. Ik begrijp werkelijk niet hoe dat kan. Toch is het zo.''
Nergens voor nodig.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:02 schreef Yasmin23 het volgende:
Als ik straks naar buiten ga moet ik niet vergeten een broek aan te trekken.
Ik denk dat ze mooi zijn.quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee die van mij zijn gewoon allebei even klein.
Wat is er maar gebeurt dan?quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[..]![]()
Zo zie je maar weer het ligt gewoon aan jullie bloed!
Ik heb volgens mij al 10 jaar geen postzegels meer gekochtquote:
Ze is ineens een heel ander mensquote:Op woensdag 1 juli 2015 16:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[..]![]()
Straks wordt je vriendin weer boos.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:03 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze mooi zijn.
Als jij nou ff een pic stuurt, kan ik beoordelen hoe mooi ze zijn.
Ai,....quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Straks wordt je vriendin weer boos.
Doe eens beter je best!quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:03 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ben gestopt met lezen. Wat een onzin.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/31(...)an-imam-gezang.dhtml
Dus eigenlijk is het nu gewoon een Turk? Stemt ze zeker ook op Erdogan.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/31(...)an-imam-gezang.dhtml
Komt omdat jij geen Turks bloed hebt.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ben gestopt met lezen. Wat een onzin.
Nu wil ik ook Turks bloed.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[..]![]()
Heb nu wel trek in kebab overigens.quote:
Nopesquote:Op woensdag 1 juli 2015 16:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Komt omdat jij geen Turks bloed hebt.
Turkei uber alles toch.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het nu gewoon een Turk? Stemt ze zeker ook op Erdogan.
Meer dan een hartaanval in Turkije heb je niet nodig, go for it!quote:
Nee, ik ook niet.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij al 10 jaar geen postzegels meer gekocht
Turkie turkie ies niet dom, turkie turkie luier omquote:
Ik laat het meestal gewoon frankeren bij het postkantoor, dan printen ze gewoon een sticker erop zonder dat je een heel velletje hoeft te kopen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet.
Dus kan weer een vel halen voor 7 euro, terwijl ik er maar 1 gebruik. Kan net zo goed een pakketje versturen met die brief er in, das goedkoper
Melding gemaakt van racisme.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Turkie turkie ies niet dom, turkie turkie luier om
Ja, dat snap ik, maar heb nu dus echt even geen zin om naar het postkantoor te fietsen, terwijl de brievenbus op 50 meter afstand staat. Bij de jumbo om de hoek verkopen ze alleen maar vellen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik laat het meestal gewoon frankeren bij het postkantoor, dan printen ze gewoon een sticker erop zonder dat je een heel velletje hoeft te kopen.
Alleen omdat ik blank ben zeker? Racist!quote:
Dit dus idd, kan gewoon ook bij de random AH / Bruna als het goed is gewoon een brief afgeven.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik laat het meestal gewoon frankeren bij het postkantoor, dan printen ze gewoon een sticker erop zonder dat je een heel velletje hoeft te kopen.
Geef hier dan. Of heb jij geen Turks bloed?quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Meer dan een hartaanval in Turkije heb je niet nodig, go for it!
Ah dan wel ja, hier is het ook een post 'servicepunt' in de supermarkt dus kan het tegelijk. Zou eigenlijk niet eens weten waar er hier een brievenbus in de buurt staatquote:Op woensdag 1 juli 2015 16:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar heb nu dus echt even geen zin om naar het postkantoor te fietsen, terwijl de brievenbus op 50 meter afstand staat. Bij de jumbo om de hoek verkopen ze alleen maar vellen.
Niet gaan.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:11 schreef Fokker89 het volgende:
Nou jongens, ik ga naar buiten.
Iemand nog tips?
Nee, is mij geleerd door Ollanders toen ik het land binnenkwam, dat als ik mijn zin niet krijg dat ik het paar x moet roepen, weet nog steeds niet wat het betekent.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen omdat ik blank ben zeker? Racist!
Ill take no responsibility.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:11 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Geef hier dan. Of heb jij geen Turks bloed?
Ollandersquote:Op woensdag 1 juli 2015 16:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, is mij geleerd door Ollanders toen ik het land binnenkwam, dat als ik mijn zin niet krijg dat ik het paar x moet roepen, weet nog steeds niet wat het betekent.
Srryquote:
Nee joh, ik ben Turks!!!quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
OllandersGe zijt toch gene Vloaming ze moatke.
Zeg dan gewoon Kazen joh.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Srry
[..]
Nee joh, ik ben Turks!!!
Kaasjes dan, wat jij wil.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja maar dan raak je weer in de war met de Kazan Turken.
Je bent te jong voor dit soort praatjes Fielax.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:17 schreef Fylax het volgende:
Weet je wat nou het ergste is aan deze hitte? dat je niet normaal kunt fappen
Koop een ijsje onderweg.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:11 schreef Fokker89 het volgende:
Nou jongens, ik ga naar buiten.
Iemand nog tips?
Niet te hard lopen.quote:
Kaasquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:17 schreef Fylax het volgende:
Weet je wat nou het ergste is aan deze hitte? dat je niet normaal kunt fappen
Anonymoussiequote:Op woensdag 1 juli 2015 16:03 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Kanye is ook gewoon een sukkel.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:31 schreef LTVDK het volgende:
Henk moet weer Kanye bashen hoorGeniaal: 'rocker' Kanye West te kijk gezet
Ja jij ook, maar over jou worden toch ook geen betogen geschreven over hoe kut en ongetalenteerd je wel niet bent?quote:
Jammer, je bent me voor met dit bericht hier melden.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:31 schreef LTVDK het volgende:
Henk moet weer Kanye bashen hoorGeniaal: 'rocker' Kanye West te kijk gezet
Misschien moet je jezelf niet de beste rocker ter wereld noemen, als je dat bij lange na niet bent?quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij ook, maar over jou worden toch ook geen betogen geschreven over hoe kut en ongetalenteerd je wel niet bent?
Ik ben gewoon de beste ik in de wereld, niemand kan ik zijn zoals ikquote:Op woensdag 1 juli 2015 16:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien moet je jezelf niet de beste rocker ter wereld noemen, als je dat bij lange na niet bent?
Doe maar gewoon weer normaal.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben gewoon de beste ik in de wereld, niemand kan ik zijn zoals ik
Zullen we de ruziehet meningsverschil anders gewoon even niet openbaar doenquote:
Gebeurt met alle andere ruzies en meningsverschillen toch ook?quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zullen we de ruziehet meningsverschil anders gewoon even niet openbaar doen
Nee, je weet dat ik oorlogspad benquote:Op woensdag 1 juli 2015 16:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zullen we de ruziehet meningsverschil anders gewoon even niet openbaar doen
Goeie vlammetjes, misschien ga ik daar een UI van maken.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:48 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zat trouwens wat nieuwe muziek op Spotify te luisteren. Kom ik een track tegen met dit als artwork:
[ afbeelding ]
Kennelijk heeft deze man Harry als designer ingehuurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |