Heb nu wel trek in kebab overigens.quote:
Nopesquote:Op woensdag 1 juli 2015 16:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Komt omdat jij geen Turks bloed hebt.
Turkei uber alles toch.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het nu gewoon een Turk? Stemt ze zeker ook op Erdogan.
Meer dan een hartaanval in Turkije heb je niet nodig, go for it!quote:
Nee, ik ook niet.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij al 10 jaar geen postzegels meer gekocht
Turkie turkie ies niet dom, turkie turkie luier omquote:
Ik laat het meestal gewoon frankeren bij het postkantoor, dan printen ze gewoon een sticker erop zonder dat je een heel velletje hoeft te kopen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet.
Dus kan weer een vel halen voor 7 euro, terwijl ik er maar 1 gebruik. Kan net zo goed een pakketje versturen met die brief er in, das goedkoper
Melding gemaakt van racisme.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Turkie turkie ies niet dom, turkie turkie luier om
Ja, dat snap ik, maar heb nu dus echt even geen zin om naar het postkantoor te fietsen, terwijl de brievenbus op 50 meter afstand staat. Bij de jumbo om de hoek verkopen ze alleen maar vellen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik laat het meestal gewoon frankeren bij het postkantoor, dan printen ze gewoon een sticker erop zonder dat je een heel velletje hoeft te kopen.
Alleen omdat ik blank ben zeker? Racist!quote:
Dit dus idd, kan gewoon ook bij de random AH / Bruna als het goed is gewoon een brief afgeven.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik laat het meestal gewoon frankeren bij het postkantoor, dan printen ze gewoon een sticker erop zonder dat je een heel velletje hoeft te kopen.
Geef hier dan. Of heb jij geen Turks bloed?quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Meer dan een hartaanval in Turkije heb je niet nodig, go for it!
Ah dan wel ja, hier is het ook een post 'servicepunt' in de supermarkt dus kan het tegelijk. Zou eigenlijk niet eens weten waar er hier een brievenbus in de buurt staatquote:Op woensdag 1 juli 2015 16:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar heb nu dus echt even geen zin om naar het postkantoor te fietsen, terwijl de brievenbus op 50 meter afstand staat. Bij de jumbo om de hoek verkopen ze alleen maar vellen.
Niet gaan.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:11 schreef Fokker89 het volgende:
Nou jongens, ik ga naar buiten.
Iemand nog tips?
Nee, is mij geleerd door Ollanders toen ik het land binnenkwam, dat als ik mijn zin niet krijg dat ik het paar x moet roepen, weet nog steeds niet wat het betekent.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen omdat ik blank ben zeker? Racist!
Ill take no responsibility.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:11 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Geef hier dan. Of heb jij geen Turks bloed?
Ollandersquote:Op woensdag 1 juli 2015 16:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, is mij geleerd door Ollanders toen ik het land binnenkwam, dat als ik mijn zin niet krijg dat ik het paar x moet roepen, weet nog steeds niet wat het betekent.
Srryquote:
Nee joh, ik ben Turks!!!quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
OllandersGe zijt toch gene Vloaming ze moatke.
Zeg dan gewoon Kazen joh.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Srry
[..]
Nee joh, ik ben Turks!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |