Bedankt!quote:
Frank is weer helemaal in zijn element.quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dankjewel, ik kan meer dan alleen nasi, zo blijkt wel
Oude tijden herleven!quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Frank is weer helemaal in zijn element.
Rustig nou maar.quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze willen gewoon weer kunnen rellen. Elke vorm van actie / ordehandhaving door de politie is per definitie "racisme", de relschopper zijn per definitie "slachtoffer" in dit verhaal en worden per definitie achtergesteld.
Op de Facebook-pagina van één van de deelnemers, een oud-leerling van Ibn Ghaldoun (je weet wel: die leuke, frauderende, salafistische school) las ik een link naar dit bericht:
[..]
Zo'n berichtje (datum: 25 juni) maakt perfect duidelijk met wat voor een verknipte geesten we hier van doen hebben. De politie die z'n werk doet en illegalen opspoort, wordt meteen alweer van racisme en van een "razzia" beticht.
Die lui willen maar één ding: onaantastbaar zijn door boven de wet te staan.
Ons land moet dit soort tuig duidelijk maken dat het hier anders werkt.
Ik heb inderdaad verkoeling nodig. Ik kan me gewoon mateloos storen aan dat irritante kutvolk. En nee, daar bedoel ik niet de totale populatie mee.quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:23 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Rustig nou maar.![]()
Biertje? [ afbeelding ]
Nee, vooral Triggershot.quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad verkoeling nodig. Ik kan me gewoon mateloos storen aan dat irritante kutvolk. En nee, daar bedoel ik niet de totale populatie mee.
Je had serieus zomaar een woorvoerder van de Turkse staat kunnen zijn tijdens de rellen van de gaypride als je wat details aanpast.quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze willen gewoon weer kunnen rellen. Elke vorm van actie / ordehandhaving door de politie is per definitie "racisme", de relschopper zijn per definitie "slachtoffer" in dit verhaal en worden per definitie achtergesteld.
Op de Facebook-pagina van één van de deelnemers, een oud-leerling van Ibn Ghaldoun (je weet wel: die leuke, frauderende, salafistische school) las ik een link naar dit bericht:
[..]
Zo'n berichtje (datum: 25 juni) maakt perfect duidelijk met wat voor een verknipte geesten we hier van doen hebben. De politie die z'n werk doet en illegalen opspoort, wordt meteen alweer van racisme en van een "razzia" beticht.
Die lui willen maar één ding: onaantastbaar zijn door boven de wet te staan.
Ons land moet dit soort tuig duidelijk maken dat het hier anders werkt.
Shots fired!quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je had serieus zomaar een woorvoerder van de Turkse staat kunnen zijn tijdens de rellen van de gaypride als je wat details aanpast.
Nee. Want die demonstranten stonden in hun recht. Hun demonstratie werd op het laatste moment, zonder geldige, legitieme reden, verboden.quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je had serieus zomaar een woorvoerder van de Turkse staat kunnen zijn tijdens de rellen van de gaypride als je wat details aanpast.
Goed idee, denk dat er niemand is dan.quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:34 schreef anonymoussie het volgende:
Wij willen zaterdag naar Scheveningen.
Sp3c woont daar toch in de buurt?
Het gaat om je retoriek en niet dat het vergelijkbare zaken zijn, de taal die je uitslaat is exact hetzelfde als hoe de Turkse overheid spreekt wanneer ze hard ingrijpen:quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Want die demonstranten stonden in hun recht. Hun demonstratie werd op het laatste moment, zonder geldige, legitieme reden, verboden.
De Haagse demonstranten zijn gewoon uit op rellen en hebben een totaal verknipt beeld van de werkelijkheid.
Wat adviseer jij? Zandvoort? Hoek van Holland?quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Goed idee, denk dat er niemand is dan.
Henk is gewoon een Turk!quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het gaat om je retoriek en niet dat het vergelijkbare zaken zijn, de taal die je uitslaat is exact hetzelfde als hoe de Turkse overheid spreekt wanneer ze hard ingrijpen:
Anarchistisch gedrag - Check
Koppelen aan extremisten - Check
Demoniseren - Check
De idioterie wat er op social media wordt geroepen voor de beeldvorming gebruiken - Check.
Wetten dienen gerespecteerd te worden door alles en iedereen - Check.
Geen idee, ik kom daar nooit.quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:39 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Wat adviseer jij? Zandvoort? Hoek van Holland?
Dat is wat die relschoppers zélf doen, demoniseren. Een gerechtvaardigd politie-optreden wordt een "razzia" genoemd. Idem voor anarchistisch gedrag; zij zijn degenen die met stenen gooien en dingen in brand steken, niet de politie.quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het gaat om je retoriek en niet dat het vergelijkbare zaken zijn, de taal die je uitslaat is exact hetzelfde als hoe de Turkse overheid spreekt wanneer ze hard ingrijpen:
Anarchistisch gedrag - Check
Koppelen aan extremisten - Check
Demoniseren - Check
De idioterie wat er op social media wordt geroepen voor de beeldvorming gebruiken - Check.
Wetten dienen gerespecteerd te worden door alles en iedereen - Check.
Nietus, snorren zijn haram.quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, had wel het vermoeden dat hij hier en daar aan een snor likt.
Ik zie nog steeds een Turks woordvoerder voor mij, wel met perfect ABN, dat zou het enige zijn waardoor ik zit te ijlen, de inhoud van je berichten en classificaties doen er echt niet onder.quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is wat die relschoppers zélf doen, demoniseren. Een gerechtvaardigd politie-optreden wordt een "razzia" genoemd. Idem voor anarchistisch gedrag; zij zijn degenen die met stenen gooien en dingen in brand steken, niet de politie.
Get real.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |