Meer Rivella zuipen. :quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds een Turks woordvoerder voor mij, wel met perfect ABN, dat zou het enige zijn waardoor ik zit te ijlen, de inhoud van je berichten en classificaties doen er echt niet onder.
Was je moeder maar te light.quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mag niet van Speculoser, zou mij te light maken.
Jaquote:Op woensdag 1 juli 2015 19:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moest hier nog een smiley achter?
Speculoser... die kenden we nog niet.quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mag niet van Speculoser, zou mij te light maken.
Is ze hot of is ze not?quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:47 schreef Specularium het volgende:
Ik ga denk ik bij de buurvrouw in de tuin.
Dan ken je hem natuurlijk niet echt.quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Speculoser... die kenden we nog niet.
We hebben hier van alles bedacht. Specsavers, Specumart, Harry, Adolfinarium... noem maar op.quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan ken je hem natuurlijk niet echt.
Makkelijk, voedzaam en veel variaties mogelijk. Wat wil een mens nog meer?quote:
En Speculul dan?quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We hebben hier van alles bedacht. Specsavers, Specumart, Harry, Adolfinarium... noem maar op.
Speculoser is nieuw.
Want men hecht hier waarde aan Speculooney's vriendschap, ja?quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ook nieuw. Jij maakt echt vrienden hier.
Ja. Hij is toch een beetje de koning van deze SC.quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Want men hecht hier waarde aan Speculooney's vriendschap, ja?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |