Dat smaakt naar Cola met make- up of zo erin.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:32 schreef Viro het volgende:
Ik haal ff mijn blikje coca cola vanilla uit de vriezer
Je moet er geen make-up in doen maar een schijfje limoen of citroenquote:Op woensdag 1 juli 2015 21:46 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dat smaakt naar Cola met make- up of zo erin.
Verwijdert dat die make up achtige smaakquote:Op woensdag 1 juli 2015 21:47 schreef Viro het volgende:
[..]
Je moet er geen make-up in doen maar een schijfje limoen of citroen
Is dat waar Jeroen Pauw zich ontzettend op zat af te trekken, met dat livestreamen?quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:47 schreef Fokker89 het volgende:
Livestream Yoki.
Met dank aan broeder Fylax.
https://www.periscope.tv/(...)Rpc0jYgKA4yiqg_Iig==
quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Werkt niet.
Elflettering gaat hier zo een splitsquote over houden.
Geen idee, kende het nog niet.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is dat waar Jeroen Pauw zich ontzettend op zat af te trekken, met dat livestreamen?
Zo doet -ie tegen iedereen. Je moet je pas zorgen gaan maken als -ie overdreven vriendelijk doet. Gemiddeld is dat één keer per maand, als -ie ongesteld is.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ieder x dat ik even een kijkje neem doe je zo gemeen tegen mij
Ik snap er geen moer van.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Werkt niet.
Elflettering gaat hier zo een splitsquote over houden.
Ik zit nu ff op de FP.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:35 schreef Specularium het volgende:
Hey Yoki, als jij al die updates nou hier even post:
NWS / Rijksrecherche doet onderzoek na dood arrestant #7
Leeft het topic ook meer.
Hij gaat nog wel een x een vuist in z'n gezicht krijgen van mij.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zo doet -ie tegen iedereen. Je moet je pas zorgen gaan maken als -ie overdreven vriendelijk doet. Gemiddeld is dat één keer per maand, als -ie ongesteld is.
Dreigement richting crew...quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hij gaat nog wel een x een vuist in z'n gezicht krijgen van mij.
Over een half uurtje is de zon onder, mag er gegeten worden en daarna pakken ze het gewoon weer opquote:Op woensdag 1 juli 2015 21:58 schreef Specularium het volgende:
Ik geniet van de livestream, voel het collectieve verdriet.
Bericht gerapporteerd, dit soort uitspraken mogen niet.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:57 schreef Specularium het volgende:
Kom naar pleintje dan, met je harige moeder.
Jij mag nietquote:Op woensdag 1 juli 2015 22:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bericht gerapporteerd, dit soort uitspraken mogen niet.
Zit jij nou gewoon een walgelijke Joran opmerking te maken?quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De laatste die zo tegen mij sprak is nooit meer teruggevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |